November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Morning!

Hier vandaag even maar oma toe effies dr haren weer in de plooij doen hahha voor de rest lekker weinig.

@lady shopse ik hoop dat je snel kunt slagen voor iets moois!

@nora rustig aan meis!

@nath ook jij rustig aan meis wat niet gaat gaat niet vandaag en je bed op klossen zetten is toch ook een mannenkarwei je kan alleen iets aangeven haha.

@joyce jeetje joh wat een dromen maakt je manje dan niet wakker als je zo onrustig ben?

@maytje wat zijn al je plannen haha druk schema?

@be misschien een warme kruik ofzo ertegenaan of warm douche? En dan lekker warm aankleden dat het een beetje soepel blijft?

2. Jel

Jel Niet meer actief

Goedemorgen!

@ Jindster, niet uit bed gevallen? ;)
    Ik heb geen onweer gehoord vannacht. Veel plezier bij je oma.

@ Joyce, elke zw.schap is anders zeggen ze. Ik vind deze ook anders als bij mijn *dochter, dit is een betere zw.schap. Ook omdat mijn bloeddruk zo goed blijft altijd en toen met mijn *dochter was die altijd te hoog. Nog een paar weekjes en dan is het zover. ;) Veel plezier met shoppen. En bah wat een vervelende droom.

@ Be, ik heb die steekjes ook af en toe. Soms met lopen en met omdraaien in bed. Maar het is volgens mij niet zo zeer mijn vagina maar de bekken...

@ Nora, fijn dat je van je laat horen en dat er niks ernstigs aan de hand is.
    Ik hoop vandaag op een betere dag voor je. Sterkte!

@ Slapen, hier ook weer uren wakker gelegen vannacht van 3 tot half 5. Daarna gelukkig weer in slaap gevallen.

@ Mandy, mijn broer komt nu over alsof een deel van zijn hersenen is uitgevallen of zo. Dus dat is wat wij denken. Maarja we zijn geen artsen dus wij kunnen makkelijk praten.

@ Lady, veel plezier met shoppen.

@ Nathalie, goed dat je even langs de vk bent gegaan. Gelukkig niks wat wijst op zw.vergifitging, maar misschien een griepje dus. Beterschap.

@ Suus, een wave voor jou. :D

@ Hier, weten jullie wat ik droomde? Dat de naam die wij voor ons meisje hebben ook door twee anderen uit dit topic aan hun baby gegeven werd. We zullen zien. :D
    Wij gaan ook wat shoppen vandaag, wil nog wat dingen hebben van oa Xenos. En we gaan een stukje de grens over. We hebben heel veel statiegeldflessen van Duitsland. ;) Moet mijn man niet meer meenemen.

3. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Jindster; ooh leuk, proefdruk. Zo lekker als die binnen is!

@Spanning op de huid; dat heb ik dus elke keer bovenaan mijn buik als ie daar duwt. Heel vervelend! Het voelt dan pijnlijk aan de binnenkant.

@Lissa: Hormonaal, sidns dag 1 van de zwangerschap haha. Maar inderdaad, het begint hier ook steeds erger te worden en wat ik het ergste daaraan vind is dat ik een korter lontje heb naar mijn lieve meisje!

@Joyce: Hier ook de eerste zwangerschap zoveel minder kwaaltjes! Gekke droom zeg! Nou moet ik zeggen dat ik ook erg duidelijke dromen heb. Zou dat ook een kwaaltje zijn?

@Nora: Rustig aan maar dan. :( Suckt dat je er zoveel last van hebt!

@Rugpijn: Hier ook, in combi met menstruatie pijn. Ik denk indalen of voorweeen. Op mijn rug liggen is ook niet comfi! En vannacht wel elk uur vanaf een uur of 2, 3 wakker geworden om te plassen. Zucht!

@Wave voor Suus! 37 weken alweer! Gaat hard nu!

@Jel: Dat zou grappig zijn als die droom uitkwam. :D

@Hier: Peuterdansen gedaan maar ze had geen zin. Ik moest meedoen maar dat gaat echt niet meer. :( Manlief is nu de trap aan het verven, en dan kunnen we daarna naar Breda. Mn moeder viert dr verjaardag en haar beste vriendin uit tenerife is er, die heeft mn meisje nog niet ontmoet dus vind ik wel erg leuk!

Verder zo min mogelijk EN ik wil een big mac halen vanmiddag. haha.

4. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bk, dat herken ik dus ook heel erg...continu menstruatieachtige krampen, lage rugpijn, harde buiken...pfff zal wel voorwerk zijn. Maar van mij mag het ook wel doorzetten hoor... Heb vannacht ook weer ieder uur op de klok gezien, moet gewoon ieder uur plassen...(5 druppels) maar ga ik niet, dan krijg ik er gewoon weer last van.

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

Morning !

@suus 37 weken alweer !!!

@nora we waren al ongerust hihi, doe rustig aan meis.

@nathalie gelukkig dat alles goed is ..

@hier uiteindelijk om half 3 in slaap gevallen ;)
    Ik denk dat die steekjes zijn als ze met der hoofd beweegt beneden ofzo

6. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Shop ze Lady..

Haha Jel we zullen zien of nog meer mensen dezelfde naam hebben.. hebben jullie een populaire naam?

Ik snap bk dat t wel pittig wordt met dansen.
    Oh mac.. iknheb zin in mcflurrry ..

Slapen op de rug doe ik nie meer...

7. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    Oooh een big mac:D:D:)

8. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morning... heb vannacht zowat m`n haren uit m`n hoofd getrokken.. elk HALF UUR wakker.. Net als onzewens, plassen en ook benauwd, rusteloos been, harde en pijnlijke buik, rugpijn.. Ben he-le-maal kapot!

