November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Owwww dames ik heb zoooo'n auw! Ik kan bijna niet meer lopen, na t slapen is t of in mijn bil geschoten of er zit een zenuw bekneld ofzo! Volgens mij ket mijn bekken want dat voelt anders, maar auw auw auw!

Nu proberen te slapen, ben benieuwd hoe dat gaat. Ik heb al 4 paracetamol op en dat doe ik ormaal echt nooit. Voor mijn bekkenklachten heb ik nog maar twee ik paracetamol gepakt terwijl ik al vanaf week 12 thuis zit...... Aaaaauuuuuuuuuwwwww!

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

@joyce aahhhh :( balen van je pijn ..
    Heb je niks geks gedaan ??
    Hopelijk slaap je een beetje !!

3. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Nee heb nix gedaan volgens mij.....
    Ik hoop echt dat t weg is morgen, anders maandag maar wee de fysio bellen kijken of die er iets mee kan....

4. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kanonne meiden... 2 daagjes niet gelezen en ik ben een dik half uur verder nu! :p Ik was een nachtje bij m`n moeder slapen, vl even het huis voor zichzelf, mama blij dat ik er was en ik ff geen huishoudgedoe. iedereen blij!

@Lady, wat apart dat je de datum nu weet! Wel fijn dat je nu weet hoe en wat! En pak dat wijf bij haar lurven, belachelijk!
    @Nora, fijn dat je weer een stappie verder bent!
    Ehm.... :(

Ik weet niet meer... sorry...

Hier bij de gyn geweest en het is niet verbetert. Minder vruchtwater dan 2 weken geleden en haar hoofd loopt volgens de meting nu 4 weken achter. Buik precies goed en benen 2 weken voor. Over 2 weken terug komen en als het dan nog zo is dan gaan we verder onder toezicht van de gyn (balen, want ik vind mijn vk erg leuk!) en worden er meer onderzoeken gedaan en daarop gebaseerd plannen gemaakt.
    Vl is weer zo nuchter als wat, ik vind het wel spannend. Aan de andere kant lees ik wel veel op internet over metingen waar niks van klopte maar het is wel een tikkie eng vind ik. Haar hoofdje te klein.. ben dan bang dat er iets mis is met haar hoofd maar de gyn heeft dat van tafel geveegd dus daar vertrouw ik maar op. Het hoofdje moet zo`n 10 cm worden en is nu 8.8cm gemeten. Ze is trouwens zo`n 2900gr. dus helemaal normaal voor dit termijn. Verder veel pijntjes sinds het indalen, steken onderin mijn buik, krampen, rugpijn.. Zal er wel bij horen!

Nu eerst maar weer even een poging tot slapen wagen... tot later!

5. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Morning!

Hier weer een slechte nacht vannacht erg veel last gehad van krampen?!! Maar weet nou niet of het me darmen zijn op het moment of misschien al indalen? Anyway vandaag lekker beginnen met wassen van alle spulletjes ik doe nu de ene helft en morgen de andere helft anders ken ik mezelf en ben ik niet meer te houwen en lig vanmiddag alles gestreken in de kast en dat kan en mag niet toch een beetje rust houdej he haha

@lady wat een kut dav gister zeg knuf voor jou! Bestel je spulletjes lekker ergens anders dan bij die muts en hopen dat je ze dan deze week nog binnen heb! Nog wel gelukt met dat plankkie? En de boren lijk wel me eigen man als ik het zo hoor hahaha en dan ook nog eens je foon nou meid komt in 3 en dat heb je gelijk gehad dan!

@petrea lekker je rust houden meis! Komt allemaal goed en proma toch dat je nu bij de gyn loopt en het beter in de gaten gehouden kan worden!

@joyce auwwwieeee!!!! Misschien een warm bad wil dat ook een beetje helpen?

Verder weet ik het niet meer!! Sorry meiden

6. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Morning!

Goed zo jind! Lekker in etappes! De kleine heeft nog geen kleren nodig ;) vervelend van het slapen.

