November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Heyyy ikke! Fijn dat het goed gaat daar, zover het kan. En gelukkig is het personeel aardig. Vond ik ook mijn dagen erg prettig.
    Gelukkig ben je goed voorbereidt! Wordt erg spannend voor jou zo! Hopelijk hoor je woensdag wat het plan zal zijn!

Beckje, tis idd niet leuk om te horen, maar je tante heeft wel gelijk ;) Onze ouders maakten zich niet druk om kleding wat niet lekker zat, of dat het wel mooi stond. Je kreeg gewoon een broek aan je reet. En je had misschien 1 mooi pakje per maat voor als er visite kwam.
    Dus in dat opzicht begrijp ik je tante wel, maar ja het zijn andere tijden en wij hebben andere standaarden.

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

@ikke wat leuk om weer van je t horen hier !
    Leuk dat de Mensen daar aandacht aan je besteden !
    En idd je kan niet goed genoeg voorbereid wezen :)

@beckje naja !! Nee idd niet leuk

@lady ja moeder natuur regelt et weer goed allemaal haha, al die voorbereidingen..

Ik heb geregeld steekjes "in" mn vagina .. Alsof er iets uit wilt heel gek en vervelend gevoel :p kan t ook niet zo goed beschrijven

3. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jind wat fjn!!!! Ohhh heerlijk dat je weet wanneer je mannetje thuis komt!! Aftellen dus!

Heey ikke fijn om wat van je te horen meid! Zet hem op daar he!!

Lady wat kan jij toch heerlijk lullen haha: 'vroeger kreeg je gewoon een broek aan je reet' hahahaha :D

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    tja of het goed zit weet ik niet. dat kan ik nu niet beoordelen. maar dan meteen zeggen dat ik mijn kind verziek.... ja misschien zit het niet comfortabel. nouja dan gaat het toch gewoon marktplaats op. maar verzieken dat gaat me toch ECHT te ver. en zeker als je niet eens de stof hebt gezien

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Whahaha... Amsterdams volk, rare snuiters he ;) LOL

Ik kreeg laatst DE ZAK van vroegaaah in me mik. Nou serieus, hilarisch! Onder het motto van; als het maar warm genoeg was? Ja zei mijn moeder, zo was dat ook. Vroeger had je niet echt mode.
    Ben echt dankbaar dat ik nu leef....want loop zara, hennes en menig babywinkel is. *smelt* !!!! Maar we zijn wel verpest ;)
    Ik denk dan maar zo lang wij onze kinderen maar de waarde ervan leren en ze leren om te werken voor hun waar.

...en niet zoals onze huidige generatie in Amsterdam Zuid, een rode vespa geven, met erbij een rode woolrich, bijpassen de LV e.d. En tjah ik heb ook een zwarte dsquared dus doe er ook maar een zwarte vespa bij :-O

6. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Aah beckje zo zijn sommige tantes. Tis ook deels onbegrip en jaloezie. Ik zou er niet teveel waarde aan hechten, maar dat doe je wel... dank je hormonen ;)

Zeggen mijn ouders ook over mijn kind en die van mijn zus.

7. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @lady jaaa zooo fijn!!! Ik was al bezig met afturven op de muur moehahaha nog 3 en halve week nog 27 nachtjes hahaha

@beckje het gezegde de 3 L's welleens gehoord?? LEKKER LATEN LULLEN!!!

@maytje ja ik ben zo blij!!

@ikke heey meis wat fijn weer wat van je te horen! Super dat je goed voorbereid word en idd dat is erg duur dat internet! Succes meis zet hem op!!

@be hmmm nog geen last van gehad soms wel dathet gewoon wat zwaarder aanvoelt allemaal haha

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oooh en ze doen er nu net zo hard aan mee, hahahhaa:D

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    mja dat is zo :) die L-L-L ga ik idd op me telefoon plakken hahahaha :D is gewoon even totaaaaaal verkeerd geschoten. en dat tig keer achter elkaar bellen *wat je dus niet moet doen bij mij :p
    nouja ik laat het ff paar uren/dagen weer bezinken. ben in elk geval al blij dat mijn wasmachine het doet *kom ik erachter dat mijn filter vol zat, oeps hahahaha

10. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd Beckje LLL idd haha!
    Ik heb trouwens ook 2 spijkerbroekjes in 56 volgens mij. Zielig he! ;) hihi
    man gewoon doen wat goed voelt hoor! Dont worry!

Ik ga zo ff tukken denk ik :) heerlijk haha

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    haha ik ga nog even lekker koper verkopen, hopelijk is de dagprijs gunstig! (ja wel legaal ;) mannetje is loodgieter)

12. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @beckje koop je toch voor de kleine nog een pakje van die centjes! Hahaha koperboefjes en gewoon doen waar jullie je eigen goed bij voelen!

