Was ook mijn gedachte hoor, gewoon eens kijken of ze een soortgelijk of desbetreffend product gewoon nog eens zou verkopen en of ze daar dan sneller op reageert.
Hier de babykamer (bijna af). Er moet nog wat aan de muur komen en een plank boven de commode ophangen. De rest is af.
@jindster ja pff t was echt rottig maarja.. Hoort er allemaal bij denk ik maar.. @nathalie wauw super mooi kamertje !
@ Joyce, wat vervelend die zw.isschias. Is daar niks voor te krijgen/ aan te doen? @ Jindster, ja dat vrees ik ook. Kan nu dus nog even genieten van de rustige en plasvrije nachten. Ja echt heftig van Suus1982. Moeilijk hoor, als je ook nog bijna gaat bevallen. Oneerlijk allemaal he, bah. @ Lady, ben benieuwd of je morgen wel wat zult horen. @ Nora, leuke babykamer. Hier eigenlijk helemaal geen last van buikpijnen of wat dan ook. Die liespijn van laatst was maar een dagje of zo. Kan morgen wel even vragen bij de gyn of ze nu wel of niet ingedaald is.
Mooooi Nathalie! Heel leuk geworden! Leuk meubelsetje en lekker fris! Ik zal als mijn vent vanavond klaar is met schuren en boren, ook even een foto'tje maken. Alleen ontbreken de gordijnen, de lamp en de muurversiering van de vlinders, elfje op tak en naamletters dan nog.
Nathalie kei mooi! @jel ik weet niet zeker of t zw.isschias is, morgen ga ik even de tharapie bellen of miss als dat mag en kan wel langs een ostheopaat. Maar zo gaat t niet Dit kon er G*D+%/&*%-#( ook nog wel bij...... Ik kan echt wel janken.
@suus: probeer eens magnesium tabletten. warmte helpt ook en masseren. erg irritant helaas heb het gelukkig met magnesium tabletten nu onder controle en blijft het gelukkig eindelijk weg.
Ben ook super trots op het resultaat! Een echte meisjeskamer. Ik let alleen wel op dat alles niet TE roze word. Vandaar de combinatie met rood en witte effen muren.
@ Joyce. Sterkte. @ Suus, vervelend he? Ik heb het bijna elke nacht in bed nu. Misschien helpt een zeepje onder je matras wel. (Grapje, ik kreeg die tip juist van hier maar geloof er zelf niet in...)
Haha zeepje.. blijf m.leuk vinden!!!! Dit was de eerste keer datik er last v heb.. maar bedankt Voor de tip.mbt magnesium..
Dat is nier fijn als het continu terug komt! Goed je tenen op en neer bewegen he. Hier vandaag pijnlijke steken bij me doos. Zal er wel bij horen, maar denk soms van ooeh straks breken me vliezen, haha. Toch ff gegoogeld en heeft met het indalen te maken, of de kleine die beweegt, maar vast zit tussen me bekken.
Leuk Nathalie! Had t gister toen ik bij de vk was ook, en ze moest toucheren toen kon ze zn hoofdje ook voelen dus bij mij was t iig wel indalen (die steken dus)
@Juliaaa @Petrea wat is de belangrijkste reden dat de gyn je onder controle wil houden? Het vruchtwater lijkt me spannender dan de groei. Hier is het hoofdje iets kleiner en het buikje iets groter dan gemiddeld. De beentjes gemiddeld. Als ik het aantal weken bekijk ziet het er heel bizar uit. Tussen buik en hoofd zit wel 4 week verschil! Maar dat is bij mij geen reden tot zorgen. Hopelijk mag je gauw terug naar de vk! Klopt, vruchtwater is spannender. Als er te weinig vruchtwater is dan kan het zijn dat de placenta niet goed werkt en de placenta verzorgd de baby weer zoals jullie natuurlijk weten. De gyn is ook alerter op het vruchtwater dan de groei. Die metingen kunnen per keer verschillen en zijn ook afhankelijk van hoe de baby ligt enz.. Dus, als het vruchtwater over 2 weken niet meer is geworden (of juist minder) dán ondernemen ze actie door de boel nauwkeurig te onderzoeken en op die resultaten gaan ze verder bekijken hoe en wat. Maar hij was vrij relaxed dus ik maak me niet teveel zorgen!
Inderdaad als hij er geen punt verder van maakt... Ik mag morgen naar de gyn. Dan hoor ik of hij nog in stuit ligt en dat vind ik best spannend! Vanavond op tijd naar bed iig!