November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Goedenavond!

@ BK, dan groeit jouw kleine man ongeveer zoals mijn kleine meid zeker. :)
    Fijn dat de operatie van je moeder goed is gegaan.

@ Lady, aaah hou op over speculaas. Ik wil graag pepernoten, chocola etc... maar heb het al heel lang niet meer gegeten. Ik zei al tegen mijn man dat dat het eerste is wat ik wil eten na de bevalling, dan ben ik hopelijk ook 'suikervrij'.... :)

@ Be, wat balen zeg van die adapters. Zijn die niet los te verkrijgen?

@ Nora, veel sterkte met je kat.

@ Lissa, s6 voor je vriend met zijn sol.gesprekken.

@ Heyitsme, dat zijn heftige dingen, het overlijden van een familielid.... De vader van Suus1982 is afgelopen week overleden. Ook erg heftig dus. Verder geen grote ontwikkelingen sinds jij weg bent volgens mij.

@ Joyce, ok thanks. We zien wel hoe het loopt, en voor hetzelfde geld is het kindje er binnen een dag na inleiden.

Ik kruip zo ons warme bed in. Mijn man ligt er al, was moe.
    Welterusten allemaal en tot morgen!

2. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Jel idd heb ik best vAak normaal. Maar sibdsnde zwangerschap eigenlijk geen last van

Nora wat n vervelend nieuws!!!

Be wat balen dat de adapters er.nie bijzitten

Hier vriend neemt als kraamhulp weg is twee.weken.vrij..

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

Nee ik kan die dus online niet vinden.. En babydump enzo heeft ze ook niet GRRrrr

Nu dus gauw opzoek naar een nieuwe combi wagen
    Stomme marktplaats mensen..

En stomme ik had beter moeten kijken

4. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Welke wagen is t dan be?
    Want volgens mij moeten die voor een maxicosi gewoon los te verkrijgen zijn!

5. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Haha hier gehad met J.ari maar tijdens de bevalling zelf nergens last van gehad. Daarna pas weer liep t vol. En begon alles weer.. niet fijn na een knip met hechtingen en aambeien :(

ik zal weer verder lezen :)

6. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @be prenatal heeft die adaptors en volgens mij banydump ook je kan morgen effies bellen!

@nora bah wat een vervelend nieuws van de poezenkind! Zou idd denk ook even bellen met dat bloedverlies vergeleken met de rest van je kwaaltjes!! En goed van je dat je niet afgebeld heb meis!

@siep zit allemaal niet mee he vandaag!

Ik ben idd heel blij!!! Nu lekker aftellen en weten nu waar we aantoe zijn dat is het fijnste!! Lekker naar het einde toe!

@de pufclub ik denk dat ik in een lachstuip had gelegen als mijn man ooit mee had gemoeten ik denk dat ik tenalady nodig had gehad met die man van mij! Wij zijn al van die malloten samen laat staan daat aan te beginnen haha

Manlief heeft gelukkig lekker lang vakantie dus wij makn ons geen zorgen over verlof!! Ben al lang blij dat hij optijd is bij de bevalling nu das een zorg minder!

@jel trusten!

@lissa succes met man zijn sollicitatie gesprekken!

Ik lig ook lekker in bed ga ook Zo me ogen sluiten!

@bk fijn dat de operatie goed is gegaan bij je moeder!

@lady pff duurt lang zeg iedere keer weer opgeschoven met je spulletjes! Zou gek worden!

7. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nora bah wat naar van je kat zeg! Sterkte afscheid nemen is nooit leuk van zon maatje

be die adapters zijn vast los te koop hoor! Bij sommige kindereagens.zitten ze nml niet standaard dus dan zou je ze ook los kunnen kopen!

Pff wel grappig dat iedereen zon beetje begint te klagen over t een en ander. En fijn want we begrijpen elkaar tenminste haHa

dus ik ga ook nog ff want ik heb volgens mij een indalingspijn echt AUW!!! Echt zon niet lekker gevoel!
    Morgen liggingsecho dus ik ben zeer benieuwd of dat nou ook echt zo.is dat ze ingedaald is. Ik denk van wel (of iig gedeeltelijk) maar ja misschien zit ik er wel naast haha. We horen het morgen!

Slaap lekker meiden, hoop dat iedereen een goede nacht heeft!

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

Bij deze kinderwagen hoorde ze wel te zitten want iemand die ik ken heeft dezelfde wagen : Bebe confort trophy air 6 .. En die maxi Cosie is ook van bebe confort ; elios ofzo heet ie..
    :( ik ga wel even bellen morgen .. Maar de wagen s niet echt recent ofzo en op z'n site met 100 van die adapters stond ie niet tussen ..

