Oohw dat is ook niet netjes. Geluk bij een ongeluk, maar niet netjes! En nora toch echt bellen bij onzekerheid he. Je wilt graag de bikkel uithangen, maar je bent 33 weken dus je moet echt alert zijn meis. Ik wil je niet ongerust maken, maar liever teveel bellen ok?
Nora dat is inderdaad niet netjes.. heb je nog wel een nieuwe afspraak staan of heb je zoiets van "ik zie wel" verder zoals wij steeds zeggen.. WEL BELLEN HE???
@ Ladylola: ja dat lijkt me zo mooi broer en zusje op de foto samen! En ook het moment dat hij zijn zusje voor het eerst zal zien lijkt me zo mooi @ Anticonceptie: Ik heb geen idee. Misschien eerst de minipil maar dan gebruiken we ook condooms. Vorige keer na de bevalling alleen condooms gebruikt, maar toen was er 1 gescheurd 6 weken na de bevalling, toen erg geschrokken en direct een morningafter genomen (waar ik normaal niet een voorstander van ben, maar voor m'n gezondheid toch maar gedaan). De minipil is niet zo betrouwbaar. Ik wil liever niet aan de gewone pil na de bv. En prikpil is voor mij ook geen optie ivm de nadelen. Misschien toch maar gaan nadenken over iets van een spiraal. @ Hier: Voor mijn doen redelijk geslapen. Wel 's nachts vaak wakker voor de wc. Maar wel lekker kunnen liggen tot half 10.
Oh dat moment daar kan ik ook niet op wachten. Lady; stomme pakket Nora: nou das toch ook raar dat ze dan niet bellen. Lekker makkelijk! Ik zo voor de zekerheid toch een nwe afspraak maken joh. Kan alleen maar goed zijn om je ei kwijt te kunnen.
Ja, zag de aanbieding. Ik heb 3x maat 1 en 3x maat 2. Twijfel of ik meer zal halen. Maar dan alleen maat 2? Geen idee. Moet toch nog bij kv zijn dus wat dat betreft.... Dat ff snel in mn pauze. Zo weer aan het werk. Het is lekker druk dus tijd gaat lekker snel!!! NORA BELLEN!!!!!!! Anders bel ik wel voor je. Bij welke vk zit je? Fijne dag. Hopelijk hebben jullie geen buiten activiteiten gepland!! Wat een zeikweer.
Zo die kuttekop een mail gestuurd, dat zij vandaag het geld nog op mijn rekening stort, of het pakje moet binnen komen, anders ik aangifte doe. Ik heb der nog maar niet verteld, dat ik er op google, ZP en Fb helemaal scandeer als oplichter!
Lady wat een super nieuws dat t met dat andere kindje zoo goed gaat! Dat geeft goede hoop voor jullie!! En wat ontzettend fijn voor die ouders! Dus t kindje ligt niet aan de Ecmo? En stom wijf zeg, we zoeken der allemaal samen op! 20 zwangeren vrouwen kan ze echt niet aan!! Adres??
@lady wat een snert wijf damnn .. Vuile dief !! & wat een goed nieuws van dat andere stel !! Dat is moed gevend voor jullie !
Lady oh fijn dat dat ventje het goed doet en alleen maar positiever voor jullie dus! Ben ik echt blij om! Ik heb schandalig uitgeslapen en ben niet uit bed gevallen. En vandaag blijf ik lekker een dagje thuis niksen
Dank jullie wel allemaal! Als ik het niet bij kan houden lees ik wel terug Ik heb ook veel last van maagzuur gehad maar 1 rennie en er op kauwen en was het meestal vrij snel weg dus rennie's doen wonderen! Klossen moet ik ook nog halen, ben ik daar dan zo laat mee? Dinsdag krijg ik de kraamzorg op visite! Hebben jullie al een intake gesprek gehad?
Nouja, wat een achterbaks wijf... Ik zou der blijven stalken met mails.. Net zolang tot ze het pakketje persoonlijk komt afleveren En wat goed dat het andere kindje het zo goed doet! Dat is wel hoopgevend! Ik ga die luiers van de kruitvat maar halen, heb nog helemaal geen luiers kom ik net achter!
@melani intakeheb ik al wel gehad, maar klossen ook nog niet gehaald, hoeft ook pas vanaf 37 weken. En als bij jou een rennie nog hept mag je heeeel blijzijn!! Gaviscon werkt voor mij beter,maar is zoo vies....
