November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    @jel: mijne is ook zo'n schopperd die stopt als mijn mannetje zijn hand erop legt :D ook zien doet hij nooit wat haha :D
    hij heeft het dus ook nog zelden gevoeld. al lukt dat steeds vaker.

@echo: zou ook zo graag een echo willen :D
    ben zo benieuwd hoe de kleine er nu uitziet! maar moet nog wachten tot 37 weken :)

2. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Waarom tot 37 weken, beckje? :)

3. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Beckje tot 37 weken duurt nog lang zeg! Hier ook nog bij 30,33 en 36 weken een echo, is standaard bij deze praktijk.

Hoe duur is jullie pretecho eigenlijk? Wij betalen 90 euro voor 5 foto's en een dvd.

4. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Ik geloof ik 99 euro voro hetzelfde pakket joyce.

Vl voelt de kleine nog helemaal niet, maar ja.. ik voel het net pas, dus heb nog wel even geduld..

Pff net terug van 1.5 uur fietsen.. heerlijk.. maar damn wat is het warm buiten.. ennuh mijn conditie is niet meer wat het was pff..

X

5. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @be, fijn dat het een mooie dag was!

@thea, wat vervelend van je vriendin. En als je je kleine minder voelt dan normaal zou ik zeker even bellen.

@bk, wat een kanjer!

@patje, lastig hoor, om je rust te nemen. Doe je wel alleen het hoognodige? Schoonmaakwerk kan echt wel even blijven liggen hoor ;). Ik laat onze boef nu zelf de trap op klimmen, duurt wat langer, maar scheelt weer tillen.

@bevalling, ik denk dat vl wel gekeken heeft, maar ik was met andere dingen bezig... Hij heeft er niks aan over gehouden in ieder geval ;).

@lissa, wij hadden de echo met 26+4 en daar was echt wel genoeg op te zien.

@slapen, ik heb ook heerlijk geslapen. Even eruit om te plasse, maar daarna weer gelijk in slaap. We werden ook pas om 8 uur wakker van een klein zingend mannetje :D.

@joyce, 110 euro voor 5 kleurenfoto's en een dvd, maar de verzekering betaalt.

@vandaag, beetje aanrommelen. Vl is aan het schilderen op de nieuwe kamer van onze boef.

6. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Siep81 Verzekering betaald?? voor je 3d echo?? hoe krijg je dat voor mekaar??

7. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Fbto zeker? Lol geld dat voor alle gezinspakketten?

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

had ik maar zn zorgverzekering haha .. helaas ik mag de pretechos toch echt zelf betalen.

@schoppen, als mijn vriend UUMH MAN haha, zn hand op mn buik legt dat stopt ze ook gelijk haha..

9. Jel

Jel Niet meer actief

@ welke pretecho. Wij doen het hier en kiezen de duurste, 3D/4D deluxe dus.

http://www.newlookecho.nl/pages/mogelijkheden.php

@ Beckje, dat duurt zeker nog lang zeg, tot 37 weken.

Het gebeurd bij meerderen dus, dat het kindje niet graag schopt als papa de hand op de buik legt. :D Allemaal eigenwijze kindertjes dus. :)

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier is standaard met 37 weken om te kijken of het kindje al is ingedaald.
    echt jammer, zou zo graag elke 2 weken willen spieken

11. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Jel dat is wel een mooi pakket! Hier duurt t 30-45 min en foto's op een stickie kost 15 euro extra dus dat doen we niet.

Beckje ik zou ook elke week wel willen kijken! Maarja vanaf nu om de drie weken een echo, dan klinjt ook al goed!

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik denk hier ook pas weer bij 37 weken ..
    zou ook wel elke week willen haha

voelen jullie je kindje ook echt draaien zeg maar ?
    beetje gek gevoel vind ik dat hihi.

13. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Hey meiden,

Ik ben er weer! Ben een weekje op kinderkamp geweest als leiding. Erg leuk, en vermoeiend haha..

Ik las iets over de kleine voelen bewegen.. Het wordt hier steeds duidelijker! Ook de kleinere bewegingen voel ik nu, echt super!

Verder zag ik in de spiegel dat ik een linea nigra krijg van m'n navel naar beneden. Hebben jullie dat ook? Verder is m'n navel geplopt, gek gezicht haha :D

Echo, wat balen beckje en be (geloof ik) pas met 27 weken weer! Hier in t zh nu ong 1x per 3 weken.. Wel heel blij mee! Gaan jullie nog pretecho's doen?

14. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    @ Beweging voelen: Hier nu zo vaak en zo veel, het begint me zelfs al pijn te doen!:p Ze word steeds sterker.

15. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Welkom terug isis! En een geplopte navel Haha das leuk, heb ik nog ni gehad bij de vorige zw.

Hier doet t trappen gelukkig nog geen pijn!

16. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    goedemorgen!

@trappen, hier ook nog geen pijn gelukkig :) merk wel dat de kleine sterker wordt

17. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hajjj.. was er ook weer even, drukke dagen gehad nu ff rustig aan.

Thea hier toch wel meerdere malen per dag heel aanwezig, stuiterballetje geloof ik. Sterkte met je vriendin bah wat naar.

Wow Bk super echo gehad dus, prachtige foto's.

Sex af en aan wel zin, maar ook het gespannen gevoel erna is iets wat niet erg prettig is idd.. al hoort t er ook weer bij.