@bk gelukkig is het goed gegaan !

@Jindster jaa ik zou ook super blij zijn !! Je zal wel al lekker aan t aftellen zijn ! Straks heerlijk genieten met je kleintje en je mannetje !

@maytje ja auw auw heb er ook last van .. Mag woensdag weer naar de vk , ben benieuwd of ze zegt of de beeb is ingehaald of niet ..

9. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Morning!

&be nog 26 nachtjes hahhaha moet ook zeggen dat ik er ook echt aan toe ben hoor lekker samen nog de laatste dingen doen en dan hoop ik dat ons kleintje ook niet lang meer op zich zal laten wachten!

@maytje auwieeee spannend vandaag weer! Succes!!

10. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @be, heb je de mensen waar je de wagen gekocht hebt al benaderd? Misschien hebben zij ze ergens liggen...
    En misschien idd de moeite om babydump oid te bellen. Misschien kunnen ze ergens los besteld worden.

11. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Lady aln wat gehoord van het meisje of ze is bevallen?

Gister is n meisje bevallen die bijbels wekt, ze Komt na verlof nie.meer terug. En de naam de naam die wij op t oog hebben heeft ze dusnook gebruikt. Zijn jullie daar ook wel ns bang voor dat i d komende tijd n bekende bevalt met "jullie" naam? In dit geval zienik dit meisje niet dus vind t ff shit maar goed l.. Brengt ons nie opdonderen gedachte.

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oh bee dat is wel frustrerend! Bel idd die mensen even!

Maytje ik denk wel dat je kleine ingedaald is, over 1-2 weken mag je al ;) En ja die klachtjes nemen een spurt hier haha.

Sorry jel! Nog amper 3 weken! Stuur je je vent vast op pad, zodat je bij thuiskomst ff los kan gaan, gewoon omdat het kan ;)

Jind ja je vent blijft voorlopig thuis? Moet hij uiteindelijk weer op uitzending dan?

Nora hoe is het met je? Gezien je vorige zwangerschap, mag jij je echt wat sneller aan de bel trekken wijfie! Hopelijk heb je dat gedaan, je bent stil!!

Hier een rommelige nacht. Maagzuur, rare dromen en rare gedachten. Maar gelukkig toch nog in slaap gevallen.
    Pakketje is terecht, ze zegt dat post nl het had aangeboden, maar zonder briefje, omdat ik niet thuis was. Serieus? Hoe dan? Nog nooit meegemaakt, maar als het goed wordt het vandaag weer gesorteerd en vandaag of morgen aangeboden.

13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oh vervelend suus, dat is idd niet leuk. Ook al zie je der nooit meer, maar toch. Ik ben ook een type die dat moeilijk kan loslaten, maar jullie houden het op die nama nu toch?

En nee dat andere meisje is nog niet bevallen. Vandaag gaan ze het geloof ik opvoeren. Dus hopelijk vandaag. Ik hoop het voor der.

14. Jel

Jel Niet meer actief

Goedemorgen! Kom net uit bed gerold, maar heb wel slecht geslapen. Mijn man was nogal 'luid' aanwezig vannacht. Hij maakte ineens vreemde geluiden tijdens het slapen, het leken wel een soort bromgeluiden. Heel apart. Elke keer schrok ik er weer van. Ben al aan het googlen wat dat brommen inhoud. Klonk best eng. ;) Dus wel 2 uur achter elkaar wakker gelegen vannacht. :(

@ Be, lijkt me toch wel dat die dingen los verkrijgbaar zijn. Anders even rondbellen bij verschillende babyzaken met het type kinderwagen. En anders kunnen ze je misschien andere tips geven waar het te koop kan zijn... Het is trouwens ook niet echt netjes van de mp-verkopers. Kun je hun mailadres niet nog terug halen in je mailbox en vragen of zij die adapters nog ergens hebben?

@ Jindster, heerlijk voor je dat je man straks lekker aanwezig is bij alles en je even niet druk hoeft te maken over zijn werk.

@ Suus83, moet wel weer lachen om jouw bericht. Een meisje die bijbels wekt? En wat bedoel je daarmee? :D Oh wacht, dat zal wel moeten zijn: "Die bij ons werkt". :D Op dit moment is er verder even niemand die ik ken die zwanger is, dus bang voor een zelfde naam hoef ik niet te zijn. Maar kan me voor jou wel voorstellen dat het niet leuk is. Maar als je haar toch nooit meer ziet hierna dan zou ik het ook niet meer erg vinden... En "Opdonderen" moet vast zijn: "Op andere..." :p

@ Lady, ja ik zal wel zorgen dat hij iets meeneemt voor me. :)
    Wel een raar verhaal hoor wat betreft dat pakketje. Dan had jij toch inderdaad een briefje in je bus moeten hebben?