Oooh heeeeerlijk maytje, goed geslapen dus! Ja heel fijn he, dat het tot nu toe goed gaat met dat ventje en zonder ECMO. Biedt zeker veel hoop, maar ook zo fijn voor zijn ouders. En ze mag lekker aan hem freubelen. Ik was bang dat het niet mocht, maar het mag wel. Alleen vasthouden niet. Haha ja ik zou mezelf graag op die muts willen laten losgaan, maar ja tis de moeite niet. Misschien heeft ze wel echt pech met mijn pakketje, maar ik vind dat de limit nu wel is bereikt en zij kans genoeg heeft gehad. Dit is gewoon niet leuk meer. Dus ik ga vanavond bij die andere mevrouw bestellen, zodat ik de velletjes komende week krijg. En dan ga ik in het ronald mcdonald huis wel knutselen. Heb ik daar ook wat te doen. Je zit niet 24/7 bij je kind, al wil je dat wel, maar dat kan niet. Ik mag er wel 24/7 naartoe. Melanie kwaaltjes komen en gaan. En je bent niet laat met klossen, vanaf 36/37 weken toch dames? En nathalie het worden zeker leuke foto's van jouw kindjes. Ga maar vast wat inplannen
Melanie.. hier ook nog geen intake hoor (pas na de 22e ingepland, dus tijd zat) en klossen komt wel.. ook pas na 37 weken volgens mij... je bent net als ik pas eind van de maand uitgerekend.. De meiden die begin november zijn uitgerekend zijn inmiddels al 37 weken, dus die schieten op..
Ooo dat scheelt heb ik nog 3,5 week Ik moet ook eerlijk zegge met dat maagzuur heb ik heel lang vol gehouden om niks te gebruiken eigenlijk meer omdat ik niks wilde gebruiken Gaviscon is vloeibaar toch? Zolang bij mij de rennie nog werkt hou ik het nog bij de rennie, is ook niet echt lekker maar goed. We hebben er wat voor over! Wat ik wel minder vind is het urine verlies, weinig aan te doen maar het komt soms zo slecht uit. Sta je in de winkel denk je ik laat wat lopen
@maytje gelukkig niet uit bed gevallen hihi. lekker toch uitslapen, doet een mens goed haha.. hier ook dagje nixen misschien nog ff langs me broer maar verder lekker lui doen. @klossen je bent niet laat hoor..hier ook pas vanaf 37 weken..
ooh bee, je broer? Heb je weer contact met hem gelegd? Ik meen mij te herinneren, dat je tijdje terug zei dat je geen contact meer had. Of ben ik nu erg persoonlijk *bloos*.
Melanie hier de intake gehad met 32 weken... Dus jij bent heel mooi op tijd hoor!! En hier het bed al vroeg omhoog omdat we een laag bed hebben... wij hebben ook al aadig wat luiers, maar denk ach dan kan ik evt altijd als ik t toch wil nog gebruik maken van de actie. en daarna hopelijk over op kv luiers... maar eens kijken hoe ons kindje daar op reageert. gelukkig zat in het pakket van de Kv ook al een pak luiers dus kunnen we die gelijk uitproberen. zo hier lekker a d schoonmaak, cake gemaakt... wave voor de wavers, ik mag morgen dan 37 weken!!! maytje nog uit bed gevallen
Hoi! @ Lady, wat fijn dat de baby het goed doet van die moeder. Haha... tja sommige mensen vinden dat misschien een te privevraag. Irritant een moeder die zoveel lult... Ik bel ook veel met mijn moeder en het zijn wel echt gesprekken zeg maar dat ik ook aan het woord kom. Ook met mijn vader en stiefmoeder bel ik regelmatig. Ik kan via google helemaal niet vinden dat je haar scandeert. Waar dan? Volgens mij heeft Be meer broers als ik mij niet vergis. @ Nora, ik vind het wel een beetje een raar verhaal hoor... ik zou echt weer bellen. Vind het een beetje eng klinken dat je wel ongesteld lijkt. Wat raar de manier waarop je afspraak niet door ging. Hopelijk dan toch snel een gesprek. @ Wave voor be en ...... Geen idee wie nog meer... @ Juliaaa, werkse. Hier er vanmiddag nog wel uit ivm boodschappen... @ Maytje, goedzo, niet uit bed gevallen. @ Melanie, hier al met 28 weken zwangerschap de intake gehad. Was ook wel echt vlot hoor... Wat betreft urineverlies: doe je wel bekkenbodemspieroefeningen? Maar hier ook af en toe een druppie hoor. Het dametje schopt ook regelmatig tegen mijn blaas aan. @ Rennie, vind ze ook zo smerig. Nu aan de Gaviscon (pilvorm) en die 'smaken' me een stuk beter. Dus die ga ik vaker kopen. @ Suus, mmm cake. En poetsze. Heb vanmorgen ook de keuken gepoetst en de was weggewerkt en nieuwe opgehangen.