Soms is dat best moeilijk om positief te blijven. Petrea: wave voor jou! En ook succes. Wave ook voor jel en patje trouwens.
Wave voor de wavers!! Hier redelijk geslapen. 1x wakker en redelijk snel terug in slaap. Net wakker met weer ontzettend zeurend gevoel (menstruatie) en lichte krampen ook in bovenbenen. Mijn vriend zei huisarts bellen. Maar wacht liever nog ff af. Mag tot 12 uur bellen. Ik zit pas op dag 2, 3 van de kuur. Ben dinsdagmiddag begonnen dus vanmiddag 48 uur na inname van eerste antibiotica. Zal wel ff kunnen duren? En haal straks ook de cranberrypillen. Tip van.... Cant remember, sorry!! Fijne dag allemaal. Joyce, veel plezier bij de tandarts Lisa, succes met je laatste werkdag!!
Jemig wat een hoop nachtbrakers! Wat vervelend steeds! Hier vannacht een spiegel omgevallen, we begrijpen nog steeds niet hoe! Denk dat de kat ermee te maken had! Spiegel was niet stuk, wel de omlijsting :-/ Ik snap wel dat jullie het zat zijn! Hier ook hoor. Maar ja we kunnen het heel hard roepen, maar de kleine komt toch wanneer ze willen! Zelfs als een handje wordt geholpen, kunnen ze nog denken toedelooeoeooe! Bk de jouwe begint ook al te pesten! Wat een boeven van kids hebben we toch Julia gek he als je stopt ineens hakt het er fysiek keihard in. Alsof je lichaam zegt he heeee eindelijk! Der naam vond me vriendinnetje heel stoer en heel leuk. Ze kwam ons helemaal knuffelen. Ze zegt we hebben maanden lopen speculeren, maar hier zijn we nooit opgekomen. Zo hier vanmiddag zelf ff op visite en lijm kopen, zodat ik hopelijk dit weekend de muurversiering kan afronden
@bk ik vind t ook soms heel moeilijk om positief te blijven, maar ik weet gewoon dat er voor mij voorlopig nog geen einde aanzit, dus ik moet wel! @lady owww leuk dat ze zo reageede! Ik ben heel benieuwd naar jullie naam! @juliaa ik zou ook nog een dagje wachten, maar morgen wel anders zit je weer met t weekend. En cranberry tabletten en sap idd heb ik ook wel gehoord!
@joyce; ik ben ook bang dat het weer 41 weken word. Ik ga echter wel aangeven dat het erg zwaar is op het moment. Ook last van benauwdheid en pijn aan mn ribben. Geen enkele houding is fijn meer... aaaah! Ik houd op met klagen! Want ben nu al zo dol op mn ventje! @straie; herkent iemand dit. Zit zo eens naar mn buik te bekijken en savonds was mijn striae paars en nu wit.
Deze is ooit al eens ter sprake gekomen, maar misschien wel lekker om weer eens te lezen nu de bevalling steeds dichter bij komt... http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/180628-genante-memorabele-bevallingsverhalen.html
@bk of miss hoe je kindje zit en hoe erg je buik uitgerekt word? Ik heb ook geen idee eigenlijk, maar weet dat ze na verloop van tijd na de zwangerschap ook weer lichter worden. @juliaaa ja die is leuk he dat topic! Ook van de pasgeboren kindjes vind ik zooo lief! Echt heerlijk om te zien! Binnen kort mogen we zelf allemaal wat plaatsen!
Moest een hoop bijlezen pff, maar goed we zijn dr weer! @jehova's, ja irritand! Ik zeg nee hoor hoef niet en gauw de deur dicht. @slapen, veel nachtbrakers idd hier, tjeetje. Hier de alfgelopen 2 nachten super geslapen. J.ari spookt nog steeds snachts, maar vorige nacht helemaal stil en vannacht laten huilen, was ook zo stil. Weten nog steeds niet waar het aan ligt. Tis wrs gewoon een fase, maar wel erg vermoeiend. @nora, wat een piep zeg! Daar zit je toch niet op te wachten, je vraagt om hulp en zij trapt t nog ff verder de grond in! Nee ik zou dit niet pikken en klacht indienen desnoods bij ggz. @wave voor de wavers!
