hahahaha @Suus: Mijn kleine werd vorige week maandag al 6 pond geschat dus zal aardig die kant uit gaan. Mijn meisje was bij 41+2 3200 gram. @Nattigheid: Hier helaas ook heel erg @Joyce: Smakelijk eten! Wij hadden gisteren frietjes en vandaag bami @Onze: Die van jouw zoekt ook een andere uitgang? hier is navel een groot favoriet haha @Nora: Ze kunnen er zo makkelijk naast zitten, daarom ben ik ook erg benieuwd naar dinsdag. Als de baby dan in dezelfde lijn als de laatste twee keer is gegroeid zal het wel zo zijn, maar hij heeft echt een groeispurt gehad dan. De gyn zei toen al dat het ook kan dat zij en die voor haar net mis hebben gemeten. you never know. Todat ze eruit zijn dan.
Kwebbelkonten!!!! Ongelofelijk! Ik kan niet eens een dagje pleite Komtieieieie.... Snow: Feestjes leuk! Nou mogelijk treffen we elkaar op eentje, dus proosten we samen op onze meiskes Trouwens al die Q-dance en ID-T feesten, kan nu bijna naar alles gratis! Er werken nu 2 vrienden voor Q-dance. Vrijdag kan ik naar Dirty Dutch en zaterdag naar Headhunters, Ik wil bijna gaan weet je dat al ga ik maar op de tribune zitten, hahahaha Wel bijzonder dat je schoonouders nog zo gelovig zijn. Maar kleintjes passen zich er goed op aan. Nora: Wat goed dat je er weer achteraan bent gegaan! Hopelijk wordt het advies nu idd beter! Joyce: Ik mag hopen dat je nu meer geluk hebt met de ponden! En ik snap wel wat je bedoeld omtrent Thea. ....en ze zullen haar niet helpen mits het niet medisch is. Ze sturen er gewoon naar huis, lijkt mij. Ik bler hier ook van ik wiiiihiiilll, maar goed ik weet in mijn achterhoofd, dat ik dan dom bezig ben, dus ik vraag morgen helemaal niks Jel: Ik denk dat het opmeten erg lastig word aan het einde van de zwangerschap. Het word een verrassing! Suus: wat lekker een gestoffeerde trap! Welke kleur is het geworden? Julia: een weeenapp? Hahaha hilarisch! Hoe bevalt je eerste echte dagje niksen? Maytje: Zeker leuk dat ze haar naam leuk vindt. Vervelend dat jij je niet zo fit voelt. Rommelen, is dan echt begonnen zo te lezen. Moeder natuur is zo cruel soms! Bee: Hier ook meer last van die krampjes en darmen dingen hoor. Ineens he? Ergens heb ik gelezen als je ineens een andere stoelgang hebt, kan een begin zijn Nou kommaaaaaaar opppp!!! BK: Ook leuk het kaartje binnen? En kunnen kiezen wat voor papier? Facebook: Ik vind het toch wel bijzonder dat Dinh daar continu dingen van zichzelf plaatst, maar ons nooit echt vraagt hoe het gaat Merk dat ik me dan een beetje irriteer aan zijn opmerkingen van wie weet zijn wij de volgende. Misschien ook goed om te vragen hoe de rest het doet? Snap wel dat het enorm spannend voor hem is, dus nevermind! Zo lief. Me nichie heeft boerenkool voor me gemaakt, dus jam lekker happen straks. Me vent is laat vanavond. Buuf komt op bezoek, zodat ik het poezenspul kan uitleggen en sleutel kan geven. Ooh en zo snugger ik ben met dat behang aan de slag. Dus ik overgetrokken. Had ik figuurtje van de verkeerde kant overgetrokken, dus nu moet ik die kant alsnog schilderen whehehe blonTTT (is nou net het meest leuke stukje uit het behangetje!)
Haha lady dat had ik ook bij dinh, maar dat is van t begin af aan zo geweest. Ben benieuwd wanneer ie nou echt moet, maar 29 okt is een populaire dag volgens mij!
Ja dat zeker en dat heb ik al gepost, maar vraag dan ooh waarom dan?? Ik heb nu wel gereageerd, maar ik heb eigenlijk zoiets van hmmm why...hij vraagt ons ook niks, maar dropt alleen zijn puntje. ..er zijn met mij al 3 anderen die spullen bij die deco hebben geplaatst en nog steeds niks hebben. Echt bizar! Ben wel nieuwsie naar ikke's twins. Heb haar ook niet op FB,...ik ben zelf het type, dat ik mensen niet snel toevoegt. hehhe hoe bedoel je arrogant
Hahahah lady ! Ik snap je inderdaad.. Is voor ons ook wel leuk als er gevraagd word hoe t gaat maar ach. En het KAN een begin zijn die stoelgang i hope so .. Maarja wachten t gewoon af. Idd wel lief dat ze eten gemaakt heeft , heerlijk ik hou van boerenkool.. Wij hebben witlof gegeten. Nu een warme chocomelk jam! En daarna lekker warm douchen. Hoe zal t eigenlijk met Thea verlopen zijn ?
