vast BK!!! Gaaf Be! Fijn dat alles in orde was! En super dat de kinderwagen ook helemaal naar wens is!! Daar heb je echt een superdeal mee gedaan joh!
Super be dat alles goed is en dat ze al ingedaald is! En wat fijn dat de wagen zooo mooi is, alles er op en eraan dus geen zorgen meer. Heb je de andere alweer op internet staan?
@joyce jaa weer een zorg minder ! Ja staat alweer op internet weg ermee haha Ik blijf t bijzonder vinden dat ikke al Bevallen is hihi
@be; was het nu een speedy sx? Fijn dat alles goed was! @voeding: vorige keer heb ik het pas gehaald toen bv niets werd. Heb toen nutrilon standaard gehaald.
Ik kijk love is in the air.. aahhww heerlijk programma he.. Vooral als je zwanger bent, dan jank je toch al zo lekker haha
@ikke vind het super leuke namen! @maytje hahaha ja je jankt zowat om een scheet dan met al die hormonen hahaha @be nog karton geproefd? Ghehe super dat je wagen zo mooi is!! Vond hem ook erg leuk op de foto's die je liet zien! Voeding wij gaan hier kruidvat eigenmerk geven het zowat helemaAl hetzelfde als nutrilon alleen de prijs is anders heb het helemaal uitgedokterd hahaha wij gaan gelijk de fles geven. @jel bah joh vervelend nieuws van je broer! Hopen dat tie zo een beetje opknapt al een idee wanneer je er zelf heen gaat om om een hoekje te kijken of gaat dat niet lukken? Sterkte meis hij is wel op een "goede" plek. Verder ben ik het even kwijt!
Hier borstvoeding. Heb eerlijk gezegd er totaal niet over gedacht om flesvoeding in huis te halen. Hmmm. Ach kan altijd nog.
Wauw wat lees ik! Ikke en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2 dames!!! Hopelijk gaat alles voorspoedig en kunnen jullie lekker van elkaar genieten! @jel: wat ontzettend vervelend dat het niet goed gaat met je broer! Hopelijk geeft de MRI een geruststellende uitslag en knapt hij snel weer op! sterkte! @hier: een heeeeeeele heftige week achter de rug en nu 'klaar om te bevallen'....heel dubbel allemaal!
@ Joyce, het is wel iets om nog even over na te denken. En het moet niet zo zijn dat als de bv op zondagmorgen niet lukt, dat er dan op dat moment nergens babyvoeding verkrijgbaar is. @ Be, fijn dat alles goed is. En dat je nu weet dat de baby ingedaald is en daar de pijn vandaan kwam. @ Jindster, was eerlijk gezegd niet van plan om nog die richting op te gaan. Vind dat niet prettig, zo laat nog in de zwangerschap. Het is 2 uur en een kwartier rijden. Tenzij het natuurlijk echt kritiek met hem gaat, dan moeten we toch iets regelen ben ik bang. Eerst morgen maar afwachten wat er uit zijn scan komt. @ Suus1982, de gebeurtenissen van leven en dood liggen wel heel dicht bij elkaar zo he? Lijkt me erg moeilijk voor je. Wat een gemis moet dat zijn, van je vader. Hoe gaat het dan met je moeder, die ineens haar man moet missen? Vreselijk toch allemaal! En nu dan inderdaad bijna bevallen... Heel veel sterkte met alles.
Kwebbeltantes!!! Hahaha! Jel fijn dat hij nu goed zit. Wel gek dat die ambu komt, maar niet meeneemt. Komen is toch al de kostprijs? Bee fijn dat alles goed was meis, en super dat jullie nieuwe wagen zo bevalt! Lukt het met de oude te verpatsen? Hier ook BV, ik word een melkfabriek, maar me kind krijgt de eerste week toch nog niks. Alles word ingevroren in het ZKH, maar zit wel te piekeren wat doe ik met de rest? Ik vind het zonde om weg te gooien, maar ja tis niet anders. Maar hopen dat mijn borskes het goed blijven doen Ik wil per 1 feb gaan afbouwen en dan overstappen op nutrilon.
Het zal te maken hebben met gebruik van spullen in de ambulance? Dat moeten ze dan allemaal weer vervangen enzo vooor ze weer weg kunnen. Ivm echt spoedgevallen is dat natuurlijk wel belangrijk dat elke seconde telt. Bij ehbo vertelde ze me dat het gemiddeld 12 min duurt voor dat de ambulance uberhaupt ter plaatse is. Echt shocking! Jel; Voor je broer natuurlijk wel rot dat ze hem niet meenamen. Gelukkig is ie nu op een plek waar ze hem kunnen helpen! En ja afstand is echt klote he? Je bent nooit zomaar ff weer thuis.
