Yoo jind...ik zie je wel. Wat ben je stil de afgelopen dagen...en Snow ook al! Of wij brabbelen te veel, as usual. Ik denk dat wij met stip het meest kakelende zwangerschapsclubje zijn van ZP.
Het is geregeld op het werk. Ik sta voor mijn laatste twee diensten ziekgemeld ivm blaasontsteking. Dat is ook de voornaamste reden dat ik het niet meer trek. En ze (hr) laat het verlof gewoon per 21 okt ingaan. Prima als ze dat zo kunnen en mogen regelen. Ik dacht dat ook als ik me ziekmeld mijn verlof in zou gaan. Maar blaasontsteking staat los van de zwangerschap en kan ze het zo verantwoorden ofzo. Ok ik vind het prima. Zij regelen het wel... Ik kom gewoon niet haha. Nu ff pauze, mijn laatste avondmaal haha. Heerlijk ik geniet ervan hoor!!
@Lady, jaa volgens mij ook. En dat wordt alleen maar meer nu veel met verlof zijn. Maar straks ook weer rustiger als de kleintjes geboren worden
Super juliaa! En fijn dat ze het zo kan regelen. Dus nog een paar uurtjes? En dan VERLOF! Jeejtje lekker die katten met problemen! Wij hebben er eentje die eigenlijk alleen maar buiten willen zijn, in t begin vond ik dat heel erg maar nu met mijn dochter denk ik ach t is beter zo, hij is ook niet altijd even vriendelijk. Knuffelen zit er hier dus echt niet in....... Ik zou heel graag nog een x een hondje willen, maar voor nu werken we beide teveel daarvoor. Hond van de buren hier is van smorgen 8.00 tot 18.00 uur alleen, is een chiwawa(?) en die hebben ze geleerd om een kattenbak zijn behoefte te doen.... Ik vind t zielig hoor! Hoe was t in t zh Jel? Mooie foto's dames!! @laatste ik ben hier nog wel te vinden hoor, ook als mijn kleintje er is! En ik zal ook een van de laatste zijn of en moeten er veel overtijd gaan maar anders zie ik mij niet voor 21 nov bevallen. @uitgaan naar verjaardagen enzo nemen wij de kinderen gewoon mee. Echte feestjes zoals carnaval en koninginnendag en wat feestjes hier in de buurt gaan de kinderen altijd naar opa en oma of tante. We hebben twee keer een oppas gehad van 16 jaar, maar dat was dan maximaal twee uurtjes.
Whahahaha die hond op de kattenbak? Stuur dat voorbeeld is naar Barbie, hahaha! Hier ook wel een hondenwens, maar je bent dan zo gebonden, ook met vakanties. Dus wij stellen het nog even een paar jaar uit. Zo kunnen met onze lady, als alles achter de rug is en de artsen een GO geven, lekker veel met haar op vakantie gaan. Ja Joyce precies eigenlijk heel netjes eigenlijk. Gewoon zo nu en dan, zoals het hoort. Kids meenemen ben ik ook van. Alleen al onze vrienden roken. Dus dat wordt nu wel lastig als we haar overal mee naartoe willen nemen. Wel fijn het die opa's, oma's en andere familie, die graag oppassen he Trouwens maandagavond behang besteld bij een ander en nu al binnen!
Ik vind het zo eng om een oppas te nemen. Ik ken hier verder ook niemand. Mn zusje komt dan meestal naar veenendaal en blijft dan slapen en mn meisje vind ogeren bij dr tante erg leuk maar dat doen we alleen als we zelf een verjaardag hebben in breda en dan slapen we bij mn moeder zodat ik niet te ver weg ben. Vind breda en veenendaal nog te ver voor mn kleine meissie! Net semi getukt maar caitlin kan niet slapen dus zit tekenfilmpjes te kijken en mn mannetje trapt er op los tegen het matras hahaha. Dus half getukt.
Wij willen idd wel gewoon de kleine meenemen naar verjaardagen en naar bijvoorbeeld mijn broer waar we vaak op visite zijn. Bij ons roken ook bijna alle vrienden , ook mijn schoonouders dus komen er niet echt onderuit .. Wat eten jullie vanavond ? Wij eten nasi ..
