November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Nora spannend hoor... k zou t nu wel goed i d gaten houden.. Denk dan ook nie dat je tot t eind doorloopt hoor!

Lady ook voo rjou spannend!!! miss nog eerder dus...

jel alles goed met je broer

Joyce lekker hoor, maar wat veel!!!! Ik hoop idd dat je nog n beetje puf hebt dan ;)

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nora heb je geen longrijp gehad, voor als het wel door zet?
    Fijn dat de kleine ff weg is. Pak goed je rust he meis.

Pakketje...de buren zijn niet thuissssss....:( Dus I dunno!

Joyce fanatiekeling 80 cupcakes!!

Snow vervelend dat ze je niks kunnen beloven. Ik begrijp dat ze je niks beloven, dat is gewoon onmogelijk in de zorg. Hoe wil jij flexibel blijven voor je team dan? Want het komt een keer voor dat er een zieke of calamiteit is. Het feit dat wij kinderen nemen, is natuurlijk wel onze keuze.
    Ik ga ook vaste dagen vragen, althans op 2 dagen dat ik absoluut niet wil werken. (alleen in hoge nood, ziekte e.d.) Maar ik houd mijn diensten flexibel, omdat ik anders gewoon niet meer functioneel ben voor het team. Ik wil een kind, dus ik zal er moeite voor moeten doen. Ik krijg mijn rooster een maand tevoren en dat plan ik in met papa en beide oma's.
    Ik snap die gastouder wel, maar doel van gastouder, is toch dat ze flexibel is :-/ Is er geen flexibelere gastouder in de buurt?

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    En snow ik bedoel het niet grof he. Ik ben met dat betreft soms vrij bot :-/ Komt vast goed. Valt dadelijk allemaal op zijn plaats. Zoveel moeders lukt het, dus gaat jou ook lukken. Probeer 2 diensten vast te leggen en de rest flexibel. win-win situatie toch?

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

@nora rustig aan meis !!
    Hopelijk blijftde beeb iedergeval zitten tot de 37 weken :)

5. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Nora rustig aan meid! pak indd je rust!

36 weken.jpg

vinden jullie m laag? ik zie t niet...

6. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Nope verder niets gehad behalve het advies om rustig aan te doen. Maar goed dat doe ik al. Ach we zullen t wel zien verder hij moet nog heel even zitten blijven indd.

7. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Wauw mooi buikje. Ik vind het wel wat naar voren/omlaag hangen zeg maar.
    Collega zei vandaag ook dat mijn buik een stuk lager leek. Maar op dit moment heb ik het idee dat hij weer lekker hoog zit (krijg geen lucht) en dat hij met zijn rug weer de andere kant op ligt. Of kunnen ze nog draaien als ze ingedaald zijn. Van links naar rechts zeg maar.

Net eindelijk gordijn voor de kinderkamer besteld. Ook gewoon echt hemaaa haha.

8. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Nora rustig aan vrouwke!

Balen lady, blijf turen of ze thuis komen!

@zorg werken
    Ik werk in de thuiszorg en kan ook twee hele dagen aangeven dat ik niet beschikbaar ben. En de andere dagen ben ik dus ochtend, middag en avond flexibel inzetbaar. Bij ons passen ook de opa en oma's op dus geen gastouder.
    Maar mijn moeder is gastouder en die is heel flexibel, dus is maar net wie je treft!

Mooi heyitsme!, maar hij hangt volgens mij nog niet heel laag.

Jel al iets van je broer gehoord?

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

@heyitsme mooi buikje hoor !!

10. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    @lady; nou als je geen ander pakketje verwacht dan moet het wel HET pakketje zijn toch?:) Ik hoop het voor je, heb je dit gezeur ook weer achter de rug!

@jel; heb je al wat gehoord van je broer?

@nora; wel spannend hoor, het zegt natuurlijk niks, maar je zit ook niet meer potdicht! Klinkt wel spannend! Al hoop ik voor je dat hij nog ff blijft zitten!

@hier; ik heb echt zoiets stoms gedaan! Ik heb de bekleding van de maxi cosi gehaald en gewassen, en nu wil ik het er weer omheen doen, maar ik heb geen flauw idee hoe??!! Ook het gordeltje had ik er bijna helemaal uitgehaald, maar hoe ie nou weer terug moet...?? Ik heb echt geen flauw idee hahaha! Heeft iemand tips haha

11. Jel

Jel Niet meer actief

Hoi! Pfff wat is er intussen weer veel geschreven....
    Mijn broer kreeg een roesje toen hij in de mri moest. Maar dat roesje was al snel uitgewerkt en toen hij net in de mri zat begon hij te bewegen. Hij kan zijn hoofd zelfs al liggende niet onder controle (stil) houden. Dus het is mislukt en morgen weer een poging. Hij blijft intussen wel in het zkh. Dus nog geen nieuws....

@ Jindster, oh toilettas. En ik maar denken wat je bedoeld... haha. Leuk dat je je man wil verrassen. Misschien iets lekkers koken voor hem thuis en op het vliegveld een grote spandoek met een hartjesballon of zo.

@ Nora, goed dat je gebeld hebt. Gelukkig nog geen beginnende bevalling. Doe het maar lekker rustig aan zodat de kleine lekker blijft zitten nog een tijdje...

@ Nathalie, hoe gaat het nu met je?

@ Petrea, zal wel lekker voor je zijn als het nog oktober word. Fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken.

@ Siep, ben je al ge-pb't? Ja dus lees ik net...

@ BK, vervelend van je hoofdpijn. Is het nu wel weg?
    Oh dat van die auto. Kan me voorstellen dat je erg boos was. Ik ben daar zelf ook altijd bang voor dat mij dat overkomt. Ik ben ook niet zo lenig dat ik van de andere kant naar het stuur over kan stappen. Dus dan zou ik ook een big problem hebben. Maar aardig dat die man je hielp. Mooie buik.

