Nora goed dat je t er uit hebt gegooid en dat je ze je niet laten doorlopen. En wat fijn een echo! maar meten ze jouw buik dan? Bij mij is dat nog nooit gedaan.. GOed zo dat je snel terecht mag bij de psychiater Ja Jel hoest gegaan? joyce trots op je dochter!!!
Ik heb weer mijn best gedaan alles bij te lezen. Gisteren de hele dag bezoek gehad, dus 's avonds heel moe mijn bedje ingerold. Heerlijk geslapen, alleen even wakker geweest omdat de kleine boef zijn been klem had zitten tussen de spijlen van het ledikant. Toen wel weer wat voorweeen, maar niet genoeg om me wakker te houden. Straks nog een groeiecho. Ik ben benieuwd. Op de terugweg even een lekker broodje halen . @julia, die tip van de cranberrypillen was van mij, ik hoop dat het bij jou net zo goed werkt als bij mij. Goed dat je met verlof bent gegaan. Geniet ervan! @nora, wat een rotgesprek. En wat goed dat je overal aan de bel trekt en je niet laat kisten door zo'n muts. @verjaardagen, op een paar vertrouwde adressen nemen we onze boef wel mee en leggen we boven te slapen. Anders gaat 1 van ons en blijft de ander thuis. Familie woont te ver weg om een avondje op te komen passen. Logeren daar doe ik wel, de eerste keer met 10 maanden, toen we ( net als Jel) naar Londen gingen. @roken, redelijk wat rokers in onze omgeving, maar ze gaan uit zichzelf allemaal naar buiten. Zo, maar even spullen pakken en me klaar gaan maken.
Woops!! haha inderdaad Petrea! @Draagzakken: Tis wat je zelf fijn vind. Ik vind de Beco butterfly erg fijn. Het gewicht draag je op je heupen en niet op je schouders. en je kan m ook op je rug dragen als ze groter zijn. Tot 20 kg gaat ie geloof ik. De manduca hoor ik ook veel goede dingen over. Manduca babydrager | Babydrager / draagzak | Babybij Beco Baby Carrier | Beco Baby Carrier @Nora: Fijn dat ze je iig niet 40 laten lopen. Jij ook knuf! @Hier: Ziekenhuis gebeld. Ik mag nu dinsdag ipv donderdag. Scheelt weer 2 dagen. Ik hoop ook dat ik niet tot de 40 hoef te lopen al houd ik er wel rekening mee. Ik ben het type wat altijd te laat aan de bel trekt als het niet gaat en houd te veel rekening met anderen. Dat ga ik nu dus niet doen. Ben erg benieuwd wat die gyn gaat zeggen... Ohja! Weer even een buik foto gemaakt. 37 weeks and counting. Bekijk bijlage 281093
Mooie buik foto bk ! Ik hoop ook niet tot 40 te moeten lopen maarja.. De gemiddelde baby word tussen de 38 en42 weken geboren .. Dus ik ga er maar vanuit.. Dan kan het altijd meevallen .
Owja draagdoek/zak Ik heb gekozen voor een ergonomische zak zodat ik niet hoef te knopen, dus net iets makkelijker! En ik vind de hoptye van meitye gewoon heel mooi en hij kan vanaf de geboorte en is verstelbaar. Ik zag t op een gegeven moment ook ni meer, dus uiteindelijk gewoon een gekozen. Owja t vastzetten is wel verschillen bij de zakken, de is met klittenband, de ander knoop je alleen op je buik en nog een ander is met een verstelbare ring.
@joyce ja dat dacht ik ook al wel errruuuuggg vroeg. Hier doen ze dat vast niet en wil ik ook niet ..maarja weet niet in welke situatie ze zit.
Hoi! Heb weer een hoop terug te lezen en te reageren zie ik al wel. Kletstantes! @ Lady, ben het helemaal met je eens hoor. Mensen moet je geen dingen op gaan leggen, heb er zelf er ook echt een hekel aan als ze langs je deur komen. Je schrikt je toch wezenloos door een vallende spiegel in de nacht, haha... Ik lees weer over een hoop nachtbrakers. Ik was er ook zo 1, maar ik ben blijven liggen, maar volgens mij heb ik wel van 2 tot 5 of zo wakker gelegen.... Vreselijk! @ Wave voor een aantal dames incl. mezelf. @ Lissa, werkse op je laatste dag. Dan lekker genieten van je verlof! @ BK, ik ben er ook wel klaar mee eigenlijk. Ben enorm blij en dankbaar dat dit kindje het zo goed doet in mijn buik, maar wil haar ook zo graag zien, vast houden, ruiken, knuffelen en wat ook maar.... Wat duren 9 maanden toch lang! Mooie buikfoto. @ Joyce, s6 bij de tandarts. Oh lees net dat je al geweest bent. Knap hoor van je dochter dat ze zich zo groot hield. @ Juliaaa, ja leuk he dat topic. Heb er ook weleens gelezen en smakelijk om moeten lachen. Hopen dat ik zelf niet zulke grote blunders maak dat ik ook in dat topic mee kan schrijven. @ Naam baby's, ben heel benieuwd wat jullie allemaal uitgekozen hebben en of er dus dubbele namen tussen zullen zitten. @ Snowbird, vind het ook helemaal niet erg hoor om 30 te worden. weer een nieuwe mijlpaal in mijn leven.... Dus jij bent bijna jarig... @ Nora, goed dat je morgen op gesprek mag bij een psychiater. Hopelijk kan die wel wat voor je doen. Wat zegt je partner er eigenlijk van. over je situatie? Ziet hij ook een postnatale depressie aankomen als je er niets aan laat doen? @ Over thea, als er geen reden voor is zullen ze haar toch vast niet zomaar een handje helpen? Ben wel benieuwd hoe dat nu precies zit. Men, wat had ik veel bij te lezen, maar ik ben er weer.... Dat gesprek met die gastouder: daar heb ik een goed gevoel bij. Een aardige vrouw, en haar manier van werken sprak me wel aan. Nu hoop ik natuurlijk dat het wederzijds is. Morgen krijg ik telefoon van het gastouderbureau of zij mij ook ziet zitten... En dan heb ik een gastouder! Die vrouw woont tegenover het zkh, dus ik kon zo oversteken voor mijn ctg die ik na die tijd had.... Ook weer helemaal goedgekeurd. De gyn zei zelfs dat ze de baby bijna TE druk vind, dan kan ze zien aan al die pieken en dalen. En dat ik ook aan mijn eigen rust moest denken, goed rusten en zo... Ze is idd heel bewegelijk. Ben benieuwd of ze dat ook is als ze uit de buik is.
