Hier tvoh. Artikel lees ik ff een keer als ik op de laptop zit bah voel me bleghh en raad is we hebben niks lekkers in huis, vriend is de deur uit en ik kan mn draai niet vinden qua lekker zitten. *klaagmodusuit*
zo hier bedje omhoog kleertjes in de kast en me huisje is weer helemaal gepoetst en schoon ik ben helemaal kapot!!! reactie gehad op me babykaartje maandag waarschijnlijk proefdruk heerlijk! @jel wat vervelend meis bah!! hopen dat er bij dat andere snel wel wat uitkomt. en logisch dat je schrikt als je hem aan de lijn heb en niet weet wat je moet verwachten! @lady hahaha jezus wat een mens joh! 26,50 is toch gewoon te gek dames! en logisch dat je voor de laatste keer nog even je eigen gyn wil hebben toch om alles door te bespreken! dat is toch te begrijpen. @juul dat hebben wij hier ook nog geen 2 min lopen en we staan bij de winkels wel lekker hoor als je even wat vergeten ben haha hier ook last van hamsteren ik zeg al bijna de hele zwangerschap geen betere raad dan voorraad hahaha maar 6 deo's in voorraad en tandpasta is wel genoeg toch en ga zo maar door hahaha als me mannetje dalijk thuis komt dan heeft tie denk ik voor een heel jaar scheergel hahahaha @nora hoe is het met jou meis nog erg last van bloedingen of neemt het een beetje af? alles wel gelezen dames maar ik weet het gewoon echt niet meer! ben ook benieuwd hoe het met ikke gaat en de ukkies! verder ga ik nu polstokspringen om in me bedje te komen en daar tv te kijken. mag er wel rekening mee houden als ik vannacht moet piesen hahaha
@maytje hmm gezellig! en niets lekkers bah maakt het helemaal minder gezellig voor ons zwangere nu hahahah ik vind er ook zo weinig aan zo zonder mannetje hier ook the voice aan het kijken hoewel ik die voorrondes grappiger vind dat nu die battles vinden jullie?
Lekker zeg bedje klaar, huisje schoon en kaartje wss maandag!! Ja man blegh ik snak naar mn macflurry maar bij gebrek aan beter zou ik wel een.glas melk.lusten maar dat is ook op. En chocolaa maar is er ook niet. Heb net maar een liga milkbreak genomen.. Hoooorray... haha vind de voorrondes ook wel leuker maar dit is ook wel te doen
Hahaha succes Jind! Hier beetje onrustig. Irriteer me aan dat pokke wijf!! Gewoon geript voor 26.50! Meest baal ik nog dat ze me zo lang aan het lijntje heeft gehouden en ik nu bij een ander moet bestellen. Verder links boven mijn navel is het iedere keer steeds geïrriteerd en gevoelig. Ik denk dat het mijn huid is hoor, dat op spanning staat, maar al 4 dagen zo, erg hinderlijk. Hahaha wat een geklaag. Wordt gewoon moe van mezelf Ik hou nu op over dat pakketje, want verander toch niks meer aan die situatie, en als ik stop met klagen, veranderd er wel wat
@maytje hahahhaha tijd voor boodschappen!! Hmmm een mac flurry m&m heerlijk!!! @lady dankje zal het nodig hebben voor vannacht!!! Logisch dat je je irriteert!! Zou ik ook doen!!! Jeetje wat hoog!!!! Je zou bijna hoogtevrees krijgen terwijl wij al een hoog bed hebbben! O my god!
@ Lissa, mijn man zit nu dus wel Topgear te kijken. Stom programma... En tuurlijk kan Nora ook een dagje weg zijn. Maar haar laatste berichtje was best een beetje zorgelijk. Hopelijk heeft ze wel onze adviezen opgevolgd door te bellen... Maar ik hoop wel dat alles goed gaat met moeder en baby. @ Jindster, niet uit je bed vallen vannacht he? @ Lady, hier begint mijn huid ook steeds meer op spanning te staan. Maar geen last van navel of iets.... Hier net een filmpje gekeken samen. Nu lekker laptoppen en straks naar bed.
@lady logische dat je klaagt over dat pakketje je bent gewoon bestolen pff ... @hier ik ga ook ff klagen ; IK hEB Z'N PIJN AAN MIJN STUITJE !! Pff kan niet eens normaal op staan..
@jel ga me best doen hahaha maar denk als ok wezeloos ben s'nachts dat het best even kan tegen vallen hahaha @be gekke bewegingen gemaakt of iets onverwachts bewogen? Wat een slecht weer he nogsteeds bah! Vannacht geven ze onweer op bah!!
Precies gelukkig bestaan er allemaal wonder spullen tena lady! Heb er speciaal therapie voor gehad en oefeningen die ik thuis dan doe maar hou er gewoon last van helaas. Zal wel weer overgaan!
Al die zangerschapskwaaltjes he dames!! Ik had nooit verwacht dat mijn zwangerschap zo zou verlopen als nu...... Bij mijn dochter nergens last van gehad en 42 weken zwanger en ik had er nog wel een week aan kunnen plakken..... En nu..... Misschien heb ik dan nu wel een hele makkelijke bevalling ) Ik zoek nog leuke winterslofjes voor mijn meisje, met een beetje bond ofzo zeg maar.... Iemand nog een leuke site? Iedereen truste!!
