@maytje omg... ik dacht dat het mijn tik was, maar ik ben ook echt verslaafd aan melk! Ik drink zo anderhalve liter per dag... Echt heel raar, dit heb ik sinds een paar weken...
Ja die zak is gemaakt van draagdoek stof zeg maar en je knoopt em ook om maar de zak hangt er wel al voor. Is zeg maar net iets makkelijker dan zelf knopen maar wel t zelfde idee! Haha juliaa ik ken de reclame niet, maar sommige kunnen zooooo irritant zijn! Net als carglass vreselijk! Maytje en mandy gewoon een zangerschapskwaaltje! Ik moet wel zeggen dat ik t ook meer drink dan normaal, maar ik probeer me een beetje in te houden want ooit was hier een topic of veel melk drinken verband had met (volgens mij) koemelkallergie geloof ik, en of t toeval was of niet maar meerdere waren verslaaf aan melk in de zwangerschap en die kindjes hadden t. Maar ook natuurlijk kindjes met moeders die geen eens melk lusten. Dus of t waar is ik weet t niet, maar ik denk altijd maar te veel van 1 ding is nooit goed Hier ook al op bed, maar nog ff internetten!
Oke dus heeel raar is het dan schijnbaar niet mandy hihi ben t vanmiddag ook vergeten te vragen bij de vk
Hmm kma hebben we natuurlijk liever niet!! Hoewel mijn eigen logica meer is dat mijn kind er al imuun voor is als ik t zoveel drink zeg maar.. Maarja dat weet je dus nooit van te voren.. Ik ook op bed maar nog ff internet en wordfeud
Hmm, daar ik heb ik eigenlijk nooit over nagedacht! Ik ben voor best veel dingen allergisch, maar niet voor koemelkeiwit. Maar je weet maar nooit idd.. Maar ff rustig aandoen met de melk haha
Achja, of t zo is weet ik echt niet maar dat topic is me ooit bij blijven hangen. Het lijkt veel logischer wat jij zegt maytje dat ze er imuun voor zouden moeten zijn, ze hebben al zoveel binnen gehad
Haha lekker he melk !! Hier ook .. Ik klok t zo achter over En net als pindakaas jamjam dat eet ik al sinds t begin de hele dag door.. De kleine lust vast straks geen pindakaas
Ik ben ook alweer wakker. Kan alleen nog op mijn linkerzijde liggen. Op rechts word ik benauwd. Maar heb nu last van mn rug, door het steeds links liggen. Grappig want merk vandaag pas dat dit niet meer gaat. Op mijn rug ging al een tijdje niet meer. Probeer nog maar even te slapen....
Juliaaa, wat grappig (eigenlijk natuurlijk niet maar goed..) dat jij dat ook hebt! Ik heb dat een week of 2/3 geleden ook gekregen en ik geloof dat het nu weer wat beter gaat nu minimij goed is ingedaald! Ik geloof dat als je ergens écht zin in hebt, je dat dan ook nodig hebt dus ik zou lekker melk blijven drinken! Hier net iets gevoeld dat echt op een wee leek! Het begon lichtjes en nam toe en daarna nam het weer af om vervolgens zo goed als weg te zijn. Maar goed, das alweer 3 kwartier geleden en nu zeurt het weer wat door dus zal ook wel oefenen zijn geweest. Ik zei al tegen vl dat ik het jammer vind dat we niet sowieso een plens vruchtwater verliezen als het begint want das wel een mooi en duidelijk startsein heh... Maar weer naar bed zometeen! Tot later!
Jee petrea je maakt het wel spannend!! Ik.wist dat ik er nog iemand over gehoord had maar.wist niet meer wie. Slaap nog steeds niet. Ga zo op de.bank liggen tv kijken. Op de bank kan ik heerlijk liggen door.de rugleuning. Dan klem ik mezelf.tussen de rugleuning en het voedingskussen.
