November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Wat een schijtzooi jel!!!

Maaarrrr je hebt het bed!!

Ik zal zo een antibiotica kuurtje halen. Dat kon nog niet direct omdat de ha net weg was, visites rijden.

Zal voor de zekerheid nog eens mijn temp meten. Dat was belangrijk zei ze. Ze was verbaasd dat ik geen koorts had nav het onderzoek

2. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    @jel; wauw wat een onbeschofte gast. Als ie merkt dat ie poep aan ze schoenen hebt dan trekt ie toch ff ze schoenen uit... En wat een slechte service... Ik zou als ik jou was die harting bank bellen.. En daar een klacht neergooien.. Als je duidelijk dingen hebt aangegeven en zij ook, dan hoort er toch niet veel mis te gaan... Sommige mensen/bedrijven...
    Gelukkig heb je nu wel je bed (met matras) en heb je daar voorlopig geen zorgen meer om.

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

@jel wat een *** grrr

4. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Jeejtjejel wat een gedoe!! Gooi ff al je agressie int poep schoonmaken, dan is t zo weg!! En ik zou zeker bellen, vooral omdat je t vanmorgen nog gechekt hebt!

5. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Zo wat een drukte vandaag!!!

Jel wat een schijtlui!! zeker als t zon vieze bende in de straat is doe je jeschoenen uit!!!! Welz o netjes!

Voogdij moeten we nog doen, alleen een testament is best wel duur (hadden in mei al contact opgenomen met de notaris) en hadden zoies van we moeten nog trouwen dus dat komt wel. ) en heel eerlijk ik weet niet wie ik moet vragen ...
    Vind het best moeilijk, idd iemand die dicht bij je staat en evt zusjes of broertjes moeten bij elkaar blivjen. maar als iemand zelf nog kinderen wil?! Pff we zijn er nog niet uit dus.

Zo Lady goed bezig, dat alleamal aal geregeld. scheelt weer,hoef je je daar nie druk over te maken.
    Zo ben ik ook liever op tijd met alles!

Hier werkt vl 20 min ong met de auto hier vandaan. Dus op zich wel goed te doen.

Joy heel veel succes! Spannend hoor!

6. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Lekker jel...ben je mooi klaar meer met zo'n vent. Mogelijk had hij het geen eens in de gaten, maar leuk is het zeker niet :(
    Ook beetje knullig dat ze zonder matras zouden leveren?

En ja meiden allemaal flink doneren he, als jullie gaan burgeren bij de MC! Krijg er spontaan trek in :p

7. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Die is gaaaaaaaff!!! Waar is die van?

8. Jel

Jel Niet meer actief

@ Juliaaa, ja inderdaad een schijtzooi. Maar idd, ik heb het bed. ;)

@ Mandy, ja dat had ik ook wel zo leuk gevonden als hij even zijn schoenen uit had gedaan. ;) Maar helaas... Die klacht ga ik nog indienen.

@ Joyce, zat al bijna te kokken boven die veeg poep. Maar tis weg en opgeruimd nu. ;)

@ Lady, ja idd. Als ik een bed bestel dan ga je er toch automatisch uit: incl. matras? Vond het ook erg raar....

Ben inmiddels weer afgekoeld. Was echt boos. En had er gewoon hoofdpijn van. :(

Zo lekker even douchen, moet vanavond weg.

9. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Julia ook donderdag je laatste dag voor je verlof dus.. Ik ook hoor..
    Zijn wij nu de laatste twee?? Ik ga ook zes weken van te voren en na de bevalling heb ik nog 10 weken.. Die blijven staan ook als je later bevalt...

VL is hier ook onrustig hoor.. en hij is geen prater, maar af en toe komt er wat uit dat ik denk.. zo.. jij bent er ook flink mee bezig.. Geweldig om te zien...

Be.. Als jij in het ziekenhuis wilt bevallen moet je dat zeker doen hoor.. Doen waar je je goed bij voelt...

VL zit hier nu nog thuis, maar ik hoop dat hij per 1 november een baan heeft.. (ff rust in de tent hier hahaha) en tja waar hij dan zit.. ach zal niet verder dan een uurtje zijn... En mijn vriend kennende is hij er dan heeeeel snel hahaha... Ik zei laatste dat we misschien wel naar een andere zkh moeten omdat het dan vol zit.. haha hij vond dat we dan wel de deur in konden rijden...

maytje goed op te weten.. Ik neem lekker zo nog een glas melk...

Lady, waar allemaal geen rekening mee gehouden moet worden he? als je naar het Erasmus moet pfff

Julia, blaasontsteking is venijnig hoor.. en ach.. sinds zondag.. valt toch best mee..

