BK super dat je ventje gedraaid is! Eigenwijs is ook wijs, maar goed dat hij nu toch besloten heeft braaf te zijn Lissa fijn dat je nu alles hebt geeft ook een beetje rust weer he. Jel kan je nu helemaal geen zoetigheid eten dan of moet je er gewoon erg mee opletten? Weet niet pcies hoe dat werkt met diabetes dus misschien stel ik wel een stomme vraag nu hoor.. En wat raar van je buik? T zou toch net adnersom moeten zijn, buikje richting down under. Be idd balen dat er geen adapters bij zitten, al iets gevonden waar je ze evt los zou kunnen krijgen?? Maytje is de pijn inmiddels al afgezakt? Kunnen felle steken zijn die indalingspijntjes bah. En vind het ook wel grappig dat we nu bij elkaar klagen, maar ook heel fijn want tja wie begrijpt elkaar nou beter.. Suus qua naam hm.. nee helemaal niet bang voor, heb ook al best wat mensen de naam laten weten dus als er nou iemand anders mee vandoor gaat weten de mensen dat "ik eerst was" haha.. Tja er zijn wel meer hondjes die fikkie heten, mij stoort t niet zo. Lady ben benieuwd of je je pakketje nu eindelijk krijgt, heb nog nooit gehoord dat je zo lang moet wachten op iets Maar... et einde is in zicht? Hoop t voor je hoor.. Balen van je woelige nacht trouwens. Raar he Mandy een nieuw huis, zal wel ff zo blijven nog dat gekke gevoel. Hopelijk voel je je snel thuis in je eigen huis. Jind tis idd wel laat de babydoos had ik rond de 28 weken ergens geloof ik? Die van kruidvat heb ik ook niet meen ik.. das toch ook na de bevalling? *oh zie nu dat je t moet activeren? zo es kijken dan* Mijn navel is nie geplopt maar wel heel strak en kan er niet meer in poeren ;-p Ik denk ook dat ikke als eerste is, als het goed is krijgen we morgen nieuws van haar.. ben heel benieuwd. En anders denk ik Lady de 29e is al best dichtbij.. Ach we zien wel laten we hopen dat ze allemaal "goed ter wereld komen" , wanneer dan ook De kat hier tja normaal zie je dat veel bij inteelt, tis een htk katje van een oepsnestje dus wat erop heeft gezeten weten ze niet. Het kan niet meer goed komen omdat hij verkeerd groeit en nog niet uitgegroeid is. Hij kan niet rechtgroeien. Omdat hij nu met 5.5 mnd al zover vergroeid is is het echt wachten tot hij pijn heeft. Hij loopt nu mank maar spelen kan hij nog, echter hij maakt een groeispurt en dit is dus in 1 maand verergerd. Ik hoop idd dat hij heel lang bij ons mag blijven maar ik blijf wel reeel. Pijn = afscheid nemen, juist omdat ze niets kunnen doen ga ik niet liggen klooien met medicatie of pijnstilling, moet wel eerlijk blijven. God hele lap tekst, en misschien wat warrig maar als je op een aantal page's moet terug lezen en dan per page probeert te reageren hebbie dat nou eenmaal Nu ff naar de action, vast sint cadeautjes voor D. scoren. Hoop ik..
@nora; zooo leuk! Ik kan straks ook eindelijk weer sinterklaas vieren, dat vond ik vroeger altijd zo leuk en nu heb ik weer een reden haha! Ik ga gewoon een schoentje voor de kachel zetten van me kleine hahaha! Ik heb net de klossen binnengekregen en ben nu me bed erop aan het zetten, maar het ziet ernaar uit dat ik straks een aanloop moet nemen om me bed in te komen hahaha
Hier gelukkig geen striemen op mijn buik, terwijl ik toch een redelijke toeter heb.. iemand vroeg over de pufcursus.. VL moet hier mee de 30e.. Hij heeft niets te willen hahah.. Hij gaat ook wel mee...Ik kan aan hem merken dat hij het spannend begint te vinden.. Ik ben ook wel benieuwd wie als laatste bevalt.. zal ik wel zijn hahahah..Maar wel op mij wachten hoor.... Verder hier alles goed.. net naar tandarts geweest, zit er ook weer op. Oja had ik al gezegd dat ie bij mij al vast zit in mijn bekken.. lekker vroeg...Zou dat iets betekenen?? X Lissa
@ Nora, het beste zou zijn helemaal geen zoetigheid. Maar soms ontkom je er niet aan. En heel soms op een verjaardag maak ik ook weleens een uitzonderingetje door toch een gebakje te nemen. Maar ik heb al lang geen zoete koekjes meer gehad (wel biscuitjes) ik heb Optimeltoetjes of ander soort toetjes waar geen suiker in zit. Er worden geen snoepjes of dropjes meer gekocht voor in de auto en ook doe ik geen zoete dingen op brood. Die dame in mijn buik is nogal beweeglijk (gelukkig) en soms snap ik er niets meer van hoe ze nu weer ligt. Veel plezier bij Action. @ Mandy, lijkt me ook maar niks die klossen. Ik krijg vrijdag een hoog/laag bed bezorgt ipv klossen. Dus das wel makkelijk. Nu op naar het zkh..
@nora ben beetje mp aan t afstruinen .. Ze hebben best veel combi wagens dus dat scheelt Shop ze !! @klossen hier mag je ze vanaf 37 weken ophalen .. Dus volgende week ergens maar doen dan ..
@afscheiding: helaas hier ook... was net bij de fysio, lig ik daar in me onderbroek en voel t gewoon lopen... echt zoooo genant!
