Ja erg eigenlijk he, zoveel geduld. Natuurlijk zijnde afgelopen dagen mijn mailtjes zeurderig, maar komt gewoon, omdat zij niet waar maakt wat zij zegt! Suus fijn dat je er weer bent. Hoe is het met je, of zeg nou ik praat liever over de koetjes en kalfjes hier, en hou dat even voor mezelf? Joyce ze krijgt wel voeding, maar de eerste dagen zijn dat voornamelijk zout en suikeroplossingen ofzo, omdat ze ook geopereerd moet worden en onder narcose wordt gehouden. Dus pas na de operatie en als ze haar wakker gaan maken dan gaat er volgens mij een sonde in, of die zit er al in, maar m.n. belangrijke voedingsstoffen. Mijn BV krijgt ze pas als goed begint te herstellen.
@ Voeding: Ga geen fv in huis halen, pas als ik over ga op fv. Borstvoeding lukte te vorige keer goed, dus daar ga ik nu ook van uit. Als ik fv haal zou ik eerst denk ik voor nutrilon gaan tot 6 maand oud, en daarna een goedkopere variant (friso of etosmerk denk ik). Goed dat jullie het zeggen over die vitamine K en D. Moet ik nog in huis halen! Was ik de vorige keer ook vergeten, toen moest ik in de kraamweek halen. @ Ladylola: wat klinkt dat spannend allemaal.. en nog maar even en dan is het zover. Ik ga zo maar is een poging doen om te gaan slapen.
Aah oke lady dat is duidelijk, dus eerst echt alleen t hoognodige en daarna jou voeding! Dus voor jou word t kolven kolven kolven! Heb j er zelf een aangeschaft of kan je in t zh kolven? En wat een piep gedoe met dat pakje zeg!
@lady gelooft ze zelf nog in dr leugens of wa? Spannend meis staat bij jou ook een hoop te gebeuren straks! En behoorlij wat kolven! Heb je een eigen kolf? @suus hoeisty? Wat heftig allemaal meis heel veel sterkte! @de meiden die een poging gaan wagen om te gaan slapen trusten!!! Schaapje 1 schaapje 2 schaapje 3 ZZzzzz....... Hier nog even plafond staren haha
Suus fijn dat je er weer bent meid. Hele dikke knuffels voor jou!! Lady ze moet gewoon t geld nu terugstorten idd! Pffff vind je ook nog erg beleefd hoor! Ik ga proberen te slapen. Dat ik vanmiddag al 3 uur heb gepit werkt alleen niet echt mee..
@lady jeetje dat mens spoort echt niet WTF ! Ze steelt je centen gewoon .. GrrrR Slaaplekker voor iedereen die al slaapt of gaat slapen .. Ik relax um nog lekker
Zo wat n geklets... Suus welkom terug wat n heftige weer voor je zeg! Jel.zo das heftig. Gelukkig. Is ie nu in goede handen.... Hopelijk.snel.duidelijkheid. Ik ga slapen..... ben moe ondanks n lange middag dutje....
En we zijn weer wakker Heb al de hele nacht last van brandend maagzuur in me keel, is een tijdje terug dat ik het zo erg heb gehad. Werd net wakker en toen was ik me toch een partij benauwd... Pff, kan nooit echt goed zijn voor de baby..
Morguuuuh! Beetje geslapen?? Mandy dat was vroeg, wel weer getukt erna? Hier ook 6.15! Aahja nog ffies! Ja nath als het lukt dan is dat toch prima! Een pak is zo in huis gehaald toch! Hier zojuist bericht gekregen dat die ene dame is bevallen. Ze heeft hem nog niet echt gezien en wachten nu op nieuws van de artsen :-O Gisteravond een beetje een wiebelige vent. Gaf aan last te hebben van druk in zijn hoofd. Toen kwam toch het hoognodige eruit. Ook hij heeft een hoog arbeidsethos, maar al een jaar veel spanning op de afdeling. Hij merkt dat nu toch wel dat werk en prive nu toch erg drukken. Vandaag gaat hij in gesprek zoiezo over planning ivm onze situatie, maar toch ook hoe hij er nu in staat. Was gister echt een beetje bang, ken hem niet zo. Lijkt of mijn leven 1 groot drama ia hoor. Valt mee, maar wel gek dat alles nu ff samen valt de afgelopen maanden :-/
Goedemorgen! Lekker geslapen allemaal? Nou hier helemaal niet. Lag vannacht echt te piekeren. Was om 3 uur wakker en daarna geen oog meer dicht gedaan. Straks een ctg en daarna op de koffie bij iemand. @ Bk, is de hoofdpijn weer weg? @ Mandy, jij was er ook al weer zo vroeg bij vanmorgen. Ik heb ook veel last van maagzuur. Vooral wanneer ik in bed ga liggen en mijn maag dus kantelt. Maarja daar heb ik de Gavisconnetjes voor. @ Lady, wat erg als je je kind niet gelijk te zien krijgt na de geboorte. Hopelijk alles goed daar. Wat vervelend voor je vriend, maar goed dat hij het er op zijn werk over gaat hebben. Toen straks in bed toen ik het licht aan deed zag ik natte vlekjes op het laken. Het eerste wat ik vroeg aan mijn man was: "Heb jij gekwijld?" Maar ineens besefte ik dat dat uit mijn borsten moest komen. Nou dat was ook voor het eerst dat het natte plekken in bed gaf. Ik kon zo een druppel melk uit mijn tepels drukken. Vind het altijf zo leuk om dan tegen mijn man te zeggen: "Slokje?"