@jindster nee helemaal niet .. Voel me nu net een oma.. Had er gister ookal last van.. @joyce hmm nee weet niet echt een leuke site ofzo.. @hier klaarwakker , de kleine is super druk op t moment , heel leuk natuurlijk maar krijg dan ook steeds die steekjes "in" of "tegen" mijn vagina dat is wat minder .. Ik denk dat dat gebeurd omdat ze daar ligtet der hoofd ofzo.. Ach dan nog maar tv kijken
Hello. Sorry dat ik niets liet horen was niet de bedoelling om jullie ongerust te maken. Heb de hele dag op bed gelegen was erg beroerd en zie t allemaal ff niet meer zitten. Hoop dat t een dipje is en t vandaag weer wat beter gaat. T bloed verlies is verminderd, geloof maar dat ik geen bikkel probeer te zijn en echt wel aan de bel trek als het moet. Mn beebje is t belangrijkst. Heb erge last van mn rug, waarschijnlijk van het liggen de hele dag dus op naar een beter dag en betere dagen weer. Kom straks uitgebreid wou alleen ff snel een teken van leven geven.
om 4.15 wakker om te plassen. Toen poezen vervelend. Vergeten beneden te laten. Boeren en last van spieren in mijn bovenrug! Er nu maar uit gegaan Wil vandaag met ml lamp en gordijnen shoppen, word nog een leuke uitdaging! Gaaaaaaapie! En ja nora. Vind het maar gek hoor. Die woont hier zowat. Ik denk dat ze heeft gebeld, maar wat is het vervolg geweest?
Aaaaah gelukkig!!! Noraaaa! Jemig meis vervelend dat jij je zo voelt. Natuurlijk ben je ons niks verplicht, maar met je laatste signalen ga je toch wel denken huh? Gelukkig is fysiek alles redelijk. Mentaal, hoop ik dat je het weekend doorkomt, of heb je een nummer van de crisisdienst?
@be; het kan ook zijn dat je hard hebt geperst voor de 'grote boodschap' Dan wil je ook nog wel eens last van je stuitje krijgen! @jel; wat naar dat er niks uit die scan is gekomen. Wat denken jullie dat hij heeft dan? Een hersenbloeding of infarct? Je kan natuurlijk altijd je bevindingen met de dokter bespreken, jullie kennen je broer natuurlijk het beste. Een dokter gaat alleen maar uit van zn 1ste indruk. Hopen dat de second opinion wel wat oplevert. @lady; nee klagen lost idd niks op, maar het is wel lekker om je frustratie eruit te gooien. Naar hè, zo vroeg wakker worden en dan niet meer kunnen slapen . Ik ken het, ben ook echt bang dat ik me slaapritme aan het omgooien ben. Veel plezier met 'shoppen' vandaag @nora; ook al zo vroeg wakker! Ik hoop ook voor je dat het alleen maar een dipje is.. Zou niet leuk zijn als je een postnatale depressie aan het ontwikkelen bent. Maar misschien als straks je beebje er is dat het allemaal over is. Laten we daar maar op hopen!
Nora fijn om wat van je te horen! Doe maar lekker kalm aan!! Be dat heb ik ook net ze een beetje met t koppie beweegt dan in t bekken lady shop ze vandaag! Kort nachtje gehad! Hier wakker van de wekker.. Genoeg te doen vandaag.. Naja ii mag lekker meer toekijken dan doen. Scheelt weer
Goeiemorge! Nora goed om van je te horen! Doe t rustig aan en let goed op jezelf! Shopze lady! Nog lamp en gordijnen voor op de babykamer? Hier ook ff de stad in voor een pyama met knoopjes. Hier weer rot geslapen, volgens mij slaap ik om de dag een nachtje door Ook heel raar gedroomd en heel realistisch, over een grote storm die alles omgooide en me dochter logeerde bij mijn ouders en ik wilde der zoo graag bij me hebben omdat ik heel erg bang was....... Volgens mijn heb ik in me slaap liggen huilen.... Heel raar...
Gisteravond zijn we bij de vk geweest voor een extra controle omdat ik al langer als een dag wat last had van hoofdpijn, sterretjes zien, moeheid, tintelingen en met vlagen wat misselijk. Moest dus even komen, maar mijn bloeddruk en urine was in orde dus niets om ons zorgen over te maken. Waarschijnlijk gewoon een griepje. Vanacht helaas weer slecht geslapen, dus zo word ik ook niet beter.. Vandaag maar weer rustig aan doen. Alhoewel we wel klossen moeten ophalen en de badkamer moeten doen.
Goedemorgen..... Zo zo vroege.vogels jullie.. Nora fijn dat we ff wat horen. Doe rustig aan maar trek wel op tijd aan d bel! Hier ook een goed bewegende baby en n rugpijn. Damn. Komt natuurlijk dat baby indaalt en mnd zwakke plek in mnd rug is de onderrug... maar pfff Vandaag 37 weken dus vanaf vandaag mag het gebeuren!!! Jeuj....