Ja ik ken t, hier precies t zelfde.... En gelukkig is mijn vriend niet elke avomd weg maar zeker drie avonden. Gaat je zoontje wel eens een dagje weg, spelen bij opa en oma ofzo? Hier gaat mijn dochter twee dagen per week naar opa en oma, dan kan ik echt mijn rust pakken of juist wat kleine dingen in t huishouden doen.
goedemorgen!!! Jel ik zou denk ik ook van te voren dan smeren.. ik doe dat normaal ook nooit maar goed zoals je zelf ook zegt straks wil je knuffelen en doen met je kleine!!! groep gesloten : mij maakt het niet zoveel uit hoor! Lady wat heftig zeg! en wat naar van dat vrouwtje! Wave voor de wavers! Ben benieuwd wat voor ieuws Ikke vandaag krijt! Spannend Nora wat shit zeg... denk dat de vk belle nie zo verkeerd is hoor!!! Lissa wat fijn dat je proefdruk zo mooi is!!! Hier ook een slechte nacht gehad veel wakker. vanmorgen naar de vk geweest. Alles goed, kleine is begonnen in te dalen... dus mooi mooi mooi.... Ze had me een hartslag.... hahaha zo ontzettend hoog, maar ja mn buik ging ook heen en weer dus ze was zooooo druk... Ach ja nu is het weer rustiger... Gister mn laatste gym les gehad. zo raar allemaal.... volgende keer is iedereen bevallen... Oh ja en vandaag mn proefdruk voor het kaartje opgehaald... T is prachtig.... t is alleen wel dat wanneer ze gemaakt zijn we nog wel wat te doen hebben... We zouden ook eens weer een kaartje kiezen die makkelijk in elkaar te zetten is hahaha..
Morning!! Hier wel een keertje heerlijk geslapen! Moest er 1 keer uit om te plassen! Gister avond die bevallingsavond gehad van de vk was wel boeiend! Geen nieuwe dingen maar wel weer evn opfrissen van alles en geheugensteuntjes. Vandaag de laatste kleertjes wassen en strijken dan ben ik helemaal klaar! Koffertje inpakken en bed op klossen! Daar ga ik het weekend aan beginnen wat word het dan echt he en dichtbij!! Soms krijg ik wel de kriebels hoor moet zeggen dat ik er ook wel een beetje zin in begint te krijgen! Nieuwsgierig naar de bevalling en jullie? Wavieee!!! @nath balen van je slechte nacht! @lady heftig allemaal meis! Heel spannend dan zo allemaal! Zeker als je dit allemaal zo hoort! Gelukkig moet je nog even wachten tijd gaat snel wie weet wat er allemaal gebeurt wijffie! Zwangerschap is zeker iets bijzonders! Lekkervan genieten nog even meiden van die bolle buiken tijd gaat al Zo snel!! @lissa werkse meis gelukkig komt mannetje je ophalen vanmiddag! @jel succes bij de arts! @be mooie kinderwagen voor dat geld!!! Ik zeg doen haha @beckje mooie echo foto!! Zo schattig Koortslip gelukkig nooit geen last van! Weet wel dat je van die kleine tubbetjes heb ervoor en die werken als speedy! Dan is het zo over! Begin hier een beetje te snotteren bah zou toch niet verkouwen nog eff gaan worden he zit ik echt niet op te wachten!!!