3D Echo is hier ook 89 euro meen ik, maar ik twijfel nog steeds of ik t wel of niet ga doen. Moet wel opschieten voor hij vol zit.

Whaha wennen is dat he Be, ineens van vriend naar MAN.. :p

18. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Gepopte navel. Wat snel al;).
    Hier zijn bepaalde richtingen trappen ook njet meer fijn .

Et berucht dat mnd nichtje vijf weken te vroegnis bevallen i vm zwangerschspsvergiftiging. Baby is goed maar zij is natuurlijk nog ziek. Pff vind t ondertussen zo spannend worden met iedereen die bevalt......

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Goedemorgen,

Suus jemig wat heftig voor je nichtje, maar een gerucht? Spreek je der zelf niet?

Hier gaat het niet zo heel lekker. Me emo's schieten alle kanten op. Een vrouwtje, die hetzelfde heeft meegemaakt, zei dat zij zich vaak eenzaam voelde.
    Ik denk dat ik dat punt nu ook wel heb bereikt.

Mensen die je denken te begrijpen, vrienden van wie je meer had verwacht en werk dat gewoon doorgaat. Collega's, die je klaarblijkelijk veel waardering geven voor je flexibiliteit, maar het nu te ingewikkeld vinden om een dienst over te nemen. Vrienden, die de essentie niet lijken te begrijpen, dat o.a. afgelopen zaterdag belangrijk voor mij had geweest om me weer even goed en gesteund te voelen. En een partner, die je uitgerekend op die avond alleen laat om te chillen met zijn vrienden. Merk dat me stemming al 2 weken nihil is tegen collega's, vrienden en mijn vent. Kan ook niet meer reëel zijn.

Vind maar is een spark, of een lichtpuntje als niemand je kan vertellen of ik na 9 maanden voldragen er een lief dochtertje aan overhoud. Maakt me niet uit hoe heftig de tijd word als ze er is, maar alleen al wetende dat ze bij mij blijft, is al genoeg.

Tis gewoon alsof ik de doodstraf uit zit. Ik kan het niet mooier omschrijven.
    Voor mijn gevoel, voel ik haar te weinig, niet hard genoeg en niet lang genoeg. Maar ja wat is genoeg en wat is te weinig? Zorg ik wel goed genoeg voor ons?
    Ik mag niet negatief denken, want dan geef ik haar op, maar de angst bekruipt me wel.
    Ik blijf maar gewoon door gaan. Hopla maskertje op, want eerlijk dat doet iedereen toch. Want ja ik krijg liever positieve aandacht dan medelijden. Maar weinigen begrijpen echt wat ik nodig heb. Ik begrijp het zelf niet eens.
    En kom op ik ga toch niet om aandacht vragen? ja hier schrijf ik het wel op. Tis toch makkelijker om tegen je virtuele metgezelletjes te praten.

Ik denk ook dat weinigen me kunnen helpen bij dit gevoel. Tis iets wat de komende 11/12 weken blijft totdat zij er is. Maar ja deal er maar eens mee. Vind maar een balans? Hoe dan? Ben ik soms een debiel, die daar niet mee kan dealen? Hoe moeilijk is het om op te staan en weer door te gaan? En wat als ik niet op sta, wat helpt mij dan? Blijven liggen maakt me ook niet gelukkig.
    Dus ja wat is het beste voor mij?

Sorry voor mijn emo. Ik weet dat ik hier niemand op zijn blauwe/roze wolk blij mee maak. Niemand kan me hierbij helpen, maar het is wel fijn het van me af te schrijven. Ik hoop gewoon dat de tijd snel genoeg gaat, want dit gun ik me ergste vijand nog niet.

20. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lady, Schrijf het lekker van je af. Ik vind je nog steeds ongelooflijk sterk, ook al weet je het soms niet meer. Ik hoop dat je de kracht vind om door te gaan en je dochter niet op te geven. Jullie hebben elkaar nu nodig. En ik snap dat het je allemaal teveel wordt op dit moment... Je vriend begrijpt je echt ewl..en je vrienden... ik hoop dat er vrienden zijn die je echt hard gaan steunen in deze tijd en hierna. Sterkte meid! Dikke knuf voor jou!!!

Beckje, met 37 weken pas? En Be jij ook?? Dat is echt laat zeg. Ik gelukkig om de 3 weken en heel snel al om de 2 weken.. maar ja.. bij mij is het ook een beetje anders.. Ik zou er niet aan moeten denken om zolang te wachten.. pff..

3/4D echo, hier niet.. wij gaan er geen laten maken. Ik vind het wel mooi, maar best duur...en we krijgen best wel veel echo's, dus dat vind ik ook al een geruststelling...

Suus, wat erg van je nichtje. Idd... is het een roddel en spreek je haar niet?

Isis, welkom terug! Een uitgeplopte navel?? Dat is idd al heel snel. Hier nog geen last van..

De kids voel ik hier ook heel veel..alleen doet het gelukkig nog geen pijn :)
    Stia ( hoe schrijf je dat...haha ) begin ik nu steeds meer te krijgen. Een paar donkere strepen midden op mijn buik :) Niet mooi! Smeer mijn buik vaak in, maar goed.. hopelijk helpt dat een beetje en wordt het niet heeeeeeeel veel meer... haha.. och ja.. hoort erbij..

Vandaag heb ik de officiele 100 dagen te gaan bereikt...voelt toch wel goed moet ik zeggen!

Deel Deze Pagina