Owjee ja klossen, mijn vriend heeft ze vorige keer zelf gemaakt omdat er nix onder ons bed past. Zal ze over twee weken eens van de zolder halen! @jel nog ff volhouden, zodra zeer uit is zou de zw- diabetes toch ook weg moeten zijn? En dan kan je lekker een zoet beschuitje met muisjes eten! @lissa aah jou man mag ook lekker naar pufcursus! En tuurlijk wachten we op de laatste!! Ik kan t ook best zijn hoor, want vorige x ging ik tot 42 weken!
@beckje aah jaa echt verschrikkelijk die afscheiding. @MP heb een topmark 3 in 1 wagen gevonden in t rood voor 75 euro.. Vind ik niet duur .. En daar zit wel alles bij Straks maar ff met ML over hebben
dat valt zeker mee! word wel een beetje gestoord van mijn hoge bed haha, staat al paar weken hoog, door een extra matras erin. mijn mannetje vind het geweldig met zijn 1.90. ik met mijn 1.53 krijg hoogtevrees hahaha
Das niet duur be! Wel stom dat ze t ff vergeten waren erbij te zeggen...... en het is wel handig om af en toe de maxicosi erop te kunnen zetten.
ik hoorde inderdaad al van een extra matras erop ipv klossen.. lijkt mij ook beter.. maar ja moet met de kraamzorg het er maar even over hebben.. Als het nodig is is het zo geregeld.. Pffff last van mijn hormonstertjes vandaag.. nergens zin in.. Nog maar even een rapportje tikken.. ff eten en dan ff slapen... Even niet mezelf en VL in de weg zitten.. grrrrrr X lissa
Hahaha Beckje lekker gênant! Ja nog ff dan hebben we het over spuitluiers en tepelkloven. Wie had dat ooit gedacht toen we zo'n 30 weken geleden dit cluppie zijn gestart Dat is idd goedkoop Be. 75 voor een hele wagen???? Ach weet je qua geboorte. Het wordt in ieder geval op zijn of haar verjaardag geboren! Sneu hoor Nora. Echt naar. En je gaat idd dat beestje geen pijn laten lijden, of de rest van zijn leven vol medicatie douwen. Eigenlijk best gek, bij mensen doen we dat wel, maar ja that's life. Een kat kan niet praten. Wie weet dat het iets betekend Lissa, maar dat hoeft ook niet hoor. Ik heb niks meer vernomen van mij mede chdmama, en zie op whatsapp dat ze al een paar uur niet is geweest. Ik hoop voor der dat het zover is. En ik hoop gauw te horen hoe het met hun mannetje gaat.
Be heb je hier ook al eens gekeken bij te koop topic? Staat ook een mooie quinny tusse voor 180 euro. Staat soms best leuke dingen bij!
Spannend lady, ik hoop dat t allemaal goed gaat! En idd we praten al zo lang samen! Je leet elkaar toch een beetje kennen.
kom ff gauw binnen om te vertellen dat ons meiske iig goed ligt, haar hoofdje lag al mooi in t bekken! Zij is er iig klaar voor We gaan zo eens kijken of t bed te verhogen is maar extra matrassen. Ben beneiwud of dat wat is! Tot later!
@ Joyce, handige vriend heb je. Als het goed is, is de diabetes idd weg na de zwangerschap. Ik hoef dan ook geen insuline meer te spuiten. Lekker hoor, er valt wel mee te leven maar het is wel gedoe steeds hoor... Kijk uit naar al die lekkere zoete dingen. Hoewel ik ook wel af moet beginnen te vallen straks, dat is wel mijn streven. @ Be, ik zeg doen! Dan kun je dus die andere weer op mp gaan zetten. Hopelijk raak je die dan wel kwijt aangezien die adapters nergens te krijgen zijn. @ Lady, ja leuk he. Dan verhuizen we met z'n allen, als iedereen bevallen is, naar een ander subforum hier op het forum. Het lijkt me dan alleen wel leuk om alleen met dit vaste cluppie verder te kletsen en geen 'nieuwen meer aan te nemen'. We hebben lief en leed met elkaar gedeeld en dan komt er ineens een 'vreemde' bij. Hoe denken jullie daarover? Hopelijk is die moeder nu aan het bevallen en gaat alles goed met moeder en kind. @ Maytje, fijn dat het goed gaat en je meisje goed ligt. Hier weer terug dus van de diabetesverpleegkundige en dit was zwanger mijn laatste afspraak. 6 weken na de bevalling moet ik terugkomen om te zien hoe het met me gaat. Ze zei dat ze dat bijna bij iedere hoogzwangere ziet, dat in de laatste loodjes de glucose-waarden ook enorm gaan stijgen. Dus ze heeft het weer aangepast en ik moet nu voor 1 maaltijd al 20 eenheden spuiten... Dat is best veel.
Pittig jel. Dat klinkt idd erg veel, maar wel fijn dat dit je laatste afspraak was! En betreft dat kletstopic. Ja tis idd gek als er dan iemand zich erbij aansluit, die er nooit is geweest. Maar ja wie weet heeft diegene een mooi verhaal En het kan ook zijn dat wij zelf steeds minder komen. Het babygeluk is erg fijn, maar er komt een moment dat er een bepaald ritme komt in je leven, dat je zelf je weg bewandeld. In ieder geval is het nu hartstikke leuk om 2013 met elkaar in te gaan.
Is het niet een idee om dan bij clubs wat te openen?? Dat kunnen we besloten houden toch?? En kunnen mensen volgens mij ook niet zo meelezen!! Ik denk dat dat misschien het handigste is? Jel zo dat zijn best veel eenheden idd!!
@joyce thanks ga daar ook ff kijken.. Ik zag op mp ook een super leuke set : quinny speedy sx, met blauw en groen.. Ook alles erop en der aan .. Voor 150 euro Is natuurlijk ook niks voor z'n set. @maytje gelukkig is alles goed met je kleintje !