November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    haa joyce maar dalijk beval jij met 37 weken en ik bijv pas met 42 ;) ga je alsnog eerder ;)

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nee hier vannacht ook woelig en om 6.15 wakker nath! We will survive ;)

Zo veel gebrabbeld dames.

Snow meis ik zag het op fb. Werd er een beetje wee van. Sterkte meis. Tis en blijft een enorm groot verlies en onbegrijpelijk. Jullie meis heeft dadelijk een groter beschermengel!

Onze wens nog ff meis!

Wavie voor de mama's die vanaf nu mogen puffen!!!!!

Petreaaaa hahaha anders heb hij ook een platte bek hoor hahahaha! Goed bedoeld he ;) Maar fijn dat de groei goed is, spannendddd ook een okt baby!

De rest fr kwijt. Zojuist in het amc geweest. Meisje is al bijna 6 pond. Vruchtwater neemt idd toe. Dokter wees erop dat ik echt alert moet zijn, omdat de kans wel toeneemt dat ik de 38 weken niet haal. Begin nu wel lichtjes spanning te krijgen, dus ik begrijp mijn vent natuurlijk. Hij maakt zich continu zorgen dat ik dadelijk weer bel of dat er wat met haar gebeurd. Komt wel goed, maar toch wel spannend zo.

Ooh ja we kwamen uit op 36w6d, maar amc lijkt altijd ruimer te zijn qua metingen. Als de 19de nog zo is, ga ik aanvragen of de inleiding niet voor het weekend al kan.

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

@lady
    jaa logische dat je kriebels krijgt nu , haha spannend !!
    en wij gaan natuurlijk allemaal duimen voor jullie he !!

@hier laatste babywasje opgevouwen..en dan ga ik straks maar ook de ziekenhuis tas alvast inpakken..
    hopelijk hebben we die binnen nu en 4 weken nodig haha..
    ik zal wel tot de 42 wkn gaan lopen..je hoort t vaak bij een 1e toch dat ze langer blijven zitten;) ach we zien wel

4. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjee spannend man lady en idd uiteraard duimen we ontzettend!!

5. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ben ff in t zhuis vk voelde een ruime vinger ontsluiting terwijl t zaterdag nog dicht zat. Dus ff ctg nu enzo.. Flash backs... Komt vast goed..

6. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Lady: 38 weken is in ieder geval wel mooi lang gedragen toch? Want uit jou berichtjes over die andere mama's zijn die allemaal vroeg gaan bevallen toch?

@Nora: Komt inderdaad vast goed. Gelukkig had je terug gebeld :) Met een cm kun je ook nog een paar weken lopen toch?

@Hier: Heb ik net weer bij de jumbo zo'n gvd moment. Ik parkeer in een vak. Niet heel strak maar strak en zeker weten recht (!!) genoeg. Kom ik terug bij de auto heeft een of andere doos zo schuin geparkeerd dat alleen paris hilton op een slechte dag er tussen kon komen! Wtf. Ik kan echt niet met mijn zwangere lijf daar tussen proppen, laat staan via de andere kant erin klimmen. Gelukkig was er een man die heel dun was die m er voor me uit reed. Dat was echt erg lief! :D Stomme mensen soms ook he?!

7. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
  8. Behappy

Behappy Niet meer actief

@bk pfff lekker weer :( en idd heel lief van die man haha

@nora komt idd vast wel goed :) mn nicht loopt al 5 wekeb met1cm

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

@bk lijkt veel lager te zitten :)

10. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    @bk; lekkere asociale mensen heb je er weer tussen zitten.. En wat een aardige man dan idd. Je buik lijkt idd wel veel lager te zitten!

@lady; ooooo spannend hoor, dus wie weet komt ze wel nog eerder?!

Hier; net terug van het ziekenhuis, me smurf heeft gelukkig geen groeiachterstand meer, maar ze is wel nog aan een kleine kant! Ze weegt nu ongeveer 2300 gram. Ze is ook helemaal ingedaald nu en ligt vast tussen me bekken! Nu maar afwachten wanneer ze zin heeft om te komen! A.s. maandag een informatieavond over borstvoeding en dinsdag een informatieavond over de bevalling.. Ben toch wel benieuwd wat vl er allemaal van gaat vinden. Hij is tot nu toe alleen bij de 12 weken echo en de SEO geweest.

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

@mady gelukkig was alles goed :)
    Die van ons is ook aan de kleine kant word telkens gezegd , maar niet zorgelijk dus dat scheelt :)

Leuk die info avonden .. :)
    ML hier vond t niet zoveel aan met name
    Omdat het 2 uur duurde .. Maar ik denk ook omdat hij t toch allemaal wel spannend vind...

