Ff kort Joyce.. Sterkte.. Rustig aan hoot. Nathalie mooi kamertje. Hier hangen de gordijnen. Morgen met mams de laatste.dingen aanschaffen. Het schiet nu op. Foto can het kamertjevolgt ergens van de week. X Lissa
wat gaaf BK En spannend morgen! hopelijk is hij uit de stuit Petrea als de gyn er rustig onder is is wel fijn idd! Nathalie gaaf kamertje zeg!! Heel leuk gedaan zo met dat roze en rood! lekker he die steken lady vandaag ook last van! Pfff Iedereen aan de laatste loodjes kwaaltjes zo te lezen pff!! Heb hier de hele kledingkast van uk alweer voor de derde (!! koekoek ) keer omgebouwd van hoe de kleertjes erin liggen. Ik denk dat ik het hier bij houd haha. Sjongejonge wat kun je het druk hebben ergens mee he hahaha
neeeeeehhh dit meen je niet! wat een schande, zou flink losgaan op fb en hier.. wat is dat voor bedrijf? ( heb nie alles meegekregen)
@BK gaaf !! En lekker yummiee @joyce rustig aan meis @hier eten bij vrienden , maar ben super moe doordat ik vannacht z'n pijn in me buik had.. Ik had vandaag ook weer z'n "onzeker" moment,, of alles wel goed is met de kleine .. Of ze wel goed groeit enzo ..
Zoo nou ff goed reageren ipv alleen op lady. @steken, hier ook! Maar ook weeen of iig wat er op lijkt. Zal indaling zijn, en tis niet continu. Wel ff eng maar zolang het niet regelmatig is of word gewoon voorwerk. Morgen toch maar ff bij gyn vragen. @kamertje, op een of andere manier heb ik geen haast.. spullen zijn klaar en schoon, wagen staat klaar enz @bk wat gaaf dat blauwe! @nathalie, leuk kamertje! hier vannacht goed geslapen! J.ari heb doorgeslapen. Hoop dat ie dit weer oppakt en blijft doen. Zwaar vermoeiend. Ben iig hoopvol weer.
Ik moet morgenochtend weer voor een ctg en een echo. Ben benieuwd hoe het nu met de doorbloeding is van placenta+navelstreng. Laatste keer waren die waardes erg hoog. Ben zo bang dat hij morgen zegt: je moet een keizersnee en ook heel snel... Maarja wat moet dat moet. Mijn suikerwaardes lopen ook wel erg op nu in de laatste loodjes. Vandaag 1x 9.5 en 1x 9.6. Dat is echt te hoog omdat het onder de 7 moet blijven.
He Jel.succes mogeniet de controle.. Hopelijk zijn de waardes goed v d placenta e navelstreng. Balen v je suiker! En nu? Bk leuk.en lekker ziet dat e uit!!! Mjammie!!! Patje fijn dat je goed geslapen hebt.en dat de kleine doorsliep!
Lieve Jel weet je als ie dat morgen zegt dan is t niet voor niks. En echt het zal je meevallen, de keizersnee zelf bedoel ik dan. Probeer je er op voor te bereiden en als het morgen niet zo ver komt verel dan in ieder geval hoe je je voelt tegen de gyn! Ik snap dat je t liefste hebt dat ze zeker tot 37 weken blijft zitten, maar probeer er rekening mee te houden dat t niet zo is en dan zal t meevallen. Zoek iet teveel info over ks want er staan altijd slechte ervaringen tussen en die heb je nu echt niet nodig. Dikke knuffel en komt helemaal goed morgen! @bk ziet er lekker uit!!
@ Suus, ik heb die waardes weer doorgemaild, zoals ik dat regelmatig doe, aan de diabetesverpleegkundige. Dus ik hoor dan wel weer hoe verder... De insuline was juist net weer verhoogd. Ik eet weinig tot geen suiker en toch gaan die waardes de lucht in. Zal het morgen ook even laten zien aan de gyn, die suikerwaardes. @ Joyce, dankje voor je lieve en geruststellende woorden. Ik ben gewoon angstig ervoor, omdat ik nog nooit geopereerd ben. Lijkt me zo eng als er in je gesneden word... Maar wel met een heel mooi resultaat. En ja ben ook bang dat dat herstel tegen gaat vallen. 6 weken zonder auto moet ik ook echt niet aan denken.... normaal rijd ik elke dag wel ergens heen. En alle andere nadelen.... maar moet het maar gewoon over me heen laten komen. Heb wel een hoge pijngrens. Dus dat scheelt... Maarja wie weet is alles gewoon goed morgen en kan ik er weer minstens een weekje mee door....