@ Suus83, ja gisteren even een paar krampjes door mijn borst. Ook niet heel erg hoor... Een beetje. :) Ja ik ga ook vaker naar de winkel nu en koop ook weleens een lekker broodje of iets... kost allemaal meer geld. Lekker gewinkeld?

@ Maytje, wat heb je een heerlijke lange nacht gehad.

@ Lady, het komt wel spannend dichtbij nu he?
    Nog wat gekocht bij Ikea? Ah, balen.... pakketje voor de buren.

@ Mandy, wat fijn dat de kleine geen groeiachterstand meer heeft.
    Ik heb geen idee hoe je die hoes er weer om krijgt... haha wat een actie.

@ Info-avonden, heb me nergens voor opgegeven en vraag me af of het er nog van gaat komen. Ben ik nu dom? :)

@ Snowbird, dat gevoel van rillingen in de buik herken ik zelf niet.

@ Joyce, mmm lekker die cupcakes. 80 stuks, wow wat veel.

@ Heyitsme, mooie buik. Ja ik vind hem wel laag..

Zo ik ben weer bijgelezen. ;)

12. Jel

Jel Niet meer actief

Wat gaan de berichten toch hard. Nog 'maar' een kleine duizend en er kan weer een nieuw topic komen. Of nog hier in zw.clubs en anders misschien zelfs wel een subforum lager. :D Maar die 1000 berichten zijn zo getypt. ;)

13. Jel

Jel Niet meer actief

Nog even wat. Ik lees net een topic over Sint Maarten en ik dacht, verrek dat komt er ook weer aan...

Doen jullie daar wat mee? Veel van ons zijn dan misschien al bevallen en zit je net in de kraamtijd met een klein babytje. Ik vind het maar irritant. Briefje op de deur hangen dat ze niet aan moeten bellen omdat we geen snoepjes hebben of niet?

14. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    @jel; ja die berichten gaan echt hard hier! Nou hier is er een soort van regel: als er een kaarsje brandt voor de ramen dan doet diegene mee en kan je daar aanbellen voor snoep, als er geen kaarsje brandt doet diegene ook niet mee haha

15. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @jel ow das balen van je broer! Morgen nog een kans!
    En sint maarten zijn ze nog nooit voor aan de deur geweest, dus nu denk ik ook niet. Uuhhmm en anders zou ik ff kijken hoe ik me voel tegen die tijd.

16. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4016 Maytje, 11 okt 2012
    Laatst bewerkt: 11 okt 2012
    Spannend Nora, we duimend at je uk nog lekker blijft zitten de komende tijd hoor!!

Joyce lekkr aan het cupcakes bakken!!!

Mooie buik itsme!! En ook al laag! (heb je foto volgens mij ook op een ander forum gezien :) ;) )

Oeps Mandy ik kan je er neit bij helpen.. Dat is iets waar ik me ook niet aan ga wagen! Want dat krijg ik nooit weer in elkaar :)

Jel.. Shit wat balen dat de MRI niet gelukt is! Dat is ook heel latig toch? Volgens mij meot iemand dan echt een behoorlijke tijd stokstijf stil liggen? Hopelijk morgen beter! Maar goed jullie weten dus nog niks eigenlijk..

Sint Maarten, persoonlijk denk ik dat ik op die datum beval (wat ik neit hoop maar goed is mn voorgevoel haha)
    maar wij doen er altijd wel aan, tis vaak maar een half uurtje van 6 tot half 7, soms 7 uur.
    Als we dan wel een kleintje hebben dan mag vriendlief lekkr de hele tijd open doen, of de visite :p hihi

Hij heeft trouwens net ons bed verhoogt (twee extra matrassen onder onze eigen matrassen.. Ik hoop toch neit dat ik dat vannacht vergeet als ik uit bed ga om te plassen! poeh bed is megahoog nu!
    Mocht het neit fijn liggen dan pasen we het aan, en dan maken we hem bij thuiskomst na de bevalling wel op hoogte (5min werk)

17. Jel

Jel Niet meer actief

@ Mandy, dat is ook een handige regel.

@ Joyce, ja raar he, ik ken het ook niet vanuit Gelderland, waar ik eerder woonde voor ik mijn man kende. Maar hier in het noorden doen ze er wel fanatiek aan en heeft iedereen het er over rond die tijd.

@ Maytje, ja het kan je bevaldatum dan natuurlijk ook nog zijn. ;) Naja we zien het wel tegen die tijd.

Ik weet niet precies hoelang je stil moet blijven liggen in een mri, maar wel balen dat zoiets kan mislukken. Wat als je plots moet niezen dan? Dan is het ook mislukt...

Hier vanavond weg, op de koffie....

18. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hmm Jel dat is balen. Maar gelukkig is ie in het ziekenhuis... En hopelijk dat het morgen wel goed gaat.
    Ik heb trouwens geen idee hoe dat gaat met niezen en een mri?? ik heb er nog nooit een gehad....

nee ik was zo moe dat ik niet ben gegaan...
    hahaha zoals vol mij Joyce ook zei, vaak wel ri shoppen gaan maar die was ook al moe naar 2 winkels... pfff niets meer gewend

sint maarten, nog nooit iemand voor aan de deur gehad eigenlijk. Dus ik heb geen idee. Ik zal iig geen kaarsjes voor de ramen laten staan ;)

19. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jel hoe kon je nou ook alweer zien hoeveel je gepost hebt in het topic?

20. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Het begin is er........ Nog 70 te gaan....

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina