goedemorgen dames! thea, wat fijn nieuws dat de weeen 24 uur weg zijn! hopelijk blijft het zo...wel goed onder controle blijven nu he.. ladylola, kan me voorstellen dat het in het begin een beetje ongemakkelijk voelt... wel fijn (en logisch vind ik) dat ze zo begripvol waren en ben wel benieuwd wat DE naam is bij jullie..maar daar komen we vanzelf achter julia, wat vervelend van die onrustige benen...kan je er wat tegen doen, behalve bewegen? hier, rustig..wel beetje geschrokken van de berichten hier op het forum van meiden met weeen.. anderhalve week geleden had ik nog pijnlijke harde buiken..gelukkig is nu alles rustig. Maar as. vrijdag ga ik een week weg met een kinderkamp. Wel als coordinator..dus als het goed is hoef ik niet zoveel meer te doen tijdens het kamp..maar toch vind ik het nu wel weer spannend...
Nou ja als ik het niet doe word ik opgenomen in het ziekenhuis dus ik zou wat moeten verzinnen.. Aanstaande donderdag weer voor controle en dan gaan ze effe kieken... tot die tijd lekker rustig aan doen ben nu ook bij mn moeder zodat ik wat back up heb met de kids. Vandaag braderie hier en had dochter lief tijdje geleden beloofd dat ze dan wat mocht kopen dus als ik me goed voel gaan we in waggel stand kleinr ondje doen( kleine straatjes die nouw zijn ontwijken we) @ naam een meisje die ik ken gaat ook dr dochter FAY noemen en ik hoor het steeds vaker om me heen.. Vandaar dat we nu ook de naam Kiki if zoë hebben..
Zoooo!!!! Deel 3 alweer. Vandaag even een dagje rustig aan. Gisteren bezoek gehad en dan ben ik daarna alsweer bekaf. @joyce, ik wil het geslacht ook nog zeker weten hoor. 1 aug hebben wij de pretecho en dan maar hopen dat die kleine eigenwijs niet weer met de navelstreng tussen de benen ligt. @ilona, wat een verhaal, ik heb 2 jaar geleden "gewoon" pfeiffer gehad en dat was al geen pretje. Ik heb er nooit bij stil gestaan dat dat ook ergere gevolgen kon hebben. @thea, veel sterkte, ik hoop dat het je lukt rustig aan te doen terwijl alle kinderen om je heen rennen. @jel gelukkig is het grafje van jullie dochter* niet vernield. Idd erg respectloos. @isis, een beetje rustig aan doen en niet teveel rennen en tillen. Ik denk zelf dat stress erger is dan lichamelijk druk zijn. Voor je kindje dan, zlef krijg je er wel rugpijn van. Verder lekker genieten van hjet kamp.
@thea goed dat je bij je moeder bent, je kinderen hebben natuurlijk ook nog vakantie. En super dat je 24 zonder weeen bent, had je ook weeen remmers gekregen? @isis rustig aan met je kinderkamp, maar dat is met kinderen natuurlijk altijd lastig @ladylola fijn dat ze zo begrip vol zijn! Zo ook raar zijn als t niet was. En ja de naam.... ik zou doen wat jullie willen en ach er zijn altijd mensen met dezelfde naam. (behalve bij ikke dan ) @siep ooow bij Jou ook t geslacht nog ni duidelijk, vervelend he om zo lang te moeten wachten..... @thea kiki is ook super leuk!
@jel jeetje dat is echt erg !!! gelukkig is t grafje van jullie *dochter intakt gebleven. @hier ik heb me toch wat stoms meegemaakt zeg !!.. ik was gister plots me telefoon kwijt , dus ik overal zoeken waar ik geweest was echt overal .. auto leeg gehaald alles onderzocht.. nergens te vinden , dus ik zeg tegen vriendlief nou die en ik verloreb en iemand laat natuurlijk geen iphone liggen of brengt em terug. Dus ik tmobile gebeld om mn simkaart te blokeren.. nog geen 5 minuten later zegt vriendlief ; oohwww ik weet het al !! had die stommerd hem onder de zonneklep gedaan !! hahaha dus vandaag weer gedeblokeerd
Oooh yesss! Ik zie net dat mijn vakantie aanvraag goed gekeurd is!!! Nog twee dagen werken dus en dan al vakantie!!! Morgen en woensdag een avonddienst Donderdag he-le-maal niets! Heerlijk
Haha dementie be. Ben om steeds va alles kwijt.... Hier ook slecht slapen . Word midden i d nacht wakker enkan niet meer slapen . Lig gewoon n paar uur wakker.zo vermoeiend..... vanmiddag of van ff uurtje slapen hopelijjk..... Lkr weertje!!!! Voor zolang t duurt dan. Hoewel t van mij niet dertiggraden hoeft te worden...... beetje ego miss maar opgezwollen enkels enzo liever niet
Ga es wat doen, zit nog steeds op mijn luie **** Ook niets mis mee, maar wil eigenlijk ook nog ff een korte broek voor de vakantie hebben. Heb nu alleen twee lange broeken met buikband en dat is nu toch wel erg warm!
