November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Jel het is inderdaad hun probleem hoor.. niet de jouwe... Dus het probleem ook lekker daar laten liggen...

Petrea Spannend.....

Tja wie zal de eerste zijn.. Ik niet hahah

Ik hebtrouwens al een aantal dagen giga kramp/ pijn in mijn schouder.. VL heeft het al geprobeerd te masseren, maar echt helpen deed dat ook niet.. Geen idee waar ik het af en toe moet zoeken...

vandaag laatste keer thuiswerken (waarschijnlijk) en dan nog 3 daagjes kantoor... VERLOF here i come....

X Lissa

2. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen!!

Whoeiiii 37 weken!!!! ~~~~~~~ ;)

Jel bah wat irritant zeg hun moeten.idd zorgen dat ze met zn.twee komen.. Sjemig..

Meiden slecht geslapen.. Niet leuk ik heb het idd net als snow, na het plassen heeel lang wakker liggen.. Als ik bij wijze van zou blijven liggen en niet ga plassen zou ik zo weer slapen maar ja das geen optie..

Jasje kan.idd ook voor jochies vind ik. Had hen gekocht na de eerste echi dus wist ook nog niet wat we kregen toen :)

Ik ga straks even een bakkie doen op t werk ik

3. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Nee hoor jel, das hun probleem!

Hier mega mindy kijken met de kleine muis!

@snow: had vanacht een paar uien open gesneden en n de ruimte gelegd. Boven ruikt het nu een stuk minder! Schijnt nog beter te werken als je het weg legt voor ze beginnen en tijdens. Misschien het proberen waard?

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Rommel de bommel! Zo gaatie goed, zo gaatie beter ;)

Morning!

Hier ook een redelijke nacht achter de rug! Wel slecht nieuws gehad. Het kindje van de mdr, die ik in het zkh heb leren kennen en met 32w5d is geboren, is vorige nacht overleden :( Echt zo triest en verdrietig! Die arme ouders. Bah! Meisje had ook een veel minder gunstige prognose en ook te vroeg geboren.
    Gelukkgi maakt het jongetje het goed! Dat is wel heel fijn!

En dat jassie is heel populair, hahha!

5. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen dames,

@ patje20, als je idd zo'n lkkre lodger shelter hebt, is dat volg mij ook voldoende. Ik heb dan het bewust jasje haha en ook nog een extra dekentje die ik over de maxicosi kan leggen.

@ jasje, als het bij mij een binkie wordt, krijgt ie ook het jasje aan hoor.....ik weet tenslotte nog nie wat het wordt. Ik vond het ook wel neutraal.....jullie niet?

@ petrea, nog ietsjes beter stralen dan maar haha....ik herken die krampen ook hoor. Heb vannacht ook een uur lang krampen gehad die sterker werden en weer afzwakte...ik hoopte echt en en en en, kom ma kom ma kom ma....maar toen toch weer in slaap gevallen en zie hier, nog niks.....heb nog wel steeds zeurderig gevoel van onderen, veel meer afscheiding dan normaal.....morgen weer naar de vk, Dan maar ff vragen hoe of wat.

@ mandym, veel succes met de babykamer opruimen.

@ juliaa, dat bedoel ik dus precies. Dat heb ik dus ook. Hou ff je post in de gaten vanmiddag, ben ook wel heeeel benieuwd. En indalingsweeen kunnen het bij mij volgens mij niet zijn. Lag vorige week dinsdag bij de controle al hardstikke vast in de bekken, helemaal onderin. Lager kan ie toch nie zakken, behalve eruit hihi:p:p:p

@ jel, das toch mooi balen van dat bed. Denk je lles goed geregeld te hebben...pfffff....kan me voorstellen dat het frustreert hoor.