Goedemorgen! Had vanochtend een heel verhaal getikt en plop! Zp verdwenen.. was er zuur van! Anyway... didididididdddiiiiiiii!! 37 weken!! Jahoe! Laat minimij maar komen! Ben er klaar voor! (of mee? Haha!) @Suus, welkom terug! @Be, fijn dat je nu een mooie combiwagen hebt! @Lady, ik zou dat wijf bellen en het geld terug eisen! Haar bedrijf, haar risico! En wat betreft je man, ja.. ook voor hem pittige tijden en als je dan op je werk ook nog eens een behoorlijke druk hebt, ga er maar aan staan! Goed dat hij vandaag in gesprek gaat! Spannend voor je lotgenootje dus.. @Jel, hier ook slechte nacht.. ik heb dan geen kopzorgen maar fysieke sheit. Ook erg benauwd en maagzuur.. Maar goed, nog ff zoals Lady zegt! Trouwens, ik kwijl wél! Als een malle! Heb al weken een handdoek op m`n kussen en word soms wakker omdat ik mezelf even moet `afvegen`. Schijnt ook een zwangerschapskwaaltje te zijn! Haha! Hier wordt het flesvoeding en heb Kruidvat eigen merk gehaald. Ehm... verder weet ik `t niet meer... Ga maar douchen, moet om 9.15u bij vk zijn! Wave voor de wavers vandaag!!!
Morgen!!! al n paar vroege vogels Jel.dan verlies je idd al wat... Hier nog nie ja als ik er in knijp... maar ja dat Doe ik nie echt Ga bv.doen en haal. Geen. Kv in huis... als t nodig is dan haalt mnd vriend of iemand anders t wel op. Zo nu naar de tandarts. Petrea joepie 37 weken!!!!
Ik heb nog wel ff geslapen gelukkig! Maar niet van harte haha! Petrea; jeej, als je kindje nu komt is ze officieel 'optijd'! Ik mag morgen de 37 weken wave doen! Nu maar ff douchen enz. mag om kwart voor 12 weer ff naar me smurfje gluren met een groeiecho en om 12 uur heb ik nog een bevalpraatje van de verpleegkundige
Hey meiden, yeahh het is me eindelijk gelukt om bij te lezen, was er al een hele tijd mee bezig maar kreeg jullie niet ingehaald haha. Na een hele drukke tijd, voornamelijk door onze bruiloft, daarna de bruiloft van een van mijn beste vriendinnen waar ik best wat voor heb gedaan, heb ik nu eindelijk verlof en dus meer tijd!! Ben nu echt van plan om hier weer actief mee te schrijven Allereerst Ikke: van harte gefeliciteerd met de geboorte van je 2 dochters!! Super om te lezen. En idd een raar idee, de 1e van ons! @Jel: vervelend van je broer. Hopelijk valt het allemaal mee. @Lady: voor jou ook spannend nu je de datum weet! En wat een gedoe rondom dat pakje zeg.. @Suus82: zal heel heftig zijn allemaal, sterkte. Bv/fv: ik heb gehoord dat wanneer je kindje altijd bv krijgt, en je geeft 1x fv, dan het gunstige effect van bv (bescherming van de darmpjes) teniet wordt gedaan.. Weet iemand hier mee van? Want heb ook gehoord dat het best kan om bv af te wisselen met fv, dat het niet perse of het één of het ander hoeft te zijn.. Ik ben iig wel van plan om bv te gaan geven. Oh ja, over die vit K en D: welke moet ik dan kopen? Heb je speciale voor baby's? Zijn dat druppels? @hier: volgens mij is ze ook aan het indalen. Heb vaak pijn bij mijn schaambot aan de li.kant, en lage rugpijn. Het wordt nu echt allemaal zwaarder! Gelukkig komt de zus van mijn man hier nu af en toe helpen met schoonmaken Verder gisteren een moeilijke dag gehad.. het was een jaar geleden dat mijn broertje de hersenbloeding kreeg en in coma raakte. Je beleeft die dag dan toch weer helemaal opnieuw. We zijn met de rest van ons gezin wezen wokken gisteravond, omdat we toch samen wilden zijn maar wel iets wilde doen. Over 3 weken (4 nov) is zijn sterfdag, dan dus weer zo'n dag. Ik hoop ook echt dat ons meisje niet die dag gaat komen..