Koortslip hier regelmatig.. Laatste keer was met 21 weken.. Nu is het rustig.. dus houden zo.. Inderdaad nog 1 week werken (na deze week) Verder geen bijzonderheden.. druk vandaag in elk geval... X
Woow vroege vogeltjes !! @jel dankjewel ! , ja voor nu uit voorzorg.. ML smste me snet dese site Zovirax: Koortslip, Koortsblaasjes, Herpes virus en koortsuitslag , je kan t gewoon bij de drogist halen.. @ikke Ben ook benieuwd , hopelijk word alles nu duidelijk gemaakt @slapen GGrRrrrrRrrr .. Ik heb de hele nacht harde buiken gehad , als ik van links naar rechts draaide of andersom En zelfs als ik gewoon lekker lag .. Sommige deden toch wel vervelend pijn en dan die druk en dat trekkende gevoel van mn liezen.. Ik werd helemaal chagrijnig .. Denk toch dat de natuur ook mijn lichaam aan t voorbereiden is
@koortslip gelukkig nooit gehad! Maar idd hopen dat t niet gebeurd als de kleintjes er zijn! @lissa ooww lekker nog een weekje en dan eindelijk verlof!! @be tuurlijk is jou lichaam bezig met voorbereiden, je bent bijna 36 weken, maar lees helaas ook vaak hier op t forum dat dat ook weken kan aanhoiden...... En vandaag de nieuwe wagen ophalen!! @jind heeel nieuwschierig!! Ik kan iet wachten, ben zoo beneiuwd of ze op der zus lijkt of dat ze totaal anders is!
Oh bee, dat klinkt idd als een pittige voorbereiding! En wat joyce zegt, dat kan gewoon nog weken aanhouden :-/ Ja idd voor de 2de leggers, is natuurlijk ook leuk te zien op wie lijkt hij of zij Fijn dat jij wel lekker hebt kunnen slapen Jind! Jemig zit hier nu onder de 20 dagen!
@be dat zovirax is echt geweldig spul! Werkt als een tierelier!! Jaha @joyce ja idd kijken of ze op dr grote zus lijkt super mooi!!! @lissa nog heel eventjes dus meis! @lady vandaag je pakketje???!!! Ik hoop het zo voor je!
Nou gelukkig ben ik nog in slaap gevallen rond 7 uur @ladylola; hopen dat je pakketje vandaag wel komt! En nog minder dan 20 dagen.. Het wordt met de dag spannender lijkt me Hopen dat het niet verschoven wordt.
@joyce jaa i know naja hopelijk dan niet elke nacht .. Maar hoor ook vaak dat dat dan nog weken kan duren en aanhouden.. jaaaa eerdt vanavond naar de vk en daarna door die wagen ophalen @zofirax jaa ML gebruikt t altijd als ie een koortslip heeft en hij vind t ook top spul @ lady ja maarja moet t maar voor lief nemen he positief blijven denken hihi En idd hopelijk krijg je vandaag je pakketje !!
Goedemorgen! Kan bijna niet typen omdat minimij met haar knieën m`n ribben aan het bewerken is! Morgen 37 weken, das pas een heftige WAVE!! Nora, klinkt als een heftige nacht! Wat knap dat je er zo rustig onder blijft.. Ik zou allang gebeld hebben ben ik bang.. Jindster, bijna klaar dus! Knap dat je het allemaal alleen doet en er zo positief onder bent! Ik zou niet weten hoe ik alle klussen zonder vl had moeten doen.. Suus, wat moeten jullie nog doen met de kaartjes dan? Slapen, het gaat nu moeizamer bij meer mama`s he? Ik slaap al weken en weken slecht en je went eraan merk ik.. Alhoewel ik overdag soms enorm moe ben en als iets dan niet lukt moet ik er wel eens een traantje om laten, gewoon vermoeidheid want ik ben geen huiler. Nieuw forum als de babs er zijn, voor mij hoeft het niet gesloten. Wat mij betreft is iedereen welkom, altijd wel leuk wat nieuwe input. Hier, deze week is vl veel van huis.. saaiiiiii... Normaliter GENIET ik van die tijd alleen maar na 7 weken thuis zitten zonder dat ik veel kan ben ik wat minder prettig alleen merk ik. Vandaag krijgen wij de proefdruk! Spannend! Morgen naar de vk en ik wil van haar graag horen wat het plan wordt als er volgende week vrijdag nog steeds te weinig vruchtwater is. De gyn was daar wat vaagjes over. Anyway, zometeen komt mams om me vanmiddag bezig te houden.. pffrrtt... haha! Fijne dag!