@hier, vandaag maar weer de strijk onder handen nemen. Van het weekend alles weer weggewassen en nu alleen nog vouwen en strijken. Das voor vandaag mijn taak en natuurlijk eten koken vanaaf...meer krijg ik er dan ook niet meer uit op een dag. Ach ja...iedere dag een klein beetje doen en dan komen we elke dag een dag dichter bij dat ons beebje komt.

toedels.

6. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ladylola, he gadver......dat is idd verschrikkelijk om te horen. Al mijn vingers zijn gekruist en mijn duimen maken overuren voor jullie hoor!

7. Jel

Jel Niet meer actief

@ Lissa, sterkte met je schouder.

@ Maytje, vervelend he? Dat heb ik ook, niet snel weer in slaap vallen na het plassen. Maar als je echt nodig moet plassen kun je het ook niet ophouden. Ik sta dan echt op knappen. En dan kun je niet relaxed blijven liggen, gaat ook zeer doen dan, de blaas...

@ Lady, wat heftig. :( Vreselijk voor de ouders. :(

@ Onzewens, strijkse.

Ja toch? Niet mijn probleem. Het schiet trouwens wel op nu met de straat, dus mocht er nu weer moeilijk gedaan worden morgen, dan ga ik die werkmannen vragen of die man even met zijn busje hier voor het huis mag staan zodat hij niet ver hoeft te sjouwen.

Zo en nu weer op naar het zkh.

8. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Lady, hè wat naar. Veel sterkte voor de ouders. Het is fijn om lotgenoten te leren kennen, maar ook naar om dan met zoiets geconfronteerd te worden.

@onzewens, ik zal haar antwoord plaatsen. Jij mag morgen naar de vk? Ben ook benieuwd bij jou :p

Nu mijn vieze vette vervelende verloofde terugkijken.
    Edit, heb deze natuurlijk al gezien. Vanavond pas een nieuwe afl. Ben echt in de war met de dagen...

9. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Jel, of willen die werklui ff een handje helpen... Komt vast goed morgen.

10. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shit lady.. Wat een rotbericht.. Wat vreselijk voor de ouders.. Zoals eerder al gezegd idd duimen draaien overuren voor jullie!

11. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    #4311 NathalieD, 15 okt 2012
    Laatst bewerkt: 15 okt 2012
    @ jasje: hier 1 die er sprekend op lijkt. Zelfde kleur buitenkant, alleen zijn de figuurtjes aan de binnenkant bruin. En heb nu ook een grijze van nijntje bij de V&D gehaald.

@ Slapen: Hier weer slecht geslapen. Als dit nou echt aan blijft houden en ik me er niet meer fit door voel (wat nu al dagen het geval is), zouden ze me dan mogen strippen eerder ofzo? Ik ben bang dat ik het zo niet volhoud. Ik kan heel slecht tegen weinig slaap en word er gewoon ziek van.
    Ik hoop dat ze rond 38/39 weken willen kijken of ik al iets ontsluiting heb.

12. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Doen ze strippen niet alleen als er al ontsluiting is?

Ik heb er overigens bij de gyn naar gevraagd over eerder inleiden als het echt niet meer gaat en ze zei dat het alleen kon als je inleidbaar bent. Natuurlijk anders dan strippen.

@lady: Wat een ontzettend naar bericht. Arm schaapje. :( Ook hier word volop geduimd!

13. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ja strippen kunnen ze alleen als je al 1 of 2 cm ontsluiting hebt. Maar meestal is dat bij een tweede zwschap al wel het geval rond mijn termijn. Vanaf 1 cm ontsluiting kunnen ze er bij.
    Aangezien het bij mij nu soms af en toe rommelt (voorweeen) heb ik zelf het idee dat het bij mij al wel 1 cm moet zijn.

14. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hello,

@Slapen. Hier redelijk geslapen. Heb gisteren dat zeiltje onder ons laken gelegd maar voel me net alsof ik tussen het knisperend cadeau papier lig! En ik vind het ook zweten... Stel nu dat ik ipv dat zeiltje savonds gewoon een maandverbandje in doe? Als mn vliezen dan zouden breken zou 't dan alsnog doordringen in t matras?

