Moest een stuk bijlezen zeg wauw.. hadden vrijdag de hele dag geen internet haha. @datum.. ik hoop enerzijds dat ie op de 28ste komt! We zijn allemaal op de 28ste geboren, zou leuk zijn. @tas, nou heb m eindelijk half ingepakt haha. Moet nog wat toiletspullen voor mezelf en een nieuwe broek lekkere stof. Heb 2 setjes kleertjes mee voor beeb. Twijfel over een jasje. Heb een lodger shelter als zak in de maxicosi. Is van fleece, wat denken jullie? @kwaaltjes, snachts slechter slapen, heb dr ook last van. Vannacht hopen op wat meer slaap. J.ari ene nacht goed en de ander niet. Is een fase ben ik inmiddels achter.
Haha ik ga dat jasje ook maar aanschaffen dan haha @patje ik las het op facebook , dat jullie internet eruit lag pff lekker vervelend Ik ben zoooo benieuwd naar jullie (en mn eigen) baby's !!! Hihihi
@patje Wij hadden t laatst ook hier met ziggo was echt een hel haha En ja idd wat zijn we verwent met die telefoons, internet en telefonie
Zo hier weer een nachtbraker.. Begin dat echt zo beu te worden, dat wakker liggen in bed :x Wist niet dat dat zo'n hardnekkige zwangerschapskwaal was, maar aangezien ik niet de enige ben die er last van heeft blijkt het toch zo te zijn. Het gaat goed tot ik eruit moet om te plassen, daarna lig ik uren wakker. Oh wat grappig dat iedereen hetzelfde jasje heeft hahaha. Hebben we toch dezelfde smaak. Ik denk dat ik hem ook meeneem nr het zkh. Voor de jongetjes is die ook geschikt toch? @bk: jaa echt hè die verflucht, het is niet alleen dat het stinkt maar je wordt er gewoon heel naar van. Ben ook blij dat iemand me snapt Vandaag en morgen komt de schilder weer dus erg genoeg zit ik voorlopig nog in die lucht.. Houd continu alle deuren van slaapkamers, badkamer en deur v hal nr woonkamer dicht zodat ik het in die ruimtes niet ruik. Eigenlijk moet de bijkeuken ook nog geschilderd worden maar heb gezegd dat dat mooi niet doorgaat. Komt volgend jaar wel.
Goedemorgen! Dat instralen werkt niet helemaal ok hier! Heb sinds gisteravond komende en gaande krampen en rugpijn, vannacht een paar keer wakker geworden van de krampen en gedroomd dat ik 2,5cm ontsluiting had.. Net wat vocht verloren maar weer geurloos. Raar en spannend! Vl is wel naar zijn werk, we zullen zien. Ik denk dat het voorweeën zijn omdat ze niet echt heel veel erger worden. Eerst nog maar ff kijken of ik nog wat kan slapen... Tot later!
Goeiemorgen! Ik meld me dan ook maar aan voor het november 2012 jasjes clubje, ik heb hem namelijk ook Was het eerste kledingstukje wat ik kreeg voor de beeb @petrea; Ohw spannend hoor! Vind het ook zo leuk dat er 's ochtends nog niet echt iets aan de hand is en dat 's avonds opeens de bevalling doorzet! Kan bij ons nu ook elk moment gebeuren. Vandaag poging nummer 43045 doen om de babykamer op te ruimen.. Ben benieuwd of het dit keer wel helemaal lukt Echt slecht van mezelf dat ik er geen zin in heb..
Goedemorgen, @internet, ik word ook gek zonder. Pak zo snel ff laptop of telefoon om iets op te zoeken, nieuws uitzendinggemist. Vanacht redelijk geslapen. Had veel last van pijn/kramp in buik en bovenbenen. Voelde hetzelfde als wanneer ik ongesteld was. Best heftig en soms moest ik echt wegpuffen. Nu alles weer rustig en beeb beweegt lekker. Nog een beetje een zeurderig gevoel (alsof de menstruatie eraan zit te komen) Ga nu nog proberen te slapen. Vanmiddag vk, wel fijn. Kan ik gelijk vragen wat dat vanacht was. Denk zelf oefenweeen of misschien toch te druk geweest...
Petrea t hoeft nie perse zoet te ruiken. Miss heb je wel n soort scheurtje? En verlies jihad kleine beetjes? Ik zou t wel i d gaten houden hoor! Zo hier word ook meer en langer wakker... Vind jasje ook.voor.beide kunnen. Vol mij hadden we deze.voor we wisten wat.t werd. Zo nog n poging om te slapen.... nog veel te moe
Morge! Hier redelijk geslapen! Spannend petrea! Het begin is er! Juliaaa kunnen idd idalingsweeen zijn. Maar zou t ook ff navragen. Succes mandy met de kamer! Hier ook nog niet helemaal klaar.
Goedemorgen! Hier vannacht zo'n anderhalf uur wakker gelegen. Verder wel lekker geslapen. @ Wave voor een paar. @ Petrea, wat spannend. Straks gaat je bevalling vandaag beginnen. @ Mandy, s6 met de babykamer opruimen. Ik moet vandaag ook weer poetsen, eigenlijk de badkamer en de bovenverdieping. Ben benieuwd hoe ver ik ermee kom. @ Juliaaa, s6 bij de vk. Ben benieuwd wat het bij jou was. Jullie maken het wel spannend nu hoor dames. Ineens komt er gerommel hier en daar. Wie zal de volgende zijn die bevalt? @ Hier, straks weer voor een ctg en een echo. Ik heb een ander dan mijn eigen gyn, dus zal deze vrouw toch even vragen of ze de beeb wil opmeten. Ben zo benieuwd hoe groot ze nu is. En ik zal zometeen weer even dat nummer bellen van dat hoog/laag bed. Zij zouden mij bellen. Maar dat doen ze niet en ik weet nog niet waar ik aan toe ben. Fijne dag dames.
Nou heb gebeld en morgen komt het bed en moet dan weer bellen om 8:00 uur om te vragen hoelaat het bed komt. Ik vroeg al of ze kan zien of ze dan met twee mannen komen. Dat wist ze nog niet. Ze zei: en anders kun je misschien kijken of 1 van de buren kan helpen? *zucht* daar heb ik geen contact mee. Waarom word het mijn probleem? Zij moeten toch gewoon zorgen dat ze of met twee man zijn, of na kwart over 3 komen, dan kan mijn man helpen met het bed tillen. Grrrrr...... Sorry hoor. Even mijn irritaties uiten.