Voogdij.. Wij hebben het er hier wel over gehad, maar zijn er nog niet uit... Wij zitten net als Julia wel te denken over hoe het financieel moet. na het overlijden van de oma en de ouders van mijn vriend zal er hier ook wel redelijk wat zijn. Dus moet wel goed geregeld worden. En als uk op zijn vader lijkt moet ik zorgen dat hij er nooit bij kan als puber... hahaha

Joy succes

jel wat een shitzooi (hihi letterlijk) Kunnen ze nou niets goed regelen?? In elk geval is het bed er nu..

Patje V&D

Zo even bijgelezen.. pffff waren een hoop pagina's.. Dames jullie kletsen teveel.

ZO nu nog even wat kleins eten en dan zo weer lekker puffen...

X Lissa

10. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Puf ze lissa!!

Jel bah bah bah ik las het al op fb idd.. Echt balen sjemig. En idd echt een klacht indienen. Hallo hey die communicatie en dan ook nog eens hoogzwanger lekker poep gaan boenen. Sjemig..

Vanmiddag lekker bij mn paard wezen knuffelen. Lekker dier

11. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    Hier nu onderweg naar de informatieavond! Hoe bevalt het in tergooi ziekenhuizen... Ben benieuwd of ze wat vertellen wat ik nog niet weet.. Maar doe het vooral voor vl.. Dan weet hij ook hoe of wat:)

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Paard? Ooooh zo cute! Mijn hele leven al een paardenwens, maar als stadsmeisje nooit de gelegenheid voor gehad en mijn ouders vonden maneges in amsterdam en omstreken te duur of te ver. Leuk maytje helemaal je eigen paard? Rij je er normaal zelf op? En nu een meid erbij?
    Hier wil ik als ons meisje 4 of als de tweede er is, ook kijken voor de mogelijkheden van een eigen paard.

Succes mandy!

Lissa hopelijk heeft je vent snel een baan! Zo mooi zijn! En het ziekenhuis te vol? Huh?
    En ja veel voorbereiding voor onze stadsverhuizing vooe onbepaalde tijd.

13. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa mijn skaddy! Heb hem zelf gefokt dus al vanaf de geboorte en hij is nu 4. Super braaf lief dier. Rij er normaal zelf.op ja eigenlijk altijd buiten in het bos. Nu rijd mn nichtje er op. Gaat super. Helaas weet ik niet of ik hem nog lang kan houden qua financieen.. Geld wat ik aan hem kwijt ben moet straks denk ik naar de kinderopvang.. Maar goed ik hou hoop dat t misschien allemaal nog mee valt.. Al bereid ik me er maar wel vast op voor..

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

@mandy veel plezier bij de informatie bijeenkomst.

@hier was ff bij mn broer op visite , toen zeiden we al ; gek idee e dat we straks met een baby hier komen hihi ;)

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Dat zou heel jammer zijn maytje, zeker nu je er zoveel tijd hebt ingestoken om hem te fokken en goede te berijden. Hopelijk komt dat nog goed.

En ja bee straks is alles anders. Sommige mensen zie je weer als je moedertje bent ;)

16. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja be gek idee he!!!

17. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Aaaaaaaah ik smelt bij barbies baby...... IK WIL OOK!

18. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL

Erg he....dat heb ik.nou ook!!

19. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff... wat kletsen jullie veel.
    Vandag weer naar de vk geweest en mijn bloeddruk is weer zo gedaald dat ik pas volgende week hoef terug te komen :) . Wel krijg ik donderdag nog een extra groeiecho.

vl werkt op een half uur afstand, soms iets verder. Dat komt vast goed, een kind wordt echt niet zomaar geboren. Ik merk wel dat vl zich druk maakt. Hij ligt veel te praten in zijn slaap. Dat is altijd een teken dathij onrustig is.

@be, lekker in het ziekenhuis bevallen als jij dat wilt. En als je bang bent dat mensen te snel op de stoep staan, dan licht je ze gewoon pas in als jij er klar voor bent.

@jel, wat een gedoe met dat bed.

@lissa, het zou fijn zijn als je vriend weer een baan heeft.

@lady, jeeeeeh! je geld terug.

@petrea, nog bedankt voor de pb (was ik gisteren vergeten :)) Jij maakt het wel spannend hoor.

@juliaa, cranberrypillen werken bij mij als een trein bij blaasontsteking en mag je gewoon tijdens de zwangerschap/ bij antibiotica slikken.

Verder weet ik het niet meer. Morgen gezellig bezoek, dus van bijlezen zal het wel weer niet komen. Dus niet teveel kletsen he, anders moet ik donderdag weer zoveel bijlezen.

20. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Goh dat had ik toen ik bij mn buurvrouws baby was vanmiddag. Ik kan niet wachten!!! Ik wil oooohoooook!

Deel Deze Pagina