Gelukkig is het beter nu joyce! En lekker he nog al die uren. Ik heb ook nog zoiets, dus die neem ik ook er achterna op. Lekker he die frisse kleertje jind! En gelukkig goes geslapen. Haha bk aparte droom. Nou ik hoop dat het in echt voorspoediger vrloopt en hij uit zijn stuit is! Succes! Die andere moeder is nu ook 38 weken, zij wist het ook vanaf 20 weken, dus voor hun nu ook eindelijk een verlossing. Ik hoop voor hen dat ze al weg zijn als wij komen. Ze zal mij uiteindelijk berichten hoe het gaat.
Goeiemorgen!! Hier voor de 2e nacht in me nieuwe huisje geslapen! Heb echt het gevoel dat het andermans huis is haha. Maar zal vast wel bijtrekken! Ben het hele weekend druk geweest met verhuizen, dus had geen tijd om hier te typen @bk; woow wat zien die cakejes er heerlijk uit! Echt een gave kleur blauw! Succes vandaag! @jel; jij ook veel succes en ze doen alleen wat goed is voor jou en je kindje! @lady; ik zou echt giftig zijn hoor.. En het is ook heel apart dat je eerst 6 weken moet wachten en dat het nu opeens kwijt is geraakt bij de post.. Beetje toevallig dan vind je niet.. Maar als het echt zo zou zijn is het idd wel kut.. Wat zijn verder de plannen voor vandaag?
Wat spannend lady voor dat andere stel vandaag!! BK rare droom haha nou hopelijk is hij gewoon helemaal uit de stuit Jind heerlijk de kleertjes schoon in de kast! Joyce zwem.ze! Ga ik ook zo weer doen! Heerlijk! Mandy lekker in je huisje geslapen
Morning @Jel suc6 bij de gyn . @lady dat is inderdaad wel spannend , hopelijk gaat alles goed. Hier vannacht heerlijk geslapen ! eindelijk Straks ff met een vriendin de stad in ,en verder niet veel boeiends
Oh Lady dat is n spannende dag dus!!! Hopelijk gaat alles goed met hun ventje! T zal.mij benieuwen wat uit t pakketjes verhaal komt.... Hier ook betere nacht. Maar wek verkouden nu.... Hier weinig plannen Ben benieuwd hoe t met jel is Wave voor de wavers
Het lijkt mij zo erg als je verkouden bent tijdens de bevalling met het puffen enzo. Ik zou het dan heel benauwd krijgen.
Daar zat ik gisteren ook nog aan te denken.. Lijkt me vreselijk idd.. En ook nog extra vermoeiend.. Maar ze zeggen dat je in de weken voor je bevalling juist meer weerstand opbouwt.. Zo bereidt je lichaam zich voor op de bevalling ofzo..
Bk ik zie dat de kleine is gedraaid! Wat fijn!!! En wat een flinkerd! Haha! Nou die komt vast wel op tijd Sjoooooowwww als die kleine nu flink beweegt, is niet comfortabel. Die steekjes zijn gemeen! Haha...grrrr! Ook allemaal voorbereiding op! Wel slim van moeder natuur. Jel??? Je bent wel lang weg zeg? Nieuws?
Ik vind niet comfortabel een understatement! Kolere zeg... ik heb echt al een paar dagen een rotgevoel onderaan m`n buik! Steken (echt venijnig!), krampen, zelfs in m`n rug voel ik het! Ook dít wist ik niet van te voren! Hoop dat we snel wat van Jel horen! Wave voor de wavers!
Ohw petrea gerommel in je onderrug??? Mhhh moeder natuur is druk met je bezig! Hopelijk wel binnen 3 weken met resultaat! Jel is nooit zo lang pleite. Ik denk dat er een plan de campagne word besproken. Trouwens dat ikke geen wifi heeft daar zeg. Ik zou gek worden!! Ik had 3g en wifi was anders zoiezo gratis in het sophia! Maar ik snap wel dat het zonde geld is. Voor 4 dagen tv was ik 20 kwijt!
Zooo heerlijk een stukkie gewandeld met de woeffert! Lekker weer ervoor! Al heel actief geweest gewassen gestreken bed afgehaald heerlijk zo'n ochtend! @jel ben benieuwd @lady al wat gehoord van die doos?! @petrea spannend meis!!!! Wie weet haha @bk wat fijn dat de kleine gedraaid is hoef je je daar geen zorgen meer over te maken kleine kans nog dat het weer gebeurd haha Ik probeer ook zoveel mogelijk bij iedereen uit de buurt te blijven hoor die ziek is!! Zit er niet op te wachten om proestend je longen uit je lijf te blaffen en te bevallen bah! Meiden goed nieuws!!!! Het is bekend wanneer mannetje thuis komt 4 nov!!! Nog wel even ophouden want dan ben ik 38 weken zwanger hahaha
Yup, onderrug.. En ik vind de voorbereidingen best! Laat haar maar komen over een week of 2. Mijn moeder is er maar kijk af en toe ff om te zien of Jel al iets heeft laten horen.
Hoi lieve meiden! hoe gaat t met jullie?hier nog wel zijn gangetje.merk dat t steeds zwaarder wordt want mijn buik groeit wel...hebben jullie dat ook dat je steeds meer voelt?verder blijven de echos eb ctgs goed.hoe de kindjes groeien weten we niet want die echo hebben we niet meer gehad.woensdag zullen we meer weten.het komt nu steeds dichterbij he dames...wordt spannend nu. verder kan ik dus niet veel op internet.je betaald voor 50 min,6 euro.beetje veel he..dus af en toe met 3g als t lukt,maar vaak lukt t niet. de dagen in t zh kom ik gelukkig nig door.t personeel vindt t wel gezellig en komen vaak een praatje maken.zijn over t algemeen vrij jonge meiden dus is wel leuk. verder weet ik alle ins en outs over de ks...omdat we die krijgen vanwege stuit ligging kindje 1 hebben we veel info gekregen.je kunt maar vast voorbereid zijn toch?hihi.. verder heb ik daar geen schrik voor.vind t erger dat ik een catheter geplaatst krijg.dat is geen pretje maar hoef ik me nu nog niet druk om te maken.wat een verhaal he... straks krijgen we weer een echo voor de pi meting...die krijgt jel ook vaak he..wij nu dus ook.gelukkig blijft dit goed...hopelijk vandaag ook. hopelijk gaat t met jullie allemaal goed.als er iets is dat ik moet weten,zal ik t wel via nora horen....hou jullie goed en iedereen succes met de laatste loodjes..sommige moeten nog ff maar sommige zijn ook heel dichtbij he... dikke knuffel voor jullie!
zucht even mijn hart luchten hoor.... had me tante net aan de telefoon... *die in Duitsland woont vertelde over SUPER schattige spijkerbroekjes die we gekocht hebben. heb wel maat 56 gehaald, moet wel goed zijn voor t begin, zit het wat ruimer. daarnaast is de stof ook niet gigantisch stug. en mocht het niet zo lekker zitten kan ik het altijd nog weer doorverkopen. maar zegt ze serieus zonder überhaupt gezien te hebben dat wij ons kindje VERZIEKEN! nou sorry dan weet ik wel ergere dingen.... ben echt laaiend... zoiets zeg je toch niet!