Lady hier precies t zelfde... t gaat om hem/hunzelf... ook hier op zp... ik reageer daarom ook nie echt op hem.... Feestjes gewoon genieten straks weer joh!!! En eet smakelijke met de boerenool!!! mjam altijd lekker Trap is super, we hebben licht bruine kleur laminaat boven en een donkere kleur boven, t is een bruinige cognackleur ertussen in. Echt supergaaf geworden!
Houdt je man ook van boerenkool? Want mijn pino niet. Mijn nichtje hoorde dat, dus komt nog regelmatig wat brengen, hahaha! Echt te lief! Witlofffie ook heerlijk, maaruh chocomel erbij ??
@lady: Ik heb dat ook heeeeeel sterk bij dinh maar wilde er niets over zeggen. Het is inderdaad nogal eenzijdig. Daarom vraag ik m eigenlijk nooit iets. Weet niet eens of ik er nu op heb gereageerd. Alleen succes ofzo? Misschien is het man eigen maar ik mis hem hier niet echt iig. Wel grappig dat meerdere dat dus hebben, ik dacht dat ik daar alleen in was haha.
@ Lady, dat is precies waar ik vanmiddag ook aan zat te denken. Viel me namelijk op dat hij niet gereageerd had op het bericht van Ikke, maar wel bekeken had. Maar vervolgens wel zelf komen met een bericht. Moeten we daar dan ook serieus op gaan reageren? Ook als ie hier in het topic komt gaat het altijd over iets over hunzelf, maar nooit een geïnteresseerde vraag of reactie op ons. Het zal misschien wel deels ook de hormonen zijn, maar dan ben ik er ook snel klaar mee....
@lady ook Pino grappig , iedereen noemt mn man hier Pino, onze vriendengroep dan.. En mij noemen ze Miep.. Miep & Pino charmant he. Maar die lust ook boerenkool hoor hahaha
Lady ik reageer ff alleen op jou.. (normaal reageer ik op iedereen whaha xD) Ik irriteer me daar mateloos aan, vanaf t begin af aan al. Heb hem ook van mijn pagina verwijderd. Ik vind het helemaal niet erg als een keer iemand ego komt vertellen hoe of wat, of een paar keer achter elkaar.. we hebben allemaal zo onze perioden, maar hij reageert echt helemaal nergens op... Ben blij dat iemand het nu zegt, ben het er helemaal mee eens. Reageer dan ook niet op zijn statussen (lekker flauw..)
Volgens mij heef iedereen dat wel. omdat het nogal duidelijk is hoe het eigenljk gaat. Maar goed nie iedereen hoeft zich eraan te irriteren.
Hier lust ml ook al geen boerenkool! Haha Ik voel ke af en toe zo schuldig naar mijn dochter...... heb er nu gewoon achter een filmpje gezet omdat ik geen puf meer heb..... Baal af en toe zo van mezelf! @bk ik dacht ook dat ik er alleen in was, dus dacht zeg maar nix...
Oh nee hoor niet iedereen hoeft t irritant te vinden idd.. maar ik vind nogal snel dingen irritant dus ja hier gaat t rap whaha XD Verder vind ik t erg leuk in de groep hoor!!
Wat 'grappig' dat iedereen dit dus had eigenlijk.... Ik zat net onder het eten koken te denken om er iets in het topic over te zeggen, maar Lady was me voor. Hij heeft ook hetzelfde meegemaakt als ons, en ik snap wel dat het allemaal extra bijzonder is dat je dan weer zwanger bent en alles goed verloopt, maar ik kom toch ook niet alleen maar ego berichten vertellen dan? Net alsof het alleen maar belangrijk is dat ik dan weer zwanger ben, en de rest me geen kloot kan boeien. Absoluut niet dus. @ Nora, je hebt me op een idee gebracht. Weet niet of we lullig over komen met z'n allen. Maar grote kans dat ie dit niet eens leest. Is alleen met zichzelf bezig.
Uhh spruitjes!!!!! Boerenkool is heerlijk, misschien van het weekend maar eten dan, met een Hema rookworst erbij.
Oe ik vind t altijd zo lekker klinken boerenkool.. weet niet waarom, want ik vind t niet lekker hihi. Zuurkool wel maar vriendjelief hier lust dat niet