November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Hoi!

@ Be, was het gezellig bij je vader en hoe was de koffie?

@ Jindster, wat handig om de spullen in de luiertas te doen van de baby. Dat was nog niet in me op gekomen. Thanx voor de tip.
    Ik heb me ook geirriteerd aan Barbie's baby. Verder doen ze het best goed met de baby, maar die dingen er omheen inderdaad, dat zuipen en paaldansen. ;)

@ Petrea, wat apart dan die natte 'plek' onder je. Was het niet weeig van geur?

Ik vind ook niet dat de tijd echt snel gaat nu. Zal wel liggen aan ons verlof. De dagen vliegen niet meer voorbij doordat je niet werkt.

@ BK, balen dat jullie op de bank moesten slapen en dat de kleur van de trap ook nog tegenstaat.. Je dochter ook op de bank geslapen?

@ Joyce, nee hoor het beebje zit er nog in hier. Ben zo benieuwd naar mijn gesprek met de gyn over 8 dagen, dan hoor ik het wanneer ik ingeleid word.

Hier vannacht weer slecht geslapen. Wel 2,5 uur wakker gelegen, dus ik denk dat ik nog een middagdutje ga doen.

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Gaat bij jou ook nu beginnen slechte nachten jel? Hier ga ik om en om. Een nacht goed en een nacht slecht!

Ja de spanning breekt hier ook wel aan. ML begint uhm behoorlijk te knijpen. Hij maakt zich met name druk om de bevalling. Hij weet begod niet wat te doen als ik daar lig en hij niks kan doen. Wel schattig!

En jel idd 8 dagen is op een maandag? Dan wordt je denk net als ik 29 okt ingeleid, mits hun wel inleiden op vrijdag, want dan ben je 38 wel toch? Stiekem hoop ik hier dat zij vrijdag zeggen dat ze me wel al donderdag gaan doen, maar dat zal wel niet.

Jind ik kan me voorstellen dat jij nog lekker afwacht. Jij hebt er idd nog 1 heel belangrijk momentje tussen!

En dat gerommel. Grappig nu gaan we de komende weken iedereen horen klagen, zuchten en piepen whehehehe. En ik geloof er best in dat er binnen nu en 2 weken echt wel 1 of 2 kunnen bevallen hoor! Ik heb er zin meiden, leid ff leuk af! Dus kom op die benen wijd en straal je poesssss en je baby in hahaaha! Petrea vind ik wel wat voor jou, kom op petrea push push!!! :p

Bk heerlijk geen bouwtrap meer! Dat is top. Hier ook nog een bouwtrap. Volgend jaar zomer laten we het doen, maar wel balen dat nog nat was. Thx voor de tip dan weet ik dat ik dat nachtje wel weg blijf. Wel jammer dat de kleir iets tegen valt!

3. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Zit nu 16 and pregnant te kijken, moedertje krijgt weeen met 30 weken, aan de weeen remmers, kindje aan de kleine kant.
    Nu is ze 34 weken, weeen remmers gaan uit omdat kindje redelijk gegroeid en ze krijgt meteen een keizersnee...... Gaat t daar dan zooo andes dan hier? Volgens mij zouden ze hier wachten tot t dan allemaal wee vanzelf begint ofzo. T kleintje weegt nu na een maand 1400 gram :0

4. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Eerder naar huis gegaan vandaag want had last van harde buiken. Vond het moeilijk om naar huis te gaan. Mijn manager zei dat ik moest doen wat het belangrijkste is en dat is nu eenmaal de kleine. Ik hoef niet op ziek te staan anders gaat mijn verlof nu in. Maar ben er wel klaar mee eigenlijk. Maandag sowieso vrij dus kan mn verlof dan dinsdag in laten gaan. Maar misschien dat ik nog 1 of 2 dagen wil werken om het af te sluiten... We zien wel!!

Doen jullie trouwens een geboortebedankje? Zakje met snoepjes oid? Op organzazakjes.nl staan wel leuke dingen.
    Het is bij ons niet echt gebruikelijk, meer een Belgische traditie geloof ik. Maar vind het wel lollig.

Ik ben ook heel benieuwd wie er de volgende is met babynieuws... Wacht er eigenlijk ook al op.

Zal zo, als het gaat, ff wat doen in huis. Strijk nog steeds niet gedaan :( en wil ook nog een laatste babywasje doen...

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
  6. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Julia ik vind het verstandig van je. Je staat veel en je werkt onregelmatig. Ik snap wel dat je door wilt gaan, want ja thuis is thuis en de tijd kruipt voorbij. Maar wat je niet wil, is wat ik heb gehad, dat zodra je stopt ineens je lichaam gaat werken naar een mogelijke bevalling. Alhoewel dan ben je wel al 36 weken. Maar toch, dan lig je toch wel ruim een weekie in het ZKH.

trouwens wavie voor jou en jind ook:D:p

7. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    dag dames ......nog niemand bevallen van de lijst?

t lijkt of ik zenuawachtig begin te worden gek genoeg
    heb n dochtertje van 3 jaar daarbij was ik ingeleid
    en had spontaan een miskraam vorig jaar bij 12 wk
    dus die weeen van 5 uurtjes ook meegemaakt vreselijk....
    misschien dat de angst daarvandaan komt....pfff

kan ook moielijk lopen de baby ligt al vanaf 28 wk vast in me bekken heel vroeg eigenlijk maar helaas zegt dat niks over de bevalling
    daarbij ook een verkort baarmoederhals

8. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Goedzo juliaa! Hoeveel dagen zou je nog moeten werken? Neem je rust maar lekker vanmiddag en morgen! Miss idd nog ff een dagje erheen om gedag te zeggen en af te sluiten.