Hoi. Ben er weer. Moest zo'n 15 minuten wachten in de wachtkamer en toen ik bij hem was, stond ik met 2 minuten weer buiten. Nu 6 weken na de bevalling weer naar hem toe. Wave voor Joyce en Ikke. @ Lady, wat sneu voor die vrouw dat het allemaal zo lang moet duren. Hopelijk krijg jij daar niet mee te maken straks, dat er eerst allemaal spoedjes voor jou komen. @ Nathalie, hopelijk zul je nog een beetje tot rust komen voor de bevalling. @ Nora, goed dat je nu van plan bent te gaan bellen. Maar hopelijk blijft je kleintje nog wel even zitten. @ Ikke veel succes vandaag! @ BK, dan kun je zeker even geen trappen lopen ivm natte verf. Veel bakplezier. @ Suus, het gevoel dat er een koortslip op zou komen, is gelukkig al weer weg. Maar ik ga denk ik wel even spul kopen nog. Fijn dat het goed was bij de vk en dat je kleine aan het indalen is. @ Jindster, ja ik ben ook heel benieuwd hoe de bevalling zal zijn. Hoop dat het beebje ook een enorme keel op zet als ze eruit komt, lijkt me geweldig... Dat is zeker vervelend als je nu verkouden zou worden. @ Lissa, schiet al lekker op voor je dus met werken... @ Be, wat lief dat je man dat speciaal voor mij nog gesmst had. Zovirax ken ik wel, en ik ga het nog wel halen 1 dezer dagen. Vervelend van die pijn in je buik. @ Petrea, spannend als je morgen misschien meer hoort over plannen... Misschien gaat het dan wel snel gebeuren. @ Hier, heb ineens weer zin in koffie. Heb het al maanden niet meer gedronken, en nu ook nog niet, maar wel cappuccino, wat je aanlengt met water zeg maar. Was lekker en zit er nu ook aan... Toch wel weer anders als thee..
ik ben ook wel heel nieuwsgierig naar ons mopje. Of ze op d'r grote broer lijkt idd. @jel, fijn dat alles goed was. @lady, wat naar voor die vrouw. Ik hoop dat het bij jou straks heel voorspoedig gaat. @slapen, gisternacht zo slecht geslapen, dat ik vannacht in 1 ruk van 22 uur tot 7.30 heb geslapen. Heerlijk! @nathalie, dat lijkt mij ook zwaar. Ik slaap 's middags minstens anderhalf uur, maar ben 's avonds blij dat vl onze boef in bad en bed doet. En verder ben ik het vergeten...
Mag ik even mijn zorgen uitspreken hier? Ik maak me namelijk zorgen over mijn broer. Ik zal even uitleggen waarom. Mijn broer werd 35 jaar geleden geboren met een zuurstoftekort en heeft dus een hersenbeschadiging. Hij is verstandelijk beperkt, maar woont wel alleen in een huisje met af en toe wat hulp met zijn huishouden, financieen en dergelijke. Hij woont net als mijn vader, stiefmoeder, zus en zwager hier 180 km vandaan. Hij heeft sinds vorig jaar problemen met zijn nek na een ongeval (volgens eigen zeggen. Er zijn geen getuigen en de bestuurder zou doorgereden zijn, en wij geloven het allemaal eerlijk gezegd niet zo.) Maargoed... Hij kwam in de ziektewet terecht en regelmatig ging hij ziekenhuis in, ziekenhuis uit. Het is niet echt duidelijk geloof ik wat er met zijn nek aan de hand is. Nu is hij sinds anderhalf/ 2 weken er heel slecht aan toe. Hij slaapt heel veel, is ook enorm moe, hij eet bijna niet. Hij maakt spastische bewegingen met zijn ledematen, hij kan zijn hoofd niet meer fatsoenlijk rechtop houden en de laatste dagen kon hij zijn hoofd bijna helemaal niet meer