Gezellig dit!! Eet smakelijk Lady! En ik ga voor een shoarma baby, als ze er maar uitkomt! Lig hier in een deuk om onze wens met haar pfffrrtttt...
Ik eet met de pot mee. Heel veel kaassaus en jus erover heen en het komt goed haha. Hema worst uit het vuistje, heerlijk! Deed ik vroeger met mn moeder als we dan samen kleren gingen kopen toen ik kleiner was. In het donker, lekkere worst in je hand ... hmmmm... En dat klonk vunziger dan bedoeld hahaha
@lady...wie biedt zich aan om ervoor te zorgen dat er weer een nov. beebje is voor dit topic vol is...... Hier is het errug rustig vandaag, dus ik zal het nie wezen...bij wie rommelde het nog meer....(die zwangerschapsdementie ook (ik noem zelfs de brievenbus een prullenbak en herhaal dit ook gewoon 3 keer als mijn moeder het me drie keer hardop lachend vraagt))
@Maytje, was jij degene met last? Menstruatie gevoel? Bij mij bleek dat dus een dikke vette blaasontsteking. Verder had ik geen gekke dingen bij plassen. Niet anders dan anders. Helemaal niet extra vaak en ook niet pijnlijk. Maar wel zeurderig gevoel en pijnlijke harde buiken... @Joyce, groot gelijk. Lekker voor een dvdtje zetten!! @Ik weet niet meer wie het vroeg. Mijn eerste verlofdag bevalt goed. Lekker rustig aan rommelen in huis. Lekker slapen en niets hoeven. @Dinh, mij was het ook opgevallen idd. Trek me er verder weinig van aan maar merk wel dat ik het niet leuk vind om weer een bericht van hem te zien komen. Hij vraagt dan wel hoe wij het ervaren maar reageert daar dan verder niet op. @Eten, I love boerenkool, hutspot, stamppot boerenkool en zo verder. Net aardappelen met sperziebonen en vissticks op. Dat had ik allemaal nog in huis. Ben de deur niet uitgeweest vandaag. Mijn vriend wel voor de lunch en andere dingetjes.
Oké, ff een hele stomme rare vraag hoor, maar lees allemaal dingen over dinh, maar is dat nou een man die gaat bevallen??? Lees dingen over zijn hormonen enz?? Voel me echt achterlijk nu hahaha En ik heb nu echt zin in zo'n hemaworst, vooral die saus van die hotdog hahaha Die is zo lekker!
Ja jiezzzzz.... ik weet niet HOE!! Ik praat tegen haar dat ze er wel uit mag komen, ik heb tonic gedronken, ik zorg elke dag voor samentrekkingen van de spieren daaronder (als je begrijpt wat ik bedoel??) maar ik moet wel wat hulp krijgen van dat eigenwijsje in mijn buik!!!
Hahahahahahha bk hahahahah oh lachen dit!! Hihi oh shit juliaaa dan ga ik het maar even voorleggen maandaag.. Ze vroeg het al afgelopen maandag maar toen zei ik nee dat gevoel ken ik wel en ik moet niet extra extra plassen en.dat doet ook geen pijn. Nou ik.zal t maandag toch maar ff vragen dan.
Ja, dat is een man die zwanger is. De eerste in NL. Nee hoor, hij spreekt namens zijn ega (vrouw). Zij is vietnamese meen ik en kan niet goed Nederlands. Dus hij zit als man op dit forum....
BK!! Ik kom niet meer bij hier!! VL zit me verbaasd aan te kijken!! Ja, dat heb ik ook gezien May! Ik zag ze ook kokhalzen! Als er volgend weekend nog niks is gebeurd ga ik dat ook doen! Niet kokhalzen maar die ananas stam eten dan heh..
@Petrea, Alles in één keer proberen. Tonic, ananas en wonderolie terwijl je al traplopend seks hebt Schijnt allemaal wee opwekkend te werken
Hahaha idd ik denk ik kan moeilijk zeggen dat ze een anansstam aan het pijpen was hihi. Maar daar leek t idd meer op haha