@ Hier, ik ging vannacht naar de wc en ik 'schrok' bijna van mijn buik toen ik in de spiegel keek. Het leek wel alsof mijn meisje helemaal omhoog is gekropen in mijn buik, en onderaan leek het bijna plat. Ik weet niet wat ze toch allemaal doet in mijn buik, maar het lijkt op alles behalve indalen. Hopelijk is ze nu niet met haar koppie in stuit gaan liggen.

15. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Ik bedoelde bij ons werkt ipv bijbels... sliep nog een beetje hehe. Ja we houden de naam wel.... maar goed helemaal loslaten is lastig..

Oh spannend dus... das nadeel v opwekken t is nie gezegd dat t meteen bevallen is.. heftig...
    En maagzuur hier ook... bah blij.dat dat na de bevalling is afgelopen ...
    Kwaaltjes worden heftiger he... ik zit v tijd tot tijd mee te spieken.met okt mama omdat ze nu bevallen. Spannendl over n mndl zij we ook zover iedereen checken of ze online is ja of nee:p

16. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hahaha Jel je hebt t goed hoor. Stomme tel. Tijd om op te staan en vind de laptop te reageren!!

Oh jouw meisje is n bezige bij s nachts!!! Dat klinkt nie als indalen......

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

@julia
    Die mensen gemaild maar die hebben ze niet meer .. Dat waren ze vergeten er bij te zeggen .

18. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @lady dat is altijd afwachten! Dat weten we nooit zowiezo jeeft tie vakantie tot half jan maar wat daarna gaat komen tjaa afwachten en zomaar een uitzending zit er niet in want dat is een jaar optrainen maar de bivaks is toe wel gewoon verplicht om mee te gaan dus ja we zien wel! Hopen dat je pakketje vandaag komt meis pff wat een gedoe!

@jel ja even helemaal niets als doe thuiskomt geen zorgen over werk alleen ons gezin! Balen van je slechte nacht vanmiddag een tukkie? En klinkt alles behalve indalen ja hahaa lekker druk meisje!

@suus hier hoef ik niet bang te zijn voor namen! Wel baal momentje effies!

19. Jel

Jel Niet meer actief

@ Suus, kan me dat voorstellen. Het lijkt dan net alsof je die naam 'gejat' hebt. Maar je kunt later aan je collega's vertellen dat je baalde toen je hoorde dat zij hun kindje ook Truusje hadden genoemd, omdat jullie die naam ook al hadden voor je kindje. Niet dat je daar verantwoording voor af hoeft te leggen natuurlijk... Maar lijkt me geen leuk gevoel nee.
    Ik merk zelf trouwens niet dat de kwaaltjes heftiger worden. Ik voel me eigenlijk prima. Ik merk dat zwanger zijn mij goed afgaat, gelukkig.

@ Be, ja lekker makkelijk en ook best lullig van die mensen. Grote kans dat als hun het destijds wel gezegd hadden, dat jullie de wagen of niet gekocht hadden, of voor een lager bedrag.

@ Jind, nee vanmiddag een tukkie zit er niet in. Moet om half 3 bij de diabetesverpleegkundige zijn.
    Ben benieuwd wanneer dit meisje nog gaat indalen.

20. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Heydieho..

Ben idd wat stiller, was nogal geschrokken van t gedoe bij de dierenarts. Je gaat erheen met een grappige halfmisvormde kat en dan hoor je ineens dit. Ben wel van de kneusjes, maar dit.. naja goed.. extra van m genieten dus nu en hopen dat hij toch lekker 18 jaar word scheef of niet scheef (al is de verwachting slecht).

De reden dat ik niet aan de bel trek is omdat ik gewoon bang ben dat er niets is, en ik er voor niets heen ga. Niet voor mezelf hoor maar omdat ik t geen prettig idee vind dat ze me misschien niet meer serieus nemen als "er dan wel echt iets is". Bij D. was t met 36+4 , 2 cm ontsluiting en bloedverlies zelfs zo dat ik naar 2e lijn werd gestuurd, en die avond nog naar huis werd gestuurd omdat er toch nog niets gaande was. Mijn zoon is de dag erna geboren.......
    Ik probeer dus indd hier en daar wat te relativeren en aankijken hoe of wat. Zodra ik echt een kriebel heb dan bel ik wel hoor, en anders doet mijn vriendinnetje dat wel die waakt ook wel voor me :) Lieve reacties van jullie iig.

Ik krijg nu even visite, maar kom sraks uitgebreid reageren op jullie.

Deel Deze Pagina