November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Een hoop dames? Oh zijn er meerdere bijgekomen. Zo ff kijken. Aahja ik heb mijn geld terug en jaaaaa ik heb behangvelletjes, maandagavond bestel en vandaag al binnen!!!! TOP!

Nora wat vervelend! Had ze dat niet tactischer kunnen melden? Je komt juist, omdat je om hulp vraagt en je zoekt naar een oplossing. En wtf, dat moet met medicijnen? Het kan wel zo zijn, als jij postnatale depressie ontwikkeld, dat je kindje jouw vibes mee krijgt. Heb het welis meegemaakt in de kinderopvang. Maar laat ze eerst eens goed onderzoeken wat er is, voordat ze met voorbarige conclusies komt. Morgen GGZ bellen en uitleggen wat er is gebeurd, dat je erg bent geschrokken van het felle optreden van deze mevrouw.

Rommeldebommel! Pijnlijke harde buiken moet je melden Bee. Tegen mij zeggen ze als ze pijn gaan doen, dan moet je bellen.

Hier mijn lieve vriendinnetje over de vloer. Gezellig bij beppen en geboortekaartje bespreken. ff promoten alvast BYLAURI.COM ...wie weet gaat ze er wel wat mee doen.
    Zij heeft het geboortekaartje gedesigned...oooh tis zo mooi geworden en het is nog niet eens af! Ik laat het tegen die tijd zeker zien, want het het is echt ontzettend origineel :)

En wat het waren...hmmm mogelijk wel jehova's, maar ik heb sinds ik hier woon al 5 keer bezoek gehad. Zaten weleens christenen tussen volgens mij. Anyhow, ik heb respect voor de keuzes van mensen, wat zij ook mogen geloven, maar ga niet bij me deur aanbellen en lopen leuren.

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

@julia lekker uitrusten en genieten :)
    Ik blijf t knap vinden dat je zolang nog door gewerkt heb.
    Want je werkt in de zorg toch ? Dat is ook echt zwaar

Slaap lekker voor de mensen die gaan tukken.
    Hier nog niet , ondanks me slechte nacht .. Ben ik nog niet
    Moe -_-.
    Ml ligt al lekker te slapen ,, maarja die werkt ook gewoon de hele dag ..
    Soms voel ik me dan best lullig tegen over hem, ik slaap
    Soms zo slecht dat ik hem wakker
    Houd en hij moet dan weer vroeg op terwijl ik gewoon nog kan slapen of des Noods nog een extra dutje smiddags doe ..

3. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Ben benieuwd lady naar je kaartje! Fijn dat je je spulletjes al heb kan je lekker knutselen haha

Ik ga proberen me ogen te sluiten maar lukt niet echt te veel aan me hoofd pieker pieker!!!

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

@lady ik ben ook erg benieuwd naar je kaartje hihi !!!

OOHW ik ben ZO benieuwd naar ons ukje ! Haha

5. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ik kan ni slapen hoor!

6. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Zit ook nog lekker op de bank. Douche was heerlijk en ben een stuk opgeknapt.

@Be, nee verkoopster. Staand werk, fulltime. Ik heb het heel lang goed volgehouden.maar nu de knop om is merk ik pas hoe zwaar het is.

7. Behappy

Behappy Niet meer actief

@julia de hele dag staan pfff ik was allang al flauwgevallen !
    Maarja nu kun je lekker gaan uitrusten en het er nog even van nemen voordat de kleine er is hihi :)
    Fijn dat je iedergeval wat bent opgeknapt.

8. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Trappel, trappel, trappel....

9. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Wakker. Damn morgen laatste dag werkenen juist nu kan ik niet slapen. Grrrr

10. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hier ook wakker, zo raar gedroomd weer. En harde harde buik!

11. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook wakker wel heerlijk geslwpenbtot half 4 en das niet mijn normale wakkerwordttijd zeg maar..

Lady gaaf zeg ben benieuwd! En vond je vrirndin jullie naam mooi? :)

Lissa komt goed ach toch laatste dagje! Zet hem op!

12. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Pfff meiden jullie biologische klok ook naar zijn mallemoer wat betreft slapen!! Bah!! Al de hele nacht aan het spoken!! Ga nu weer even leggen en hopen dat ik nog eff slaap gatver!

13. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Rond half zes viel ik weer in slaap emom kwart ovr zes ging mijn weker. Maar laatste dag ff doorbijten...

14. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ook weer wakker. Net als om half 6, om kwart over 2 en rond een uur of 1.

Volgens mij een lichte wee gevoeld gisteren. Ook misselijk en pijn aan mn buik. Pfff kan eerlijk zijn hier he? Ik ben een klein beetje klaar met zwanger zijn en ontzettend klaar om mn ventje te zien en vast te houden.

Vandaag maar weer rustig aan. Iig mn koffr pakken en het zh bellen om mn afspraak te verzetten.

Hoe ist met jullie meiden?

15. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Oh! Wave! :D

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

Waveeee voor BK !

Spannend ! , en ik denk niet dat je de enige ben hoor die er eigenlijk wel een beetje klaar mee is .

17. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe!! 38 weken wave! Nog 14 dagen of (heel, heel, heel, heeeeeel alsjeblieft) korter!! Ik zit in hetzelfde bootje als jij Burning! Sterker nog, heb al een paar keer tegen vl gezegd dat ik echt niet meer wil.. en dat is omdat ik soms het gevoel heb dat ik niet meer kán! Wat een horrorzwangerschap.. anyway, komt een mooie meid voor terug!

Hier ook weer een slechte nacht, als vl er zo uitgaat dan ga ik er weer in. Helaas slaap ik beter als ik alleen in bed lig tegenwoordig..

En ik heb beste keelpijn!! Bah!

Sterkte vandaag Lissa! En ook ik blijf hier komen tot alle mama`s hun ukkie vast kunnen houden! Samen uit, samen thuis!

18. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Morning!

@bk wave!

Hier vanmiddag nAar de vk toe begin er ook langzamerhand wel een beetje klaar mee te raken ookal fiets ik door de zwangerschap heen maar met een man op afstand helse nachten kei beroerd en een zeurende sm wat willen we dan nog meer?? Lekker me kleintje vast houden en daar intens veel van houden en knuffelen! Dat maakt alles goed en me mannetje lekker thuis!! Wat een geklaag al op de vroege morgen van mij bah!

@lissa werkse meid!

@be denk het ook niet nee haha

19. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Morgen!

Hier ook weer een slechte nacht, t is hier echt een slechte een goede....

Lissa succes vandaag!

@klaar mee zijn, ach ja ik ben er op dit moment ook klaar mee, maar weet dat t nog ff duurt dus probeer er nog lekker positief in te staan!

@jimdster nog ff vrouwke dan heb je je man wee lekker bij je!
    En succes bij vk!

Wave coor wavers!

Vandaag voor t eerst met mijn dochter naar de tandarts! Spannend!

20. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @joyce ja is ook zo probeer het ook positief te blijven zien maar wat duren die dagen lang als je dan al niet lekker bent haha spannend met de kleine meid zal ze wel heel indrukwekkend vinden zo op de stoel en alles haha

Deel Deze Pagina