November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Hmm gister hier stampot rauwe andijvie met spekjes en kaas... Hmm heerlijk. Vandaag gewoon brood gegeten.

Sprak net ff een vruendin vanmijn buurvrouw opde gang. Mijn buyrvrouw is vier weken geleden bevallen van een meisje met een gaatje in het gart. Ik ben zelf nog niet langsgeqeest. Ik was verkouden. Nu vroeg ik hoe het ging. Krijg ik als reactie ' ze leeft nog'. Pff ik heb daarna nog bij de buyrvrouw aangebeld. Maar ze deed niet open. Norgenavond nog maar eens proberen. Schrok er best van.

XLissa

2. Jel

Jel Niet meer actief

Wie trouwt mijn zoon heb ik weer nooit gekeken. ;)

@ Lissa, maar met 'ze leeft nog' word bedoeld dan dat het wel kantje boord is?
    Heftig inderdaad.

3. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag nie klagen dus....af en toe wel fijn om weer met beide benen op.aarde te landen. thnx

4. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry meiden! Ik ging bij m`n moeder eten (hachee, heeerlijk!) en in mijn snelheid heb ik me blijkbaar een tikkie enthousiaster uitgedrukt dan nodig was.:) Met actie in de taxi bedoel ik dat de rugpijn en krampen wijzen op verweking vd baarmoedermond en dat is gunstig! Dus mijn lijf is zich aan het klaarmaken! Kan vannacht gebeuren maar ook over 2 weken..
    Als ik weer vocht verlies moet ik meteen bellen.

Nu eerst snel naar bed, tv aan en neem m`n lappie mee dus tot zo!

5. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Hier ook mvvvv op. Scheelt dat mijn vriend de deur uit is. Anders had er een voetbal programma opgestaan.

6. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Ooh haha Petrea spannend! Fijn dat je lichaam zich al aan het voorbereiden is.

Trouwens vandaag ook bij de thuiszorgwinkel naar binnen gelopen om te vragen hoe en wat met de klossen. Ze zei dat ik ze bij week 38 kan ophalen. Dat vind ik heel raar. Njah ik vraag de kraamzorg nog wel ff, die komt volgende week langs.

7. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hier grey's anatomy!!! Eerste nieuwe afleveringen weer!!! Heerlijk!

En petrea nou er gebeurd in ieder gavl wat!

@lissa dat klinkt idd niet heel positief! Hoop dat t goed blijft gaan!

Hier net bij te koop een mei tye en dan de Hop tye waarschijnlijkvan iemand over gekocht!!! Was ik al lang op zoek naar een tweede handse!

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

@petrea dat is goed nieuws , toch een goed begin haha

@joyce jaaa pff dat thuis zitten he! Ben ik ECHT zat
    Zit ook alweer 21 weken thuis.. Dus van mij mag straks de beeb ook gewoon gauw komen hoor

@lady jaa heerlijk spinazie .. Met een ei lekker simpel ;)

9. Jel

Jel Niet meer actief

@ Petrea, jouw bevalling komt nu wel dichtbij zeg...

Ik kijk mvvvv. Tis wel spannend zeg, want Sander zei nee. Nu reclame. Ben nog benieuwd hoe dit afloopt.

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Spannend he petrea, maar kan idd ook nog weken duren. Gemeen dat de kleine niet ff een berichtje appt ;) Het begin is er en dat is fijn. Ben helemaal jaloers!!! Jij bent 37.4 wou dat ik daar al was!

Hahah weer gelachen met wtmz. Kneusjes haha! Maar morgen kijk ik mvvvv. Heb het opgenomen! Ben benieuwd!

11. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grey' s anatomy hier opgenomen en ook de bachelor, kan ik morgen lkkr terugkijken.

Enne mei tye en hop tye??? Wasda???

12. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Een ergonomische draagzak :) en het merk is mei tye en de zak heet hop tye. Snappie?

Bijgevoegde bestanden:

13. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    Ja, ik vroeg dus aan die vriendin hoe de bevalling was gegaan zegt ze: nou was heel pittig en de ruggenprik haalde wel de scherpe kanten ervanaf maar damn wat een pijn... Ik zo: sssst ik moet ook nog :( hahaha! Wordt er bijna zenuwachtig van hahaha.. Haar dochter heet trouwens elisa:)
    Hier helaas nog steeds geen gerommel, maar bij elk pijntje denk ik wel: zal het eindelijk zo ver zijn hahaha! En idd lady, Google is je grootste vriend haha maar ook je ergste vijand op dit moment:)

Wie kan mij vertellen hoe mvvvv is afgelopen? Heeft ze dat geld of niet? Vl wilde liever swordfish kijken:)

@thuiszitten; hier nog een die al vanaf week 15 thuiszit.. Echt vreselijk!!!

Zometeen maar lekker me bed induiken!

14. Jel

Jel Niet meer actief

@ Mandy, ja Laura en haar familie hebben het geld, maar het kreeg wel een iets andere wending dan je verwachtte. Sander zei namelijk nee tijdens de huwelijksvoltrekking en vertelde toen dat hij acteur was en de familie Mulder niet zijn familie was maar ook acteurs. :)

Ik ga zo ook lekker naar bed. Mijn man ligt er al. Dus die heeft het bed al lekker opgewarmt voor me.

15. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4415 Petrea, 15 okt 2012
    Laatst bewerkt: 15 okt 2012
    @Mandy; Ze heeft het geld!!

Gaaf die draagzak zeg!

En weken zal het hier niet meer duren heb ik het gevoel omdat mijn vruchtwater natuurlijk ook nog een puntje is.. Vrijdag naar de gyn, dan maar kijken wat hij weer zegt. Daarom ben ik zo blij met deze ontwikkeling want als er ingeleid moet worden is mijn lijf iig zelf ook al bezig.. :D

En trouwens...voordat we het weten zijn we allemaal mama! Niet jaloers zijn... ;) De laatste loodjes voor ons allemaal!

16. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb hier ook een maitai draagzak. Moet alleen nog uitvinden hoe ik hem moet dragen...

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

@joyce mooie draagzak!

@petrea dat is waar , voor we t weten zijn we allemaal mama !!

@hier lekker film kijken met ML.. Al kijk ik niet echt..zit af en toe hier ook te spieken en op hummbee want daar zijn weer kortingen haha

18. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Wat een schijtirritante reclame van Milka...

Moest ik ff kwijt haha

Waarom ik eigenlijk hier kwam, weltrusten meiden! Geniet nog ff van het beebje want voor je het weet zit het niet meer in je buik.
    Al ben ik super nieuwsgierig naar, alles eigenlijk, ga ik het gevoel in mijn buik heel erg missen...

19. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hele gave draagzal!

Ik zou het ook missen maar ook wel lekker om soms ff niet meer die onzekerheid te hebben of alles goed gaat daarbinnen!

Ik heb een gek vraagje maar ik ben volgens mij verslaafd aan melk ofzo.. Ik kan bijna wel een pak per dag op.. Eerder dronk ik t nooit.. Zou dat erg zijn?

20. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Die maitai is eigenlijk een kruising tussen beco butterfly en een draagdoek lijkt het wel?

Hier een zwarte beco. Vond m super met caitlin en kan niet wachten m weer te gaan gebruiken!

Morgen greys kijken, ben zo benieuwd!!

Ik had net in bed echt last van harde buik zeg! Het is nu, nadat manlief mn buik heeft ingesmeerd weg. :( nu last van rugpijn dus ga maar proberen te slapen!

Trusten!

Deel Deze Pagina