Jel heel veel succes vandaag.. hoop dat t meevalt. Wow je suiker is wel errug hoog idd... ben benieuwd wat je daar nu mee moet. Of uberhaupt wat je ermee kan.... Bk geweldig idd! Verder vergeten tis dan ook midden in de nacht.
Goeiemorgen! Jel succes vandaag! Ik sluit me aan bij de woorden v Joyce ze mschrijft het mooi! Komt goed! Hier een goede nacht 5 min wakker geweest voor een plasje En 36 weken alweer wavieeee
Jellebel!!! Heel veel succes vandaag meis. En ook al is een ks nodig, het gaat goed komen meis. Je past je er wel op aan. Mensen zijn flexibel en jij zeker! En als jij straks jullie mooie meisje in handen het, dan vindt jij het helemaal niet erg als je 6 weken nier kan auto rijden Patje wat fijn dat je kleine de strijd heeft opgegeven, en wat goed dat jij hebt volgehouden! Heerlijk geslapen dus En ja die doos van decoforkids komt vandaag aan de beurt, als ze niet met een gedegen oplossing komt! Maytje ook goed geslapen! Fijn is dat he? Hier vandaag een relaxdagje, maar toch ook ff kamertje van onze mini soppen. Vandaag word een mama diens kind ook chd heeft, ingeleid. Erg spannend dus. Met haar app ik al vanaf het begin. Dus ben heel benieuwd hoe hun mannetje het gaat doen.
Oh heb mailtje. Ik ben niet de enige, die der pakketje niet heeft ontvangen. Ze gaat straks contact opnemen met post nl en zal met een oplossig komen. Nou ben benieuwd! Ongelofelijk eigenlijk he. Echt bizar dit!
Succes jel! Komt goed!! Wave oor maytje!! Wat fijn nora, al twee nachten kunnen slapen! Nu volhouden en je kan nog dff uitrusten voor de bevalling. @lady owww spannend voor die papa en mama, hoeveel weken is zij? En lekker vaag weer dat mailtje, maar als t echt zo is dan zou t oor haar ook wel vervelend zijn. Ik hoop dat ze toch eerlijk is! Hier gaat t redelijk, ik kan in ieder geval weer lopen. Net mijn werk gesproken, ik heb nog 109 vakantie uren en mag ze ws allemaal in feb opnemen zodat ik geen ouderschapsverlof hoef op te nemen! Dus daar ben ik wel blij mee want ouderschapsverlof zou onbetaald zijn. Nou dalijk toch ff zwemmen, nog maar twee keer en dan is t afgelopen voor ons...
Jel: het gaat goed komen maar snap dat je er bang voor bent. Hopelijk was het een moment opname! Als de beeb maar veilig is, toch? Alles voor ut jong, zullen we maar zeggen! Hier zo ook naar de gyn, benieuwd of ie nu uit zn stuit is! Had zo raar gedroomd over de echo. Hij zegt, ziet er goed uit. Ik: is ie dusuit zn stuit? Hij: nee, maar het is ingedaald want voel zn hoofd. Ik: maar dan i hij dus uit zn stuit. Hij; nee. Ik was helemaal gefrustreerd! Haha
Morning! Hier als een kanon geslapen heerlijk had ik wel weer nodig na een aantal nachten! De ene helft van de spulletjes zijn gewassen en gestreken en liggen alweer heerlijk schoon in de kast! Hmm wat ruikt dat lekker! Zo happy morgen de andere helft dan zijn we helemaal klaar! @maytje waveee!! En ook al een heerlijke nacht gehad doet je goed dan he! @bk ben benieuwd of de kleine zich toch omgedraaid heeft bij jou! En zo niet wat ze dan gaan doen! @jel komt helemaal goed meisje net zoals wat joyce zegt met dr lieve woorden! En die waardes zijn idd hoog! Hmm spannend vandaag! @lady weer zoiets vaags! Ik zou vuur spugen inmiddels!! @nora lekker opgebroken nachtje niet? @joyce lekker hoor even zwemmen misschieh juist wel even goed voor je idd met die heupen?
@ Jel: succes vandaag! Je bent bijna 36 wk dus het kan geen kwaad voor de baby als ze gehaald zou moeten worden. Hier wel redelijk goed geslapen vanacht alleen ben nog steeds moe. Heb zin om vanmiddag even te gaan liggen. Is er al weer meer nieuws over Ikke? Hoever is ze inmiddels met haar zwschap precies..