November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Lady, ik vind het steeds ongeloofwaardiger worden. Dat er eens iets mis kan gaan, maar keer op keer en na zoveel beloftes!
    Heel frustrerend lijkt me! Liever dat ze gewoon zegt: "Ik heb je geld gejat" dan dit geouwehoer.

2. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    @jel, kan me heel goed voorstellen dat je hier bang voor bent. Vooral ook omdat je hem al een tijdje niet gezien hebt. Hopen dat de MRI morgen een goede uitslag heeft. Ik zal voor jullie duimen!

@be.. ehhh.... karton?? Het heeft een naam dat je niet eetbare dingen wilt eten, ben alleen ff vergeten welke dat ook alweer is haha. Maar wat let je:)

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    OF NIET...????!!! Ja toch kolere jantje zeg! Dan kan ik toch bij een ander bestellen!
    Maar ze zegt ze heeft geen barcode nummer:$:( Nou dat kan niet. Je krijgt altijd een sticker!

Whahahaha beee...eet smakelijk, maaruh ken je niet beter een lekker cakie maken?

4. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Karton??? Verder alles goed?;)

Eh tja we hebben er 60 besteld.... hehehe. maar goed heb mn moeder ook nog die straks als ze geboren is ook nog kan helpen. Dus dat gaat nog wel snel... maar goed... een les voor het volgende kaartje... ZO erg is het nu ook weer niet...

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Je bedoeld een eetbaar slipje? Haha nee..je hebt idd eetpapier!

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

Haha @lady idd dat kan ik beter doen -_-
    Haha ga vast geen karton eten .. Maar ik had er gewoon hele erge trek in..
    Al een tijdje ..je leest
    Ook wel eens dat ze krijt willen eten of zeep :p

7. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @beee jakkie!! Had t laatst ook eens gezien op i didnt know i was pregnat.. ze ging krijt eten.. omg..

@lady... wat een gelul, ze is met je geld er vandoor gegaan. Track en trace krijg je altijd namelijk... verstuur zelf nogal wat pakjes. Heb je al eens gekeken op zo een opgelicht site? Dr zijn ook wel zwarte lijsten geloof ik.

@slapen, als J.ari slaapt dan slaap ik ook... moet alleen gaan aanleren om eerder te gaan slapen of naar bed te gaan.

@indalen, zoals sommige op mn fb wel gezien zullen hebben, volgens mij is ie ingedaald.. mn buik is zo laag. Zelf steeds n drukkend gevoel daar beneden. Net of ie dr zo uit gaat vallen.

Straks mn spullen inleveren op mn werk. Dan is het bye bye zwaai zwaai. Jammer maar helaas.
    Kwam er vorige week pas achter dat de zwangerschapsuitkering 8 weken van te voren aangevraagd moet worden.. terwijl die kut van mn werk had gezegt dat uwv contact met mij op zou nemen hierover.. mag hopen dat ik snel geld heb. Las ook nog dat het beoordelen ook nog 4 weken duurt.. ja hallo ik krijg dalijk een kind. Wil nog wat spullen kunnen kopen. Pff gezeik allemaal.. damn

8. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Jel: Natuurlijk ben je daar bang voor. Het is ook niet gek als hij ineens zo verslechterd. Misschien is het iets heel simpels. Hopelijk in ieder geval niets ernstigs!

@Be: Karton proeven? haha. Niet zomaar elke doos likken bij de supermarkt he? Je weet maar nooit wie eraan heeft gezeten ;)

@Lady: Het lijkt me echt een bullshit verhaal. Ik zou eisen dat ze het opnieuw stuurt. Dat is ze verplicht want het is haar probleem dat het niet aankomt, jij hebt jouw end of the deal al volbracht door te betalen vooraf! Dozen kun je trouwens wel zonder track en trace versturen maar ja, nogmaals. Haar probleem!

@Hier: Buik ook ineens lager maar of ie is ingedaald.... I don't know! Hoop iig niet dat ie weer is gedraaid!

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

@bk hahaha Neee jakkie bah :p

@patje
    Ik zag het idd op facebook volgens mij is ie wel ingedaald hoor !

Haha ik ga vanavond "karton a la crème " maken GRAPJE
    Ik kan mezelf wel beheersen

10. Jel

Jel Niet meer actief

Bedankt voor jullie steun. Ben benieuwd of we morgen meer weten...
    @ Lady, hopelijk weten we dat morgen... En je verwoord het goed verder. We hebben hem met zijn allen nooit echt heel serieus genomen, omdat hij, hoe lullig ook gezegd, een beetje aandachtvragend en aanstellerig over kan komen. Ook spreekt hij vaak niet de waarheid, of verdraaid hij dingen soms waardoor het een heel ander verhaal kan worden. Maar nu lijkt het echt menens te zijn. Ik zal 'm zo eens een kaartje sturen. Weet verder ook niet goed wat ik voor hem kan doen nu. En het ligt niet naast de deur...