opheffen. Ook schijnt hij heel raar te praten ineens. Hij is afgelopen weekend een lang weekend bij mijn moeder geweest en ze was erg geschrokken van hem. Het lijkt wel alsof er een hersenfunctie is uitgevallen of zo. Zo komt hij over tenminste. Ze is ook bang voor een hersentumor of wat dan ook. Morgen moet mijn broer door de MRI-scan (ik dacht tenminste dat het mri heette) en we hopen dat we hier meer door te weten komen wat er nu mankeert aan hem. Maar hij is de laatste weken erg slecht. Ik heb hem sinds juli niet meer gezien maar van anderen, ook van mijn andere broer en zus, hoor ik dat ze erg geschrokken zijn van hem. Geen idee dus of zijn nek na dat ongeval verband heeft met de klachten die hij nu heeft. Ik ben ineens best bang om mijn broer te verliezen. Wil natuurlijk totaal nog niet zeggen wat er aan de hand is, maar toch spookt het door mijn hoofd. Ik hoop dat er niks ernstigs aan de hand is. Moest het even kwijt dames!
He Jel wat vervelend zeg. logisch dat je je zorgen toch uitspreekt! Je kent je eigen broer het beste en als je ziet dat iemand veranderd/verslechterd.... bah zeg... Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen! wel fijn dat vanmorgen met jou alles goed was/is! Petrea ach ons kaartje wordt ergens ingevouwen en we hebben een touwtje met iets eraan hangen wat weer door het kaartje geregen moet worden. Echt bleu als wij zijn dachten oh dat is easy e word gedaan.. hahahaha ok en back to earth..... maar goed ik heb gelkkig nog n paar weken thuiszitten en wachten voor de boeg....
Aawh jel dat is niet leuk. Kan er niet mogelijk een zenuw knel zitten? Nou goed hij gaat doe de MRI, maar kan me voorstellen dat je nu angstig bent. En eigenlijk ook een beetje zelf verwijtend bent, dat jullie het in twijfel namen. Ingewikkeld. Ik hoop dat ze iets vinden voor je broertje, sterkte! Petrea...hardloper!!!!! 37 weken....kom op zeg uitslover hahaha nee heeeeeerlijk. Je meissie kan vanaf morgen gewoon komen! Maar ja dat doet ze niet. En ja die eenzaamheid hier ook hoor. Ik zei vanmorgen half slaapdronken...ik wil niet dat je weg gaaaaaaaat. Arme vent voelt zich soms al zo ellendig, dat ik hier de hele dag zit. Gelukkig wel veel bezoek, dus kom mijn tijd wel door. Suus moet je zelf vouwen en rijgen? Hier gaat mijn vriendinnetje morgen aan de slag met het kaartje. Ik zal der alvast wat teksten sturen en volgende week komt zij hier met der laptop, en dan zal zij als eerste haar naam horen. Omdat we volgende week al een proefafdruk willen laten maken. En pakketje.....heb er een hard hoofd in. Ik heb der om een track en trace nummer gevraagd. Tis toch bizar dat post nl het heeft aangeboden en is vergeten een briefje achter te laten. Maar serieus ze bieden het aan, terwijl ik 6 van de 7 dagen thuis ben, en zoiezo is er links en rechts altijd wel een buur thuis!
@jel dat is idd niet leuk kan me voorstellen dat je je zo voelt. @petrea jeetje jij gaat echt hard he !! Jeetje mina haha Ook wel spannend he ! @hier ik heb iets heel raars : ik heb de behoefte om karton te proeven hahah OMYGOSH gek he ?! Hahaha
Ow bah Jel, dat is heel vervelend nieuws. Hopelijk is er gauw duidelijkheid! Vervelend dan he, je fam op zo'n afstand!