Wow wat een mooie buik hoor!!! Erg mooi julia succes je laatste werkdag.. zeker als t nog een pittigere dag is dan normaal! jel succes in het zkh straks! Ik moet vanmiddag weer naar de VK. ook wel weer zin in..
Wauw mooi hoor nath! Heel mooi, en ik vind dat je het knap hebt gedaan met je zoontje. Je bent zelf ook erg jong en tijdens een studie gedaan, stage gelopen en volledige verantwoordelijkheid voor je kind blijven houden. Heel knap, mogen veel moeders nog wat van leren! Bee vervelend dat jij zo laat in slaap komt. Misschien helpt een avondwandeling met je vent? Klinkt stom, maar maybe wordt je daar rozig van ofzo? of een hete douche? Hier vanmorgen weer ingedoken. Maar werd me niet gegund. Ik heb hier 1 terrorkat (over terrorhonden gesproken, haha). Deze presteert het om met negatieve aandacht je aandacht te krijgen. Hij tikt dan tegen de lamellen en kijkt hoe je reageert, en niet 1 keer, maar meermaals. Hij tikt spullen van tafel, en kijkt je dan aan van reageer nou...joohoeoeoe aandacht. Soms komt het doordat het eten bijgevuld moet worden, maar vaak ook gewoon aandacht. En dat ook midden in de nacht he, al 3.5 jaar! Verder is hij wel lief hoor, maar een gebruiksaanwijzing van hier tot jerigo! Oh en me moeder belde! Paniek paniek, want ik reageerde niet op whatsapp! Heel fout als je ouders whatsapp hebben, dan zien ze of je online bent of dat je het hebt gelezen e.d. Juliaa goed besluit! Sterkte met de laatste loodjes en geniet bij de deur dicht trekken....van je VERLOFFFFF!!! Whoeheoeooe! Vanavond komt er een vriendinnetje. Zij ontwerpt ook het geboortekaartje. Heeft ook een eigen website bylauri.com. Wie weet vindt zij hiermee een nieuwe passie Vanavond komt ze het ontwerp laten zien tot dusver en krijgt zij ook als eerste DE NAAM te horen. Zo kunnen we een proefprintje aanvragen voor de geboorte.
@ Jel: Nee als er iemand oppast hier is het meestal m'n ouders, souders of zus. Een enkele keer de buurvrouw als we onverwachts ergens heen moeten. @ Ladylola: Vanaf het moment dat ik moeder werd had ik ook niet meer de behoefte om uit te gaan etc. Ben helemaal voor ons gezinnetje gegaan. En was er ook wel klaar voor ondanks mijn leeftijd toen (19). En ik weet dat idd sommige jonge moeders daar een voorbeeld aan kunnen nemen. Ik weet dat er in mijn omgeving jonge moeders zijn die wel gewoon uit gaan en het kind zegmaar regelmatig dumpen.. En ben natuurlijk ook trots dat ik de opleiding uiteindelijk gehaald heb! Wel met mindere cijfers als wanneer ik geen kindje had gehad, maar dat maakt niet uit.
@julia goede keus ! @nathalie wauw super mooie foto's ! En wat een buik ! Wauw @jel .. Jaa ,, ik las het op Fb ! Inderdaad spannend. Mijn nicht is as zaterdag uitgerekend , dus dat is ook spannend.. Maar ze zei al ik mag de 42 weken wel uit gaan zingen..
@ Suus, s6 bij de vk. @ Be, leuk dat je ongeveer rond dezelfde tijd uitgerekend bent als je schoonzus. En idd, bij Thea rommelt het ook.... Heb nou even geen idee meer hoor wie de tweede zal zijn die gaat bevallen. Bij heel veel word het nu wel spannend... Misschien word het voor de laatste die bevalt wel een beetje lullig, dat iedereen druk met de baby's is en niet meer fanatiek reageert op zp. Ben benieuwd hoe dat gaat straks.
@ Jel: Dan blijven we toch nog even doorkletsen in dit topic tot iedereen geweest is? En dan maken we daarna een nieuw topic aan bij baby's. Maar ben idd wel blij dat ik niet tot de laaste hoor.. Ookal zou ik tot 42 weken lopen.
