November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

@jindster haha ja gelukkig wel !!
    Vind t alleen nog zo lang duren..haha probeer niet te veel te klagen hard op, maar Pff in me hoofd klaag ik echt vaak hoort de laatste dagen hihi

2. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn van ikke dat alles zo goed gaat. hier alles weer rustig. van
    daag visite gehad, zijn net weg en merk wel dat me dat zwaarder valt. geen gerommel en krampjes meer....zal dus nog wel weer ff duren.

3. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @be is logisch he meis! Nog de laatste paar weekjes ik ben ook zoooooo blij als mannetje dalijk weer thuis is en me kan helpen met bijv me sokken s'ochtends gaat alles nog makkelijk maar s'avonds dan word je moe he! Maar verder tja die kleine kwaaltjes maar verder we zullen nog even door moeten zetten zonder te mopperen haha

Zo maar eens proberen me ogen te sluiten. Kan nog niet echt slapen maar dr is ook niet veel op tv! En naar het plafond te staren is ook zo wat he hahaha trusten lady's

4. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    In het begin ging alles heeel langzaam, in de midden vliegen de weken voorbij en nu beginnen ze weer te kruipen voor mijn gevoel!

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

Daar ben ik het helemaal mee eens !

@jindster ja zo is het ook ..
    Zo min mogelijk mopperen maar soms lucht het gewoon ff op haha

6. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik ben niet meer zo sjaggo als vanochtend, sorry voor het egobericht.. Ben wel weer wakker maar heb net 2x 2u geslapen en dan ben ik al blij.

Eerst Ikke, wat ontzettend fijn dat jullie het alledrie zo goed doen! En super! Ik hoop dat jullie goed bericht krijgen en snel naar huis mogen!!

Ik vind het elke keer wel spannend om bij te lezen, het is misschien nog wat vroeg maar er kunnen dames bevallen nu! Inc mijzelf... :D
    Vanmiddag keken we even tv in bed en ineens lag ik in een natte plek! Had zooooo de hoop dat het vruchtwater was maar er is sindsdien niks meer gebeurd dus zal wel niet. ;)

Tja, die laatste loodjes... Mijn zwangerschap was er niet eentje om over naar huis te schrijven en eerlijk gezegd is het voor mij sinds ongeveer week 25 al pittig met m`n rusteloze benen, slecht slapen, erg veel vocht vasthouden met de kwaaltjes van dien dus ik ben er oprecht wel klaar mee! Snap jullie dus helemaal!
    Trouwens, daarvoor vond ik de tijd wel snel gaan! Nog steeds eigenlijk wel als ik terugkijk, nog heeeeeeeel even meiden!!

Ik ga kijken of ik nog ff kan slapen, hoop het!

Goedemorgen igg! :)

7. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Goedemorgen!!!

Wat fijn dat t et ikke en de kleintjes zo goed gaat... hoop dat ze snel naar huis. Mogen!

Jel stond op nu.nl. dat ze overspannen is... ik zie .mezelf echt nie met twee weken aan de bar hangen ..... .aar goed ieder zn ding;)

Jindstrr idd wel zijn fijn als je straks nie alles alleen hoeft te doen!

Joyce ben echt heerlijk verwend... heerlijk zo'n middag. Alleen bekaf nadertijd... valt .midden in middagslaapje hahahaha. Maar echt zo waard!

Hier topnacht met plassen en zere rug... zes keer eruit. Pfff. En nu klaarwakkr...

Suus heb ook t idee dat t nu langzamer gaat.

Prtrea Hopelijk heb je nog wat geslapen???

8. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    En ik zit ook steeds te wachten en mee te lezen of er al iemand zover is.m echt zo spannend.
    Van mnd gym zijn er nu twee bevallen. Komt dan zijn dichtbij

9. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Petrea.. zeker dat het geen vruchtwater was???

Hier een rustige maar korte nacht.. Ik las om 1 uur erin.. Rond 3 uur eruit voor de wc en toen om half acht weer wakker... Ben er maar uit gegaan VL slaapt nog.. Ik werd wakker van de honger, dus heb maar even een bakje kwark gepakt..

