zo kom net terug van de echo is helemaal netjes met het hoofdje naar beneden gedraaid nog steeds. alleen nog niet ingedaald helaas.... als dit over 2 weken nog niet zo is moet ik naar de gyn, kijken waarom ukje nog niet wil indalen. verder nog besproken qua bevalling enz komt nu wel heel dichtbij!
Mooi be!! Ziet er echt heel netjes uit! Owjee jel dat is niet zo mooi! Heb je t vaker gehad? En in de tas gaat bij mij: Bevallingkleren Kleren voor erna Sokken twee paar Ondergoed Ochtendjas Slippers Bh Dextro Iets te drinken Tijdschrift voor vl Fotocamera Opladers Toiletspullen Voor baby Twee setjes kleren Mutjes Rompers Omslagdoek Vest/jasje Maxicosi Uuuhhhm dat was t wel geloof ik.... Aanvullin: Telfoonnummers zoals bv: Kaartje bestelen Kraamzorg En Schoon shirt voor manlief
handig zo'n een lijstje, moet ik ook nog gaan doen. ga ik volgende week maar eens aan beginnen denk ik
@Maytje thanks ! jaa idd goedkoop dat vonden wij ook al ! @Beckje oee spannend !! komt echt dichtbij, hopelijk gaat de beeb toch nog ff gauw indalen hihi en leuk dat je weer fototje mee krijgt ! @joyce aahh handig lijstje , ga ik ook maar eens doen
Ik heb een lijstje gemaakt, nog niets ingepakt. Evenals het kraambed. Dat had ik bij week 36/37 gepland. Zal het lijstje online zetten. Moment....
Jullie gaan echt te hard. Gisteren nog alles gelezen en nu alweer meer dan 10 pagina's om bij te lezen. @suus, wat afschuwelijk, gecondoleerd. @jel, bedankt het doorgeven, ik heb idd geen facebook en dus ook niet de nov. mama's facebook. @nora, wat zielig voor je katje. @ziekenhuistas, dat moet ik hier nodig eens gaan regelen. Vanaf zaterdag zou ik al thuis mogen bevallen.... @be, balen van die maxi cosi dragers, maar ik heb ze ook niet en eigenlijk ook nooit gemist. @club sluiten, wat mij betreft is dat niet nodig. Maar laten we eerst eens afwachten tot iedereen bevallen is. Dat duurt vast nog wel een maand of 2.
@siep woow voor jou gaat t ook al snel dan he , vanaf zadaterdag al thuis mogen bevallen hihi !! @hier lekker in bedje tv kijken.. en beetje internetten.. was vandaag zo down en gestrest vanwege die kinderwagen.. erg he.. volgens mij komt t gewoon door nesteldrang ofzo.. maar gelukkig is t nu geregeld en hebben we morgen een prachtige set met echt alles erop en der aan !!
Heel snel, want ik ga eten,... geen idee of dit werkt. Kijk zo even. https://docs.google.com/open?id=0B0isXQQisznMc3B3R2VBV0RSLVk
Nee werkt niet juliaaa, niet hier in ieder geval. Maar eet smakelijk! En wauw siep! Zatedag al 37 weken! Ik zit nog ni eens op 35 dan.....
@be; das idd een hele mooie en handige kinderwagen! Vraag wel of daar de adapters wel bij zitten @ziekenhuistas; heb ik ook nog steeds niet gepakt, ben een beetje laat met alles.. Ben barbies baby aan het kijken, dat kindje is wel een poppetje hoor!
Hi girls! Ouwe babbelaars! Be mooie wagen! En voor dat geld!!! Zooow. Kolere daar kan ik nog wat van leren. Siep 37 weken zaterdag???? Damn snelle jelle! Volle lijstjes in uitvoering Hier koffer met maatje 50, doeken en knuffels voor haar. En 3 joggingpakken, 2 pyama's, 2 bigshirts, sokken, grote onderbroeken hahaha! Zoogcompressen! Toiletspullen moeten nog, dextro, flesje water, dvd speler moet nog. En alles wat ik erna nodig hebt, neemt mijn moeder mee. Oh buikje blijft hier trekken boven mijn navel! Ik wil geen striaeeeeeeeeeeeeeee Nou dat andere moedertje, is dus vandaag ff op pauze gezet, want er kwam een spoedje tussendoor, die de ecmo nodig heeft. Lijkt me echt naar voor der.
He jeej gatsie lady, dus er is maar een zo'n ecmo apparaat? En als er dus echt twee zijn die t nosig hebben?? En omdat je ingeleid word zou ik aan jou lijstje wel ook iets van afleiding toevoegen, tijdschriften of kaarten ofzo, noem maar ff iets he.
@lady aahww hopelijk valt de striae Ja echt een koopje voor z'n hele set @maytje jaa dat heb ik gelijk gevraagd hahaha
Nou hier vanacht heel slecht geslapen, hele dag moe geweest. Zo maar weer naar bed proberen te slapen. Heb nu steeds meer last van m´n bekken en rugpijn.. De baby mag van mij volgende week komen.. Ziekenhuistas moet hier ook nog gedaan worden. En zaterdag klossen ophalen en de badkamer nog een goeie beurt geven en dan zijn we er wel klaar voor.