Owja lady dat is niet zo prettig dan dat roken. Bij ons roken er ook wel vrienden, maar eigenlijk nergens meer binnen ook njet in hun eigen huis. Dus dat is heel prettig! @bk ja een jonge oppas vond ik ook heel lastig, maar ik zorgde altijd dat ze al op bed lag en dat we natuurlijk altijd bereikbaar waren. En dan vond ik t goed te doen. Dit meisje is een dochter van een collega van mijn man. Begin maart willen we trouwens met twee vrienden een weekend naar londen, en dan was dus t plan om de kinderen ook naar opa en oma te doen. Maar hier ben ik dus nog helemaal over uit......... Lijkt me geweldig en staat al,lang op de planning maar dat zou dan dus drie nachten zijn.....
Betreft roken moeten wij er echt onderuit. Normaliter ben ik daar nooit zo drama mee, maar de reden waarom deze afwijking zo ernstig is, is vanwege haar longen. Mijn ouders roken ook, dus die zullen in hun eigen huis buiten moeten roken als we komen. Voor het eerste jaar he. Als alles goed is gegaan en ze geen pufjes en alles meer nodig heeft, wil ik wel dat ze gaat wennen aan rook e.d. Zullen me schoonouders leuk vinden, hahahaha. Dat zijn van die anti en echte piepers! Leuk joyce om naar Londen te gaan. Is niet echt een stad om met je kids heen te gaan. Lijkt me lastig ze 3 nachten weg brengen. Maar de kids vinden het vast heerlijk, een verwen weekend bij opa en oma Kan me voorstellen dat een jonge oppas spannend is. Hier eten we miehoen. Zo straks reveal van haar naam, voor het eerst bij een vriendin
Mooie buikjes dames!! VK alles was goed, zo goed als vast in het bekken... Prima bericht ze doethet goed... Hartje klinkt goed... prima prima prima... laatste in het topic... ik denk dat ik wel zou willen weten hoe het met iedereen en haar baby is... dus ik kom zeker veel kijken... alleen nie de hele dag... maar ben zo nieuwsgierig naar ieder zn kleintje en hoe die er uit ziet!!! schizo kat??? Haha ik wistnie dat diebestonden! roken tja mn ouders moeten ok buiten roken als we komen... wij zijn gestopt en voornemens niet meer te roken... Dus ik wil liever niet waar ze bij is gerook hebben... En Lady logisch toch in jullie geval!!! Dus overal mee naar toenemen, moet zeggen bij ons is het heel normaal dat met kleine kids jebuiten rookt... maar als dat niet zo is zou ik meenemen ook niet zo heel erg leuk vinden... Maar je kan iemand in zijn of haar huis niet verbieden te roken.. Nou dames nog 40 pagina's en dan moet er iemand bevallen zijn he!!! dat was de afspraak! Wie is als eerste?!!!
