November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

@ Juliaaa, leuk, dat ga ik vanavond ook weer kijken, de laatste keer. Ben heel benieuwd of Laura het geld gaat winnen of niet.... (ik denk het zelf wel).
    Dat is ook een idee, dat de werklui misschien kunnen helpen. Maar het lijkt me nog fijner als ze gewoon met z'n tweeën komen.

@ BK, ja dat zei de vrouw vanmorgen ook tegen mij, dat ze je alleen inleiden als je ook daadwerkelijk inleidbaar bent. Mijn baby is ook nog niet ingedaald, bleek vanmorgen....

@ Suus14, dat vond ik ook al, dat het erg zweet en mijn man zegt steeds dat het net is alsof hij met een zak chips in bed ligt. :) Ik denk zelf dat een maandverbandje niet genoeg zal zijn en het helemaal langs lekt. Ligt natuurlijk ook aan de hoeveelheid vruchtwater.

@ Joyce, zo jij was al fanatiek bezig dus vanmorgen. Ik ga straks ook aan de gang... Anders blijf ik maar weer zitten. ;)
    Die man(nen) zet(ten) het bed ook in elkaar. Dus dat scheelt.

@ Lady, ik kan me je gepieker wel voorstellen. Het is allemaal niet niks, en dan ook nog dat jouw kindje het in mindere mate ook heeft... Hoop zo dat jouw kindje het allemaal goed gaat doen...
    Was het niet de vrouw in kwestie die geklaagd heeft op de site? DIE OPLICHTER!!!!

@ Nora, pffff waarom verloopt die verwijzing allemaal zo moeizaam. Hopelijk kun je er snel terecht want de tijd begint wel te dringen nu voor je, ivm einde zw.schap die nadert. Doe maar rustig aan!

@ Be, ja dat gaat ons ook overkomen... Klinkt nog ver weg en onwerkelijk he? Straks hebben wij allemaal ook prachtige babyfoto's om daar te plaatsen met gelukkige mamagezichten. :) S6 in het zkh.

@ Petrea, nooit verkeerd om te bellen toch? Ik zou het ook doen. Misschien hoef je wel helemaal niet te komen, maar kan ze je wel even vertellen wat het is.
    De gyn wil me wel eerder inleiden omdat ik dus suiker heb en de placentawerking daar ook van achteruit kan gaan. Ook omdat de pi-metingen steeds wat schommelen en die waarden niet te hoog moeten worden. Maarja hoeveel eerder weet ik nog niet. Voor hetzelfde geld pas met 39 weken of meer.

@ Maytje, mmmm lekker...

2. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap je ook wel hoor Nathalie.. heb zelf al een paar jankbuien gehad omdat ik ook niet aan m`n rust toekom.. Heb ook rusteloze benen en kan alleen nog maar op links liggen waar ik weer rugpijn van krijgen en ben vaak benauwd en moet dan overeind komen..

Fijn dat je iig weet dat je rond de 40 wkn geholpen gaat worden!

En kom hier lekker klagen! Gedeelde smart, is halve smart!

3. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    jaaaaah jasje showen...

Bijgevoegde bestanden:

4. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja! Dat was het Jel! Sorry dat ik `t ff kwijt was.. :)

5. Jel

Jel Niet meer actief

Schattig jasje Lissa.

Petrea, je kunt ook niet van iedereen alles onthouden he? Dat doe ik ook niet. :)

6. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Daar is dit topic ook wel een beetje voor he:p Vooral nu iedereen de laatste paar weken in gaan..

7. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Sweet!!

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Nathalie jaaa idd daar is t topic voor:p en dat zal alleen maar erger worden nu iedereen in de laatste loodjes verkeerd ;)

maar wel fijn om te weten dat je waarschijnlijk niet hoeft over te lopen..

@Lissa wat schattig !!! echt een leuk jasje..waar heb je die gekocht als ik vragen mag?

9. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Jel mooi dat alles goed is, en mooi meegenomen toch dat ze nu 6 pond is? Dan ligt ze prima op schema!!!!

Lissa mooi jasje!

hier willen de middagslaapjes nog wel.hoewel ik de rusteloze benen, zere rug en alles wel herken hoor..

10. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Jasje komt bij V&D vandaan, maatje 62. Mijn Vriend en ik waren opslag verliefd... Gekocht na de 20 weken echo..

11. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Jaaa, dat is echt pijnlijk! Ik heb t idee dat ik dan te lang in dezelfde houding heb gelegen en echt weer op gang moet komen. En draaien in bed is ook nog erg pijnlijk!

@lissa super schattig

@jel fijn dat alles wee goed is! En spannend volgende week!

@strippen nou ik word graag geholpen hoor dit keer. Vorige keer kwam t ook ni vanzelf dus ga er van uit dat t nu ook ff duurt.

Zo vanmorgen lekker fanatiek geweets, dus nu ff rusten!

12. Jel

Jel Niet meer actief

Hoe voelen die rusteloze benen nu eigenlijk? Wat is dat?

13. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eigenlijk alsof je ze nie stil kunt houden....heel gek gevoel....moeilijk uit te leggen. ook een rare mengeling tussen jeuk en pijn....zeer irri iig.

14. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Jel met een zak chips in bed hahaha! Die vind ik echt goed. Wat betreft dat zeiltje, ik zal idd eens gaan kijken dan bij Action of ik zo'n waterafstotend ding kan vinden. De kans is idd klein (10%) dat het breekt voordat je bevalt maar goed, wij hebben pas nieuwe matrassen en ik vind zo'n vlek zo smerig... Onze hond heeft toen we de matrassen 2 dagen hadden erop gepiest en ook dat zie je ook nog ondanks ik alles geprobeerd heb. Getsie. Maar goed we hebben hoezen om de matrassen, dan een molton en dan een hoeslaken. Nu heb ik dat zeiltje onder het molton zitten (dacht dan hoor je het niet zo goed) maar wel dus.

@Lissa echt een super lief jasje!

Heb vandaag ook al veel gedaan. Bovenverdieping en zolder gestofzuigd en gedweild, eea verbouwd. En zometeen de badkamer! Soms heb ik zo'n flow dat ik dat allemaal in 1 ruk doe. & Soms lig in de hele dag op de bank tv te kijken haha..

15. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ja precies hoe jij het beschrijft. En daarbij heb ik dan ook jeuk, en krabben helpt niet. Enige wat bij mij helpt is als iemand mijn benen kietelt:p Dat is een fijn gevoel wat dan overheerst haha:p 's avonds vraag ik m'n vriend of hij dat wil doen maar daar heeft hij ook niet altijd zin in.

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Leuk jassie Lissa! Heel stoer! Dat bedoel ik vanaf maat 62 is alles heel leuk!

ja erg he Jel. Misschien is zij het wel of een vriendin. Aahja tis gewoon triest wat zij doet. Dat ik nu gefrustreerd reageer, heeft zij allemaal in de hand gewerkt. Ben lang genoeg begripvol geweest.

Fijn dat het met de BI dames ook wat beter gaat! Niet te overmoedig worden he meiden!

17. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Idd lastg te omschrijven.. .Maar t is een vervelend gevoel en je moet je been bewegen....
    soms doet t ook gewoon zeer dan als je nietbeweegt...

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou mogelijk hebben mijn spam mails en spam hier geholpen! Want het geld staat op mijn rekening gestort! Om 11.00u stond dat er nog niet op hoor!

19. Jel

Jel Niet meer actief

Ok! Weet ik ook wat rusteloze benen zijn. Ik herken het niet, dus heb ik het gelukkig niet. ;)

@ Suus, je ziet idd alles op een matras. We hebben een wit matras en was een keer aan het opruimen en ik legde het strijkijzer op het matras. Niet aan gedacht dat het water eruit ging lekken. Een hele grote ronde 'vlek'... Wel schoon proberen te vegen die kringen, maar je blijft het zien. Net alsof we in bed gepiest hebben... Het schijnt erg te gaan stinken als je vruchtwater op je matras verliest. Daarom heb ik ook op de autostoel een kraammatras liggen voor mij met een handdoek eroverheen. Mochten mijn vliezen daar breken.

@ Lady, hehe eindelijk heb je je geld terug. Nu nooit meer wat bij dat mens bestellen. ;) Weten wij dat ook allemaal gelijk... ;)

20. Jel

Jel Niet meer actief

Hier is de badkamer schoon. Nu de rest vd kamers poetsen en de babykamer een lekkere poetsbeurt. Ga het bedje dan ook opmaken.

Is er eigenlijk nog een speciale regel hoe je het babybedje opmaakt? Iig heel kort houden he, de deken ivm verstikking. En prop ik het overige deel van de deken dan onder het matras? (Deken is 1.50 bij 1.00 meter).

Deel Deze Pagina