Petrea jemig wat schrikken meis, maar wat willen ze doen. Je bent al 36 weken? Behalve in de gaten houden wat kunnen ze dan? En misschien krijg je een meisje met een heel lief fijn koppie. Ik vind 1.8cm niet dramatisch, lijkt mij? Fijn dat ze verder goed groeit!

Joyce wat klote dat je zoveel pijn kreeg. Wats keburd erna? Nog kunnen slapen? Misschien zo een warme creme halen?

Julia lekker het rijk alleen is soms heerlijk toch. Geniet ervan!

Bee nog laat gaan slapen?

Hier nog geen reacties van die kut niet en die ander ook niet. Was ook zaterdagavond. Wacht het maar weer af :-/
    Vandaag lekker rustig aan doen.

7. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mornin!

Joyce hopelijj heb je een beetje kunnen slapen en is de pijn wat gezakt..

Petrea ohh dat is niet fijn om te horen! Maar ja 1,2 cm klinkt niet veel maar 4 weken wel.. Dat dat al zon verschil maakt bedoel ik er mee te zeggen! Ben benieuwd wat ze willen gaan doen! Verder een prima gewicht toch!

Jind vervelend van die krampen zeg!!

8. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Goedemorgen! Hier honderd keer wakker geweest maar toch lekker geslapen!

Petrea; balen joh :(

Joyce; klinkt auwie!

Hier ff ontbijten. Het nieuws op onze fb van sus dr papa heeft me nerveus gemaakt. Mama moet maandag geopereerd worden voor dr schouder breuk :(

9. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Klinkt niet lekker Joyce hoe is t nu gaat t al wat beter??

BK lijkt me ook dat t je ff niet lekker zit nu.. sterkte voor je mams (en voor jou natuurlijk).

Petrea hmm ik zou bij 4 weken verschil ook wel ff krabbelen idd, maar goed als zij zich echt zorgen maakten zouden ze wel actie ondernemen toch? Of het jou laten weten iig..? Dus misschien "valt het nog mee"? Al zou ik zelf ook ff niet lekker zitten tis voor een buitenstaander makkelijker praten altijd.

Inmiddels een bijna ontplofte Lady, kan je haar gegevens niet bekend maken dat we haar ff lekker gaan stalken met zn allen? Heb je geen telefoonnummer dat je kan bellen? Neem aan dat je zulke dingen al geprobeerd hebt hoor maar ik voel vanuit hier gewoon jou frustratie :x

@Hier de pilletjes zouden heel snel moeten werken voor de blaasonsteking das wel fijn want op t moment heb ik t gevoel dat mijn hele buik ontstoken is. Nou weet ik dat t niet zo is maar t voelt trekkerig en pijnlijk. Naja goed ook dat overleven we wel weer :)

10. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Joyce, vervelend. Is het ichias? Hopelijk gaat het over. En probeer idd warmte (kruik/douche/bad)

@Petrea wat is de belangrijkste reden dat de gyn je onder controle wil houden? Het vruchtwater lijkt me spannender dan de groei. Hier is het hoofdje iets kleiner en het buikje iets groter dan gemiddeld. De beentjes gemiddeld. Als ik het aantal weken bekijk ziet het er heel bizar uit. Tussen buik en hoofd zit wel 4 week verschil! Maar dat is bij mij geen reden tot zorgen. Hopelijk mag je gauw terug naar de vk!

@Bk, dat is wel even schrikken voor je en maakt de operatie weer extra spannend. Maar het gaat zo vaak wel goed. Probeer je daar vooral op te richten.

Lig hier nog lekker in bed. Merk alleen dat ik niet meer lekker kan liggen. Krijg last van mijn rug!! We moeten sowieso heel nodig een nieuw bed, maar daar wachten we mee tot eea duidelijk is. Er zit nog van alles in het vat. Één van die dingen is een mogelijke verhuizing in het voorjaar of deze zomer. We gaan het meemaken.
    Zo uit bed, baby wasje doen en voor de rest in de chillmodus tot ik naar mijn werk mag.
    Ik probeer inderdaad door te werken tot 36 wk. Tot nu toe gaat het goed en zie ik het ook nog niet zitten om de hele dag thuis te zitten. Mijn zwangerschap gaat me ook belachelijk makkelijk af als ik mezelf vergelijk met zwangere collega's.

11. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    En natuurlijk de Wave!!!! Het gaat echt rap nu!

12. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Komt vast wel goed. Komt ook door de sterfdag van mn vader die 4 oktober was. Druk maken we ons toch, anders zouden we geen hormonstertjes zijn he? :D

En wave voor jou! Lekker dat het zo kwaalloos gaat!

13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oh idd wavie erbij!!! :)

Verhuizen volgend jaar julia? Pittig hoor, maar wel leuk als je in een nieuw mooi huis zit!
    En tis idd fijn als je zwangerschap goed verloopt. Hier eigenlijk ook met pieken en dalen. Wel fijn als het je lukt!

Nora fijn dat je buik beter gaat voelen. En nee geen telefoonnummer :-/

Bk tis idd een bizar en naar verhaal he :( kan me voorstellen dat je dan ff angstig bent. Lijkt me voor suus ook dramatisch zo vlak voor je kleine komt en zo onverwachts ook!

Hier merk ik dat de kleine echt groot word. Ik ben natuurlijk niet zo groot, dus niet een lange romp. Volgens zit ze helemaal in elkaar gekrompen. Ben wel benieuwd hoe groot en zwaar ze straks is. Ik denk 47cm en 3100gr.

14. Jel

Jel Niet meer actief

Goedemorgen!

@ Joyce, wat vervelend dat je zo'n pijn hebt. Hoe gaat het nu?

@ Petrea, gelukkig word je er goed voor in de gaten gehouden. Komt vast helemaal goed.

@ Jindster, die krampen zal vast indalen zijn.
    Veel plezier met kleertjes uitwassen.

@ Lady, misschien is het een idee dat iemand van ons met een smoesje mailt met een vraag over een bepaald artikel op haar website. Kijken of en hoe snel ze dan reageert op 1 van ons? Dan weet je in elk geval dat ze het wel gelezen heeft.

@ Bk, jij sterkte met je moeder en haar operatie.

@ Juliaaa, wave! Voor lady ook.

@ Hier, als een blok geslapen. Niet 1x wezen plassen, pas om half 9. Voel me heerlijk uitgeslapen.

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

Morning ! Waveeee voor de wavers !
    T schiet al op he !

@petrea goed dat ze je zo goed in de gaten houden.

@lady ik zou echt niet weten hoe groot onze spruit word.. Ze word nu lang maar niet zwaar verwacht , zo rond de 53 cm en 5 à 6 pond..
    Maar hoor zovaak dat die schattigen niet kloppen dus wacht t wel af :p

@hier ik heb echt slecht geslapen !! Ik denk dat ik vannacht indalings weeen heb ghad ofzo..
    Ik had echt veel harde buiken , als ik me wilde omdraaien al en daardoor werd ik steeds wakker .. En ze deden nog laag in mn buik hartstikke pijn ook ! :(

16. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ppppffff het gaat hier echt voor geen meter..... Gelukkig wel goed geslapen, maar zodra ik stond was t er weer... Ik kan gewoon niet lopen, gister avond ben ik echt de trap op gekropen.
    Vanmorgen ff t internet afgezocht en kom idd uit op zwangerschapsischias, volgens mij zei juliaaa t. In bad gezeten vanmorgen, maar nix geholpen.
    Weet ff niet wat te doen, zo red ik t niet alleen met mijn dochter morgen.
    Heb je er ervaring mee Juliaa?