Heheuu kwebbels!! Ik heb de afgelopen wel meegelezen maar echt ik ben hondsberoerd!!! Wat een ellende zeg. En dan ook nog eens alleen thuis bah!! Mijn man is op 8uur vliegafstand van ons vandaan hahahha dus nee mocht het zo zijn dan is tie helaas te laat als de kleine eerder wilt komen! @jel wat een hel al die hondenshit!! Bah bah @lady klopt ik blijf netjes op de hoogte van het gekwebbel maar gewoon geen puf. Wanneer ga je kijken naar dat macciehuis? Effe wat anders sommige hier hebben ook honden zijn die ook helemaal debiel van het weer achter de blaadjes aan en denken dat ze de hele wereld aan kennen? Of alleen die mafklapper van mij? Mooie toetter foto's! Echt schattig kan je voorstellen dat daar dalijk nix meer zit en dat je het in je armen heb? Vind het maar gek! Hier wil ik het kleintje ook gewoon graag thuis hebben maar dat komt meer door de hele situatie bij ons wil graag me gezinnetje even heel dicht bij me! Hier word er niet meer binnen gerookt dan gaan ze maar naar buiten of onder afdak voor staan! Euhmmm ik heb zoveel gelezen dat ik het effies kwijt ben! Maar ik ben dr weer hahaa
Goedemiddag. Hier weer terug uit het zkh. Was een vervelend testje weer met dat vloeistof in mijn ogen. De pupillen worden dan helemaal groot. Maar mijn ogen zijn prima in orde, dus dat is mooi. Toen samen met manlief boodschappen gedaan en daarna was ik zo moe dat ik mijn ogen bijna niet meer open kon houden, dus lekker een uurtje geslapen nog... @ Be, ja ik blijf ook helemaal tot het einde hoor. En de tijd daarna uiteraard in een nieuw topic over onze beebjes. Mooi buikje. @ Bk, inderdaad, iemand die we niet verwachten misschien wel. @ Lissa, ik kom je gezelschap houden hoor.... lijkt me echt zo lullig voor de laatste... @ Maytje, jouw foto is ook mooi. @ Lady, ik word over 3 weken 29 en volgend jaar dus al 30. Fijn dat je nu eindelijk een behangetje binnen is. Heb je lang op moeten wachten. @ Juliaaa, vind het al knap van je dat je nog zo lang bent doorgegaan. De meesten van ons waren toch al met 34 weken gestopt uiterlijk. @ Joyce, voor een hondje moet je zeker de tijd hebben. Ik werk parttime dus ben er heel veel voor dat beestje. En je kunt ook echt merken dat ze dat fijn vind. Ben ook heel benieuwd hoe het gaat zijn als de baby er is, want ze is een beetje jaloers aangelegd. Maar ze is niet zo'n terrorbeest als Gucci hoor. Haha.... @ Roken, we hebben juist heel weinig tot geen rokers in onze omgeving. Wel bijzonder maar niemand uit onze familie rookt. En ook niemand van onze vrienden en kennissen. Dat hoor je niet vaak he? @ Eten, wij eten aardappel anders en mijn man heeft het gekookt. Hij kookt bijna nooit, zo'n 1x in de 2 maanden denk ik, dus dit is wel uniek. Hij heeft het zelf bedacht, alles zit al in de aardappel anders: aardappelschijfjes, roerbakgroenten, gehakt en de saus eroverheen. @ Jindster, achter de blaadjes aan? Ik heb de onze nooit los, altijd aan de riem. En ze doet nog normaal. Voel je je nu alweer beter dan? Dan is het wel extra vervelend he, als je geen man in je buurt hebt die je kan verzorgen. Zijn jullie niet ontzettend benieuwd hoe het met Ikke is? Hoelang moest ze ook alweer blijven in het zkh? Wie weet dat? Vooral ben ik heel benieuwd naar foto's. Dat hebben we nog niet gezien.
@jindster jakkes dat je zo beroerd ben En ook nog is alleen .. Als je in de buurt woonde kwam ik een fruit mand brengen hihi @suus jaa idd dat was de afspraak , over 40 pagina's Als jij nou zorgt dat t lukt jij bent al bijna 38 weken
@Joyce: Dat zou ik iid ook lastig vinden, en dan een ander land ook nog. Ooal zijn ze bij opa en oma vast op hun plekkie. @Lady: Ik vroeg bij mn moeder thuis ook om of in een apart kamertje of om buiten te roken hoor bij de baby. Ik vind dat nog zo slecht als ze zo klein zijn. En Caitlin heeft RS virus gehad en lag met 3 maanden in het zh, en precies een jaar later nog eens. Dus haar longen zijn altijd gevoelig. Nu ze ouder is heb ik er minder moeite mee maar straks met de baby ga ik er weer gewoon vanuit dat ze daar rekening mee houd. Bij andere mensen vind ik het lastiger om aan te geven, tis wel hun huis, hun regels... die ontweek ik gewoon (de huizen, niet de mensen haha) toen ze nog klein was. @Suus: fijn dat het prima was haha. @Ikke: ook erg benieuwd! Hoop dat alles lekker loopt voor ze! @Jindster: beterschap! Hier ook niet lekker, weet niet goed wat het is. Kan niet wachten om volgende week naar de gyn te gaan. Ben benieuwd of ie zo is door gegroeid en of ie is ingedaald!