Juliaa lekker eerder vakantie!! En ik had ook ff snel voor de vakantie nog twee korte broeken en rokje gekocht, hopelijk kan ik ze deze week ook nog aan. Waar ga je naar toe op vakantie? Hahaha be handig! Maar gelukkig niet echt kwijt geraakt! @suus owww das zo vervelend, gewoon moe zijn en echt niet kunnen slapen!
@ Juliaaa en anderen die het er nog over hadden, ik hoop ook dat de daders nu inzien wat ze aangericht hebben. Misschien hebben ze het in een dronken bui gedaan na het uitgaan. Hier zie je een bordje op onze plaatselijke website, wat iemand daar heeft neergezet, wiens graf ook vernield is van een dierbare: Onverlaten plegen vernielingen aan monumenten bij crematorium Stelletjes lafaards! Mijn man heeft er vannacht gewoon slecht van geslapen en heeft zich ziekgemeld vandaag. :x Maar dat heeft hij helaas ook snel. Depressieve klachten na het hele gebeuren met dochter. Ik schrok me wezenloos toen ik in huis kwam en meneer stond ineens voor me in de keuken. @ Thea, gelukkig ben je nu wee-vrij en hou het ook zo aub. Doe het maar rustig aan. @ Ladylola, hoe heet dat meisje dan die DE naam bezit? Wel fijn dat ze zo meelevend waren. @ Isis, doe jij het ook rustig aan met je harde buiken? Alvast veel succes met dat kamp. En ook daar je grenzen aangeven. @ Be, haha wat een actie van je vriend. Altijd als ik mijn mobiel kwijt ben, dan bel ik naar mijn nummer, dan kun je hem sneller vinden. @ Juliaaa, wat heerlijk, vakantie bijna. Geniet ervan. Je hebt geluk met het weer... @ Suus, ik kan je de hand schudden, hier ook slecht geslapen, maar dat heb ik vaker van zondag op maandag op de 1 of andere manier.
Dochtelief heeft sinds we terug zijn van vakantie moeite met in slaap komen, constant huilen, smiddags ging ze elke keer goed slapen. Maar nu...... Ben maar boven op bed gaan liggen zodat ik niet telkens op en neer de trap op moet..... Had nog zoveel gepland voor als ze zou slapen...... Nu lig ik verplicht op bed Wel heel leuk: er word voortaan zo heftig getrapt in mijn buik dat ie op en neer gaat en daar lig ik nu van te genieten!
Dag dames, Deel 3 alweer en was is er veel gekletst. Ben 2 dagen niet hier geweest en weer hele pagina's vol. Dus spring hier weer in. Weet niet of ik veel gemist heb dan???? Wij zijn gisteravond naar de kermis in Tilburg geweest. Toen we bijna thuis waren gebeurde er voor onze neus een ongeluk. Een auto kwam ons tegemoet rijden, en week opeens uit naar rechts, probeerde de weg weer op te rijden ( gelukkig niet gebeurd, anders had hij ons vol van de weg geramd ) en sloeg daarna op de kop in de greppel. Meteen te hulp geschoten. Vriendlief heeft 112 gebeld en ik heb ff gepeild hoe het daar binnen ging in de auto. Ik kreeg de deur niet open maar gelukkig stopte er een andere auto. Samen met dat meisje ben ik over de greppel gesprongen en hebben dat meisje uit de auto kunnen halen. De deur aan de andere kant ging gelukkig met 2 man trekken open.. Dat was wel ff heavy. Bij thuiskomst voelde ik mijn buik wel hoor. Maar goed. Op zo'n moment doe je er alles aan om diegene levend uit die auto te krijgen. Hartjes geluisterd en kids doen het goed gelukkig. Vandaag zijn ze ook weer levendig... moet toch niet te vaak gebeuren zoiets.... Hoe is het verder met iedereen? Lekker van het zonnetje aan het genieten?
