Heb ff gegoogled over dat kma gebeuren. Misschien moet ik er maar wel op letten idd. Voedingscentrum zegt 2 tot 3 glazen per dag... ga ik me daar weer druk om maken pfff. Hahaha. Komt vast wel goed!
wat een hoop gekletst weer @melk, ow gelukkig, ben niet de enigste haha phoe heb EINDELIJK verlof. eindelijk even rust nemen als ik dat nodig heb. heerlijk. straks komt nog de kraamzorg voor de intake, boven is alleen nog een bouwput haha incl bijbehorende rommel hopelijk hoeven ze daar niet te zijn verder. gisteren nog onze nieuwe auto opgehaald. wel raar weer een grote auto. had hiervoor een hele tijd een smart xD
@bk; hahaha jeej en maytje en ik dachten al dat we raar waren, niet dus Ik ga er ook maar op letten hoeveel melk ik drink, wil niet dat me kind straks kma heeft dankzij mij...
@beckje; geniet van je verlof!!! Ik zou willen dat ik ook een grote auto had! Wij hebben een oude Renault clio... Mja hij rijdt daar gaat het om
heb nu een ford focus station. heerlijke auto. voor ons ook nodig omdat mijn vriend ermee kan klussen
Morning. @petrea je maakt t wel spannend he zo ! @beckje heerlijk verlof ! Neem t er maar lekker van zou ik zeggen. Knap dat je zolang heb door kunnen werken ! @hier ML had Zich gewoon bijna verslapen normaal gaat hij er kwart over 7 uit .. En nu was dat al half 8 .. Dat is sinds ik hem ken nog nooit gebeurt .. Zouden mannen ook last hebben van de spanningen en dingen nu ? Rondom de bevalling en de baby ? Ik ga ff wat thee drinken .. En misschien nog ff een tukkie doen want sliep pas rond de klok van 4 ..
@BeHappy, kan goed is voor hun natuurlijk ook spannend. wij hebben al de hele tijd echt een beetje een band met de kleine op kunnen bouwen. voor hun is het toch allemaal wat vreemd en eng denk ik merk dat mijn mannetje er ook veel meer mee bezig is.
Goedemorgen! Wat hebben jullie na 22:00 uur nog veel geschreven. Nu ff terug lezen. @ Maytje, ik denk zelf dat het niet veel kwaad kan je melkverslaving. Melk heb je nodig, ook voor je baby. Goed voor de botten. Hmmmm ik lees nu over kma. Tja dan weet ik het ook niet. Ik drink ook regelmatig melk, maar warm het dan even op in de magnetron. Met dit weer vind ik dat altijd wel lekker. @ Alweer een stel nachtbrakers. Ik moest om 5 uur plassen en heb daarna een uur wakker gelegen. @ Petrea, jij maakt het zeker spannend. Ik ga haast denken dat jij nummer 2 word die gaat bevallen..... Hoe zal het eigenlijk met Ikke zijn? Ben ook zo benieuwd naar foto's van de baby's. @ Lissa, werkse. @ Suus14, veel plezier met je vriendin. @ Mandy, zijn dat geen fabeltjes? Net als dat ze zeggen dat je het binnenste van een ananas kunt eten om de weeen op te wekken. En zin in seks heb ik nu echt niet meer. Heb er de puf niet meer voor. Gisteren werd ik wakker met een tepel die 'gelopen' had. Echt zo'n straaltje opgedroogd wit melk. (Eerder was het vocht uit mijn tepel meer doorzichtig van kleur, nu word het meer wit.) @ Beckje, geniet van je verlof. Ga zo weer bellen over hoelaat het bed vandaag komt. Ben heel benieuwd wat de telefoniste zegt en of ze met twee man komen vandaag.
Melk, ik wist niet dat dat slecht was... drink het sowieso nie, lust het niet Hier ook solidair met VL eruit en nu er weer lekker ff in. Petrea spannend hoor!! Beckje wat heerlijk dat je verlof hebt!
Morning brabbelaars! Hier drink ik ook meer melk, maar niet een pak per dag. En ik denk als jij van alles eet, dat je kind niet snel allergieen krijgt. Vindt het zoiezo wel interessant hoe allergieen in deze tijd gebonden zijn. Hier lig ik ook alleen maar links en rechts op mijn zij, denk dat daar ook idd spierkramp en pijn vandaag komt! Petrea je houdt het spannend ja, maar idd het kan zo nog weken duren, maar jij spreekt je gyn vrijdag en hebt toch bijzondere factoren! Bee dat je mannetje beetje onrustig wordt, is heel logisch. Hij vindt het zeker ook spannend. Vraag het hem is. Hier dit weekend ook over gesproken en het hoge woord is eruit. Hij vindt het verschrikkelijk dat hij straks niks kan doen tijdens de bevalling. Hij wijkt nu ook geen dag meer van mijn zijde, behalve om te werken en dan belt of appt hij in de middag. Hij is veels te bang dat wel mijn vliezen breken of dat het rommelt. Denk dat iedere man die angst wel heeft. Fijn verlof beckje! Mandy je niet te bang laten maken he, hahaha! Weet je ik denk maar iedereen heeft die pijn moeten doorstaan, dus ik maak me er niet te druk om. Ben veels te blij als onze dochter is geboren! Die pijn lach ik wel tegemoed, zeg ik nu heel stoer, hahaha!
