Lady dat klinkt heel leuk! Wij hebben een wit wandlampje ook een kroonluchter idee en dan met.roze geblokte clipkapjes. Heel schattig! Suus83 ahh super leuk zeg!! En weer je autocorrectie haha vloerbedekking haha suus14 hier een praktijk met 5 vk's waarvan 1 nog niet ontmoet.. Ja ik kan me er niet druk om maken. Ieder kent zn vak wel denk ik. En bovendien stel hetwordt toch een medische bevalling dan krijg je wss ook een gyn die je nog nooit gezien hebt. Ik heb wel een voorkeur wie ik graag zou willen maarja dat weet je nooit idd.. Van kraamhulp snap ik je enigsinds wel.. Die is toch een aantal dagen bij je das wel fijn als het klikt natuurlijk.. Maarja dat valt voor hun natuurlijk ook niet te plannen dus anderzijds is dat wel logisch..
Nee het plannen van de kraamhulp is niet mogelijk. Je weet immers niet wanneer je gaat bevallen en wanneer ze precies moet komen. Word een dure grap als ze van tevoren een kraamhulp voor iemand reserveren. Mijn vk praktijk bewust gekozen om de grootte zodat er altijd iemand is. Ze hebben twee teams van 5 vks. Een heeft spreekuur een heeft dienst en een derde is backup. Een is een dag in de week echoscopist. Ik heb een van de vks nog niet gezien, alleen telefonisch gesproken en met haar heb ik als het goed is ma een afspraak. De andere praktijk had maar 1x per week spreekuur en dat vind ik niet praktisch.
Ben ct met Willem Holleeder aan het kijken. Vind het wel boeiend. Hele discussie erover snap ik wel. Ik zie het als iemand die vertelt over zijn werk. En ondertussen pizza's maken!!
Ja hebben vandaag ff uitzending gemist gekeken. Tjah het blijft een schoffie die holleeder! Al die klappen doen wel wat met je geweten en karakter. Ik ken die types, laat ze je nooit een gunst verlenen anders kom je er niet meer van af. Maar zal gerust ene joviale jongen zijn! Alleen vond ik hem ja arrogant ontwijkend, maar ik vond de vragen van de studenten soms ook vaag. Maar goed wat wil je weten? Wil je hem als crimineel begrijpen of juist iets leren van zijn rechtszaken? Jemig be drukke vk heb jij! Ben je niet bang dat ze straks een andere bevalling naast jou heeft? En 10 vks bij jou julia? Of jij zit in 1 team van 5? Hier wel kraamzorg ingeschakeld, maar niet ontmoet. Als ik voor ik thuis kom het idee heb dat ik het alsnog wil, kan ik bellen.
Goedenavond! Wat heb ik weer veel terug te lezen... @ Lady, we waren vandaag bij Xenos en daar zag ik ook leuke lampenkapjes... Zo te lezen heb je echt een hele leuke smaak. Zou ook mijn smaak kunnen zijn. Alleen hadden we het kamertje al lang klaar en ook neutraal voor jongen/ meisje. Maar als ik nu weer een kamertje mocht maken en inrichten zou ik het heel anders doen.... bij de volgende beeb dan maar. Ik zag jouw topic in de lounge. Als je die vrouw nu zou googlen zou je jouw topic ervoor krijgen. Goed zo! @ Onzewens, ja hier ook nesteldrang. Ik wil ook alles netjes en schoon hebben. @ Suus83, leuk en lief die babyshower. @ Suus14, welkom terug en beterschap. Ik denk dat niemand haar kraamverzorgster eerst zal ontmoeten omdat het maar net ligt aan wie er dienst heeft dan. Dus het kraambureau weet het zelf ook nog niet. @ Hier, vandaag lekker geshopt... o.a. een trolley gekocht, dus die kan nu mooi ingepakt worden voor het zkh. En nog wat dingetjes bij Xenos en slofjes bij H&M. Nu even barbie's baby kijken, heb het van de week niet gezien.
Dames een berichtje van Ikke, heb haar vanmorgen gevraagd hoe het daar is zag dat jullie ook benieuwd waren. Het gaat goed hier. Met de dames gaat t volgens t boekje. Ze doen t super goed! Voeding bouwen ze op. De warmte in de couveuse bouwen ze af.. Hebben maar 1 dag aan de monitor gelegen.. Gaat echt super. Ik hoop dat ze snel mee naar huis mogen. Maandag hebben we een gesprek met de kinderarts en ben heel benieuwd wat we te horen krijgen. Waarschijnlijk gaan ze ongeveer een tijd zeggen wanneer ze denken dat ze mee naar huis mogen maar weet niet of ze echt een uitspraak zullen doen wat ze verwachten. Met mij gaat ook alles goed. Ik kan eigenlijk alles zelf en loop al grote stukken.. kan lang staan.. slik alleen paracetamol omdat ik t niet ineens mag stoppen.. moet t afbouwen. Het liefst slik ik niks maar ja.. hoe is et met jullie alles nog onder controle? Liefs Wat een bikkel ey die Ikke, jemig.. t gaat dus geweldig met de meiden, en met de mama ook.. dat horen we graag he? Ik whatsapp haar morgen terug dus eventuele reacties neem ik daarin mee. Hier nog erg moe, dus ik ga toch mn bedje maar weer in maar wou jullie even op de hoogte brengen van Ikkenieuws
Wat ontzettend goed om te horen dat Ikke en de baby's het zo goed doen. Ook het herstel na de ks lijkt haar dus mee te vallen. Fijn hoor. Geniet ervan Ikke!