Bah, bah, bah!

9. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Die gebroken nachten zijn echt klote. :(

Hebben jullie ook als jullie lang zitten en opstaan dat er dan een druk naar beneden is? Voelt echt pijnlijk en dan moet ik even stilstaan en pas dan kan ik weer lopen. Net als in de auto tijdens het rijden.

10. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Al meerdere dames zijn de 37 weken gepasseerd.. wow... kom ik aan... hahahaha Bij mij mag en moet hij nog even blijven zitten.. Nog één weekje werken en dan gaat mijn verlof in.. Ik kan niet wachten..

Vandaag een rustig dagje.. vanavond lekker naar de bios met een dinnetje die in juli bevallen is.

Mijn nachten gaan wel.. Ik ben vanacht weer twee keer wakker geweest, maar verder wel goed geslapen.. ben dus redelijk uitgerust vandaag.

Ik heb trouwens vaak 's nachts giga honger, zoerg dat ik ook misselijk word. Herkennen jullie dit?? Meestal na een crackertje is het wel over en kan ik slapen..

Zo nu eerst ontbijten.. VL maakt ontbijt.. Jammie.. Ben gezegend met een mannetje dat goed kan koken...

X

11. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Meiden al dat eten!!!!!! Ik heb trek in een mac flurry m&m maar niemand die voor mij wat gaat halen en zelf doe ik het niet haha ik ga vanmiddag wel gevuld speculaas maken hmmmm

@jel nee niet uit bed gevallen weer een godswonder!! En jij ook shopse volgens mij gaAt iedereen vandaag hahaha even aan de voorraad werken dames? Hihi

@bk laatste loodjes worden zwaar he dan lukt alles niet meer zo en je voelt je dan zo schuldig

@onzewens zijn dat geen tekenen van misschien een blaasontsteking?

12. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja BK, heb ik ook.. Het voelt als een druk idd maar doet me ook zeer!
    En ja Lissa, erge trek `s nachts.. ik moet ook iets eten dan. Vaak een broodje met thee of zo.. Geniet nog ff van het doorslapen!

13. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Ik krijg ook weer een beetje trek s'nachts hoe zou dat nou komen in de eerste 12 weken ook gehad daarna niet meer en nu naar het einde toe ook weer trek maar voornamelijk ook weer vette dingen ofzo!

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

Jamjam ik eet ook van snachts nog wat hoor ..

@hier arme ML is chagrijnig .. Hij krijgt uitgerekend nu een koortslip .. Is zijn zofirax op !!
    Dus we gaan Zo maar ff naar de drogist.

Hopelijk is t weg voordat de baby geboren word
    En komt het dan even niet terug !!

15. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Volgens mij niemand echt een goede nacht gehzd vannacht :(

Waveeee voor suus geloof ik! , 37 weken al!

Bk ja dat heb ik ook, eerst ff rustig staan en dan kom ik pas op gang.

Haha jel, zou best kunnen dat er dezelfdenamen tussen zitten. Al denk ik niet dezelfde als Ikke :) En onze naam komt ook maar 90 x ongeveer voor in 2011.

Hoezou t met de kindjes van ikke zijn?

16. Jel

Jel Niet meer actief

@ BK, veel plezier met de vriendin van je moeder. En neem je voor mij ook een big mac mee? Danku! :D

@ Suus, hij is niet echt heel populair nee. Maar het is wel een naam die je volgens mij vaker gaat horen nu.

@ Petrea, wat vreselijk. Misschien kun je vanmiddag een beetje bijslapen?

@ Lissa, ontbijtse.

@ Trek 's nachts: nee heb dat niet. Blijf ook altijd in bed liggen als ik wakker ben en ga er dus niet uit.

@ Be, dat hoop ik ook.... gelukkig is het bij mij niet doorgekomen en gaat ook niet gebeuren denk ik. Zou erg naar zijn als je man de baby niet eens mag knuffelen. En hij moet dan veel de handen wassen voor hij de baby aanraakt.

@ Joyce, ikke heeft de meisjes namen gegeven waar ik nog nooit van gehoord had, maar wel mooi. Ben erg benieuwd naar de rest van alle namen. Al weten we het van een paar al he? Van Nora geloof ik en Dinh, en Thea heeft geloof ik ook weleens de naam al genoemd.

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

@jel ja daarom :(

18. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bk, die druk herken ik ook wel ja. Maar dat heb ik ook al heel lang van mijn bekken. Heb nu zelfs het idee dat ik mijn buik vast moet houden als ik sta of loop, hangt echt mega tussen mijn benen...zo raar idee.

@jindster, blaasontsteking niet hoor, is gewoon de kleine die met mijn blaas speelt. Af en toe steekt het er ook venijnig doorheen net alsof ie er in knijpt haha.

Dus dit alles in combi met harde buiken, vaginale steken, lage rugpijn, menstruatieachtige krampen.....la ma komen...Het rommelt aardig hier....

19. Jel

Jel Niet meer actief

Dat herken ik. Ik denk soms ook dat ze in mijn blaas knijpt. Een heel gemeen gevoel. :)

20. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ik zit net ff seriues te denken dat we elk moment vanaf nu gewoon babynieuws kunnen krijgen :):)
    Er zijn er al een aantal rond de 37 weken! Moet je nagaan dat t vorige keer nog 5!!!!!! weken duurde bij mij :(

Hier nu ff sesamstraat kijken met mijn meisje die alweer verkouden is!

Deel Deze Pagina