November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

@lady
    Hier ook totaal geen nesteldrang nog ;)
    De babykamer staat nog vol met dozen en dingen haha , maar heb nog niet de behoefte om eraan te beginnen ..
    Misschien komt het nog

2. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Hamsteren heb ik geen last van, misschien scheelt het dat de winkel pal naast de deur is. En die is 7 dagen per week open dus zitten we bijna nooit in nood. Soms op zondagochtend dat er net iets niet in huis is, dan is de winkel pas 16.00 uur open.

Lekker thuis, alweer een poosje. Alles gedaan. Boodschappen en wasje in de machine, schoon goed op bed en gedoucht!

Straks nog ff eten maken en dan lekker vroeg op bed. Hoop er voor negen uur in te liggen!

3. Jel

Jel Niet meer actief

Er is nieuws over mijn broer. Er is niks uitgekomen uit de scan. :( Ze gaan voor een second opinion, waarschijnlijk in het academisch zkh in Nijmegen.
    Misschien mag hij morgen al naar huis, maar hij krijgt wel wat meer hulp overal bij.

Ik heb hem net gebeld en ben erg van hem geschrokken. Ik herken hem niet meer als mijn broer. Hij praat ineens erg raar en langzaam.

Het kan bijna niet anders of er moet echt wat zijn met hem. Dus ben benieuwd wat er uit de second opinion gaat komen. Wanneer die is is nog onbekend.

4. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff jeetje jel.. dat is best apart dat er niets uit is gekomen, maar wat eng dat hij zo anders praat enzo...

5. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    He bah jel. Schrikken dat hij zo anders klinkt. Hopelijk komt er meer duidelijkheid uit de 2nd opinie.
    Pfff weet ff niet wat ik kan zeggen. Veel sterkte lieve Jel.

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

@jel pff ja dat is wel eng zeg :( sterkte

7. Jel

Jel Niet meer actief

Dankjulliewel. Het voelt onbevredigend dat er niks uitgekomen is. Maar we wachten maar weer af...

8. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan het me voorstellen Jel, je wil gewoon weten wat hij heeft.. sterkte ermee.
    Over dat bed: dus als ik het goed begrijp ga je er dus alleen op liggen als de kraamhulp controles wil doen? De rest van de tijd lig je in je eigen bed?

9. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ggrgrgrgrgrr nou ben ik woest!!!! Ik heb reactie van POST NL terug en dat schijtwijf kan alleen aan de hand van een barcode het pakketje traceren!!!!! Ik moet bij de verzender zijn voor die code. En zij zegt dat ze dat niet heeft! Ik ga der nu helemaal gek maken. Op me mailtje van vanmiddag reageert zij ook niet. Nog steeds geen pakje en ook nog GEEN GELD terug.
    OMG dit heb ik nog nooit meegemaakt :-O Gewoon geroofd voor 26.50 hahahahah!

Jel wat raar dat er niks uit kwam. Soms duurt het heel lang en is het goed zoeken, eer ze wat vinden. Hopelijk gebeurd dat nog. Maar niet minder vervelend :(

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

@lady grrrr !! Welke adverteerder was t op MP ?
    Dan kan ze gelijk geblokt worden wat een mokkel zeg...

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

Hadden jullie ook t nieuws gezien ?
    Over navelstrengbloed donatie..
    Ik vind dat een goed initiatief ..

12. Jel

Jel Niet meer actief

@ Snowbird. ja dat klopt. Het is echt alleen daar voor. Maar we hebben er gelukkig de ruimte voor boven, anders had ik dat echt niet zo gedaan.

@ Lady, wat een verschrikkelijk mens. Waarom maakt ze het je zo moeilijk?

@ Be, nee heb er niks van meegekregen. Waar gaat het precies over en wat doen ze dan met dat navelstrengbloed?

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Jeetje Jel, soms is het natuurlijk heel erg wat ze vinden maar t is ook heel erg frustrerend als ze t niet kunnen vinden en niet weten!

Nee t nieuws niet gezien, waar ging t verder over?

Sjonge jonge lady!! Ik zou der opeten met huid en haar!! Stom mens!

Wat een slecht weer he vandaag! Ik hoop dat t morgen lekkerder is!

14. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Jel wat vervelend nog geen nieuws. En wat vervelend dat hij zo anders is dan normaal. Hopelijk snel duidelijkheid.

Lady wat n rot situatie .

Nora je bent wel erg stil.

15. Jel

Jel Niet meer actief

Ja inderdaad. Wat is er met Nora? Ze was vanmorgenvroeg voor het laatst online. Als alles maar goed gaat daar. :(

16. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    jel.. balen dat je nu nog niets weet...

Lady.. afmaken dat mens.. wanneer en waar.. ik ga mee hahaha..
    Ik zou haar ook aanmelden bij Kassa.. werkt ook altijd erg goed..

Navelstrengbloed?? waar gaat dat over??

VL heeft vanavond lekker gekookt.. kipfilet gevuld met paturain.. Jammie.. erg machtig, maar wel lekker.. Ik ben zo blij dat ukkie niet zo hoog ligt en ik nog heerlijk kan eten zonder last van mijn maag te hebben.

Vanmiddag lekker ff 2 uurtjes geslapen.. Hou ik het vanavond wat langer vol..
    Straks lekker bankhangen.. Denk the Voice kijken.. VL heeft er een hekel aan die wil altijd Topgear kijken, maar meestal win ik en kruipt hij achter de pc. hahaha..

fijne avond..

X Lissa

17. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Misschien is er niets aan de hand met Nora en is ze gewoon een dagje weg.. kan natuurlijk ook.. maar moet eerlijk zeggen dat ik me wel een beetje zorgen maak....

18. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Be: is idd een goed initiatief.

Navelstrengbloedbank | UZ Leuven

En Jel: heel veel sterkte. Onzekerheid is rotter dan iets weten en er iets mee kunnen. Hopelijk snel uitsluitsel!

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

Haha die link is handig bk :)
    Dat is t ..

@hier op 3 s kijken naar wat Holleeder te vertellen heeft..

20. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Holleerder, die gun ik de aandacht niet. Lol!

Hier grenzeloosverliefd terug kijken :D

Deel Deze Pagina