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Noraaaaa...dus toch wel he! Eigenwijsje. En wat BK zegt het hoeft niks te zeggen, wel spannend zo. Meis doe rustig aan, dont worrie. Je bent nu in goede handen.

Ooh mandy wat schattig een kleintje. De onze werd ook steeds keurig, maar klein geschat, maar lijkt toch goed der reserves op te bouwen.

Bk wat aardig van die man en jaaa je buik is flink gezakt zeg!

gaaaaap...ben moet! Me mdr was mee naar controle en daarna ff langs ikea, maar tjonge jonge dat wandelen was echt waggelen en het kietelde van onderen ?????
    Nu door wat de dokter zei en idd al die kindjes best vaak te vroeg worden geboren, ben ik eigenlijk een beetje bangig aan het worden.

13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    En ooohjaaa er is een pakketje geleverd van ons bij de buren, zal het dan toch zo zijn?????? Tis alleen niet van post NL?

14. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thx! En de rest ook, voor jullie sterkte wensen.
    Ik ga er idd maar vanuit dat ons meisje niet op 4 nov geboren wordt, zou wel erg toevallig zijn.. En als het wel zo is, kunnen we het toch niet tegen houden :)
    Ik voel me verder op zich goed maar het wordt duidelijk zwaarder allemaal.. Maagzuur, pijn in onderrug en bij schaambeen, ik waggel, snel moe, slecht slapen, vaak plassen enz enz. Allemaal de bekende kwaaltjes he, ik lees wel dat bijna iedereen er last van heeft ;)
    Voel me nu ook erg brak door het slechte slapen.

@Lady: kan me voorstellen dat je het steeds spannender gaat vinden.. voor jou komt het nu echt dichtbij.

@BK: je buik zit idd lager!

@hier: baal van m'n werk. Dacht dat ik het eindelijk rond had wat betreft vaste werkdagen en opvang bij een gastouder.. Nu begint mijn werk weer moeilijk te doen dat ze niet kunnen garanderen dat ik vaste werkdagen krijg straks (werk in de zorg). Maar de gastouder wil wel het liefst dat ik ons kindje straks op vaste dagen breng anders kan zij geen andere kinderen inplannen..
    Hoe doen anderen dat die flexibele opvang nodig hebben?

Nog iets anders: ik heb nu al een paar keer iets geks gevoeld in mijn buik: net of de kleine in een keer een rilling krijgt. Voel dan heel even een trilling in mijn buik, lijken wel spiertrekkingen van de baby. Maakte me al ongerust.. maar lang leve internet! Vond meteen al dat meerdere meiden dit wel eens voelen. Herkent niemand het hier?

trouwens voor mij ook een wave: 35 weken :D

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

@snowbird
    Dat gevoel van rillingen en stuiptrekkingen herken ik wel .. De eerste keer dat ze dat hier had schrok ik me dood..
    Leek wel een epileptische aanval ofzo ..

een wavee voor jou !!

16. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Hihi, die trillingen ja. Zeg wel eens tegen mijn vriend, volgens mij probeert hij een uitgang te graven. Er komt zelfs een drilboor aan te pas. Heb ook wel gedacht: dat kind is niet goed!! Soms kan ik geen touw vastknopen aan de bewegingen van die drukte maker.

17. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    mag ik ook een foto spammen?

18. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey ladies!

Bk wat omschrijf je dat heerlijk haha, maar wel super irritant zeg! Wel tof dat die man je geholpen heeft! En je buik is idd lager!!

Nora we duimen! komt vast goed!!!!

Mandy fijn dat alles goed was en ook al mooi ingedaald dus!

Snowbird die rilling herken ik! een heel gek gevoeletje idd! meestal is het onderin ergens net boven mn schaambot!!!! Zo te lezen meerderen dus :D Das altijd fijn :D

En en en Lady?????? Pakketje???

Heyitsme tuurlijk! fotos zijn leuk!

Yes ik heb een pyama :D echt hemaaaa :D

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ben weer thuis. De ctg liet wel wat zien maar geen pieken dus geen echte weeen. Vooralsnog dus geen bevalling die bezig is, en geen reden dus om me daar te houden. Wel blijft t ontiegelijk rommelen en ik ben dus stiekem toch een beetje bang dat het een vroegertje gaat worden. We zullen zien. Zoonlief uit logeren gestuurd zodat ik ff mijn rust kan pakken en behalve dat juah... De blaasontsteking is iig weg, en t bloedverlies een gesprongen adertje? (ik verlies stukken slijmprop met bloed).. Nja.. we shall see.. thnx voor de reacties iig :)

20. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    en en en en lady??? was t jou pakketje??

Nora eigenwijs dat je bent! Hoe is t nu? alles nog rustig?

Hier net 80 cupcakes gebakken, vanavond versieren. ben benieuwd of ik er puf voor heb....

Deel Deze Pagina