Suus14 beterschap. Hier praktijk met vijf vk en heb ze allemaal wel ns gezien. Kraamhulp nie maar goed das best lastig omdat t nie bekend is wan je bevalt. En als t nie klikt kan je altijd dat aangeven bij de i stantie zelf. Jel lekker zijn shoppen ... en handg zon trolley. Barbies baby gelezen dat ze overspannen is? Waarvan? En de opmerking over bv... domme lui...
@ Jindster: Nee het bed op klossen zetten laat ik anderen over. Hooguit een beetje meehelpen zover het kan. Hier vandaag dus klossen opgehaald. Hebben we dat in ieder geval in huis mocht de bevalling beginnen. En de badkamer heeft z'n grondige beurt weer gehad. Aankomende week nog wat laatste dingetjes in huis schoonmaken, daarna alles een beetje bijhouden en dan zijn we er helemaal klaar voor Oh en niet te vergeten de ziekenhuistas moet nog ingepakt worden. Dat moet ook deze week gebeuren. Vanmiddag op bed gelegen maar kon helaas niet in slaap komen. Heb telkens last van jeuk op m'n benen waardoor ik onrustig word en niet in slaap kan vallen. Gelukkig heb ik dit 's nachts nog niet.
@Lady, ik zit in een team van 5 vk's. Die alle vijf in de buurt wonen. Als client wordt je ingedeeld naar postcode. 1 van hen ben ik al een paar keer tegengekomen in de supermarkt. Zij woont een straat verderop. @ikke, wauw wat fijn dat alles goed gaat!!
Ik moet bevallen in t zk dus is ook maar net afwachten wie je krijgt. Mij kan t eigenlijk niet zo boeie. Maar ik vind t wel raar dat je nog niet alle verloskundige heb gezien, wij hebben er vier bij de praktijk en eentje waar je t meeste komt. @hollerder ik vond t okk wel boeien, sommige vragen waren een beetje dom of onduidelijk. Wat zou je doen als je dochter thuis komt met een drugsdealer........ Ja duhu wat iedere vader zou doen en zeggen...... Achja t blijft een crimineel!
Owja ff nog op ikke Super dat alles zo goed gaat! Hoop dat je meiden lekker snel naar huis mogen! En suus super leuk een babyshower! Verwend?
@ikke fijn om te horen dat t zo goed gaat zeg !! Lekker genieten van de meiden @holleeder .. Had t gister bekeken .. Wat een vreselijke vent is het toch. @hier Barbies baby kijken .. En ja hoor moeders staat zich alweer klem te zuipen -_- Voel me dan echt slim en volwassen als ik er naar kijk @jel z'n trolley is wel handig ja ! Ik kan niet wachten op t volgende baby nieuws !
Ga zo lekker op bed. Morgen de laatste vroege dienst!!! Woohoo ga ik morgenmiddag wel ff vieren denk ik. Met een middag dutje ofzo hahaha. Lekker slapen. Hopelijk niet teveel plaspauzes en rustige kindjes.
@ Suus83, geen idee waar Barbie overspannen van is. Zo komt ze in Barbie's baby niet over. @ Juliaaa, werkse je laatste keer. Had trouwens vanmiddag tijdens het winkelen een enorm doof gevoel in mijn bovenbeen. Deed gewoon zeer. Weten jullie wat dat is. Heb het wel vaker gehad nu en heb het alleen bij lange stukken lopen.
@jel nee dat gevoel herken ik niet .. Dus geen idee.. Lig lekker in bedje tv te kijken , morgen ochtend even langs mijn vader op de koffie altijd heerlijk went hij heeft z'n echt Italiaans koffie apparaat
@jel handig zo'n trolley! Heb ik ook en voor de kleine gewoon een luiertas die ik inpak. En de trolley voor mannetje en mij. Wat vaag gevoel in je benen!! @ikke oww wat goed nieuws hopen dat de dames snel naar huis mogen en dat het met jou ook goed gaat! @nora rustig aan meis doe lekker je tukkie! @juul werkse de laatste keer lijk me een heerlijk gevoel! @holleeder tja kan me niet zo intereseren wat willen ze nou weten van dat soort mensen die gaan jou echt niet uitleggen vanhoe en wat hahaha @lady fijn dat je geslaagd ben haha en hopen dat de lampenkapjes eerder komen dan dat gezeur ervoor! Je houd goede moed! Hier ook barbie's baby gekeken wat schaamteloos om na 2 weken na je bevalling alweer in een paal te hangen en je kind bij opa en oma te dumpen! En dat eerste sappie van dr dan echt te gek gewoon! @be n
Handig he die knopjes pfff!! Was nog niet klaar hahaha @be ja ik ben ook benieuwd of er nu snel dames gaan volgen! Gelukkig komen we allemaal aan de beurt hahaha