November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knuffie Nora!!

Hihi ik moest ook ff lachen om je typfouten Suus :D, maar goed wbt de naam, dat is best wel jammer ja!!
    Ik ben er ook wel eens bang voor geweest maar.volgens mij ben.ik in mijn omgeving nu de eerste dus komt vast goed.
    En namen van internetmaatjes naakt me niks uit als t dezelfde naam is!

Nou lady de story contineus dus wbt je pakje!

Jel niet zo best geslapen!!

Ik ook niet haha naja elke nacht is weer anders!

2. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    Goeiemorgen!

Zo hé, jullie kletsen ook veel hahaha! Heb alles teruggelezen maar ben 3kwart alweer vergeten.

@nora; heel cliché, maar beter 10x voor niks aan de bel trekken.....

@jel; succes bij de diabetesverpleegkundige!

@jindster; wat fijn dat je eindelijk een houvast hebt wanneer je man thuiskomt!!

@lady; pfff wat een gezeik met dat mens van dat pakje zeg! Ik hoop voor je dat het er woensdag is! Anders zou ik der echt opzoeken hahaha

Voorderest ben ik het allemaal alweer vergeten haha!

Hier; lekker geslapen in me eigen huisje! Nog steeds wennen maarja.. Er is nu tenminste niemand die om half 7 's ochtends tegen de katten loopt te schreeuwen (oma van me vriend..)
    De kleine is erg beweeglijk, soms heb ik het idee dat ze alvast via me buikwand eruit wilt. Heb sinds 3 dagen wel een heel naar gevoel aan me buik, vooral als ik ga lopen.. Alsof me buik wilt scheuren aan de bovenkant..

Ohw ja en ladylola; wat heb je een mooi kamertje voor jullie kleintje!! Nu alleen die figuurtjes nog:)

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Haha dat pakketje is op zich een story op zich...aawh ja, we gaan er maar vanuit dat het vandaag of morgen goed komt. En dat ik dan eindelijk kan knutselen!

Mandy dank je wel :)
    Jij geniet lekker van de rust zo zonder oma om jullie heen? Dat gevoel van die buik heb ik ook. Ben bang dat het te maken heeft striae. Ik heb nu nog niks, maar ben bang dat ik nu op het einde toch ga scheuren :( Boven je navel toch?

4. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    Ja lady, ik geniet zeker van de rust haha! Ja, ik ben ook bang dat het striae is, maar is nu gelukkig nog niks te zien.. Nee dat lieg ik, ik heb 1 streepje, precies op de plek waar me navelpiercing heeft gezeten.. Ik heb dat gevoel hoog boven me navel aan de linkerkant.. Heel vervelend

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Zou fijn zijn als het er bij 1 voor je blijft. En ja het gevoel is niet fijn, zeurderig en trekkerig. Huisje wel een beetje naar zin? Nu druk met de babykamer?

Hier nog niks, dus ik hoop dat het zo blijft. Doordat ik iets meer vruchtwater heb, zei de gyn wel dat mijn buik wel iets groter is. Vind het nog wel schattig. Zal dadelijk weer is een foto maken.

6. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    hier wel striemen voel me net een zebra ik kwam van 48 kilo vandaan nu 64 pff wat een gewicht! het zit op de zijkant van me heupen en een paar hele kleine aan de onderkant van me buik omdat die kleine zolang dwars heeft gelegen zei de vk! aggh we krijgen er iets prachtigs voor terug maar baal dr wel enorm van!! maar als het goed is word het wel minder en kleuren ze wit nu zijn ze nog beetje donker rozig ze doen ook zeer!

zit hier nog gewoon in me pyjama heb helemaal geen zin in iets bah je heb weleens van die dagen he hahaa

@jel balen dat je niet kunt slapen na zo'n rot nacht!

@mandy lekker in je eigen huisjee dat is zo gewend hoor hahha druk met het babykamertje?

@nora hmm vind het zielig voor de poezekind! ziet er idd niet best uit goed in de gaten houden want een beessie met pijn is ook geen waardig bestaan. rustig aan verder en alles goed in de gaten houden en anders even idd aan de bel trekken met je kleintje

trouwens ik heb nogsteeds die blije doos niet en ook die tas van de kruitvat niet? dat toch wel een beetje laat of niet?

