November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    proefkaartje is binnen... IK BEN VERLIEFD

2. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    @jel; dat zijn idd veel eenheden.. Wordt je nog niet beurs van al dat prikken?

@be; hebben ze die adapters niet op mp staan voor een leuke prijs? Ik heb een quinny buzz 3 van mp voor 200 euro, zat ook echt alles bij, regenhoezen, deken, voetenzak, parasol.. Dus vond het niet heel erg om zoveel te betalen:)

3. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    Ben hier trouwens plakplastic op de ramen aan het plakken... Wat een pokkewerk zeg pfff... Maarja, beter dan dat iedereen maar naar binnen loopt te gluren, woon namelijk vlakbij het station, dus komen aardig wat mensen hierlangs

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

@mandy de adapters van die andere wagen , bebe confort kon ik nergens vinden ..:(
    Daarom dat we maar besloten hebben een hele nieuwe combi te nemen ..

5. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Maytje fijn dat alles goed is!

Be dat is idd ook helemaal niet duur! En quinny is heel fijn!

Lissa leuk he! Het word allemaal zo echt nu!

6. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
  7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik vind het een goed idee Jel, hoeft niet persee een clubje kan ook gewoon in t topictitel zetten "ledenstop" oid?
    Mgoed even afwachten wat de rest hier van vind..
    Hier goed geslaagd, bijna een parkeerboete rijker ook haha die zat niet in de planning.

Lissa leuk dat je kaartje zo goed bevalt! Mijne is ook al eventjes klaar nu alleen nog wachten op le beebs.

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

@'mandy thanks voor t helpen !
    Ik had die link idd gister ook gevonden en gemaild.
    Helaas nog geen reactie .. En vind t ook wel eng want dan zouden ze t moeten opsturen .. Aangezien Limburg aan de andere kant van de wereld ligt.. Vanaf waar wij wonen :p

9. Jel

Jel Niet meer actief

@ Maytje, dat kan ook. Je kunt ook een gratis forum aanmaken. Misschien kunnen we dat hierna doen?

@ Mandy, nee nog geen beurs gevoel... Af en toe wel blauwe plekken op mijn benen. En als ik een haarvatje raak doet het prikken zeer en komt er bloed uit.
    Dat is zeker pokkenwerk, plakplastic plakken... Weet er alles van. ;)

10. Jel

Jel Niet meer actief

@ Nora, dat kan ook natuurlijk.
    BIJNA een parkeerboete rijker? Nog niet helemaal dus?

11. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    @be; ja dat is zo, dan krijg je straks net zulke praktijken als bij ladylola..

@jel; nou ben nog lang niet klaar ermee, heb te weinig rollen gehaald haha..

12. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Nee ik zag ze lopen dus ben snel mn auto in gesprongen en weg gereden lol.. ik had geen kleingeld bij...

Ken je niemand in Limburg dan Be? Wat je evt ook zou kunnen doen is hier op t forum vragen of iemand uit Limburg m ff oppikt voor je en m naar jou opstuurt, zodat je toch weet dat je m krijgt. Misschien beetje via een omweg maar over t algemeen is t dan via een zwp lid wel te vertrouwen lijkt me? Opper ook maar wat, Limburg is voor mij ook niet om de hoek anders had ik t graag voor je gedaan.

13. Jel

Jel Niet meer actief

@ Mandy, s6 dan nog. ;)

@ Nora, dan had je geluk!

@ wat ik steeds vergeet te vragen: ik heb sinds een paar dagen het plastic zeiltje onder de laken op het matras dus. Pffff ik zweet me kapot met dat ding onder mijn kont. Als ik heel lang in 1 houding heb gelegen en ik ga anders liggen, dan plakt het laken helemaal aan me vast en voelt mijn been gewoon nat. :) Hebben jullie hem er ook al onder en zweet het bij jullie ook zo? Het ademt natuurlijk niet.

14. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @jel ik heb er nog niet op liggen, dus kan je niet helpen. Ik heb em er denk ik vorige keer helemaal niet opgelegd.

Ik ga zo mijn zh tas inpakken. Iemand nog extra tips?

15. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Zou t niet helpen als je er een extra laken overheen legt dan Jel? Iets van een oude hoes ofzo waardoor je misschien net dat zweten weg neemt. Ik heb er zelf geen last van, ik heb trouwens nog niet eens wat geregeld qua zeiltje o.i.d denk dat ik weer voor de vuilniszak aan mn bed vastplakken ga hehe.

16. Jel

Jel Niet meer actief

@ Nora, door jou kom ik nu op een idee, thanks. ;)
    Ik denk dat ik hem onder de molton ga leggen. En dat ik het zeiltje dan met ducktape ga vastplakken aan het matras, want het verschuift steeds zo.

17. Jel

Jel Niet meer actief

Ik weet het trouwens niet zeker, maar mijn lippen zijn gevoelig en vermoedelijk krijg ik een koortslip. :( Als het maar wel over is met de bevalling, want je mag je kindje anders niet kussen en knuffelen en steeds je handen wassen ivm infectiegevaar.

18. Behappy

Behappy Niet meer actief

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

@jel
    Ohjee !! Hopelijk is t dan idd we
    ML heeft er ook regelmatig last van maar sinds een paar maanden heeft hij een spulletje die hij er gelijk op smeert als ie t voelt aankomen.. Werkt perfect weet alleen ff niet hoe t heet zal wel ff navragen ..

20. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het zeiltje nog niet liggen maar ik zou hem dan denk ik onder de molton weer leggen. Dat zweet denk ik t minst!!

Tas inpakken. Ik moet t nog doen. Voor uk ist klaar maar voor mezelf nog niet.. Moet even toiletspullen halen, en iets om in te bevallen en een pyama voor daarna.. En verder?!

Deel Deze Pagina