Suus 10 kilo valt heel erg mee! De laatste keer dat ik over gewicht las was ergens in de 20 weken en toen hadden ze het al over 10 kilo. Dus dan zit je nu aan t einde toch goed? Leeftijd hmm ik voel me best jong zo ja, maar ik ben "al" 25! Over 10 dagen 26 *geen hint hoor hihi* Was 21 toen ik mijn eerste kreeg. LOL kaassaus op spruitjes yugh.. mn vader had ze eens gepanneerd zou volgens hem heerlijk zijn. Een laagje met in t midden ranzigheid bahbah.. Aanbieden ehm.. nee ik toch nog maar ff niet, hoe moe ik ook ben of hoe erg ik t ook gehad heb zing ik liever even door tot de 37/38 weken.. Al rommelt t hier ook wel al heftig blijft hoop ik de ontsluiting bij die 1.5/2 cm. Whaha Mandy een man die gaat bevallen? Ik denk dat we hem dan allemaal net iets interessanter gevonden hadden !! Ben wel blij dat ik nu ff online ben hoor, goed voor de lachspieren thanks dames En idd wat is het druk hier! Hoi allemaal?
Ik heb wonderolie in huis, van een tijd terug... Ananas ook maar geen hart, trap al vaak op en af geweest, manlief niet thuis... Tonic lust ik echt niet! Haha
pff wat een drukte!!! Stamppot heerlijk!!! K hou alleen nie zo van hutspot maar kan t eten!! vieze scheten tja... ik zie op tegen een bevalling met iets extra's zeg maar... Je kan ook gewoon poepen daar... jakkes!!!! Volgens mij kan me vriend dan nooitmeer normaal naar me kijken
Seks helpt ook. Hier was het waarschijnlijk de trigger bij D. alleen was dat natuurlijk niet de bedoeling met 36+5 als ik dat had geweten had ik netjes 2 dagen gewacht. Uur later had ik weeen (superzaad )
Weet je dat je je daar dan echt gewoon helemaal niet druk over maakt?? Ik had ze gewaarschuwd, ik moet poepen.. nee hoor zegt ze dat lijkt maar zo. Ik zeg nee ik moet poepen, nee dat lijkt maar zo.. oke komtieeee... :x Moet je voorstellen hoe dat ruikt joh, vruchtwater poep en viezigheid. Eetsmakelijk meiden.
Poepen hoop ik ook niet te doen tijdens de bevalling. Weet nog dat ik tijdens het persen daar enorm op gefocust was: niet poepen, niet poepen, niet poepen, niet poepen, niet poepen. En ik heb ook niet gepoept. Lijkt me ook best genant. En lekker stinken. En stel dat het geen 'dikke' poep is maar dunne spetterpoep. Dat de gyn spetters op de bril heeft zitten. Haha ik ga wel erg ver nu.
seks zal hier niet gaan gebeuren de laatste keer is al maanden terug heb geraspte kaas op de spruitjes stamppot en spek en gehakt, lkkr veel knoflookpoeder hmmmmmm
Wel lekker dat jullie de oma van dit topic deze circusact willen laten uitvoeren! Enne... is het seks of een hoogtepunt want seks zie ik niet zo zitten nu!
Hahaha nora, gelukkig mijn bordje net leeg. Hebben jullie dat stukje in Toren C gezien? Zal ff kijken of ik em.kan vinden
Volgens mij een hoogtepunt en sperma waar een stofje in zit. Dat kan de boel opwekken. Maar hier ook al een tijdje seksvrij hoor. Geen behoefte meer aan nu,
Hahahah Jel ja daar dacht ik vd week aan joh.... t komt hier zelden voor maar als ik al eens spetter dan denk ik jeuzes wat nou als... xD Ik zie ze de muren daar al desinfecteren rofl.. Euh volgens mij is het t hoogtepunt wat kan stimuleren en t sperma wat dan weer als weeopwekker werkt?? Wat een foefjes allemaal. Denk niet dat er vanavond nog iemand bevallen gaat (Of Thea moet bezig zijn?)
hahahahahaha Jel spetterpoep!!!! Oh ik zie t al helemaal voor me!!!!!! En nora superzaad!!! ik moet zeggen de lust is op t moment wat minder hoor... maar goed ik denk dat ik maar ook mn kerel iets vaker ga bespringen
Kan je hier niet chatten ipv je topic vervuilen zoals wij nu doen?? Lady is zich maar op haar boerenkool gaan richten, hahaha!
seks is hier ook al lang geleden...moet er ff niet aan denken nu. En volgens mij is het idd ook een stofje in de sperma die ervoor zorgt dat als er al activiteit is het versterkt wordt. Kan niet opgang brengen als er nog niks is geloof ik. spetterpoep bij de gyn op de bril....tja....beroepsrisico!?