November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ooooooh bossche bol! Hmmmmmmmm...

@jel; fijn dat alles goed was met je meissie!

@ikke; iemand zien sterven is niet leuk. Heb het al een keer meegemaakt en het hoeft voor mij echt nooit meer.

2. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jel, wat fijn dat alles goed was. Die tas heb ik vorige keer na de pretecho ook gehad, dus wie weet krijg ik hem morgen ook.

@bk, mijn oma had ook dementie. Erg naar als iemand pijn heeft, maar niet maar niet begrijpt waarom ze in het ziekenhuis ligt.

@lady, graag gedaan ;)

@iedereen bedankt voor alle "veel plezier" wensen. Ik kom morgen even melden wat het geworden is.

3. Jel

Jel Niet meer actief

@ Ikke, wel gek dat de gyn dat zo tegen je zei. Ik denk dat dat voor ieder mens verwarrend moet zijn als ie het over 2 vaten heeft. Maar gelukkig zijn het er 3. ;)
    Voor jou is het wassen van kleertjes inderdaad een andere situatie ivm de tweeling. Dus jij moet er idd ook haast wel eerder mee beginnen.
    Hier ook een Robijn-gek. Wasverzachter dan he? Qua wasmiddel heb ik er 1 die voor zowel witte als gekleurde was kan. Dash heeft dat, nu heb ik Sunil.

@ Joyce, ja zeker fijn. En mmm een Bosche bol. Vervelend dat je je zo klote voelt. Sterkte.

@ Lisanne, gelukkig dat er toch een kindje in het vruchtzakje zat. Ik heb het in september wel echt gehad, een leeg vruchtzakje en moest toen gecurreteerd worden.

@ Siep, ja leuk he die tas. Ben benieuwd naar het geslacht. Wat is ook weer de reden dat jullie het zo 'laat' te horen krijgen?

4. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo ladies!!!

Suus komt even om het hoekje kijken! ;)
    Als ik jullie verhalen allemaal zo lees dan moet ik nog genoeg regelen! haha! Geboortekaartjes, tja, nog helemaal niet mee bezig geweest joh! Misschien inderdaad maar eens tijd om er naar te gaan kijken....

@siep; have fun morgen!

@hier: ook morgen pretecho! heeeeeeel veel zin in! hopelijk werkt onze uk een beetje mee! Bij de 2e hebben we namelijk na 3 pogingen alleen een oor in 3D mee naar huis kunnen nemen op foto, hij had zijn gezicht keurig naar mijn ruggegraat gericht en daar wilde hij niet van afwijken... spannend dus!

Hoe is het hier met iedereen? Ik kan het niet altijd evengoed bijhouden hoor! Ik doe mijn best en haak af en toe maar gewoon een beetje in!

Wie van jullie zijn eigenlijk brabanders? Woon zelf in de omgeving tilburg en was wel ff benieuwd naar mensen in de omgeving? Lees net Bossche bollen en dat is natuurlijk maar 20 min. bij mij vandaan ;)

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lisanne, ik weet het echt niet.. misschien dat ik rond de tijd dat jij wegging pas mee begon te kletsen? Ik weet het eigenlijk niet.. hihi.. Ik kan me voorstellen dat je dan even van slag bent, maar gelukkig zat er toch echt een klein ukkie wat nu al meer dan 25 weken bij je groeit :)

Bk, neej idd... is echt verschrikkelijk om dat mee te maken. Vind dat altijd zo verdrietig... hier niet echt mensen gezien die een lijdensweg tegemoet gingen. Wel in mijn stage's op school, maar niet van dichtbij. Ja alleen 1 opa maar daar had ik niet zoveel mee. De mensen die om mij heen zijn gestorven zijn eigenlijk zo opeens weggevallen... Heel veel sterkte meid! Hopelijk kan je oma snel haar rust vinden.

Jel, af en toe die dokters he..... gelukkig dat je er snel genoeg achter komt wat ze bedoelen.. Ik heb echt alleen robijn wasmiddel. Maar ander spul is ook goed :D Als het maar lekker ruikt. Wasverzachter daar blijf ik van aan het jeuken..

Suus, veel plezier morgen! Nope... hier geen brabander... ik ben een echte limburger :D
    Is hier trouwens nog iemand uit Limburg?? Volgens mij niet echt he... hihi..

Morgen doe ik de 25 weken wave!!! Vind het zo leuk en fijn als er weer een week voorbij is. Morgen ook ff waven voor Joyce ;)

6. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Suus ook veel plezier morgen, hopelijk werkt deze iets beter mee! Hier dus wel uit brabant, oss om precies te zijn dus dat is wee net iets verder van tilburg.
    Jij was hier in oss toch geweest voor geslachtbepaling? Of was t een andere suus? Zo ja doe je t nu weer in oss, ben heel benieuwd want daar gaan wij over drie weken heen!

7. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @ siep; veel plumzier :D

@suus; woonde in breda, geboren en getogen. Woon nu in veenendaal :)

@ikke; alsmensen dood gaan is het nooit leuk maar als ze en vol leven achter zich hebben geeft me dat een heel ander gevoel dan toen mijn vader stierf bijv. Te jong. Alleen in dit geval is het mn vaders moeder dus dat maakt het allemaal een beetje blegh!

:) alles komt goed. Stomme hormonen ook :p

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

@suus veel plezier morgen ! plaats je wel effies een foto ? hihi.

@Bk Heel veel sterkte meis :(

9. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @bk vorig binnen een jaar twee opa's en een oma verloren....... Mijn oma was al lang ziek en dan voelt het idd anders dan dat het ineens komt of als ze veel te jong zijn! In ieder geval heel veel sterkte!

10. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Pff Lady dat is wel heel erg balen. Kan me voorstellen dat het voor sommige moeilijk is om erop te reageren maar om dan iemand geheel te laten vallen? Juist wanneer je ze zo hard nodig hebt.. misschien maar beter dat je nu erachter komt op wie je kan rekenen? Maar goed leuk is anders inderdaad..

Toch veel die nog met normaal wasmiddel gaan "werken" dus.. ik denk dat ik daar ook naartoe ga. Ik heb geen verlof (heb geen werk) dus ik weet niet zo goed wanneer ik moet beginnen, maar vind t nu nog wat vroeg inderdaad.

Patje klote dat je zo'n last hebt. Ik had het bij D. ook heel erg, en daar werd een bekkenband geadviseerd heeft bij mij geen kloot geholpen maar goed, t schijnt soms wonderen te verrichten.. Wellicht heb je dat al geprobeerd maar dacht zeg het even.

Ooh Siep wat spannend!! Heel veel plezier alvast. En succes natuurlijk ook een beetje.

Jel goed te lezen dat alles weer in orde is.

Lisanne welkom terug! Al herinner ik me ook niet echt wie je bent? Misschien was ik er toen nog niet, slecht geheugen.

Leuk al 3D echo's zo dichtbij, have fun.
    Ik kom uit NB zelf. *al ben ik officieel amsterdammer*

BK nogmaals sterkte.

Tis altijd zon hele lap na een daggie niet lezen :p
    Goed vermaakt, met plurk in de waterfietsen geweest wat een hell.. hoeft voor mij niet meer hoor.. hehe..

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

@wasmiddel
    Ik denk dat ik dan ook maar nutral moet halen .. dat
    heb ik nog niet in huis.

@kamertje
    Vandaag begonnen , gaat vriendlief door zn rug, hij is er erg gevoelig voor( eerder tegen hernia's aangezeten) :| ligt dus sinds vanmiddag plat op bed , hopelijk knapt hij gauw een beetje op.
    Die kamer kan wel wachten maar vrijdag trouwen we hopelijk loopt ie dan weer een beetje .
    Heb van die warmte banden voor hem gekocht hopelijk
    werkt dat !

Pff heb al paar avonde harde buiken ..en vind dat zeurderige menstruatie gevoel ook zo irritant !
    maak me misschien beetje druk om t trouwen enzo ..

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    BE je bent een stresskippie! Relax meis! Alhoewel ti's wel erg spannend. En vervelend van je vent, die moet snel opknappen anders loop je met Quasimodo naar het altaar Haha!

Bk dat zou wat zijn als je dat kind laat liggen. Zet je wel een statement neer. Aaahw wat zeg ik nou. Sorry neem me niet serieus hoor. Ben weer melaconiek ;)

Suus welcome back. Mag ik eerlijk bekennen. Ik moet soms oftewel altijd nog steeds ontrafelen van die is die en die is die suus, hèhè. Maar ik weet dat jij degene bent met al een zoon en dochter.

De rest ben ik weer kwijt. :-/

Oooh en me buik wiebelt sinds vanavond. Hihi! Echt te grappig!

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Be relax!! Adem in adem uit....

Ladylola lekker he als je buik zo op en neer gaat! En ja, en suusjes... ik moet ook altijd nog nadenken wie wie is.

Zoo nu proberen te slapen....

14. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Hier een kort bericht uit Londen. Super naar ons zin. En een prima stad om zwanger te zijn. De Engelsen zijn super beleed, staan direct op in de metro om plaats te maken. Heel behulpzaam...

Vanmiddag ff geshopt in Oxfort street en nog een straat waar ik de naam van kwijt ben. Oh en natuurlijk door Bond street gelopen.
    Leuke dingetjes voor de kleine gekocht.
    Vriend is nu naar de pub met de vriend waarmee we op vakantie zijn. Ik zit/lig languit gezellig te kletsen met de vriendin.

Ma zijn we bij het volleybal dames geweest (os) en morgen warschijnlijk ff bij het fietsen kijken en s avonds basketbal...
    Heel leuk om de olympische spelen mee te maken. Op elke hoek van de straat staat er iemand om de weg te wijzen en op alle metro stations staat er iemand om te helpen de juiste route te vinden. Nou lukt dat ons zelf wel, maar het is leuk om te zien.