@missillie ikke is al bevallen van der tweeling, verder nog niemand! Ik heb vorig jaar ook een miskraam gehad met echt hele erge weeen! Jeejtje wat een hel was dat, ik ben nu niet echt voor de bevalling, ik beval in het zh en als t even kan wil ik een ruggenprik, en verder zie ik wel hoe t loopt. Maar kan me voorstellen dat je er bang voor bent!

Leuke slofjes gevonden! welke zal ik kiezen?

9. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    1,2 of3?

Bijgevoegde bestanden:

10. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Of nummer drie dus?

Bijgevoegde bestanden:

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

@jel ja was gezellig me zus was er ook ff met mn kleine neefje !
    Die word 5 december alweer 1 jaar ! Wat gaat dat snel..

Mn zus zei : nou de volgende keer zie ik je met mijn kleine nichtje !
    Gek idee eigenlijk hihi ..

@joyce ik vind 1 leuk ;)

12. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Lady, ja dat was ook heftig zeg. Willen we natuurlijk voorkomen! En thnx voor de wave!!!

35 weken alweer of nog maar!! Ik droomde vanacht dat de baby 29 okt geboren zou worden. Ik probeer dat maar te vergeten anders wordt het nog lang wachten... Probeer er maar vanuit te gaan dat ik over tijd ga. Misschien moest het 29 november zijn haha.

@Joyce, leuke slofjes!! Ik zeg 2. Maar heb eerlijk gezegd 3 niet gezien...

13. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Nu drie wel gezien.... Mmmmm lastig. Ik blijf bij twee.

Omg!! Net gtst van vrijdag gezien. Gaat ie het condoom lek prikken wahaha wat een heerlijk programma is het ook.

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

@juliaa haha jaaa erg he gtst !!

Wie weet komt je kleintje wel de 29ste hihi

Ik had ook z'n voorgevoel van de 30ste ofzo
    Maar ik ga er maar niet van uit

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

Pff ik snap er niks van , heb goed geslapen vannacht, 9 uur wakker
    En nu ben ik alweer moe !!

16. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Toevallig ook een dikke buik met een klein meisje erin :D

Geef er aan toe anders haal je de avond niet eens, ik in ieder geval niet!

17. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Be, je sliep gisteren toch pas om twee uur? Ik vind het niet gek hoor. Ik ben ook moe rond deze tijd. Ene keer erger dan de andere. Nu valt het mee omdat ik lekker vroeg op bed ben gegaan gisteren.

Voor de creabea's onder ons. Ik ga een voedingsarmband knutselen. Ik heb echt belachelijk veel kralen in huis en het draad etc. heb ik ook al. Moet er nog wel wat dingetjes bij bestellen denk ik.
    Voorbeeld: Voedingsarmband maken: tips!

18. Jel

Jel Niet meer actief

@ Lady, ja hier gaat het nu ook een beetje om en om. Dan een lekkere nacht, dan een rotnacht qua uurtjes slapen.
    Ben heel benieuwd wanneer ik ingeleid word. 22 oktober dus gesprek, dan ben ik 37,4 weken. Hoop niet dat ik me pas een week later moet melden. Dan duurt het nog langer.... Stel me al helemaal in op over twee weken weer moeder zijn. :D
    Leuk die uilenkapjes. Maar 15,50 per stuk? :$

@ Juliaaa, vervelend van je harde buiken.
    En nee hier geen geboortebedankjes. Zij moeten mij cadeautjes geven en niet ik hun. :D

@ Wave voor een aantal dames.

@ Missillie, ja Ikke is bevallen van de week van haar tweeling.
    En tis ook allemaal spannend, je weet gewoon niet wat je te wachten staat.

@ Joyce, pfff moeilijke keuze. Ik vind ze alle3 erg leuk. Ik zou denk ik gaan voor nr. 2. Wil zelf ook zoiets hebben voor de kleine. Maar als je die echte hebt zijn ze best duur.

@ Be, ja gek idee he? Ik heb ook bij alles wat ik nu doe, dat het misschien de laatste keer was zonder baby.... (dat de baby nog in de buik zit bedoel ik dan.)

@ Gtst, kijk er al jaren niet meer naar. Condoom lekprikken? Huh?

Kan ook zijn dat op 1 bepaalde datum sommige kindjes massaal geboren worden in dit topic. :D

@ Armband, wat leuk zeg.

Hier straks lekker even dutten. Ben moe.

19. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Jel deze blokjes vallen wel mee, alledrie rond de 20 euro!

En pin je niet teveel vast dat ze dan zeggen van kom over twee dagen maar terug, kan best dat ze wachten tot 38,5-39 weken.
    Als je nou 1 nov aan houd, kan t alleen maar meevallen! En is een mooi datum :)

20. Jel

Jel Niet meer actief

@ Joyce, ok valt mee. Als je die van Noppies hebt of Zootjes dan zijn ze volgens mij een stuk duurder.

Stiekem pin ik me er wel een beetje op vast. Misschien moet ik dat idd niet doen. We hebben ook zoveel verjaardagen in onze familie in oktober en november, in de periode dat ik uitgerekend ben:

- 24 oktober: stiefmoeder
    - 28 oktober: halfbroertje
    - 1 november: zus
    - 4 november: mijn man
    - 5 november: ik
    - 7 november: mijn nichtje (dochter van broer)
    En nog meer mensen in november maar iets later de maand in...

Dus ben benieuwd wanneer ons meissie komt.

Deel Deze Pagina