7. Jel

Jel Niet meer actief

@ Nora, inderdaad 10x te veel bellen dan 1x te weinig. Maar ik begrijp je gevoel wel.

@ Lady, kun je scheuren dan boven je navel? Bah, dat klinkt eng.

Zijn er eigenlijk mensen in dit topic die een naar buiten geplopte navel hebben? Ik niet. Maar hij heeft wel een gekke vorm. Normaal ziet mijn navel er heel anders uit.

@ Jind, heb je van Kruidvat wel een klantenkaart? Ik kreeg rond maand 7 een mail dat ik het tasje met dingetjes op kon komen halen.

En die Blije doos is zeker laat. Anders bel je ff met dat nummer, misschien is er wat misgegaan? Ontvang je wel WIJ jonge ouders?

8. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    Jel; ja hier een geplopte navel, is geen gezicht! Ik had al nooit zo'n 'gat' als navel, maar nu is me navel gewoon naar buiten gekomen. Daarom moest ik ook me piercing uitdoen en is het nu gescheurd daar waar me piercing zat..

Nee, de babykamer is eerlijk gezegd nog 1 chaos, dat komt omdat dat de enige slaapkamer in ons huis is... Maar we gaan snel beginnen hoor:)

9. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Jel; dankje voor de update. Hopelijk ligt je meisje niet in stuit, maar moet wel raar gaan toch mochten ze de laatste weken nog weer terugdraaien?

Suus1982, gecondoleerd meid, vreselijk... geen woorden voor. Heel veel sterkte!

Suus 83, vriend neemt hier ook nog vrij als kraamhulp weg is, en wellicht als de kraamhulp er nog is dat hij wel werkt, maar wat minder...
    wbt de naam, ja, ik heb 2 zussen die tegelijk zwanger zijn (geweest) en voor mij uitgerekend zijn, de eerste heeft een andere naam, de tweede is afwachten. Wat iemand buiten de familie om doet moeten ze lekker zelf weten!

Nora wat een naar verhaal van je poezebeest :(
    sterkte!
    Maytje, volgens mij heb ik hier ook te kampen met indalingspijnen, gisteravond kon ik amper een stap verzetten zonder pijn, en ook nu is het weer fijn aanwezig!

Zebrastrepen, hmm zeg maar niks, krengen doen enorm zeer eerst en jeuken daarna als de pest... ik noem zemaar liefdesstrepen, soms word ik er sip van als ik mijn buik zie...

10. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Striea hier een paar striemen aan de zijkant bij mn heupen.. als het hier bij blijft ben ik blij... dat kan ik nog wel verdoezelen op t strand;). Ach je krijgt er iets moois voor terug, maar stiekem baal je toch wel n beetje....

geen naar buiten geplopte navel, maar wel een navel op spanning, dus als ik mn buikspieren aanspan beweegt ie wel....

Blije doos nog niet? hmm hier had ik m aardig op tijd... ben laatst gebeld voor de babydoos, als de baby geboren is.... WEet niet meer of t die van de prenatal of de etos was(al die dozen ook hihihi) . toen dacht ik nog wat vroeg bellen jullie... maar goed ik zou dus ff achter de blije doos aanbellen... lijkt me wel n beetje laat?
    Trouwens ik doe bij n volgende zwangerschap denk ik niet meer mee met dei gratis dozen... Want ik word ondertussen wel n beetje gestoord van de spam in mn email, die telefoontjes voor tijdschrift dit en dat....

Naam tja idd jel zo voelt het wel of wij de naam gejat hebben dan.. Als ik dezelfde naam als een van jullie hier heb maakt me dat niet zo uit. Maar goed ik moet t maar van me afzetten..

maar wat fijn dat jij je zo goed voelt.. maar ja jij hoeft nog maar n week of drie ;)... Pff wat snel al zeg....

11. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @jel nee ik krijg ook niet de folder van wij jonge ouders wel mail daarover echt vaag! net maar een mailtje gestuurd naar kruitvat en prenatal. yep heb ook gewoon een kaart van kruidvat.

hier geen geplopte navel dus daar ben ik wel blij mee hahah zo'n aan en uit knoppie hahha

12. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    @jindster; als je je inlogt op kruidvat.nl dan zie je vanzelf ergens staan dat je die tas kan activeren op je voordeelkaart. Zo heb ik het ook gedaan

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @atrepen hier echt een zebra buik, maar dat heb ik al van me eerste zwangerschap. Ik vind t vreselijk en draag ook echt geen bikini meer ofzo....