@lady idd je kind wel laten beseffen en leren om met geld om te gaan! En niet alles maar als vanzelf sprekend beschouwen!

13. Jel

Jel Niet meer actief

Hoi dames. Eerst even ego zodat jullie weten hoe het er bij mij voorstaat en dan zal ik de boel even terug lezen.

Nou hier lekker (nog) niet onder het mes hoor. Kan weer een week vooruit. :) De CTG is goedgekeurd en de pi-meting was beter als de vorige keer. Ik heb de gyn gevraagd of ik de 40 weken zwangerschap ga redden en hij zei: "NEE!" Verder wil hij er nog niks over loslaten maar ik heb zo'n vermoeden dat ik rond week 38 of 39 ga bevallen. :) De suiker moeten we gewoon goed in de gaten houden. Maar moet morgen ook weer naar de diabetesverpleegkundige en woensdag naar de diabetesarts. Dus komt goed....

Zo en nu al die pagina's teruglezen. :)

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

@jel gelukkig ! En fijn om te weten dat je niet zo lang hoeft door te lopen :) tenminste zou ik ook wel willen hoor heerlijk :)

Ik lig lui te doen in bed met tv'tje aan ;) ach nu kan t nog

15. Jel

Jel Niet meer actief

Oja ff een aanvulling op mijn andere bericht. De gyn zei dat hij het kindje niet meer op gaat meten omdat het nogal kan afwijken met de werkelijkheid. Dus ik zal niet te weten komen hoe groot ons kindje ongeveer is bij de geboorte. Maar wel groot denk ik. ;)

Wave voor een aantal dames! :)

@ Lady, spannend van die moeder die gaat bevallen.

@ Joyce, fijn dat het weer wat beter gaat. En ook fijn voor je dat je je vakantieuren mag opnemen in februari.

@ BK, raar he die vage dromen. Ik droom ook heel raar. Dan denk je: hoe kom ik erop?

@ Jindster, leuk werk he, om kleertjes te wassen, en geeft zo'n voldaan gevoel als het gewassen en gestreken in de kast ligt.
    Wat heerlijk voor je dat je weet op welke datum je man thuis komt. 4 nov. is mijn man jarig. :D

@ Mandy, veel plezier in je nieuwe huisje. :)

@ Be, lekker gewinkeld?

@ Verkouden zijn, daar zou ik ook niet aan moeten denken tijdens de bevalling. Dat gaat bij mij vaak ook gepaard met koortslip. Zou er niet aan moeten denken dat je je kindje niet kan knuffelen na de geboorte. Maar we gaan er maar gewoon niet van uit dat we dat krijgen. ;)

Haha, lees allemaal bezorgde berichten dat ik zo lang weg was. Dat ik lang weg was had te maken met een uur wachten in de wachtkamer bij de gyn (!!!!!), was ipv half 12 pas half 1 aan de beurt. en boodschappen doen daarna en thuis de hond uitlaten.

@ Ikke, fijn om wat van je te horen. :) Zo te horen gaat het best goed dus eigenlijk bij je? Ook fijn dat je je niet verveeld in het zkh. En idd die pi-meting krijg ik ook wekelijks. Nooit verkeerd... ;) Veel s6 nog daar in het zkh.

@ Beckje, vreemde opmerking van je tante.

Zo hehe, eindelijk al die pagina's door...
    Nu maar eens wat doen in huis. Ik wil de logeerkamer soppen. Dus doe ik dat nu maar.. :)

16. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    even kijken wat we met het geld doen. misschien keertje lui pizza bestellen ofzo :p
    weet ook niet hoeveel t is. zal wel niet super veel zijn

@jel, gelukkig zeg :) hoe langer je kleine wondertje kan blijven zitten, hoe beter

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Jel nee niet echt geshopt .. Kwam weinig leuks teken :(
    Maar was er in iedergeval weer een keertje uit :)

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ooh gelukkig jel! Fijn dat alles goed is. En spannend! Ik denk dat je ook 29 oktober mag komen :) Spannend!

Lui een pizza bestellen klinkt goed, Beckje!

Hier wilde ik geen middagdutje doen. Zat tot 10 minuten geleden vol energie...ga maar ff rustig op de bank liggen!

19. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Jel dat is goed nieuws!!! PFf dus jij bent ook eerder aan de beurt! Wel fijn dat je snel je meisje vast hebt!
    Jij hebt dus ook wel eens last van een koortslip? me 2 gelukkig de hele zwangerschap nog geen last van gehad.. zou t zo erg vinden als k dat met de geboorte zou hebben. kan je niet eens knuffelen!

Beckje idd vreemde opmerking.... je moet doen wat voor jou goed voelt

Jindster oh dat is goed nieuws aftellen dus!!!

Mandy mooi dat je nu helemaal over bent in je nieuwe huisje!

20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)

Deel Deze Pagina