Jullie zijn haast niet bij te houden! Hier vanacht ook wakker geweest tussen 5 en 7. Verder wel 'redelijk' geslapen. Ik zie wel een heel klein beetje op tegen bevalling, omdat ik nu weet hoe het is/voelt. De weeen vind ik het ergste. De persweeen waren natuurlijk pijnlijker maar op de een of andere manier minder erg, het was een soort opluchting. Dat het nog maar even zou gaan duren. Maar ze zeggen dat een tweede bevalling meestal sneller gaat dus dat idee is dan wel weer fijn!
Nog iets van kunnen slapen op de bank. Nu wel stijf van het in één houding liggen. @Beckje, nu pas verlof!? Wauw ik denk dat ik morgen nog werk maar mijn laatste twee diensten laat zitten. Zie het gewoon niet meer zitten. Enerzijds denk ik nog ff doorbijten maar heb áltijd geroepen dat ik goed uitrusten belangrijker vind dan evt extra tijd erna. En voor hetzelfde komt de baby pas met 42 wk. Dan heb je alsnog maar 10 wk erna. Voor niets doorgebuffeld. Vanacht weer kramp gehad en gisteren ook regelmatig harde buiken als ik langere tijd bezig was. Benieuwd hoe het vandaag gaat.l Ik ben nog vrij dus kan nog energie opbouwen voor een dagje werken.
Hier nog weer ff lkkr 2 uurtjes geslapen, nu kopje thee gepakt en voor de rest weinig doen vandaag. Vanmiddag dus naar de vk, controle, en zal dan het gerommel ook maar ff aangeven. ML leeft hier ook heel erg mee, wordt sowieso heel vaak wakker 's nachts omdat ik er iedere anderhalf tot 2 uur eruit moet om te plassen en soms wel ieder uur zoals afgelopen nacht. Ook geeft hij aan het heel spannend te vinden omdat hij idd niet weet wat te verwachten (ik ook niet hoor) maar ook omdat hij dus niks kan doen behalve toekijken en zijn hand fijn laten knijpen haha Ga zo maar weer eens ff lkkr borduren, is er heerlijk weer voor. Gisteren scheen het zonnetje hier nog de hele dag maar nu is echt weer herfst. Winderig, somber, donker en regenachtig.
Juliaa volgens mij krijg je alsnog12 dan hoor. Je hebt dan zeg maar 4 week zwangerschaps verlof en 12 week bevallingsverlof vanaf wanneer je kindje geboren is. Anders zou iemand die 10 weken heeft soms maar 8 weken hebben en.das te kort. En het zou natuurlijk zonde zijn als je al.die tijd hebt doorgewerkt en dan alsnog maar 10 weekjes hebben. Heb vanmorgen ook nog gegoogled over kma je leest er toch wel.over en dus heb ik de vraag ook hier voorgelegd op t forumdeel van de voedingsdeskundige.. Nog heerlijk geslapen van half 8 tot net. Nu eens eten Oh jel beter dat ze met 2 man komen!
Wat een rot nacht! Eerst zelf een uur wakker, daarna dochter aan t spoken! Dus ik denk totaal 4 uur geslapen........ Kan me ogen amper open houden.
Jeetjemeiden wat een rotnachten en korte nachten! Ik slaap ook wel slechter maar gelukkig *klopt hier snel af* nog wel iets meer slaap.... julia je hebt gewoonr echt op je weken erna hoor! dus je moet idd aan jezelf denken. Herken mezelf in je hoor, ik wilde ook 4 weken van tevoren, want oh ja dan heb ik 12 weken erna. heb nu gekozen voor 5 weken voor en 11 erna... Rust is zo belangrijk,w at als de kleine eerder komt... Je moet wel uitgerust die bevalling en kraamtijd ingaan... Want je kleintje is veel wakker je slaapt anders... Dus hele goede keuze om die laatste diensten te laten. Ena ls je kleintje later komt krijg je die tijd er gewoon bij! Jel succes behaald!!! hehe eindelijk hier begint de kerel ook wel beetje zenuwachtig te worden, meer t kan ook wel n keer gebeuren... Maar ook al is ie meegeweest naar t gymlesje dan nog blijft t spannend wat gebeurt er allemaal, wat kan ik doen. Belde m laatst en volgens mij ging de tel een keer over en had ie bijna zn jas al aan : is er wat aan de hand?!!! Ik: nee joh ik bel je zomaar ff... Wijze les, eerst ff appen of je spontaan kan bellen
naja was gisteren ook vrij, VL heeft ons ukje erkent en hebben nog van alles en nog wat gedaan gisteren... helaas is mijn huis nog echt een PIEP bende van de afgelopen weken.... dacht dat de intake pas vanmiddag is. staat ze om 9 uur voor de deur... Erg genant... want schoonmaken en opruimen is er kompleet bij ingeschoten... VL kon ook niets doen, die werkt 7 dagen in de week... kon wel door de grond zakken... vind het zo erg
Hier ook de zenuwen hoor. Begin me druk te maken over "wat als" -jes. Ben als de dood dat er iets met mij gebeurd en ik mn kindjes achter moet laten ineens. Akelige gedachten maar dat is wat er af en toe in schiet. @Beckje: Kan me voorstellen, ik zou het ook besterven! Het is iig weer achter de rug