@naar buiten geplopte navel nee hier nix!

@kruitvat owjaa die moet ik ook nog halen, heb al een aantal weken geleden t mailtje gehad.

@nora wat een naar verhaal van je katje! Ik hoop dat ie nog lekker lang mag leven zonder pijn! Verwen em maar goed!!

@afscheiding merken julie ook dat dit meer word? Het was al erg maar ik meek dat t nu nog erger word??

En zijn er nog meer die al eens een keizersnee hebben gehad? Zo ja hebben jullie ook meer pijn bij t litteken?

14. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    @Joyce; ja heb ook echt veel last van afscheiding.. Lijkt ook of het steeds wateriger wordt zeg maar.. Maar zal wel goed zijn haha

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hier ook nog een normale navel. Maar die pijn kan dus van beginnende striae zijn? Zucht :(

Its me ...je bent zwanger met je 2 zussen? Huh? Of zitten er 2 zussen, die je kent voor je?

Ja en hier maakt het mij ook niet uit of de naam dubbel is. Ik ben gelukkig wel 1 van de eerste, ghehehhe. Dus kan niet gezegd worden, dat ik de naam het gekopieerd. Nee hoor. Volgens mij zijn we allemaal al maanden uit de namen toch?

ja sneu he van het poesje :( Arme poezebeest. Maar wie weet komt het wel goed Nora. Ook misvormde mensen kunnen aardig leven met tekortkomingen.

jemig mandy als ik naar jou banner kijk, word ik helemaal wee.....als ik zover ben, staat de teller op nog maar 10 dagen :-O Nu op 20!

16. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    @ladylola; jaa voor jou gaat het nu helemaal hard! Nog maar 20 dagen.. Voor je het weet is het zover! Wel spannend hoor, ben je heel erg zenuwachtig?

17. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    afscheiding hier wordt het ook meer hoor.. Pff soms echt t gevoel dat het loopt... echt nie fijn...

Ja Itsme tegelijk zwanger met je zussen?? Dat is ook leuk!

Lady ik ben benieuwd wie t eerst is, jij of Ikke... Of misschien Jel! er is tot nu toe niemand nog uit ons topic veel te vroeg bevallen...

18. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Wat erg dit, vreselijk meid, dikke knuf!! Hebben ze een idee hoe het kan?

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Dat vind ik ook wel knap, dat we tot nu toe allemaal pot dicht zitten. Maar goed als je op de lijst kijkt, velen hebben we niet meer gezien of gesproken. Dus wie weet wat daarvan misschien nu wel al rommelt?

Ik denk dat Ikke eerder is. Ik denk dat ze gaan ingrijpen als zij 37 weken is. KS staat toch al op de planning, en eruit kunnen ze veel beter behandelen.

20. Jel

Jel Niet meer actief

Wat grappig, die geplopte navels, al vinden jullie dat zelf niet echt.

@ Heyitsme, volgens mij is ze alweer anders gaan liggen want de grote bobbel bovenaan is weg, nu weer meer verdeeld over de buik. dus hopelijk haar koppie onderin, en anders vraag ik het wel even.

@ Striemen, ik heb ze wel maar ze zijn niet zo heel donker. Hier maar even een foto dan:

Bekijk bijlage 279026

Een uurtje geleden ongeveer gemaakt.

@ Suus, ik heb nog geen telefoontjes gehad van babydozen of wat dan ook. Wel word ik doodgegooid met een boel mails van dit en dat. Ik lees ze vaak niet eens, verdwijnt meestal meteen in de prullenbak.
    Maakt me ook niet uit als ik dezelfde naam heb voor onze dochter als 1 van jullie.
    En het gaat zeker snel. :)

@ Mandy, dat klopt idd van die kaart. Ik kreeg geloof ik een mail dat ik iets moest activeren op mijn Kruidvat. Dat kon ik dan uitprinten en meenemen naar het Kruidvat.

@ Joyce, ja hier ook waterige afscheiding. :) Voelt echt vies.

Wat lijkt het me leuk als de eerste geboren gaat worden hier. :) Dan krijg je ineens hele andere gesprekken over baby's, poepluiers, stuwing, etc.... En natuurlijk foto's aan elkaar showen.

Deel Deze Pagina