Het zijn een hoop smoesjes zo te horen over dat pakketje. Hopelijk komt het nog goed.

@ Be, haha ga je gang zou ik zeggen. ;) Of je maakt iets van papiermachee en peuzelt het daarna heerlijk op. :D

@ Indalen, vandaag weer lichte krampjes in mijn buik, misschien gaat er dan eindelijk toch iets gebeuren met het indalen?

11. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Jeejtje Jel dat is niet niks! Balen dat hij dan ook zo ver weg woont, hopelijk krijgt hij morgen meteen de uitslag en dat t niet nog dagen duurt. Maar je zegt zh in zh uit, dus er zijn al wel onderzoeken geweest? Sterkte!

@be hhhhmm doe mij ook een hapje karton a la creme!

@lady sjonge jonge wat een gezeik! Idd zeg wat er echt is en hou me niet aan t lijntje k*t!

@patje zou mooimzijn als ie al ingedaald is, bij een tweede duurt t meestal langer geloof ik. En balen van je werk zeg! Ik zou gewoon ff het uwv bellen en uitleggen, ik heb ze al een aantal keer nodig gehad deze zwangerschap en ze waren altijd bereid om te helpen en uitte leggen.

@suus hahaha succes met je kaartjes! Wij moeten ze dubbelvouwen en in de envloppe doen, werk genoeg dacht ik zo:)

12. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @bee hahaha karton?? Heey hoeist??!! Ken je niet beter een cakekie bakken?

@jel wat rot meid hopelijk snel dan de uitslag van je broer!

@lady je bent gewoon genaaid hoor!!! Stomme doos met dr pakketjes!! Jatter!!

@patje lekker gaan leggen als de kleine ook gaat! Samen een tukkie doen.

@suus dat worden vouwkunsten of niet?

Hier bijna klaar met wassen alles hangt lekker op morgen dan al die kleine dingetjes strijken ohh meiden ik ben dr verliefd op al die schattige kleine kleertjes! Kan niet wachten om het aan te trekken bij die kleine!!

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

@jindster hahaha
    Ja eigenlijk wel he ..

Ik lig al een een tijdje op bed met buikpijntjes..harde buiken..pijn in mn liezen en een of andere raar drukkend gevoel bij mn achterste lijkt wel ..(lekker smakelijk hihi)
    Denk echt dat het indaligspijntjes zijn .. Ga zo lekker onder de douch en ik zal t vanavond in iedergeval wel even aan geven aan de vk..

14. Jel

Jel Niet meer actief

@ Joyce, er zijn idd al wel wat onderzoeken geweest, maar zonder resultaat. Maar dat was meer voor zijn nek. Wat er nu aan de hand is, lijkt meer iets met zijn hersenen te zijn. :(

@ Jindster, ja echt leuk he? Ben ook heel benieuwd hoe ons meisje de kleertjes staat die we allemaal gekocht hebben... En hoelang ze er in past etc...

@ Be, denk ook indalingspijn. Maar niet verkeerd om tegen de vk te zeggen idd. S6 daar.

15. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Dames ikke is vanmorgen bevallen van twee meiden! Ik post straks op facebook meer informatie ben niet thuis en kn t bericht niet kopieren. Ze maken het goed

16. Jel

Jel Niet meer actief

Oh kippenvel over mijn hele lichaam.

Ikke, van harte gefeliciteerd met je 2 dochters! Fijn dat jullie het goed maken. Geniet ervan! :D Jij bent dus toch de eerste november-mama., naja oktober mama. :)

17. Jel

Jel Niet meer actief

@ Nora, ben ook wel benieuwd hoe het met jou gaat, aangezien je schreef dat je de vk wel wilde bellen.....

En trouwens, ik lees dat Ikke bevallen is? Geen keizersnede dus? Of bedoel je dat eigenlijk?

18. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    GEFELICITEERD!!! Wauw twee meiden. Ik hoop gauw meer te lezen en dat alles goed gaat...

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Staat verder niks bij. Heb gevraagd om meer info als ze er aan toe is. Maar dat ze eerst maar ff geniet. Namen en gewichten staan er wel bij, die komen strakkies op facebook lukt niet op mn foon. Hier oke, niet gebeld... eigenwijs is ook wijs.

20. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Wauw ikke gefeliciteerd!!! Twee meiden! Kei leuk!!

Deel Deze Pagina