Neee dat kan ik ook niet haha! Vind t veel te gezellig baby is inmiddels weer lekker actief. schatje haha
Haha nee ik ook niet hoor ! @julia fijn dat dat gebeurd is ! Weer een zorg minder. Ik vind die zwitsal dingen super lekker ruiken heb ze zelf ook
Hier ook enigzins een verslaving ontwikkeld. Als ik niet kan roken dan moet ik het toch ergens anders in vinden? Haha
Hey dames, Zwitsal... Hmmm... Hb zelfs de parfum! We hadden het over natte broeken he... Tijdje terug alweer haha, maar ben zojuist naar toilet geweest (geplast), ik sta op en weer verlies ik gelijk wat, had een grijze onderbroek aan dus duidelijk een natte vlek te zien... Komt dat bekend voor? Ik ruik eigenlijk niets... Maar had net geplast!
@suus ik probeer altijd eerst op de wc mijn bekken zeg maar nog iets te kanteken, net alsof ik opsta zeg maar. En dan merk ik idd ook dat er meestal nog wat uitkomt, dus toch niet goed uitgeplast denk ik dan. Ik heb t regelmatig, maar daarom blijf ik nog ff boven de pot hangen Truste iedereen!
Tjonge jonge jonge jonge! Uitgerekend wanneer ik lig te puffen, gaan jullie het hebben over hoogtepunten, sperma, spetterpoep! Dames! Save the fun for meeeee pleaseeee! Hahha nee geen gepuf hier, en nee ook niet met me neus in de boerenkool gehangen om die aftandse lucht van jullie gespetter tegen te gaan Maar de zwangere buuf op visite. Jullie hebben gewoon 15 pagina's in 3 u afwezigheid bij elkaar geluld!! Ongelofelijk! Was wel gezellg las ik, hahahhahaa! Babbelbox! Hier krabt me dochter onder aan me muts! Niet dat het fysiek mogelijk is, maar zo voelt het wel :-O
Nog 86 berichten petrea, hup hup Ga maar is tukken, morgenochtend om 9.15 weer naar me nieuwe Hometownnnn!
@ Suus, heel herkenbaar hoor... ik snap ook niet waar al dat vocht nu toch steeds vandaan komt. Maar aangezien het er meer hebben, zal het er wel bijhoren. @ Zwitsal, heerlijk he? heb ook die builtjes in de kast en lades liggen, en ook in de ingepakte luiertas met babykleertjes. En heb een heleboel zwitsalletjes waar ik ons meisje straks mee ga wassen en insmeren. Heerlijk.... @ Lady, haha je had een boel terug te lezen he? Er was idd even een chat gaande hier. En haha je dochter krabt aan je muts? Bij mij zit ze ook weleens met haar handjes heel laag waarvan ik me soms afvraag wat ze toch allemaal aan het doen is. Slaap lekker! Ik begin langzaam moe te worden maar wacht nog eventjes. Ik kan zo lang blijven uitslapen als ik maar wil. Heb geen afspraken morgen.
Hahahaha te grappig dit een heleboel pagina's terug gelezen maar ik heb in een stuip gelegen hahaha fijn hoor spetterpoep hoogtepunten sperma lantaarnpalen en ga zo maar door wee opwekkers nou hier moet de kleine nog blijven zitten tot minimaal 38 weken. Vandaag naar de vk geweest alles was goed kleine is super hArd gegroeid word nu geschAt op 2220 gram das netjes tch? @jel vervelend van je broer joh! Wanneer mag toe naar dat andere huis dan word het nog zijn spulletjes verkassen natuurlijk? @nora goed meid dat je toch weer ee stap gezet heb we weten hoe moeilijk je het vind! Pluim voor jou!! @lady voor jou ook spannend morgen je nieuwe onderkomen checken! Behoorlijk wat frustratie over dihn en thea aggh het zal me aan me reet roesten eerlijk gezegd hahaha @oma petrea behoorlijk gat tussen ons in ik ben 22 hahaha en volgens mij moet je druk aan de bak met puffen als ik het goed gelezen heb haha Voor de rest helemaal kwijt heb wel keihard gelachen om jullie dames met de droge opmerkingen!!!
