Hahaha Suus ja die arme mannen denken zodra wij NU bellen, dat defqon 1 van start gaat Aah Beckje weet je mijn ervaring is, zo lang het huis maar alles bevat. Rommelig kan iedereen weleens overkomen. Ik heb collega's gehad dat zij in huizen kwamen, waarin een kapotte bank stond, een salontafel en de slaapkamers matrassen op de grond hadden. Vieze keukens, geen lakens op de bedden, nauwelijks speelgoed voor de kinderen. En daar leefden hele gezinnen in. Wat vervelend van de slaapjes dames. Hier toch al 3 nachten we redelijk normaal. Julia je hebt gewoon recht op evenveel weken. Als je met 42 weken bevalt, heb je zelfs 2 weken cadeau! Hier neem ik zoiezo 4 weken vakantie er achter. Volgens mij zou ik dan 14 januari weer moeten beginnen als ik meteen na verlof begin?? Klopt dat dames? En na vakantie 11 februari.
Zo hier ook nog ff geslapen van 8 tot 10 heerlijk @lady ja idd vind het ook heel logische maar nu komt het echt naar voren in zijn acties , is wel schattig haha @bk ja die "wat als-jes" zijn herkenbaar ! Pff ;( Hier lijkt het wel of iedereen me van het ziekenhuis bevallen wil afpraten.. Word daar echt een beetje moe van. Ik snap heel goed waarom ze willen dat ik thuis beval zodat ze 5 minuten na de bevalling al voor de deur staan .. Waar ik dus echt geen zin in heb !! Ik ga in t ziekenhuis bevallen gewoon omdat ik dat wil pff
Hahaha nu al last van ramptoeristen Bee? En ja schattig he die onzekere mannen Ja ze weten je wel te vinden als het kind er is, lijkt wel! Hier heb ik bepaalde vrienden nog steeds geen moeite zien doen, dus na de bevalling kunnen ze ook oprotten! Gelukkig zijn wij in rotterdam, en heb ik iedereen duidelijk gemaakt, dat ze er echt niet bij mogen. Gelukkig zijn er wel mensen die zeggen, maakt niet uit dan kom ik voor jullie! Hier laten we pas enkele mensen extra erbij als ze naar de high care mag. Alleen onze ouders en zussen mogen op de ICK.
Ik vind dat mijn man nog aardig kalm blijft. Ik denk niet dat hij echt beseft dat de baby zich in principe ieder moment kan aandienen. Maar dat hij er vanuit gaat (ik eigenlijk ook wel) dat we rustig naar het zkh gaan rijden voor een inleiding. Ik wil wel dat hij overal zijn mobiel mee naar toe neemt. Zelfs als hij de hond uitlaat, want je weet nooit wat er in tussentijd gebeurd. Mijn man werkt hier in de stad, 10 a 15 minuten fietsen hier vandaan. Maar hij is weleens aan het werk wat een half uur rijden is. (met zijn bedrijfsbus). Ook heeft hij de komende week allemaal afspraken staan, bij een bedrijfscoach wat een half uur rijden is en bij de arbo-arts, ook een half uur. Dus heb al gezegd dat hij dan wel zijn mobiel gewoon moet aanlaten. Ben zo bang dat anders juist in die tijd mijn vliezen breken of zo... Werken jullie mannen ver weg en zijn jullie ook bang dat je ze niet kan bereiken als je ze echt nodig hebt? Ik snap werkelijk niet hoe ze dat vroeger toch allemaal deden zonder mobieltjes en soms zelfs zonder telefoon. En ik ben al bang dat ik mijn man niet kan bereiken.... @ Lady, ik ben geloof ik niet goed in weken tellen, maar ik kwam uit op half februari met weer werken? Pffff naja we zien wel en ik hoor het wel.
@lady ja echt !! Dan ineen wel GrRRrrr In jullie situatie snap ik helemaal dat je rust wil de eerste tijd en dat je je wil focussen op de kleine .. Vandaag maar eens kijken wat ik ga doen ? Hmmm Geen idee..
Beckje jaa dat voelt ff genant denk ik maar joh denk dat ze erger mee maken hoor!! Wat alsjes geen last van gelukkig! Lola haha defqon 1 hihi be doen waar je je goed bij voelt en.duidelijk zeggen dat je gewoon niet iedereen direct om.je bed wilt thuis niet en in het ziekenhuis niet!! Jel ja daar ben ik bang voor.. Want mijn vent werkt door heel nederland. Hij zit nu "dichtbij" en dat is op 45 minuten (zonder files) maar veel vaker op een uur of twee rijden.. Ik hoop daarom echt dat mijn vliezen breken midden in de nacht zodat we weten dat het gaat gebeuren en hij thuis kan blijven. Ben bijv ook bang dat ik voorweeen aan zie voor t echte werk en hij dan voor jan lul thuisblijft..
Mijn meisje heeft de hik. Voelt zo leuk. Pffff ik vind dat 9 maanden wel lang duren hoor. Ben zo benieuwd naar het meisje... Kan niet wachten gewoon om haar in mijn armen te nemen. Ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet en zo. Kunnen jullie soms ook niet meer wachten? @ Maytje, dat is wel even wat verder.... Mocht mijn bevalling vanzelf beginnen dan hoop ik ook op einde van de middag, de avond of de nacht of in het weekend. Dan hebben we dat probleem niet.
