Wahaha, dat heb ik laatst ook gedaan. En ook inderdaad in de hoop dat hahaha. Wat erg he? Misschien leuk om op de lijst ook vermoedelijke bevaldata te zetten om te zien of we er in de buurt zitten of niet? Dan ga ik lekker een weekendje weg ofzo hahaha. @Lady: ik maak wel een hoop foto's maar ik pik daar dan weer de beste uit en die bewaar ik. Anders heb ik in een mum van tijd een milioen foto's haha.
Oh ja de camera. Vriend zeurde gisteren alweer dat ik dat ding ff aan de lader moet, zodat ie echt vol is! Vind het een beetje overspannen gedoe. Ben net 35 weken. Maar als 29 okt idd klopt dan is dat al over 2 weken waha. Volgens mij is die kleine nog niet eens ingedaald. Morgen naar de vk. Dan zal ze het wel kunnen voelen. Zou leuk zijn als we dit topic afsluiten met babynieuws. Of de volgende daarmee openen. Moet echte timing zijn
Goedenavond! Hier vanmiddag heerlijk 2 uurtjes geslapen. Ben ondertussen live beelden aan het kijken van een record parachutesprong maken van 36,5 km. Kijken jullie ook? Ik had er een topic over geopend bij Films/televisie/nieuws. @ Joyce, daar kun je ook wel gelijk in hebben... Ik moet maar rustig afwachten en niet teleurgesteld zijn als het toch iets langer duurt nog dan ik dacht. @ Lady, dat klopt. Nu ga ik eindelijk een gezond en levend kindje in mijn armen sluiten. Heb dat zo gemist van mijn *dochter... nu is eindelijk dat moment daar. En voor jou is ook alles anders.. Sowieso binnen 1 maand zijn we moeders. @ Jasje, ik heb een jasje die we haar aandoen als we haar weer mee naar huis nemen vanuit het zkh. Het is alleen zo'n dik winterjasje dat ik me afvraag of dat niet heel stijfjes zit. En ik heb nog een dekentje zodat ze het niet koud kan krijgen in het autostoeltje. @ BK, ook dat heb je niet voor het zeggen, misschien word deze baby wel op dezelfde dag geboren. Naja we zien het allemaal wel... Wat lief van je man van die camera... @ Lissa, beterschap voor je vriendin. @ Petrea, dan zou het vast een heleboel afscheiding zijn geweest, hihi... @ Fotocamera, ja die word hier ook niet vergeten. Zorgen jullie ook voor een videocamera? Ik wil dat mijn man er binnenkort even naar gaat kijken. Dat dingen hebben we al jaren niet meer gebruikt. En ik wil NIET dat hij mij tussen de benen filmt, maar wel geweldig als hij beelden heeft van nadat ze net geboren is.
Deal!!!! Voor het nieuwe topic opent is er eentje bevallen! Dames en kinders horen jullie dat En zou grappig zijn als per de 29ste ineens een babyboom is, haha! En nee Bk is niet erg. We willen onze kinderen zeer graag ontmoeten Pff die navelpijn is echt hinderlijk. Doet geen zeer, maar voelt heel beurs en zeurderig aan. klaag, zucht, steun, puf hehehe!
Goedeavond! Hier ook weer een gebroken nacht achter de rug.. merk dat ik daar zo brak van wordt pfff. Veel erger dan normaal. Maar durf 's middags eigenlijk niet te gaan liggen omdat ik bang ben dat ik dan 's avonds niet in slaap kom.. @Bk: bij ons is vorige week di en wo de trap ook geschilderd! En het stinkt nog steeds gruwelijk bah bah! Kan echt slecht tegen die lucht nu. Dus Lady: ga maar gerust een week weg als jullie trap wordt geschilderd Ergste is dat het nog niet klaar is, op de onderste trap zit alleen nog maar grondverf dus morgen en overmorgen komt de schilder het afmaken.. wordt nog langer in de stank zitten blehh. @Suus14: ik heb ook datzelfde jasje met die oortjes haha. De Prenatal doet goede zaken met ons Verder weet ik het ff niet meer..
