November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rare hormonen... heb tranen in m`n ogen na het lezen over de geboorte van de meiden van Ikke! GEFELICITEERD!!! Ik ben benieuwd naar meer info, hoe het gegaan is, vooral hoe ze heten!!
    De kop is eraf meiden... jetzt gehts los!

Zo.. nu ff verder lezen... :)

2. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa zo bizar!! De eerste babies zijn er!!

Lady oeh das wel heftig zeg!

3. Jel

Jel Niet meer actief

Even een update over mijn broer. Mijn zus is vanmiddag bij hem langs gegaan en vond hem in zo'n slechte toestand dat ze de ambulance heeft gebeld. Ze namen hem alleen niet mee ivm een duur ritje ( :() maar hij is op eigen vervoer gebracht door een familielid. Dus nu ligt hij in het zkh. Ben wel blij dat hij in goede handen is, maar het is wel zorgelijk. :(

4. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ojeetje Jel dat gaat wel ff snel.... Maar nu in t zh kunnen ze wel actie ondernemen! Ik hoop dat t allemaal nog meevalt! Sterkte!

@lady ik hoop dat alles goed komt met die kleintjes! En miss kom je ze nog wel tegen in het zh, miss heb je dan ook wat steun aan hun verhalen. Knuffel!!

5. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje jel sterkte! Das toch ff schrikken zo zeg!

6. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Jel sterkte..

IKKE GEFELICITEERD....

Wow de eerste is bevallen... pfff klinkt ineens zo dichtbij allemaal... (ik wacht nog wel ff hoor)

7. Jel

Jel Niet meer actief

Dankjulliewel. Hij is op geen betere plek nu dan in het ziekenhuis. Dus ben wel blij dat ie nu in goede handen is, maar tegelijk ligt hij daar natuurlijk niet voor niets.
    Baal er wel van hoor dat ik zo ver weg woon van mijn familie. Voor dit soort dingen kun je niet 'even' langs wippen. Zeker hoogzwanger ga je niet meer lange stukken rijden. ;)

8. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Jel jeetje wat heftig met je broer allemaal.. Sterkte :(
    Heb via mn foon een en ander bij gelezen maar ben erg moe lange dag gehad.

Ikke nieuws verder op facebook gezet zojuist.

9. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik `vergeet` elke keer Jel sterkte te wensen, kan me voorstellen dat je je rotschrikt en dan ook nog eens die afstand.. sterkte!

10. Jel

Jel Niet meer actief

Bedankt dames!

Leuke namen he van Ikke.
    Zijn er eigenlijk nog mensen uit dit topic die nog niet op de november-mama's fb zitten? Voor wie wil moet me even pb-en. Dan kan ik jullie toevoegen. Of iemand anders pb-en kan ook natuurlijk. :)

11. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    "Fijn" dat je broer nu in het ziekenhuis is. Wel heftig dat het zo slecht met hem ging. Heel raar dat de ambu hem niet mee wilde nemen. Terwijl hij schijnbaar wel in het zh hoort!

12. Jel

Jel Niet meer actief

Ja dat vind ik ook raar. Hij was blijkbaar nog net 'goed' genoeg om vervoerd te worden met een auto. Schijnt erg duur te zijn, een ambulanceritje. En dat terwijl hij maar 3 minuten rijden van het ziekenhuis woont. Vind het ook een beetje apart, maargoed.

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Dames die borstvoeding gaan geven, halen jullie toch ook flesvoeding in huis?
    Zo ja, weet iemand al welke?

14. Jel

Jel Niet meer actief

Nee, pas als het echt niet blijkt te lukken met bv, dan ga ik het alsnog kopen. Lig toch de eerste dagen in het zkh. Mocht het gelijk al niet lukken dan krijg ik daar wel fv.

Maar ik ben wel benieuwd inderdaad wat je anders kiest.

15. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Joyce, ja wil wel wat in huis halen om mijn vriend gerust te stellen. Weet nog niet welke...

16. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    @jel; naar hoor, maar hopen dat ze er achter komen wat er aan de hand is. En hij is nu wel in goede handen, dat is ook al iets geruststellender lijkt me.

@joyce; ja ik ga wel borstvoeding geven, maar heb geen flesvoeding gehaald. Vriendin van me geeft vanaf het begin flesvoeding en die gebruikt friso standaard opvolgmelk. En die moest geloof ik ook vitamine D erbij geven.

17. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Een tip voor het ziekenhuis, let er op als je hypoallergenen voeding wil geven dat ze dat in t ziekenhuis ook geven. En vraag als je toch nog borstvoeding wil proberen maar even kv bijvoed of je "fingerfeeding" mag doen.

Doordat mijn dochter zo groot was vorige keer was ze erg hongerig en moest ze helaas bijgevoed worden. Helaas ging in t zh dus alles fout......

Ik denk dat ik t voor de zekerheid wel in huis haal, zal je net zien dat ik t nodig heb en de winkel dicht is......
    Al hoop ik echt borstvoeding te kunnen geven!

18. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil heel graag borstvoeding geven dus ik haal ook geen flesvoeding in huis, mocht het om welke reden dan ook niet lukken dan haal ik t gauw genoeg!

Bij borstveoding moet je zowiezo nog vitamine D en vitamine K bij geven, dat heb ik dan alweer wel gehaald :) (vorige week.. ;) en het is deze week in de aanbieding bij t kruidvat :x grr haha dus wie nog moet halen deze week alle vitamines 2e halve prijs)

19. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @indaling; volgens mij toch ook hier. Menstruatie pijn en lage rugpijn. Alsof ik ongie moet worden. Zou het dan toch?

20. Behappy

Behappy Niet meer actief

@jel sterkte :(

@ikke zeker mooie namen ! Ik houd wel van dat aparte !

@hier alles goed bij de vk , kleintje is goed ingedaald :)
    Vandaar die pijnlijke nachten de afgelopen tijd.
    Omdat t er zo goed uit ziet hoef ik over 2 weken pas weer...:) inplaats van volgende week weer ..

En de kinderwagen opgehaald !! Waauwwww zo blij mee en die vrouw heeft er echt super zuinig mee gedaan want er zitten zowat geen gebruikssporen op..
    We kregen nog een hele demonstratie van hoe je alles erop moet zetten enzo hihi:)

Deel Deze Pagina