Hier kijk ik altijd expediti robbinson, maar verder niet echt interesant! Succes morgen nora, hier ook een drukke dag met boodschappen enzo!
Hier ook een rustige beeb vandaag maar ze schuift wel alleen zachter dwn anders. Maar dat kontje ken ik ik ga straks expeditie robinson kijken, vanmorgen gtst al gekeken.
Nora ik denk niet dat t op kan gaan, maar zeker iets om na te vragen. Maar ik denk dat je je geen zorgen moet maken over dat t op is.
Zou t wel ff vragen idd maar volgens mij kan t niet op.. Wordt steeds weer aangevuld.. Dat dad ht ik namelijk ook als je vliezen breken, dat de baby dan droog ligt.. Maar volgens de vk kan dat niet en wordt t steeds weer aangevuld..
Klopt, dat begreep ik ook, dat het steeds weer word aangevuld. Denk niet dat de baby al je vruchtwater opdrinkt hoor, maar je kunt het altijd vragen. Mijn broer belde net en ik schrok echt weer van hem. Hij klinkt zo anders en kinderlijk. Schijnt ook echt spastisch te doen met armen. Morgen mag hij na ruim een week ziekenhuis naar een woongroep voor verstandelijk gehandicapten. Normaal woont hij alleen in een huisje maar hij kan nu echt niet voor zichzelf zorgen, en daar is altijd begeleiding aanwezig. Binnenkort krijgt hij nog die second opinion. Het is nog erg onduidelijk wat ie nu heeft. Maar dat er wel iets aan de hand is is wel duidelijk. Wel zielig voor hem hoor... Hij is niet meer de broer die ik normaal ken.
Hmm ja daar heb je indd een punt.. T zal ook wel meevallen idd maar kan niet ontkennen dat t me toch bezig houdt.
Jee Jel das niet zo mooi! Was even vergeten van je broer, maar goed dat ie ergens anders kan gaan wonen. Hoop dat ze toch snel achterhalen wat er mis is.
We postten net tegelijk denk ik maar wat heftig Jel.. moet ook pijn doen om hem zo te zien Ook ik hoop dat ze snel iets meer weten.
Okee.. Ja volgens mij woont ze tijdelijk bij haar moeder Maar dat weet ik niet zeker. Wie weet is ze bezig !! Spannend. @nora suc6 morgen meis , en idd drukke dag ! @petrea sweet dreams ! Hopelijk word je vannacht wakker met weeen haha @jel dat moet wel moeilijk zijn zo met je broer
Jel, wat naar dat je zo duidelijk achteruitgang ziet maar niet duidelijk is waar het vandaan komt. Fijn dat hij nu oo een groep terecht kan. Dan blijft hij niet alleen. Nog 2 overhemden en kussenslopen strijken. Bleg ben moe maar heb mezelf beloofd het vandaag af te maken.
Jullie gaan me nu echt te snel! Heb alles even vlug half doorgelezen. Heb niet de ernergie om alles helemaal te lezen. @ Ladylola: ik heb niet echt de behoefte om uit te gaan, in ieder geval niet sinds deze zwschap. Daarna misschien wel weer een keertje. Maar dat zal eens in de zoveel tijd zijn. Eerst maar genieten van ons nieuwe kindje! En dan komt vanzelf wel weer die behoefte denk ik. @ Hier: vandaag bij de VK geweest voor de laatste echo. Zag er allemaal weer goed uit. De VK's hebben overlegd en geven me nu een medische indicatie dat ik in het ziekenhuis moet bevallen, ivm vorige bevalling veel bloedverlies en dat we geen lift hebben bij ons huis. Dus dan zou ik weer in de woonkamer moeten bevallen dat zie ik niet zo zitten.. Maar ben vooral blij dat ik weet waar ik aan toe ben. Verder nog steeds heel moe. Heb expres vanmiddag niet op bed gelegen zodat ik hopelijk een keer vanacht goed slaap. En krijgen jullie buikjes nu ook zo'n groeispurt? Ik merk het nu wel heel erg..
Ik zie ook de update op Fb.. Met dit termijn had ik ook niet aders verwacht.. Al 2cm ontsluiting maar ook daar kan je weken mee rond lopen heb ik wel eens gelezen.
@nathalie gelukkig zag alles er weer goed uit Ik merk hier niet echt een groeispurt van me buik (jammer genoeg) haha Nog steeds kijken mensen vol ongeloof naar me buik als ik zeg dat ik 37 weken zwanger ben
Whaha hier ook Be.. XD Klein maar fijn eh.. Nathalie fijn dat alles goed was! En idd met 1/2 cm kan je best een tijd rondlopen nog hoor, is ook geen indicatie om in te leiden volgens mij. Maar daarom vroeg ik het aan dr ze reageert er verder niet op jammer genoeg. Blijft een beetje mysterieus dus.
Jel wat vervelend dat je broer zo achteruit gaat!!! Echt heel vervelend. hopelijk vinden ze toch snel een oorzaak.. groeispurt hier ook... thea idd ze zit nog onder de 37 weken... kan vanzelf nog wat gebeuren.... Vanzelf komt het wel dat is 1 ding dat zeker is...
@ Nathalie, fijn dat het goed was bij de vk. Die buikspurt heb ik hier ook heel erg. De buik word steeds ronder.