Ships.. ik dacht dat we die 115 nog wel even konden halen maar t zwakt al af.. hihi. Ik ga nu ook echt maar naar bed, hopelijk hoef ik niet 30 pagina's bij te lezen morgen vroeg. Trusten meiden, bedankt voor vanavond mn lachspiertjes doen t nog!
Voor t zelfde geld lopen wij ook wel met 1 of 2 cm ontsluiting al. Volgens mij kan je daar idd weken mee lopen. Zegt mij dus ook niet zo veel..dat zag je wel bij barbie. Maar goed ik heb de hele update niet gelezen dus eigenlijk geen idee wat er staat Hier een kleine groeispurt maar nog steeds een klein buikje net als be en nora dus. Nou om eerlijk te zijn vond ik t best jammer de hele.tiid maar nu ben.ik wel blij met zon klein buikje en hoop ik dat er niet teveel meer bij komt.Voor t zelfde geld lopen wij ook wel met 1 of 2 cm ontsluiting al. Volgens mij kan je daar idd weken mee lopen. Zegt mij dus ook niet zo veel..dat zag je wel bij barbie. Hier een kleine groeispurt maar nog steeds een klein buikje net als be en nora dus. Nou om eerlijk te zijn vond ik t best jammer de hele.tiid maar nu ben.ik wel blij met zon klein buikje en hoop ik dat er niet teveel meer bij komt.Voor t zelfde geld lopen wij ook wel met 1 of 2 cm ontsluiting al. Volgens mij kan je daar idd weken mee lopen. Zegt mij dus ook niet zo veel..dat zag je wel bij barbie. Hier een kleine groeispurt maar nog steeds een klein buikje net als be en nora dus. Nou om eerlijk te zijn vond ik t best jammer de hele.tiid maar nu ben.ik wel blij met zon klein buikje en hoop ik dat er niet teveel meer bij komt.
Ohh das een rare post van mij hahah nathalie fijn dat alles goed was en idd dan kan je beter int ziekenhuis gaan toch
Slaaplekker Nora ! En idd beetje vaag allemaal op Fb. ML is monster fish aan het kijken , z'n favo programma op Discovery .. En ik beetje laptoppen
3 kleine groeispurten maytje? Haha Jel; wat naar van je broer. Was ook vergeten ernaar te vragen! sorry! Euh... groeispurtjes; ja die van mij rijst de pan uit. Billenboogie; hier ook. Hij is heel beweeglijk en mn buik gaat dan ook alle kanten op. Als ie dat doet voel ik een enorme druk op mn vajayjay. Herkenbaar? Nu ff game of thrones kijken op bed. Net mn vluchtkoffer ingepakt. Weer iets klaar!
Oh sorry vergeet helemaal op jou te reageren jel. Maar bah wat naar zeg van je broer.. En eng ook! Knuf!
@ Maytje, denk al, allemaal herhaling in je post. Heeft ze dan zo'n zwangerschapsdementie dat ze de dingen opnieuw verteld? Geeft toch niks dat jullie niet meer naar mijn broer gevraagd hebben. Je kunt ook niet alles onthouden. @ Bk, wat is een vajayjay?
Jel, das idd naar van he broer zeg. ik hoop dat er bij de second opinion wat meer uit komt. Hier ook wel wat schuddende billetjes, maar vooral voetgetrappel en de hik. Groeispurtjes wel gehad, buik is nu ong 36 cm maar staat gelukkig stil. je hoeft je bij mijn buik niet af te vragen.of er een beebje in.zit. vooral schoenen aandoen is drama....liefst hele dag sloffen aan maar dan kijken ze zo raar bij c1000
Haha vajayjay is vagina. Zo noemen ze dat in amerika weleens omdat ze te preuts zijn om vagina te zeggen. Plus het klinkt grappig!
Wat een gerommel zeg in sommige buiken. Hier alles nog altijd rustig. @ Bk, dacht het ook al hoor. Dacht eerst dat het zo'n autocorrectie was. Die steekjes voel ik zo nu en dan ook weleens. Of een heel licht menstruatiegevoel. Maar niet voortdurend. Soms met vlagen even.
Jaaa sommige rommelen heel wat af ! Spannend Hier is t ook gewoon rustig , soms wat harde buiken maar dat heb ik nu al zo lang .. Dat is niets nieuws meer. Haha .. Nou hopelijk bevalt er iemand binnen die 100 berichten
Ligt eraan natuurlijk hoe hard die 100 berichten gaan. We kunnen ook afspreken een week niet meer te posten, dan is er vast wel weer iemand bevallen.
Dan mogen ze heeel hard opschieten. Nog maar een paar berichten. Nou strijk is klaar. Ben er trots op. Verder nog rest van babykleertjes ingeruimd maar Omg ik heb veel teveel!!! Zelf maar een paar rompertjes en 1 pakje gekocht. De rest allemaal gekregen. Gelijk maar kleertjes in de ziekenhuis tas gegooid. Idd met een zwitsal buideltje. Die had ik ook in de commode. Die ruikt ook nog heel erg nieuw. De babytas is nu klaar en nog een paar laatste dingen voor mij en as vader en is die ook klaar. Wel optijd dacht ik zo.