Whaha een kriebeldoos dus.. mja hier voelt t soms ook alsof hij zn handen erdoorheen steekt hoor en de hik voel ik soms ook op plekken waar t meest irritant is. Er zijn idd heel wat pagina's bijgelult zo ff gauw. Is dat een soort bevallingsprotectie? Geen nieuwe beebjes voor t nieuwe topic er is. Suus als je bang bent dat je vruchtwater o.i.d verliest keer goed op je hand blazen dan zou je ook nattigheid moeten hebben. Of een boterhamzakje in je onderbroek leggen had ik gelezen.. al vond ik dat wel een hele gekke. Hier is de nacht alweer gebroken. Tjuh.. slapen blijft moeilijk. Oh Hoi Petrea! Zie dat je ook aan t spoken bent ;p
Ik ben bang dat je dans niet geholpen heeft Be! En ik presteer normaliter erg goed onder druk maar nu ben ik ietwat afhankelijk van minimij! Krijg wel steeds meer keelpijn, heb je wel de goede dans gedaan?? @Jel, wat akelig dat je op zo`n grote afstand zit.. anders kon je er even langs! Toch fijner dan bellen.. sterkte! @Lady, tja... sterkte vandaag.. hoop dat het een omgeving is waar je je die weken een beetje thuis kunt voelen. Ik zit alweer sinds 1u beneden, enorm benauwd.. dus moet het maar weer eens proberen. Ik ging trouwens niet slapen om 20u hoor, maar zit/lig lekkerder in bed dan op de bank. Het nachtlampje ging om 23.30u uit. Fijne dag allemaal! EDIT: Hey Nora! Ik zie het ook net! Ook wakker...
Oh man, mijn kerel heeft gisteren met collega's gegeten. En het is niet te harden wat een knoflookstank. Ik kwam net de slaapkamer weer binnen na een plaspauze, mijn hemel. De hele kamer meurt. Hier kan zelfs geen zwitsal tegenop. Ga serieus verkassen naar de bank heb ik net besloten, want meneer blijft zich maar omdraaien zodat ie mijn richting opademt. Nog meer stank!! Dit is echt erg, maar viel me gisteren op dat luchtjes steeds heftiger/vervelender worden. De hele zwangerschap niet echt opgevallen, maar nu begin ik toch steeds sterker te ruiken. Volgens mij probeert de kleine nu te tappen ofzo, tsjonge voel me net een vibtrator zo trilt mijn buik. Ondertussen op de bank, ik twijfel of ik nog ff een wasje in de machine zal doen. Ja, laat ik dat doen. Dan kan ik die zo ophangen/in de droger doen. Mag mijn vriend daar niet in de buurt komen. Anders kan ik het opnieuw wassen met zijn geurverspreider.
gooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeede morgen dames, de 500 niet gehaald gister? hahaha Al weer een aantal nachtbrakers zag ik. Tja hier ook al wakker vanaf half 5 ongeveer maar wilde niet opstaan, dan ging me net te ver. Heb wel ff om 5 uur een handdoekenwasje opgevouwen en de rest vd was uitgezocht zodat ik dat in de loop vd dag kan wegwerken. Die harde buiken blijven hier ook zo af en toe langskomen maar er zit helaas nog geen regelmaat in. Pfff wachten duurt lang. Heb de kleine frummel toegesproken dat als hij/zij wil komen dat dat ook mag, maar dat ie wel ff moet doorzetten nu en niet heel tijd pesten met harde buiken en andere kleinigheden waardoor we nog weken in spanning zitten. En als ie nog niet wil/kan komen ook prima, maar laat me dan gewoon slapen!!!!!!!!!!!!! Misschien dat die onrust al wel een teken is, maar ach....ik probeer zodadelijk, als ML naar het werk is, nog wel ff een tukkie te doen. Dat is toch wel het voordeel van lkkr thuis zijn hoor. Als ik moe ben of het ff niet wil, ga je gewoon liggen. @juliaaa, die luchtjes dat herken ik ook hoor. Heb er de hele zwangerschap al wel last van maar wordt nog extremer. Moest vd week de poepluier van mijn nichie verschonen, dacht dat ik over min nek ging. Was niet eens zo'n hele extreme zeg maar haha edit: wave voor mij, wave voor mij!!