Ik ben hopelijk ook niet de laatste !! Haha nee dat kan niet Max is 24 november. Maar inderdaad voor de laatste is dat wel Een beetje jammer .. Wil voor iedereen net zoveel Aandacht hebben ! Dus ik blijf tot de laatste baby is geboren haha
En dan zul je zien dat het iemand is die we niet verwachtte die als tweede bevalt haha. @nathalie; mooie buik! En ook mooie shoot. Vanmorgen te horen gekregen van mn dinnetje met wie ik de erste keer ook tegeliojk zwanger was (haar meisje op 23 dec geboren en de mijne 7 november) dat ze nu weer een meisje verwacht! Zij is nu uitgerekend rond 21feb (mijn verjaardag ) jammer voor onze frutsel dat het gen ventje is, maar de meiden zullen m vast vertroetelen! Net nog cakepops gemaakt. Voor het eerst echt diertjes. Zijn wel aardig gelukt dacht ik zo. En ook lekker! Douwe egberts zegels geteld, 1000 precies nu! Dus mocht iemand ze hebben er er niets mee doen dan houd ik me aanbevolen
En idd de laatste. In een ander topic zijn beckje , mini n ik de laatste (van stoppen met de pil in july) en er word amper meer gepost. Het is dan idd wel jammer als je anderen steunt en de laatsten niet meer as het ware. Dus ik blijf ook tot het eind, en het koter topic en het afval topic haha
Ik azl 1 van de laatste zijn denk ik... 12 december maximaal... Dus tja.. wel mij gezelschap houden hoor.... X lissa
ff een foto van mijn buikie @BK ja heb een paracetamol genomen en tis al afgenomen gelukkig.. @lissa nou ik zal zorgen dat ik hier gewoon blijf komen kletsen hoor..wil namelijk ook jou feliciteren en door de laatste dagen heen helpen .. net zo goed !
Wauw prachtige buikfotos nathalie en be!! Zal mijne zo ook ff proberen te posten ladylola leuk een terrorkat ik heb er ook 1 die is schizofreen namelijk. Maar ik ben dol op m haha jel succes in t ziekenhuis!! Bk wat leuk van je vriendin oh en toen was ik t weer kwijt...
Ik zeg ieder weekend nu ga ik een mooie zwangere foto maken, maar moet het toch echt dit weekend eens gaan doen! Leuk bee en maytje. Schattige buikjes hebben jullie! En nathalie, ook al waren je cijfers lager, het gaat om je papiertje! Ik ben gemiddeld met een 8 afgestudeerd, trots dat ik ben, maar niemand die er naar kijkt En niet alleen jonge moeders kunnen van jou leren. Ken der genoeg die ouder dan ik zijn en nog net zo gek als voor de zwangerschap zijn! Heb jij helemaal de behoefte niet om op stap te gaan? Hoeft niet wekelijks, maar kan me voorstellen dat het soms best eens fijn is een uitlaatklep. Ik weet dat ik op mijn 29ste volgend jaar zeker een paar feestjes pak. Q-night, sensation, mysteryland en vast nog een festival. BTW...soms kan ik gewoon niet geloven dat ik al 29 word Ooh ik kan niet beloven hoeveel ik na de geboorte van mijn meis nog hier zal zijn. We nemen een laptop mee, en natuurlijk heb ik mijn telefoon. En er zal zeker genoeg tijd zijn om te posten, maar hopelijk voel ik me er ook fit genoeg voor. Maytje een schizofrene kat? hahaha Hoe ziet dat eruit? Haha Petrea, zag je opmerking op FB. Er loopt iemand daar erg hard van stapel. Maar we zullen het zien. En idd wat Burningkarma, dadelijk is het iemand die we totaal niet verwachten, hahaha!
Thnx meiden! Dat is compleet logisch toch lady je weet helemaal noet hoe het straks loopt! Dat is een kat die heerlijk bij je ligt en uit het niets gaat blazen of grommen en daarna weer spinnen maar vervolgens niks doet. Hij snapt het niet helemaal zeg maar haha
Haha lekker venijnig dus ja die hier weet ook niet helemaal wat hij wil. Want opgepakt worden en geknuffeld worden, wilt hij niet. gecompliceerde zielen! haha