Haha nachtbrakers. Hier ook wakker, maar wekker gaat over een half uur. Valt mee dus. Schouder heeft denk ik weer klem gelegen, want die doet weer goed pijn. Ik kan nog wel op mijn rug of zij liggen. Maar ben een buikslaper. Rampenplan dus.ik weet niet meer hoe ik moet liggen. Oja Melk. Hier ook verslaafd hoor. Alsinds hetbegin. Heb sinds woensdag al vijf liter op. Net als kaas en smeerkaas, ook zolekker... Petrea je houdt het spannend. Ikga er zo maar uit. Want voor een kwartier ga ikniet meer slapen. Een fijne dag allemaal. Rpmmel lekker door. Ikk moet geeoon werken, maar gelukkig begint mijn vervanging vandaag. X Lissa
Fijn dat je iig nog een houding hebt die lekker ligt! Koesteren zou ik zeggen! Ik ga nu echt weer even proberen te slapen.. heb nog even gegoogled op eerste tekenen en ik lees verhalen van dames die wekenlang hadden wat ik nu heb voordat ze bevielen, dus ja.. aan de ene kant spannend en aan de andere kant kan het nog wel ff duren. We zullen zien! Hoop dat je nog even kan slapen Juliaaa! En werkse Lissa!
Morning hier ook wakker.. Petrea spannend ja!! Juliaa bah dat zijn lange nachten zo!! Haha gelukkig meerdere melkmeisjes hier hihi Pff ik wil ook nog ff slapen
Goedemorgen. Hier ook maar opgestaan met ml, vind ie gezellig ... Nu op de bank maar er is echt geen ruk op, alleen maar homeshopping... @Melk, hier geen last van! Over melk gesproken, wel lekkende borsten haha! @Petrea, ik zou in jouw schoenen ook echt continue denken 'is dit het begin?' Ik werd vannacht wakker met mijn hand op mijn heup, en door het zweten tussen hand en heup was mijn hand dus nattig. Nou ik schrok me wezenloos! Dacht echt even dat mn water gebroken was haha! @Voorlichtingsavond gisteren, nou pfff... Beetje amatueristisch enja, als 36 weken zwangere vind ik dus eigenlijk dat je alles al zo goed als hoort te weten, dus niets vernieuwends! Saai dus. @Vandaag. Beetje dutten op de bank en vanmiddag met n vriendin eten en naar 'Alleen maar nette mensen'! Lijkt me echt een leuke film!
Goeiemorgen! @juliaa; wat vervelend dat je geen goeie houding kan vinden! Hopelijk val je zo meteen nog in slaap. Ik ben blij dat ik nog wel op me rug kan liggen! Ik ben ook echt een buikslaper, ben zo blij als dat weer lukt! @petrea; ze zeggen dat seks helpt de weeën te stimuleren (een stofje dat in sperma zit ofzo), mits het niet meer potdicht zit hahaha. Dus wie weet kan je dat proberen @lissa; werkze vandaag!
Goedemorgen dames, Hier ook ff sociaal opgestaan met ML, die springt zo in de auto en ikke weer trug in bed. Gisteravond en begin van de nacht best veel harde buiken en krampjes gehad en idd ook iets wat miss wel op een wee zou kunnen lijken maar ach, als het echt een wee was geweest dan herken je het wel zegt men.......gewoon rustig afwachten dus. Nu is alles weer rustig. Vanmiddag naar de vk en dan maar ff vragen wat zij ervan vindt. @ koemelkallergie, een vriendin van mij heeft vooral aan het einde van de zwangerschap veel melk gedronken tegen maagzuur en haar zoontje heeft idd KMA, dus ja, of er een verband is, is niet bekend, dat weten de artsen ook niet zeker. @ liggen in bed, kan eigenlijk ook alleen nog goed liggen op links, op rechts weet ik niet waar ik met mijn armen heen moet omdat ik dan achter ML lig. Eerder frommelde ik die ene beetje onder mezelf maar dan knel ik nu alles af en gaat het tintelen en zeer doen....ook geen optie dus. Ach hoort bij de laatste loodjes zullen we maar denken. @ rest, weet ik niet meer.......oeps.......Ik duik er nog weer ff in...tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Hier ook! Minimaal een liter tot anderhalf per dag. Er gaan hier ongeveer 10ltr pakken in een kleine week doorheen. Dan drinkt de kleine elke dag 1 of 2 bekers ook natuurlijk. Heerlijk! Vooral heel koud! Hmmmm... Ik lees straks goed bij, moest hier ff op reageren haha. Trusten nog even.