Ooooh jaaa hoor dit....dit is wat die chick mijn vanavond stuurde. "Ik ga nu proberen het pakketje te onderscheppen, ik heb nu al zo vaak gebeld dat ze wel weten waar het hier om gaat, als het pakketje terug gehaald kan worden laat ik dit vandaag nog gebeuren, als ik het morgen hier binnen krijg zal ik je het geld terug storten. Mocht het niet lukken en jij krijgt het morgen aangeboden via de post stuur het dan aub retour mee. Als ik he tdan ontvnagen heb wordt het geld terug gestort. Da is het voor beide opgelost, ik heb hier ook geen zin meer in, het kost mij iedere keer een hoop tijd en geld om de Post te bellen (45 cent per minuut) gemiddeld zo 8 minuten per keer. Voor mij houd het ook een keer op. Lianne" Dit is wat ik vooraf stuurde, nav, dat zij mij geen barcode nummer kan geven???? " Het betreft in mijn schrijven, ook de toevalligheden, die ik erg bijzonder vind! Hoogzwanger zijn, is hierbij bijzaak, maar desalniettemin erg vervelend als ik iets 8 weken van te voren bestel, er nu nog maar 2 weken zijn. Bijzonder dat er ook geen track en trace nummer is, op deze manier moet ik op jouw woord blijven vertrouwen. Hopelijk jij in dezen ook begrijpt, dat na alle deze opsomming van toevalligheden meer vraagtekens oproept dan duidelijkheid. " Nou serieus, is ze helemaal gek geworden!!! Achterlijk wijf! Ggrgrgrgr ik ga der mailen dat ze ONMIDDELLIJK mijn geld terug stort en niks afwachten tot het pakje retour is! Ze heeft al 6 weken geld van mij!!
Ja jeetje suus heftig allemaal! Kan me voorstellen dat je emoties alle kanten opgaan! Succes de komende weken. @lady misschien een rare vraag maar hoezo krijgt ze de eerste weken geen voeding?
@lady: gaat lekker zeg! Tjonge! @jel en joyce: thanks...heftig inderdaad! Hoop dat beebje nog even blijft zitten @jel: wanneer krijgt je broer de MRI? morgen toch? Of had ik het verkeerd gelezen?
@ BK, ik heb daar verder geen verstand van maar dat zou idd de reden kunnen zijn. @ Lady, tjonge jonge wat een gezeik toch steeds. Groot gelijk dat je je geld direct terug wil! Vind dat je nog best lang 'geduldig' bent geweest. Het is ook totaal niet geloofwaardig meer nu. @ Suus, ja morgen krijgt mijn broer de mri-scan. Ik ga slapen, ik ben moe! Voor iedereen die dat ook gaat doen: WELTERUSTEN!
@lady; precies. Ze moet het nu terug storten. Anders kun je altijd nog aangeven de rechtswinkel te gaan bellen of een beetje jokken en zeggen dat je al hebt gebeld. @suus; welkom terug! En das allemaal even helemaal klote zo. manlief verloor zijn papa twee maanden voor onze dochter geboren werd. Maar zo onverwachts maakt het nog erger. dikke cyber knuffel!
Ben ook geen ambugenie maar das wat ik me erbij voorstel. Trusten jel! Ik ga ook lekker slapies doen, heb koppijn
@lady; ja hoor, dat mens is echt niet goed..?! En wat als dat pakje helemaal niet terecht komt? Krijg jij je geld dan helemaal niet terug? Ik zou gewoon me geld terugeisen en dat je anders stappen gaat ondernemen! Vind het echt knap dat je zo beleefd kan blijven! @jel; slaap lekker en hopelijk weet je morgen meer wat betreft je broer! @bk; slaap lekker
@bk jaa het is de quinny speedi sx papillon @lady haha nee nog niet echt, ach wie weet komt dat nog ..weg is maar weg hij staat nu op zolder. @suus ja echt heftig pff digi knuffelss!! @hier lekker in bed, tvtje kijken laptop aan.. hopelijk slaap ik vanavond weer een keer, en ml ook..want door mijn gedraai en gewoel slaapt hij ook niet echt.. maarja had gister zoveel pijntjes overal dat ik niet meer wist hoe ik moest liggen. hopelijk vannacht dus niet.