November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ladylola jullie hebben t begrijp ik niet aan iedereen verteld? Zou ik denk ik ook niet doen anders kan je blijven uitleggen en vertellen en zelf moeilijk hebt.

Ikke ik denk ook dat t echt je banden zijn, ik heb dit ook regelmatig als ik wat te ver gelopen hebt. En idd zo zijn moeders, en oma's trouwens zijn nog erger :) :)

2. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Ladylola; ja, dan duren die 12 weken nog lang. :(

@Bandenpijn; Voelt bij mij lager dan een harde buik. Da's meer mijn hele buik zeg maar, maar doet ook niet echt pijn. Soms wat steekjes als ik teveel heb gedaan. :S

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

hier ook nog regelmatig bandenpijntjes , maaja hoort erbij he..
    Gister had ik wel echt last van mn buik
    maarja wat wil je met zn drukke dag..

@ BK ben echt jarloers op die echo fotos ! wauwie
    Ik ga toch echt maar een afspraak maken voor met 30 weken ofzo

4. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @be; gekkie, je hebt een keigave als avatar haha. Als je het doet kun je het volgens mij beter voor de 30 weken doen. Althans dat zei die vrouw tegen mij van dat buro. :D

5. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Rond de 27 weken is t beste geloof ik, zijn ze ook nog niet te groot om op scherm te krijgen en al wel lekker mollig! Ik moet nog ff paar weekjes wachten!

6. Jel

Jel Niet meer actief

Wel grappig dat iedereen een beetje hetzelfde heeft qua bijvoorbeeld harde buiken bij de seks, minder zin of juist meer zin. Veel herkenning over en weer lees ik.

Lady, dat is ook lastig om aan jan en alleman te moeten uitleggen wat er aan de hand is. Heb ik ook weleens nog, als ik aan wildvreemden aan het uitleggen ben of ik meer kinderen heb, dat ik dan altijd weer over mijn *dochter ga vertellen, maarja ik wil haar ook niet verzwijgen. Maar soms word ik er wel moe van, ik heb het al aan 100 verschillende mensen verteld of zo...

Ik begreep ook dat je de mooiste echo krijgt met 30 weken, omdat zich dan ook al bolle wangetjes gaan vormen. Dus dan doen wij hem ook. Dan ben ik 29 weken en 6 dagen geloof ik. :)

7. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Iemand al last van striae? Ik heb van me dochter echt heel erg overgehouden, me buik ziet er niet uit. Maar volgens mij begint t alweer erger te worden :( :(

8. Jel

Jel Niet meer actief

Ja ik heb ook striae. Ze zijn nu nog vrij licht van kleur, beetje parelmoerkleur, maar merk wel dat ze al een tikkeltje donkerder beginnen te worden. Naja tis niet anders....

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

Bij dit pret echo bureau zeggen ze tussen de 27 en 32 weken.

@Striae heb er wel een
    beetje last van jammer genoeg :(

10. Ook hier is striae aanwezig. En vooral op de binnenkant van de benen en moeten het in de gaten houden.

11. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb mijn 3d echo op 22 augustus. Ben dan 26 weken. Ga nu twijfelen of dat niet tte vroeg is... Hmm

12. Jel

Jel Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Lekker geslapen? Hier wel, als een blok, maar wel heel eng gedroomd. Het ging weer nergens over....

En dan wakker worden met een schoppend meisje in de buik. Een heerlijk gevoel.
    Hebben jullie ook altijd dat als je dan de hand van je partner pakt om te laten voelen op je buik, dat hij of zij dan stopt met schoppen. Hier is dat steeds zo. Alsof ze dan geen zin heeft in schoppen, op commando. Lekker eigenwijs. Af en toe voelt hij wel een beetje iets hoor... maar niet zo fanatiek als dat ze anders schopt.

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Lissa ik denk dat t wel goed is, bij ons zei ze t liefste rond de 27 weken.

Hier vannacht zo lekker geslapen! Heerlijk!!

Jel hier is dat ook nog steeds zo, hij heeft nu wel een paar keer me buik ook goed zien bewegen. Maar idd zodra hij wil voelen stopt t heerlijke getrap. Maar ik weet ook dat je er op een gegeven moment niet meer omheen kan, dan draait heel je buik alle kanten op!

14. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik ben ook 26 weken en had een mooie echo. Als het niet mooi genoeg is laten ze je terug komen. :)

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

Morning !
    hier ook heerlijk geslapen !! eindelijk weer een keertje.

wat gaan jullie doen 2day ?

16. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Be hoe voelt het nu als getrouwde vrouw? :)
    Wij gaan niet veel doen, vl is nu wielrennen en vanmiddag op verjaardag bij mijn zusje. Maar volgens mij word t wel wee mooi weer! Giste hier geen druppel regen gehad, maar zag een stukje van de botenparade in amsterdam en daar rgende t flink zeg!

17. Jel

Jel Niet meer actief

@ Joyce, ja haha stom is dat he? Alsof ze er dan geen zin in heeft. ;)

Wat we gaan doen vandaag: mijn man draait eens in de zoveel tijd beamerdienst in onze kerk, en vanmiddag is daar een afsluiting van, van het jaar. Dan komen we allemaal samen en de partners mogen ook mee. Iedereen neemt wat lekkers mee en dan gaan we gezellig met elkaar eten, drinken en praten. Dus hoop dat het gezellig word.

18. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Hier als het goed is traks een stukje fietsen... VL is zijn fiets aan het maken.. hoop dat het lukt... wandelen is wat lastiger met mijn bekken... Maar we zien wel.. Eerst maar eens ontbijten... Jah ik ben laat vandaag...

X

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

@joyce het voelt nog het zelfde hoor hihi maar dan met een ring om :)
    hier gister well een bui gehad , en nu hangt het er een beetje om

20. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Morning lady's,

Bandenpijn, ik denk dat ik het maar wat rustiger aan moet doen. Ik voel het nu nog een beetje.

Lady, Moeilijk lijkt me dat idd dat ze dan zo'n opmerkingen maken, maar jullie zullen er alles aan doen om jullie dochter een goed mogelijk leven te geven. En misschien hebben ze wel gelijk... is ze zo snel leers, en speelt ze er wel tussen volgend jaar. Ik hoop het zo voor jullie! Maar het is afwachten he....In ieder geval staan hier onze duimen voor jullie de goede kant op, en draaien op volle toeren ;)

Jel, hier ook met dat bewegen. Onze kids zijn soms zooooo beweeglijk dat mijn arm bijna wordt weggeschopt... haha... en ik zie ze ook heel vaak bewegen door mijn kleren heen. Zo grappig. Als ik vl zijn hand erop leg, of hij doet dat zelf..voelt hij niks. In totaal nu 1 of 2x gevoeld. En 1x mijn buik zien bewegen. Heb het ook met mijn telefoon. Wil ik dat opnemen, stoppen ze ;)

Vandaag gaan wij naar de kermis naar familie. het is een klein stukje lopen van dat huis naar de kermis, maar ik pak fijn de auto.. en loop heeeeeeeeeeel rustig vandaag... en als het niet gaat, ga ik me lekker zitten op een terras :p

Fijne dag voor iedereen!

Deel Deze Pagina