Ik lees wel mee, maar lukt nog niet om te reageren. Volgende keer weer....

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

haha jaa ik weet t moet echt relaxen maar dat is op
    t moment een beetje lastig

16. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    @ Wasmiddel: Ik ga wel neutral halen, voor de eerste paar weken zowieso. Daarna weer over op robijn/ariel. Ik gebruik wel wasverzachter voor kleding, dus voor de baby dan ook neutral. Blijven de kleertjes toch iets mooier van.

17. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Leuk om van je te horen Juliaaa! Lijkt me super om bij de OS te kijken. Welk onderdeel van t fietsen ga je kijken? Baan?
    Veel plezier nog!

18. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedeavond lady's,

@Lady: hier merk ik het ook wel dat het met sommige vrienden anders wordt. Vooral de vrienden waarmee we voornamelijk naar party's gingen zien we minder, het verwaterd een beetje. Hoe jammer ik dat ook vind. Je merkt dat wij een andere weg in zijn geslagen en zij zitten nog middenin het leven wat wij eerst ook hadden. Gelukkig hebben we ook vrienden die wel in dezelfde fase zitten.
    Ook herken ik goed dat sommige mensen totaal niet weten wat ze moeten zeggen als je iets ergs meemaakt. Na het overlijden van mijn broertje waren er veel mensen die weinig medeleven toonden (overigens waren er gelukkig ook heel veel mensen die dat wel deden!) Van sommige mensen verwacht je het niet en die zijn super lief en anderen, waar je wel wat van verwacht, vallen tegen in zulke situaties.
    Fijn trouwens dat je je buik zag bewegen!! :D Super bijzonder he! Ik zie het ook al een tijdje :)

@Be: spannend hoor, jullie bruiloft komt nu echt dichtbij!! Hoe ziet de dag er ongeveer uit? (had je misschien al gezegd maar weet het niet meer..)
    Hopelijk gaat het snel beter met de rug van je vriend. Kan ie anders geen sterke pijnstiller halen bij de huisarts?
    Heb je je jurk ook nog op maat moeten laten maken bij Assepoester? Ik moet een week voor de bruiloft nog 2 x terug naar Arnhem, een keer afspelden en daarna ophalen.
    Vind het ook spannend hoor, je niet druk maken gaat dan een beetje moeilijk he :)

@Lisanne: ik herinner je me wel nu je je verhaal verteld over dat lege vruchtzakje. Gelukkig was het niet zo, welkom terug!

@Jel: fijn dat alles goed gaat!

@BK: sterkte met je oma, zijn geen leuke dingen :(

@kleertjes wassen: ik ben nog lang niet zo ver. We gaan binnenkort de muren verven van de babykamer, over een paar weken komen de meubeltjes. En daarna ga ik misschien pas kleertjes wassen. Wij moeten sowieso nog een hoop spullen kopen, komt er nu allemaal niet van. Te druk nog met ons nieuwe huis en bruiloft voorbereiden..

@suus: hier nog een brabander :D Woon in omgeving Den Bosch.

@Juliaa: leuk hoor Londen! Zou ik ook nog wel eens heen willen. Veel plezier nog!!

@hier: merk echt dat het werken steeds zwaarder wordt. Sowieso omdat ik al om 5.30 op moet waardoor ik al super moe ben. Maar telkens als ik moet bukken of even op mijn hurken moet zitten, en vervolgens weer overeind kom, moet ik diep zuchten, voel me dizzy in mijn hoofd en schiet mijn hartslag omhoog. Hebben meer mensen dit? Ik denk dat het te maken heeft met mijn lage bloeddruk (100/57). Ook gaat bukken al een stuk moeilijker omdat mijn buik in de weg zit.
    Heb me nu al een aantal dagen vooruit moeten slepen op het werk. Ook vaak harde buiken, maar ze doen niet zeer. Hoe weet je dan of het harde buiken zijn door teveel doen?
    Kijk het nog even aan maar ga anders toch maar aangeven dat het niet meer gaat zo.. Vind dat wel heel lastig. Ga niet graag 'klagen'..

19. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @ladylola; wahahaha no worries, die geintjes maak ik zo vaak met mn collegas. Ik laat een kindje nooit liggen maar geintjes moeten kunnen toch?

@julia; veel plezier daar!

@snow; hier nog zon niet klager. Wel hier maar niet op mn werk lol. Wat niet gaat dat gaat niet.

Btw over kwaaltjes gesproken. De afgelopen paar weken huil ik om alles. Herkenbaar?

20. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Snow
    We trouwen om 11 uur in t gemeentehuis, daarna hebben we tot 3 uur gezellig met alleen familie . Daarna fotos maken en blijven de dag gasten eten , En savonds vanaf 8 uur komen de vrienden .

we hebben t zeg maar
    in 3 groepen gedaan ; daggasten, famile en vrienden.

Mn jurk die heeft een band die mee rekt dus dat komt wel goed :)

Deel Deze Pagina