Morgen nachtbrakers en.vroege vogels.. Hier.vl uitgezwaaid en weer t.warme bedje in.... was s nachts? Dan ben je juist weer wakker.toch? Julia arme jij!!! Nog beetje geslapen? Petrea succes bij de gynaecoloog. Las op fb dat er gister 2 van.de.gym zijn bevallen. Officieel ben ik de volgende... pfff wat spannend... zo nu kijken of ik nog wat kan slapen!!!
Spannend petreA! Hoe laat mag je? En ja zal vast meegespeeld hebben met je slaapje! Suus wat leuk! Dus jij de volgende? Ik zal je vertellen mijn zus kwam om 16.30 bij de vk vandaan en alles zat potdicht. Om half 8 ging het rommelen en om 2u in snachts is me nichtje geboren, dus het kan zo maar gebeuren meiden!
Ben een ereader aan het uitzoeken. Wilde al een poos terug 1 bestellen maar is er nooit van gekomen. Nu mis ik het toch wel
Zo Lady das snel!!! Maar welnfijn. Bedoel snel achter de rug. Ok heb je heftige naweeën . Da's miss ook minder. Maar toch. Lijkt me wel wat. Maar denk jij of jel is next. Deze groep is redelijk netjes. Nie v dat vroege. Behalve ikke..
Whaha Juliaaa erg he knoflook lucht.. Ik vraag me ook wel eens af wat ze nou eigenlijk doen als t zo trilt.. t voelt net alsof je dan een trilei hebt ingeslikt. LOL @ Onzewens, opstaan om half 5 gaat je te ver maar jij gaat wel een was wegwerken om 5 uur ?? Spannend ook Petrea succes! Bevallen ging hier opzich ook heel snel, 01.00 weeen pas vanaf 05. niet meer op te vangen. Om 09.10 volledige ontsluiting en om 9.52 geboren (met hulp dat dan wel). Valt opzich heel erg mee toch Hier nerveus voor straks, heb ik toch elke keer als ik een echo heb haha.. stom hoor.
Morgen!! Jep hier wee een redelijke nacht gehad, t werkt bij mij dus echt om en om! Succes met de echo nora! Petra succes bij de gyn, ben je al eerder bij de gyn geweest? Nu toch voor je vruchtwater? Ben benieuwd!! Verder waveeeeE! Sjonge jinge sommige 38 weken of erover al!!
Goedemorgen! Hier heerlijk geslapen vannacht. Wel om 7:00 uur wakker na de wekker die van mijn man af ging. @ Jindster, vandaag word mijn broer ontslagen uit het zkh. En gaat ie dus naar een woongroep voor verstandelijk gehandicapten. Er zal idd wel het 1 en ander over moeten. @ Juliaaa, vies is dat he, die knoflookgeur. Bah! Zeker als je het zelf dus niet gegeten hebt. @ Wave voor een aantal dames! @ Suus, nou twijfel echt of ik de volgende ben hoor. Aangezien mijn kindje nog niet ingedaald is, vraag ik me af of de gyn maandag zegt: komt morgen maar voor de inleiding. Denk het niet, maar je weet nooit natuurlijk. Ze doen het denk ik ook na 38 weken, en dat is voor mij donderdag. @ Petrea, s6 bij de gyn. Nog zo'n 65 berichten. Wie is de volgende die een nieuw topic opent vandaag of morgen?
Toch spannend Jel je zit idd maar 6 dagen van die 38 weken grens af. Maar weet niet hoe ze dat precies doen als ze nog niet ingedaald is... spannend.. Sowieso hebben we over 10 dagen natuurlijk Lady. Maar er zijn er genoeg die intussen nog kunnen ontploffen xD Waarom pak jij niet gewoon weer die eer Jel? Jij bent heel veel actief hier en jij bent degene die de lijst bijhoud toch? Mij maakt t niet uit wie t doet hoor Oh en wave voor de wavers idd xD Ik ben de laatste uit dit topic trouwens, op de planning dan hé.. Officieel was t 29 November maar de vk blijft 2 December aan houden..... dus om teleurstellingen te voorkomen doe ik dat nu ook maar.
Morning !!! @petrea suc6 meis ! @lady Ja ik denk ook dat jij of Jel de volgende is Waveeeeee !!! 37 weekjes nog 3 te gaan Of 5 -_-
@ Ladylola: Echo was gister goed Staat ergens honderden pagina's terug Hier vandaag eindelijk voor mijn doen een beetje goed geslapen! Alleen nog steeds moe nu maargoed. Ik krijg wel steeds meer last van krampen.. Maar zal nog wel onschuldig zijn.
Gelukkig nathalie! Dat is fijn! Thx bee Wel schattig ml heeft nu de laatste spullen en de zijne ook nu maar ingepakt en in de auto gelegd. Ik vroeg van heb je een voorgevoel ofzo? Nee, maar hij wil geen risico nu meer nemen. Dus de hele achterbak ligt vol.
Ik heb vast een nieuw topic geopend. Wat doen we, maken we deze nog even vol of gaan we naar de nieuwe verhuizen? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/393825-november-2012-mamas-deel-4-a.html#post13756415