Had net een heel verhaal en foetsie weer, en waarom? Harde buiken hier weer minder, wel goed geslapen, ben er ook klaar mee/voor, vandaag komt mams mijn ramen zemen en paps 2 lijstjes schilderen voor op de babykamer. Dit was de korte versie hihi wave voor de wavers!!! toedels
Hier ook goed geslapen , lijkt wel of het om de dag is ofzo.. Lazen jullie op facebook over Thea ? Dat ze misschien vannacht zou gaan bevallen.. Maar de weeen gingen niet doorzetten ofzo En ze hoort vanmiddag of ze word geholpen ofzo .. Ingeleid neem ik aan dan ? Ben benieuwd ! !! Wavee Voor de waverssss !!
zo nachtbrakers... hier ook veel wkker geweest. maar ja zo vaak ook wezen plassen!!! hier vannacht en gisteravond trouwens echt steken in de buik.. ik denk dat t gewoon een mega harde buik was maar toch.. en kon mn draai niet vinden Lady ben erg benieuwd naar het kaartje! En de naam hehehehe wave voor de wavers... Wow 38 weken alweer Petrea!! Baby eruit tja ik wil dr wel graag zien en vasthouden.. maar aan de andere kant het idee dat je dat niet meer voelt bewegen in je buik enzo... tja... maar t feit dat ik gewoon straks weer kan bukken, nagels kan lakken en schoenen aan kan trekken vind ik ook wel weer fijn!!!! lissa veel plezier de laatste werkdag en dan heeft iedereen nu verlof of niet? haha dan wordt het helemaal druk hier overdag! Iederen vrij hahahaha... bij ons wordt vandaag de trap bekleed dus ik kan vrij weinig doen... ga maar eens een cake maken oid...
ooh spannend voor Thea!!!! Zie dat ze bijna 37 weken is... met haar situatie nu miss wel fijn als het komt! oh ik ben zo benieuwd wie als eerste nu aan de beurt is!!!
Zo ik ben er ook weer! Kostte weer ff wat moeite om jullie bij te houden. @melk: hier nog een melkdrinker, ook al de hele zwangerschap. Vind het heerlijk! Fijn maytje dat je het ff nagevraagd hebt. @draagzakken/doeken: wil er graag een aanschaffen maar zie door de bomen het bos niet meer. Er zijn zoveel soorten! Heeft iemand tips? @voogd: omdat wij laatst getrouwd zijn hebben we het toen met de notaris over gehad.. maar wij hebben besloten om niemand te vragen. Want je kunt nu iemand vragen, maar stel dat er over 10 jaar ons iets overkomt, dan is de situatie weer anders en zou je misschien liever iemand anders kiezen. En de situatie van die voogd veranderd ook in de loop der jaren. Wij vertrouwen erop dat onze families op zo'n moment tot de meest geschikte oplossing komen. @geloof: mijn man gelooft wel, is christelijk opgevoed (nl hervormd), ik ben officieel katholiek maar doe er niks mee en geloof het allemaal niet zo.. De familie van mijn man is ook best streng gelovig.. best lastig soms die verschillen. Ben ook benieuwd hoe dat straks gaat met ons meisje. Bij de ene opa en oma zal ze mee moeten bidden voor het eten en bij de andere opa en oma niet.. @hier: de laatste nachten gingen gelukkig redelijk. Wel 2 keer eruit om te plassen en om 7.00 gaat de wekker van mijn man, slapen zit er daarna meestal niet meer in. De vk zei dat het slechte slapen vooral door hormonen komt. Bijna altijd als ik 's nachts ben wezen plassen en weer terug in bed ga liggen krijg ik hele erge buikpijn, krampen. Ik vraag me dan af of weeën ook zoiets aan zullen voelen.. Hebben jullie nu trouwens ook zo'n mooi haar? Het is echt zoveel dikker nu, heb normaal best veel haaruitval en nu in de zwangerschap bijna niet! Zou willen dat mijn haar zo bleef maar dat is helaas niet zo.. en datzelfde geldt voor mijn boobs, ze moeten zo blijven!! Hihi. @Lady en Jel: jullie hebben dan nog een jaartje, ik word volgende week woensdag 30!! Echt oud hoor, ik voel me eigenlijk nog steeds 25 of zo En lady ik heb ook al een paar feestjes voor volgend jaar waar ik graag heen zou willen hoor.. Maar ben beniewd hoe dat dan is, misschien mis ik ons meisje dan wel zo.. @verjaardagen: ik lees dat veel van jullie de kleine straks gewoon mee willen nemen. Maar als de verjaardagen dan 's avonds zijn, leggen jullie de kleine dan gewoon boven ofzo, zodat ze kunnen slapen?