Ilona sorry ik had helemaal biet meer gereageerd op je bericht! Ik dacht van wel, sorry. Maar jemig meis wat ontzettend heftig. Kan me voorstellen, dat je lichaam dan soms in de weerstand gaat, maar ook jij bewust een stap terug moet doen. Gelukkig dat alles goed is gekomen, maar zo zie je maar in nl. Zijn ze soms iets te makkelijk met mensen laten afwachten. Thea fijn dat alles beter gaat. Maar zo te horen hoef je niet platzak, rat is dan wel prettig. Maar blijf je dan tot het einde bij je moeder? Wat heftig ikke, maar goed dat jullie er waren. Mag je erg trots op zijn. Haha die jellebel! Die vist er maar op los Vervelend van je man btw, lijkt me lastig ook jou dat hij zo gevoelig is. BE je was al zo stil. Snapte er niks van, nu wel Fijn dat je tel terecht is. Grappig van je buik Joyce! Vervelend van je meid. Al die fasen zijn vermoeiend, maar we komen er wel doorheen! De aanhouder wint, dus goed dat je der wel op bed laat. En ja tis fijn dat er goed werd gereageerd. Idd logisch. Zo hier lekker in mijn tuintje! Voor 2012 vind ik Uhm prima. Volgend jaar de steigerhouten lounge. Vanavond haar kledingkast naar boven hijsen. Kan ik eindelijk goed zien hoeveel ik voor der heb Maar ook eindelijk zien hoe het gaat worden!
@ Joyce, wat rot dat je dochter niet in slaap komt. Kan het ook niet te maken hebben met het mooie weer? Heerlijk he, die bewegingen. Hier ook enorm genieten ervan... @ Ikke, wat een heftige gebeurtenis. Wat goed dat jullie ze te hulp zijn geschoten. Weet je ook hoe het met het slachtoffer is afgelopen? @ Lady, chips ze heeft hem door. Wel vervelend inderdaad af en toe. Elke keer als we weer denken dat het beter met hem gaat, krijgt hij weer een terugval. Heb vanmiddag een Smartphone van mijn man cadeau gekregen. Echt lief van hem. Had nog een ouderwetse mobiel, waarop je kon bellen en smsen. Nu zijn we hem aan het uitvogelen.... snap er nog geen zak van.
Jeej Jel kan je nog vaker op zp! En je hebt t zo geleer hoor! En dat me dochter ni slaapt is vanaf dat we terug zijn van vakantie en toen was t rot weer, ik denk dat ze gewoon wat verlatingsangst heeft. @ikke heftig hoor! Waren de slachtoffers erg gewond? Hihi ladylola der kledingkast hangt vast al helemaal vol. Bij z8 is nu uitverkoop op de intenet site, best leuke kleine jurkjes enzo! Helaas kan ik nog steeds niets bestellen. Gaan jullie allemaal ook echt voor een Eerste pakje? Bij ons krijgt hij/zij t zelfde pakje aan als onze dochte, t is een wit pakje dus kan altijd
Haha jel welcome in het land van de verslaafden! Smartphone is leuk hoor, maar ook roofbouw op jezelf :-O En bedoelde niet vervelend, maar vervelend voor hem en lijkt me lastig voor jou ook. Een vakantie is vaak een grote impact op die kleintjes, maar gelukkig zijn ze flexibel. Jammer hè Joyce dat je nog moet wachten. Wel spannend zo zeg! Door me punctie is het 100% à girl, dus dat is 1 iets wat zeker is haha! En ja shoppen is wel aan mij besteed. Had me nog relatief ingehouden. Heb nu heel veel maatje 68/74. In Rotterdam kan je ook leuk shoppen, dus als alles goed gaat met der, ga ik daar wel ff winkelen voor een goede winterlook! 1 ding is zeker haar winterjas wOrdt van dior, haha!
Lady, shop ze!! Mag ook wel he.. haha... Wel fijn dat je nu echt zeker weet dat het een meid is... en minder dan 100 dagen??? Cool zeg! Ik volgens mij ook bijna... Het is bijna 100% zeker dat ik niet langer hoef te dragen dan 38 weken... weet eigenlijk niet hoeveel dagen ik nog moet.. haha.. Jel en Joyce, ik heb geen idee hoe het met het meisje gaat. Ze voelde zich wel prima. Had wel wat last van haar hoofd. Bovenop haar hoofd zeg maar. Ze moest nagekeken worden in de ambulance, maar na een kwartier zijn we gegaan. We konden niks meer doen, en de politie en brandweer moesten hun werk doen. Dus ik weet het niet. Ik denk wel dat het goed gaat met haar. Ze kon nog lachen, maar goed... dat is de schrik en adrenaline natuurlijk. Ze was zo blij dat ze het had overleefd. Ze stond helemaal perplex dat we haar mee hebben moeten trekken zodat ze bij de auto vandaan ging. Thea, doe maar rustig aan meid. Is wel heftig zeg. En fijn dat je bij je moeder terecht kunt. Enne.. Kiki is idd wel een leuke naam. Balen zeg dat iemand anders haar kindje ook Fay wil noemen... Ilona, heftig zeg van je Pfeiffer.. Mijn vriend heeft 3 jaar geleden ook pfeiffer gehad. Ook best heftig. Maar hij is gelukkig heel snel hersteld. Be, gelukkig heb je je telefoon terug gevonden...al is het maar met hulp van je vriend.. haha.. Zo, ik heb toch ff terug gelezen.. Ben ik toch nog een beetje op de hoogte.. haha..