Nu nog even bankhangen en ik kruip straks nog wel even mijn bedje in..

X Lissa

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Morning!

Petrea heb je geroken? En je kan eerst kleine beetje verliezen, heb ik weleens begrepen. En ja jouw kwalen zijn niet fijn. Nog ff meis dan heb je er iets moois voor terug.

En idd suus einde gaat weer langzaam. Je bent bewust van iedere dag en uur! Maar we komen er wel :)

En die barbie ja, zooo wij zaten we echt ff van wtf?? En dan nog zeuren dat je niet lam wordt? Doe ff normaal!
    Ik begrijp niet waarom ze dat feestje niet een maandje later doen. Ik kan me niet voorstellen om na 2 weken mijn kind te dumpen, zodat ik los kan gaan. En ik denk dat ze overspannen is doordat ze te snel op het zadel is gekropen. Vrouwen hebben niet voor niets 10 weken verlof! Niet om te feesten en te zuipen, maar om te wennen aan je nieuwe leven en te herstellen van je bevalling en zwangersnap. Maar goed ze zijn allemaal niet zo snugger!

Fijn dat het goed gaat met ikke en der ienieminies! Heerlijk hoor gewoon straks alle tijdje met je kids. Ik hoop dat ik ook na 3/4 weken thuis ben dan is het net alsof ik haar heb voldragen tot 42 weken.

Ja die lamp moet wel goed gaan! Die haal ik op en die kapjes, ga ik eerst ff goed mailen en checken!
    En isd jel via google kom je nu op dat topic! Alleen maar goed, maar ik hoop dat er meer blunders bij komen. Maar zoals je ziet zijn er ook mensen, die dit niet herkennen. Raar dan toch?

Ben alweer 36 weken vandaag! Nog 2 weekjes + 1 dag, maar ja dan is ze er nog niet. Stiekem hoop ik dat na volgende week vanzelf komt!

11. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    Goeiemorgen!

Hier gelukkig lekker geslapen! Hoefde er niet eens uit om te plassen, ook al heb ik gisteren veel thee gedronken!
    Ik vind ook dat de tijd heel sloom gaat nu! Helaas hier nog geen gerommel of wat dan ook, zal je zien dat ze 2 weken later eruit komt.. Ze zeggen dat de 1ste meestal te laat is....
    Gisteren wel het gevoel alsof ik geknepen werd van binnen uit.. Heel raar haha:)
    Vandaag maar weer een poging doen om de babykamer op te ruimen! Mag ik niet ff de nesteldrang van een van jullie lenen??:) Heb ik helaas geen last van haha

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

12. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    @ladylola; wave voor jou!:)

13. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja echt wel langzaam he.....Voor mijn gevoel kruipt de tijd nu ook. Laat de kleine frummel maar komen hoor. Ik zit nu ook al 14 weken volledig thuis dus ik ben er ook wel klaar voor/mee....

Wel nog steeds lage rugpijn en af en toe ongi krampjes, zeurderig gevoel maar ja dat kan wel weken duren als ik er op google.

Ik heb ook met verbazing naar barbie gekeken hoor, maar zou het echt al 2 weken na haar bevalling zijn of zou het zo gemonteerd zijn. Vond de kleine Angelina wel vrij groot al weer voor een 2 weken oude baby maar miss dat ik het helemaal mis heb. Ze proberen natuurlijk ook een shock-effect neer te zetten met dit programma.

En plassen 's nachts....tja iedere anderhalf tot 2 uur moet ik er uit. Kan eigenlijk ook alleen nog maar goed op mijn linkerzij liggen en wordt dan ook wel errug stijf wakker. Ben bijna blij dat ik op kan staan, ga vanmiddag denk ik wel weer ff liggen.

14. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hier even een ego berichtje want ik kan niet bij mn laptop. Manlief heeft de trap geverfd en hij was niet droog dus konden we niet naar boven. :( op de bank geslapen dus. Nu is de kleur ook nog geler dan we willen dus moet het ooit een keer opnieuw. Voor nu ben ik blij dat het geen bouwtrap meer is!