Snow ik kreeg dat ook te horen dat mn haar voller is... Wou dat dat zo bleef Idd we nemen de kleine wel mee naar een verjaardag, gewoon een campingbedje of zo mee.. Net zo handig... Ik wil best wel eens s avnds naar een verjaardag ipv altijd maar i d middag.. En hier word ik over een half jaar 30... ik denk dat je zo oud bent als je je voelt... mooie leeftijd om moeder te worden toch
Olla's allemaal.. Jehova's hihi.. kvind t eik wel jammer dat ze hier nooit aan de deur komen.. zouden ze weten wat voor monster ik ben Jel lees over gastouder, lees per pagina terug hoe was je gesprek?? Lady wat fijn dat je eindelijk je geld terug hebt, en meteen al iets nieuws hebt. Super.. wel belachelijk dat t allemaal zo moest hoor. BK hier kan je eerlijk zijn waarom niet, ik ben er al een paar weken helemaal klaar mee maar weet niet of het een vergelijk is gezien mijn psychische toestand. Knuf. Wat spannend van Thea, heb t nog nie gelezen nog nie uitgebreid op FB geweest. Hier net VK geweest, alles eens lekker open en bloot op tafel gelegd.. ze zegt dat ze het heel erg vind dat ze me nu nog niet kan helpen maar ze me zeker niet door laten lopen tot 40 weken. Vanaf 38 weken mogen we bij de gyn aankloppen (inleiding). Scheelt toch weer 2 weken denken we dan maar. Ook de dokter weer gebeld, die heeft een afspraak geregeld bij de psychiater morgen.. t word w.s toch medicatie want ze zijn heel erg bang voor een postnatale allemaal, ik ook wel eigenlijk.. ik krijg nu een ADVIESgesprek.. kijk dat klinkt al beter. Verder ehm.. mijn buik was gekrompen ten opzichte van vorige keer, nu hebben ze een nieuwe meet methode dus of zij t nou anders/verkeerd deed of dat de buik echt kleiner is weten we niet, dus morgen weer een groei echo (yeah!!). Was sowieso wel weer benieuwd naar t gewicht dus t komt mij niet verkeerd uit NU benk iig de laatste paginas bij. Hoop dat k t bij kan houden. Wave voor de wavers, ik wave nu Zondag pas omdat uiteindelijk de VK de datum op 2 December houdt. Is t wel handig om met haar mee te rekenen ipv 3 dagen "extra te moeten".
@jel jaa hoe was je gesprek ? Klikte het ? @Nora wat een lap tekst haha , een groei echo ! Ben jaloers Wil ook mn ukkie weer een x zien !! De 1 volgende keer is als ze eruit is denk ik haha . @hier zo ff met een vriendin op stap .. Ff eruit.
@nora goed dat je bij vk je verhaal hebt gedaan! En fijn om te weten dat ze je niet tot 40 weken laten doorlopen, maar miss een domme vraag hoor, maar komt dit door de zwangerschap? Ik hoop dat het adviesgesprek wat fijner zal verlopen! Komt goed! @thea ik vind t vroeg hoor om geholpen te worden, ze is nog geen 37 weken! Kan je jezelf nog zo rot voelen, je kindje gaat toch ff voor en ik hoop dat ze toch nog ff een weekje wachten dan. @tandarts mijn lieve schayje deed t geweldig, ging gewoon op die grote stoel zitten, deed der mond open en de tandarts mocht overal kijken! Heeel trots voel ik mij dan!!
Whehe BE ik liep een beetje achter sorry xD Had wat in te halen.. Joyce ik heb een depressie stoornis, maar nu uit het zich wel heel extreem. Of het door de zwschap komt weten we nog niet maar kans is wel erg groot. Thea gelezen op Facebook maar ze is 36+5 zegt ze, waarom zouden ze haar een handje helpen iemand dat mee gekregen? Mijn VK had het specifiek over 38 weken dat ze zouden helpen namelijk vandaar.