@Jasje, ja! Kan ook voor een jongetje, ik heb m ook al heel vroeg gekocht dat setje toen we nog niets wisten.

@Lady.. Dat zijn wrede dingen..

15. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    He gatsie lady dat geeft toch ff kippenvel!! Gelukkig gaat t met t andere kindje wel goed!

@nathalie miss omdat t je tweede is willen ze wel eerder ff kijken, en als je dan ontsluiting hebt dan willen ze miss wel strippen. Maar zit je nog helemaal dicht dan beginnen ze er echt niet eerder aan. Wel ontzettend rot dat je zo weinig slaapt, ik slaap ook echt een syuk minder, maar heb toch nog wel genoeg energie als ik op de dag ook maar mijn rust pak.

@jel ja das stom, die vent zegt met zijn tweeen te komen en dan kunnen ze nix beloven! Anders gewoon ff vragen idd of ie met zijn nusje de straat in mag. Zet ie em ook kn elkaar voor je?

Ik ben al actief geweest joh! T lijkt wel of t gewoon wat beter gaat met mijn bekken :).
    Was gedaan, gestofzuigd en afgestoft!
    Fijne dag iedereen!

16. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    @ Suus: ligt eraan hoeveel vruchtwater je in 1 keer verliest. Kunnen grote of kleine hoeveelheden zijn. Wij hebben nog geen zeiltje op bed. Wachten we nog even mee. Ik verwacht niet dat deze week spontaan mijn vliezen gaan breken.

@ Joyce: ben bang voor dat ze het niet doen. Normaal doet de praktijk het vanaf 40 weken en niet eerder. Maar mss vanwege de slaap een uitzondering? Ik hoop het..

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Thx meiden, duimpjes hebben we vanaf nu wel flink nodig. Tis idd heel naar voor hen. En idd erg treurig als je lotgenoten treft en hun kindje het niet red :( Erg confronterend zeker.
    Ik ga steeds meer piekeren. Zenuwen gaan nu wel flink toeslaan, maar goed 2 weken duurt lang zo. Ik hoop stiekem dat ze vrijdag besluiten, dat ik wel 25 okt word ingeleid of dat ze zelf denkt...ik kom!

Jel komt die chauffeur nu weer alleen? Is idd niet jouw probleem, maar zeg dan dat ze in de namiddag kunnen komen anders komt hij weer voor lucht!

Lissa hier ook veel krampen in mijn bovenrug, schouders, zij en nek hoor. Snap er niks van.

18. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Lady moet je vrijdag weer op controle? Bespreekt ook ff met de gyn, strss is ook ni goed voor je meisje en piekeren is niet goed voor jou, je hebt na je bevalling je energie zo hard nodig! Ik hoop dat je meisje eerder mag komen, je bent er heel erg aan toe volgens mij!

@nathalie vragen kan natuurlijk altijd, en een beetje aandikken.... Wanneer moet je weer op controle?

19. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ vruchtwater, kan een kopje zijn maar ook een 10 l. emmer vol....dan houdt een maandverbandje het echt niet tegen haha... Ik heb een waterafstotend moltonhoeslaken onder mijn eigen molton en hoeslaken liggen. Daar merk je echt helemaal niks van en in principe is je hele matras beschermd. Ik heb hem van mijn zusje gekregen die had hem volgens mij van de hema....geen geknisper van cadeaupapier en wel beschermd. Tis miss een idee....

20. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb even vluchtig bijgelezen, want het was weer erg veel. Ik doe echt m'n best om het bij te houden...

Gelukkig zitten alle babies nog lekker veilig in de buiken, wel veel gerommel. Bij mij ook. Heb vannacht weer nauwelijks geslapen.
    @lady, wat een naar bericht.

Deel Deze Pagina