De lucht is overigens niet te harden. Blegh!!

Hoe gaat het hier?

15. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    @bk; Ohw das wel heel vervelend! Hadden jullie wel kussens en dekens beneden of moest je gewoon op een kale bank liggen... En dan is het helemaal naar dat je eigenlijk voor niks daar heb gelegen, aangezien de kleur niet naar wens is...

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

Goedemorgen !

@lady wave voor jou !! T schiet al lekker op he voor jou ..
    Nog 2 weekjes zo spannend !!

@bk pff ja dat is wel vervelend :(

@hier eigenlijk wel goed geslapen .. Wel pas laat rond 2 uur maar heb wel door kunnen slapen ;)
    De kleine mag van mij vanaf vrijdag ook wel komen hoor ..

17. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Hier om 3 uur vanacht in slaap gevallen. En tussendoor vaak wakker geworden van krampen (voorweeen). Het begint dus af en toe al een beetje te rommelen. Maarja dat zegt nog niks want dat kan gerust nog een paar weken door gaan.

18. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Moggel!

Hier aardig geslapen wel 2 keer eruit geweest om te plassen maargoed. Vanmiddag ga ik gezellig naar me dinnetje toe en dan naar me ouders lekker daar eten geen zin om te koken haha. Ik ben nog niet echt klaar met de zwangerschap komt misschien dat het mannetje pas met 38 weken thuis komt dus voor mij is het zowieso nog effies ophouden haha ik leef erg naar het moment toe dat ml thuis komt hoor eerst dat en dan de frummie en heerlijk en intens genieten van mijn gezinnetje!!!

@bk bah! Ik las het al op fb en nog eens balen van de kleur!! Volgende keer idee om trap tree om trap tree te doen dan kan je altijd je bedje in haha

@be idd soms is het best lekker om eff te klagen! Daar zijn wij hier tch ook voor haha. Fijn dat je redelijk geslapen heb

@lady ja voor jou gaat het opschieten 2 weekkies nog! Wavee voor jou en mij en nog een paar toch?

@onzewens is wel aardig aan het rommelen he!

@mandy heerlijk dat je een nacchie door geslapen heb zou ik ook wel weer eens willen maar denk gewoon dat je nu al een ritme aan gaatmaken voor de kleine als je er s'nachts uit moet voor de fles!

19. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das mooi balen meid. Jakkes zeg.....hoop idd dat je nog wel beetje geslapen hebt vannacht op de bank. Idd een tip om volg keer tree om tree te doen al weet ik nie zkr of je met je zwangere buikje wel zulke grote stappen kunt maken.

20. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Goedemorgen!,

Hier is de nesteldrang toegeslagen! Alleen kan ik t zelf niet meer dus he vl aan t werk gezet :):) Babykamer heb ik de kasten ingeruimd, vl onze kamer helemaal opgeruimd, wiegje opgehangen, alles gezogen, en ff de was weggewerkt.
    Dochter is uit logeren en t werkt toch wel veel makkelijker als ze er niet bij is.

Bk balen joh van je trap! En heeft je dochter ook beneden geslapen dan? En idd volgende keer tree om tree doen.

@maagpijn iemand nog meer last hiervan? Gisteren de hele tijd zooo'n stak pijnlijk gevoel boven in mijn buik. Voelde me er echt naar door. Had ff mijn bloeddruk opgenomen die was 85/137 dus opzich nog wel netjes.
    Maar die maagpijn, of ik denk dat t mijn maag was, was echt niet leuk!

Nog geen dames bevallen :) Owwww ik ben zoo benieuwd wie t zal zijn, Petrea, natalie, suus, onzewens en ga maar door, of moeten we toch wachten nog op Jel en Lady?? Een ding weet ik zeker ik zal t niet zijn:)

Zoo ff mijn mannetje een bakkie brengen en dan weer verder!

Tot laterrrrrrrr!

Deel Deze Pagina