Mijn man werkt ook een uur rijden van huis af en heeft binnenkort ook nog enkele beurzen waar hij moet staan om klanten te werven van de Kamer van Koophandel enzo. Hij heeft als wel afgesproken dat als ik bel, hij meteen kan gaan, dat als ik net bevallen ben hij ook niet hoeft te gaan maar als het nog rustig is of al een weekje geleden dan gaat hij gewoon en dan komt mijn moeder of zus wel lekker de hele dag mij vertroetelen. Had wel van het weekend 's nachts dat ik hele erge honger had en dus ff wilde opstaan. Voor de zekerheid roep ik hem heel zachtjes om dat te zeggen omdat ie anders miss ook zou schrikken als ie mij niet in bed zou vinden....dus ik heel zacht ******(naam) en hij zat meteen rechtop in bed, helemaal geschrokken bijna klaar om meteen in de auto te springen zeg maar...zo lief! @jel, ik snap precies wat je bedoelt. Heel vaak denk ik, kom er maar uit, dan kan ik echt voor je zorgen en je vasthouden en zien enzo.
Mijn vriend werkt hier echt maar vijf minuten vandaan, en maar heel af en toe moet ie wat verder weg zoals vandaag, maar dan zou ie nog met 45 min hier zijn. 9 maanden duurt echt lang he!! Ik ben ook heel nieuwschierig! Gewoon iets wat we zelf hebben gemaakt, met heel veel liefde! En ik ben ook heel nieuwschierig naar de bavlling weer! Be lekker in het zh bevallen hoor! Volgens mij zijn er niet heel veel die hier thuis willen bevallen!
Ahh schattig! Mijn meisje heeft ook vaak de hik haha ja idd ik hoop het maar volgens mij beginnen de meeste bevallingen niet met gebroken vliezen.. Naja maar op t gevoel vertrouwen! En anders bel ik de vk om te overleggen. Ik lig ff in bad.. Behoorlijke kramp weer op mn schaambeen
Ohh jaa ik ben ook zo suuuuper benieuwd hoe 1 mensje uit ons 2 er uit ziet en hoe ze is.. Op wie ze lijkt qua uiterlijk en karakter.. Ja echt heel nieuwschierig
ik ben ook zoooo benieuwd! en of het een knulletje of een meisje is! ben wel ergens beetje bang qua bevalling. maar dan meer dingen als inknippen enz. ja pijn gaat t doen. maar ik ben nog lekker naief en denk dat het niet meer pijn doet dan een hele heftige darmkoliek-aanval xD
Oja, wij zijn met zijn tweetjes de enige die het niet weten volgens mij he....Heb je wel een voorgevoel trouwens of echt geen idee? Ik zelf en ook veel mensen om mij heen zeggen dat het een meisje wordt, waarom of zo weet ik ook niet....zal wel soort van gevoel zijn. Een jongetje is net zo welkom hoor!!!
Laat je niet gek maken Be! Ik zou die mensen gewoon de mond snoeren als ze erover beginnen! Waar bemoeien ze zich mee zeg.. Tja, de wat alsjes... ik ben er zelfs al mee bezig wat er geregeld moet zijn mochten vl en ik tegelijkertijd overlijden.. We willen een stel met 2 kinderen vragen of ze haar dan willen opvoeden en zo ja dat dan vastleggen. Gaan we vragen als ze geboren is. Wel spannend.. Mijn vriend werkt in Afoort en we wonen in Friesland.. zonder vertraging NS dus 2u reistijd. Vind het best wel eng nu met dat gerommel maar ja, kan `m ook niet hier laten blijven als er niks gebeurd.. Ik hoop dan ook dat het `s nachts of in het weekend gebeurd.
@onzewens: ik denk ergens een jongetje, maar hoor van alle kanten hele overtuigde jongens en meisjes uitspraken xD vind het soms wel HEEL moeilijk als ze dan vragen of het een hij of zij is. en in de winkel denk ik soms: ahhh wat een leuk jurkje!!! maarja.... ik weet het nog niet
He milkyways lees dit maar even: http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-voedingsdeskundige/393021-zwanger-veel-melk-drinken.html
Spannend beckje en onzewens! Voor jullie is de verassing des te groter Hier speculeren we er ook al flink op los. Maar zo te zien lijkt ze op mij. whehehe, maar ja 3d echo's zijn vertekend. Dus we zullen zien Hahah jel vroeger waren ook niet veel vaders bij de geboorte, maar de moeders, oma's en tante's! Mijn vent moet wel een uurtje reizen met OV. Op 3 dagen heeft hij de auto mee, dan 20 min rijden. De dagen dat hij met OV reist, zijn voor hem wel spannend, maar dan denk ik dat ik met de auto naar hem moet rijden, hahaha! Zoiezo moet ik eerst Erasmus bellen en zij beoordelen met mij de situatie. Of dat ik eerst langs AMC moet voor beoordeling of ik Erasmus red, of dat ik direct onder politie begeleiding of per ambulance word vervoerd. Dus ik hoop ook alsssss het gebeurd, dat het gebeurd op het moment dat me vent thuis is en het zonder al die toeters en bellen kan.
@maytje heerlijk in Bad! Ik ben jaloers. Jaa 9 maanden duren so lang ! Ik ben ZO nieuwsgierig ! Of ze haartjes heeft , wat voor kleur.. En der oogjes en op wie ze nou lijkt haha OOHWw ik wil niet meer wachten Als ik de 3D echo moet geloven , dan lijkt de sprekend op haar vader ,, maar met mijn neus Woow de kleine meid is hier echt al 4 dagen onwijs druk vergeleken met de rest van de zwangerschap.. Terwijl je zou denken dat ze wat minder ruimte heeft enzo