Klinkt lekker Jel, en straks rijkelijk belonen die kerel en dan zeggen hoe lekker het is als hij kookt Bon apetit! Betreft Ikke, ik denk dat ze toch nog 1/2 weken moet blijven. De kleintjes moeten goed aansterken en door de KS mag zij niet in de weer met ze, dus je hebt fulltime iemand naast je nodig. Belangrijkste is dat het goed gaat en een foto zou heeeeeeel leuk zijn Jindster je hebt een uniek exemplaar. Fijn dat je weer iets beter wordt. Wel naar als je helemaal alleen bent! Zucht hier net 2 mensen aan de deur, "mevrouw, wij zijn benieuwd of u iets meer van de Bijbel wilt weten". Ik: "Uhm nee dank u wel. Ik heb op christelijke scholen gezeten, maar heb inmiddels andere theorieën over het ontstaan van de mensheid". Jel ik weet dat jij gelovig bent, maar ik vind het zo hinderlijk dat ze best vaak aan de deur komen. Als ik de behoefte zou hebben, dan kom ik toch zelf naar de kerk?
Die 38 pagin's zijn in twee dagen vol, dus wie is er zo snel? Hier lekker boerenkool stamp gegeten! @roken gelukkig is t voortaan voor geel mensen een gewoonte om buiten te roken. Vind t ook voortaan gewoon vies als er ergens binnen gerookt word. Zelfs mijn oma rookt buiten in haar eigen app als wij er zijn.
@ Lady, ja dat heb ik ook gedaan, hem de hemel in geprezen net om zijn kookkunsten. Maar grote kans dat ik morgen weer gewoon kook. Ben inderdaad gelovig maar hou er niet van als mensen je het geloof opdringen. Dat zou ik zelf nooit doen. Waren het Jehova-getuigen of andere gelovigen? Van mijn soort kerk (evangelie/ pinkster) weet ik dat ze niet langs de deuren gaan of zo....
Hier komen ze eigenlijk alleen aan de deur van johova's getuigen. Verder nooit een andere kerk gezien. Maar die stuur ik ook altijd weer weg. Als t kan maak ik de deur ni eens open....
Hier zijn het vaak jehova's die langskomen.. Ach ik zeg meestal gewoon nee en dan gaan ze weg.. Zolang ze niet aandringen vind ik het geen probleem. Lief dat jullie wel blijven wachten op mij hoor.. Wil niet in mijn eentje zitten aan het einde..... VL is niet gestopt met roken en rookt nu buiten.. Bij mijn ouders wordt ook buiten gerookt sinds in zwanger ben, bij mijn schoonouders niet. Ach ik irriteer me er niet aan. En onze uk zal er ook aan moeten wennen, maar als zijn gezondheid het niet toelaat vind ik het een ander verhaal. Net als Lady roken de meesten vriendn van ons, maar nou moet ik zeggen dat er in een jaar tijd 4 bevallen, dus er zijn ook een hoop gestopt. Vanavond eten we lekker brood.. lekker simpel.. VL is aan het klaarmaken, dus ik wacht lekker af. Morgen laatste dagje werken.. Ik ben er aan toe......Morgen 34 weken.. Eindelijk.. Oja merken jullie zowieso veranderingen in jullie huisdieren?? Ik merk dat mijn katten veel meer aandacht aan eht vragen zijn en soms ook gewoon veel meer kattekwaad uithalen.. herkennen jullie dit?? X Lissa
Joyce, ik maak ook niet de deur open voor ze. Heb geen zin om die discussie aan te gaan want zij geloven de dingen toch anders. Mijn man is meestal de lul met de deur open doen en die durft niet direct te zeggen dat hij geen interesse heeft. Dus ik heb dan altijd veel lol in mijn eentje hoe ik hem braaf ja en nee hoor zeggen op alle dingen die ze zeggen. En tot slot komt ie dan met een foldertje binnen, die ik dan ook gelijk verscheur en bij het oud papier doe.