@bk ja dat is dan wel ff extra spannend! Je weet dat de kans er is met elke operatie, je staat er alleen niet echt bij stil dat t ook echt gebeurd. Komt vast helemaal goed! Succes

@lady gooi t er uit!!! Achterlijke mensen bestaan er toch he!!
    En 3100 gram zou een heel mooi gewicht zijn! En die warmtegels enzo dat mag vaak niet omdat er pijnstilling in zitten, net als voltaren k ofzo.

@petrea een klein koppie is wel fijn om te bevallen, maar te klein is natuurlijk nite goed. Maarja over twee weken ben je al 38 weken, miss is ze dan al wel geboren.....

@wve voor juliaaa en lady!!

@jel oww lekker uiteslapen! Heerlijk!

@be ow juist slecht geslapen, maar als je meisje is ingedaald is t wel weer prettig!

17. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @be weet wat je gevoeld heb dat had ik ook vannacht!!

Wat een heftig nieuws he van suus!! Schrok er echt van! Heftig

@nora fijn dat je buik nu wat beter aanvoelt met doe medicijnen hooen dat de rest van de pijntjes ook snel wegtrekken door die pillen!

@bk blijf positief meis het gaat vaker goed dan verkeerd.

Ook een wavee voor mezelf weer een weekkie verder!! De meiden ook natuurlijk haha

@jel lijkt me heerlijk zo even weer een volle nacht slapen!! Zonder te plassen of wat dan ook maar ik denk dat die nachten de komende tijd voorbij zijn hihi

@juul knap hoor tot 36 weken werken had ik ook graag gewild en fijn dat de zwangerschap kwaaltjesloos is hier mogen we ook zeker niet mopperen!

Nou ik ga lekker douchen het zonnetje schijnt ik ga die smurf de spulletjes lekker doen! Ik heb dr zin in!! Jullie nog plannen vandaag?

18. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Wave voor de wavers!

Petrea wat vervelend zeg. Das flink wat weken verschil. Goed dat ze je i d gaten houden

Idd erg nieuws voor suus:(

Hier ook slechte nacht veel buikpijn onderin weinig slaap.. pfff voel me gewoon brak...
    Gelukkig is t beter weer. Zonnetje schijnt hier ook

Jindster veel plezier met wassen!!!:D

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou meiden het gaat beginnen! Onze lichamen gaan zich klaar maken voor de volgende battle ;) Heerlijk he, dat het einde in zicht is. Hier nog maar 22 dagen. Zo klinkt het veel korter dan 3 weken, haha.

Joyce wat vervelend. Wat staat erover op internet? En kan je hulp inschakelen voor morgen?

Vandaag een shotje Ouzo uit mijn cadeaumand gepakt, denk voor als de weeën te heftig worden ;) De ouderwetse manier van vroegaaaah! Nee hoor, voor als pa en ma eindelijk weer wat te proosten hebben.

Haha Jel inspector gadget ;) Tis zondag he, dus ik wacht morgen der reactie af. Ze komt het of maar brengen, of ze geeft mijn geld maar terug!

Hier wordt haar kamertje eindelijk een stuk stoerder met dat steigerhout. ML is naar ajax, dus gaat erna verder. Donderdag gordijnen bestellen. Der kamertje komt niet af voor de bevalling, maar ML zei al...als het goed gaat, kunnen we vast wel ff langs huis en alles regelen. Anders kan familie het doen.

20. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Joyce, ik heb af en toe wat last. Een pijn vanuit mijn bil helemaal door mijn been. Al sinds het begin van de zwangerschap. Niet hinderlijk, kan nog wel lopen. Juist beweging helpt. Niet altijd trouwens. Ben wel eens strompelend van de bus thuis gekomen. Halverwege zag ik het echt niet zitten. Maar dat ging heel snel weer weg.
    Ik ben wel eens op een warm pittenkussen gaan zitten. Dat hielp bij mij wel.
    Maar bij mij trekt het heel snel weg als ik een andere houding aanneem. Of idd even een rondje lopen als ik lang op een plek heb gestaan (kassa).

Hopelijk kun je hulp vinden voor je dochter morgen!!

Deel Deze Pagina