DEAL! Ik heb er Zooooooooooo n zin in hihi ben benieuwd @petrea Hahaahahah jakkie Maar ik zou idd het zelfde doen whahaha @Jel onze camara kan ook filmen , maar denk niet dat dat gebeurd.. Foto's maken vind ik eigenlijk wel genoeg voor dat moment Hier lekker gegeten , zo ff douchen en verder weet ik niet wat de avond brengt.. Zal wel lui tv kijken worde
Wij moeten nog eten. Heb flink gerommeld in huis. Strijk is klaar. Voorlopig haha. En ben begonnen met het uitruimen van de kleding kast. Gelijk alvast wat in de ziekenguistas gedaan. En paar dingen in de was zodat ik ze weer helemaal fris aankan na de e bevalling. Mijn sporttas fungeert als tas voor moeder. De rugtas als tas voor vader. Hier komen ook spullen van mij in die we bij de hand moeten hebben zoals papieren ed. En in de luiertas doe ik de spullen voor de kleine. Twijfel of ik dat ding zal wassen. Hij stinkt nu nog naar nieuw. Als de kleertjes er straks een paar week in liggen te wachten stinken ze misschien net zo erg. @Lisa, wat fijn dat je wel bij je vriendin op bezoek mag/kan komen. Veel beterschap gewenst!!
@ Be, ja onze camera kan ook filmen. Misschien kan ik dat ook nog proberen. En misschien door alle opwinding en emoties vergeten we misschien wel helemaal te filmen. Als er maar wel foto's worden geschoten als de baby er net uit is. Die kun je anders nooit meer maken.
ik heb zowel in de luiertas als mijn koffertje een stukhe zwitsal zeep gedaan. ruikt straks alles lkkr fris en.naar zwitsal en niet zo muf.
Ik heb over in haar kamertje en tussen de kleren zwitsal geur dingetjes Ruikt heerlijk ! Wij hebben in onze eigen kast altijd die van robijn
Suus dat jasje heb ik ook! Grappig.... En hier ook geurbuiltjes v d zwitsal. Ruikt heerlijk nu op de kamer... Hier alle camera's opgeladen. Nemen die metnzon grote lens nie mee naar zkh. Wel de camera om te filmen.....
Camera ligt hier klaar om opgeladen te worden! Volgens mij heeft mjjn vriend vorige keer geen foto's gemaakt, alleen oo de o.k. En daarna maar niet toen t kindje er nog niet was zeg maar. @zwitzal wij hebben ook van die heerlijk buideltjes in de kast! @patrea lekker snuffen! Ik zo er ook aan ruiken hoor! @geboortedatum ik heb er geen voor gevoel over. Maar bij mij word t sowieso november, dat weet ik wel. En de filmcamera laat ik denk ik thuis. Nu lekker relax op de bank in mijn nieuwe joggingbroek van de zeeman in vijf maten te groot Maar ik pas em en hij zit lekker met mijn buikkie! ( en natuurlijk maar 6 eurie)
Een geurbuiltje in de luiertas is idd wel een goed idee. Die tas is ook nieuw, dus de nieuwe geur van de tas gaat anders misschien ook in de kleertjes zitten.
@Jel: Voor het zeggen niet, maar ik hoop er iig niet op. @Snow: Oh wat fijn dat er nog iemand is die snapt dat die geur me gek maakt. Manlief ruikt het niet eens meer zegt ie! @Joyce: Goed gescoord! @Hier: Zo lekker mn bedje in. Moet mn bed nog opmaken, blegh! Maar zo lekker schoon mijn hogehoogte bed in haha.
Hoi lmeiden!! Moest een.heleboel bijlezen was iets minder dan 24 uur niet geweest haha Dus ga maar ff mee met de voorgaande samenvattingen wil wel even origineel zeggen dat ook ik dat jasje heb waar van suus een plaatje liet zien. Hoeveel babys in dit topic hebben dat jasje straks dus? Hahaha lachen!! Was trouwens mijn eerste koop voor uk