Ik zie in een andere post van haar staan dat ze zegt ik hoor morgen of ik geholpen word want ik kan niet meer.. Maar volgens mij om die reden gebeurd er nog weinig? Naja hopen op t beste voor haar en de baby..
Fijn dat t gesprek fijn ging Jel en dat alles bij de gyn ook weer goed is! Had jij nou al een datum van inleiden? Nee he? @nora ja zag ik ook staan bij der facebook, maar t zou raar zijn als ze zo vroeg geholpen word. Ik zou t zelf niet eens willen, zoo vroeg geholpen worden, maarja thea rookt ook gewoon heel de zwangerschap, snap ik ook niet. Nou ik ga ff me dochter en mezelf op bed leggen!
@ Joyce, nee maandag ga ik met mijn man op gesprek bij de gyn. Dan horen we wanneer ik ingeleid ga worden. Slaap lekker.
Ik ook al snap ik dat zelf ook niet ;-p Snap alleen de link met roken-inleiden niet zo goed?? Ik zou het ook niet willen, D. is dus met 36+5 geboren en hij was echt maar klein.. best wel wat gezeur mee gehad. Mgoed.. ze zullen het niet zomaar doen dus als ze ingeleidt word staat er een medisch team achter. Wie zijn wij dan om dat in twijfel te trekken.
Euhm weet het niet meer haha. Mijn vriend begon opeens met "opruimen" maar daarbij gooide hij mijn systeem in de war. Wat hij al dagenlang moet doen laat ie liggen. (Spullen naar berging brengen) Ben ook benieuwd naar Thea. Weet niet hoe serieus de weeën zijn. Ga zo maar opruimen dan, want mijn vriend wil het klaar hebben. Hahaha nesteldrang bij mannen??
Ik bedoelde eigenlijk gewoon dat t der ni zo veel zou uitmaken. Weetje ik ken der helemal niet, maar ik kan hier gewoon niet zo goed tegen. Dat hele verhaal van der eigenlijk. Dus ik hou nu me momd er gewoon over @juliaaa hier heeft ml ook af en toe van die buien, dan moet alles ineens!
Haha oke Ik rook zelf ook nog steeds, heel slecht.. irriteer me er zelf ook aan dat t gewoon niet lukt om te stoppen. Maar je weet niet wat de achterliggende reden is he, als zij "alleen maar" genoeg van heeft wordt ze echt niet zomaar ingeleidt lijkt me. Daar moet veel meer bij komen kijken. Ik zit psychisch helemaal aan de grond. Ik kan echt niets erbij hebben, en toch had ze het "pas over" 38 weken. Vandaar mijn vraagtekens erbij.. Mgoed ik snap je wel denk ik.
Ik zeg al, ik ken der helemaal niet tuurlijk en als t moet dan moet t kindje eruit natuurlijk. Maar voor de 37 weken al is wel heel vroeg. En over t roken, tja dat vind ik niet kunnen, maar ik snap wel dat als je al problemen hebt deze door zo iets als stoppen met roken alleen maar groter kunnen worden. Jij hebt nog door dat t eigenlijk fout is en heel slecht maar bij haar vraag ik t me af... Zeg maar. Maar genoeg erover van mijn kant Ik hoop zeker voor jou dat je wel bij de 38 weken geholpen word en dat je snel van je depressie af bent! Dikke knuffel!!
Dankjewel, lief van je. En nee het is niet goed te praten hoor dat roken.. baal er ook nog steeds van. Maar het is nu even niet anders. Khou facebook iig in de gaten, ben heel ernstig benieuwd. Ook Geert had t over inleiden, who's next ladys.. Er morgen er al een hoop officieel bevallen nu he... spannenddd..
ben benieuwd hoe het gaat met Thea @hier: veel buikpijn, maar dat zijn mijn spastische darmen die echt hels pijn doen... gelukkig gaat het na een nachtje slapen beter.
Ik heb ook het idee dat ik wat meer mijn darmen voel met lopen en ik sneller een opgeblazen gevoel heb. Jullie ook?
kan me nauwelijks bewegen erdoor maar denk dat het komt omdat onze darmen nu helemaal plat gedrukt worden vraag me ook af of anderen dat ook hebben idd