Uitgerekende datum 29 oktober --- Suus1982: 3e kindje 1 november --- Ilona85: 2e kindje 1 november --- Petrea: 1e kindje 2 november --- Onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 2 november --- MandyM: 1e kindje, zkh bevalling 3 november --- Suus83: 1e kindje, zkh bevalling 3 november --- Siep81: 2e kindje 4 november --- Hilli: 2e kindje, zkh bevalling 5 November --- Maytje: 1e kindje 8 november --- Jel: 2e kindje (1e overleden), zkh bevalling 8 november --- BurningKarma: 2e kindje 9 november --- Behappy: 1e kindje 10 November --- NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling 10 november --- Thea: 3e kindje 10 november --- Beckje: 1e kindje, geboortehotel 11 november --- Missillie: 2e kindje, zkh bevalling 11 November --- Dinh: 2e kindje, zkh bevalling 11 november --- Ladylola: 1e kindje, zkh bevalling rond 30 oktober 12 november --- Suus14: 1e kindje 12 november --- Mama88: 1e kindje 14 November --- Ikke175: tweeling, zkh bevalling 15 november --- Snowbird: 1e kindje 16 november --- Lolalo: 2e kindje 18 November --- Jindster: 1e kindje 18 november --- Juliaaa: 1e kindje 18 november --- Patje20: 2e kindje 19 November --- Isis857: 1e kindje, zkh bevalling 21 November --- Joyce86: 2e kindje 24 November --- Niesje123: 3e kindje 25 November --- Samantha89: 1e kindje 26 November --- Cjb: 2e kindje 29 November --- Lissa: 1e kindje, zkh bevalling 29 november --- Lauras1983: 2e kindje 29 november --- Nora86: 2e kindje 30 November --- xspookyx: 3e kindje 20 meisjes, 12 jongens 2x verrassing, 1x verrassing voor de buitenwereld Afspraken! 11-10 MandyM, groeiecho 18-10 NathalieD, liggingsecho + groeiecho 19-10 Ladylola, 36 weken check 22-10 Jel, gesprek met de gyn over 'hoe nu verder?' 29-10 Ladylola, mogelijke dag van inleiding! Bevallen 10 oktober --- Ikke175: van twee meisjes met 35+0 wk Ik dacht, ik haal hem nog ff naar voren, miss dat het helpt
Morning! Dit had ik niet met mezelf afgesproken :-/ Maar daar ben ik weer Jind ook al zo'n broekie! Mannn ik word echt oud. Ik heb echt zo'n bijna 30 kop :-O Vorig jaar had ik nog steeds sjans van 19 jarigen, en zelfs een keer een jochie van 16, die zei me ouders zijn niet thuis hoor. Whahahhahaha je kon me opvegen! Denk dat het volgend jaar vast niet meer zo is. Lekker rustig dan wel oke genoeg over age issue. We worden nou eenmaal ouder! Onze wens ja je kleine kan je voorlopig nog treiteren. Succes met het eten van ananas, jodelen, bitterlemon drinken en al die andere wee opwekkers Julia arme jij! Verschrikkelijk is dat als ze naar je toe ademen! Ik ga dan altijd porren en dan draait hij wel weer om. Lijkt we sinds je verlof hebt, ook bij de steun en zuchtclub hoort En thx ja ben erg benieuwd naar ons onderkomen. Volgens mij is het wel mooi. Nathalie hoe was je echo? Door het gechat heb ik daar denk overheen gelezen??? Of ben ik het alweer vergeten :-/
Pfff... misschien ben ik toch een beetje nerveus voor de afspraak met de gyn zometeen maar wat een BOUTnacht! Ook nog keelpijn en stem is foetsie! Ik zie dat er meer meiden zijn die in het donker hebben zitten staren of de was hebben gedaan! Haha! Ik moet er niet aan denken op dit tijdstip! @Juliaaa, ik heb al sinds de positieve test last van geurtjes! Met name van vl, die arme schat.. Ik vind `m soms gewoon echt stinken, ook zonder knoflook... *schaam* Hoop dat dat overgaat als minimij geboren is, dat snappen jullie!! Anyway, fijne dag!