Morning! @petrea succes bij de vk! 37 weken alweer!!! @mandy zo jij was vroeg nog wel even geslapen? @lady ja voor je man is het ook allemaal heftig! Die staat natuurlijk helemaal "machteloos" wij voelen het en dragen het. En als je op je werk dan oo een hoge druk oo je schouders heb kan me voorstellen dat tie een beetje op begint te raken. Wat rot voor die vrouw nogsteeds haar kindje niet gezien! Spannend! @jel have fun met koffiedrinken en succes in het ziekenhuis hier geen last van lekkende borsten. Me tepels zijn alleen iets vettiger maar niet lekkende jahaha. Over wat lag je te piekeren? Hier vandaAg even op visite bij smoeder daarna al me babykleertjes strijken! En dat zijn dr aardig wat haha morgen gaat me bed omhoog en toilet heb ik gisteravond al een beginnetje aan gemaakt! Ik heb dr zin an!!
Gossiemijne! Ik had ook een heel verhaal om mijn telefoon maar die plaatst em ff niet! Hier in ieder geval,ook een rot nacht en dl was ook nog eens om half 7 wakker! Mandy nog wat kunnen slapen? @lady mouja eigenlijk niet zo gek dat t tergelijkertijd komt nu, als je "stress/zorgen" thuis hebt dan wekrt dat nateuurlijk door op je werk, en andesom ook. Maar goed dat jullie erover kunnen praten. En voor beide is het goed om te weten of je man ook zorgverlof ofzo kan krijgen en hoe zijn werk hier in staat. We vergeten de mannen wel eens maar voor hun is t natuurlijk net zo spannend en eng, ook al doen ze soms net of t niet zo is Ik hoop dat ie op zijn werk zijn ei kwijt kan! En wat erg zeg dat ze der kindje nog niet echt heeft gezien, maar ze zorgen natuurlijk goed voor t kleintje. En beter nu ff niet zien dan nooit meer Joehoe 37 weken petrea! Suus succes bij de tandarts!
Jeejtje snowbird wat heftig! Dan zou 4 nov idd niet zo'n goede dag zijn! En fijn dat je nu verlof hebt! En de druppels gewoon bij de etos halen, daar kunnen ze je ook helpen. @jel lekkende borsten heb ik al een hele tijd, maar nog niet dat ik smorgens wakker word met natren plekken Succes bij de ctg weer! @jind succes met strijken! Hier komr dalijk onze poets weerpoetsen, in ieder geval ff de badkamer en keuken!
Wave voor BK, Petrea en mij. (Of zijn er nog meer?) Petrea, oja? Is dat een zw.kwaaltje? Wist ik niet. Mijn man doet het ook weleens, maar is niet zwanger. Hoewel, wel een beetje natuurlijk met mij samen. Suus83, s6 bij de tandarts. Voor controle? Had gisteren al wat krampjes in 1 borst, dus misschien heeft dat lekken verband daarmee. Mandy, veel plezier met de echo. En s6 bij het bevalpraatje. Snowbird, heftig allemaal van je broer. Echt van die momenten om stil bij te staan. Jindster, jij veel plezier bij je schoonmoeder... Wat bedoel je met de wc, waar je een beginnetje aan hebt gemaakt? Ik lag te piekeren over mijn broer. Er flitsten hele nare gedachten door mijn hoofd. Maar vanmiddag weten we wat meer.... Pffff merk nu pas hoe brak ik ben na zo'n slechte nacht.
@ Joyce, thanks. Wat heerlijk toch zo'n poetsvrouw. Zit ook elke keer nu tegen de huishoudelijke klusjes aan te hikken. En hier komt echt niemand poetsen hoor...