November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Lissa mooie foto! En t enige wat ik weet over vruchtwater is dat t zoet moet ruiken.

2. Jel

Jel Niet meer actief

Wat is het rustig vandaag. Waar is iedereen? :)

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

Mooie foto lissa!

Hier ook veel afscheding en vochtvrrlies echt niet normaaal bahbah maarja hoort erbij he.

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nice Lissa!! En ik denk niet dat je beetjes vruchtwater kan verliezen?
    Vervelend van je vent zijn mail. De mijne doen het gewoon nog.

Nora chicky damn je lichaam speelt met jou. Tis vocht meid. Je kan niet zoveel aankomen door eten lieverd. Komt goed!
    Hier al op 15 kilo hoor en de helft is zeker weten van mijn eigen gevreet en weinig beweging meer. Maar ja volgend jaar hardlopen achter de kinderwagen ;)

Patje spannend je 3de echo. Ben benieuwd naar je foto's.

Wij gaan donderdag in het ziekenhuis, als het goed is krijg ik wel fotootjes mee.

5. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Ben eindelijk beneden na een dagje in bed tv kijken, slapen, tv kijken enz..
    Zometeen komt mijn mannetje thuis en maakt hij bami. Voel me wel schuldig dat alles op zijn schouders komt nu maar ik heb gewoonweg geen energie! Pfff... pittig dit zo hoor.. hoop dat die bloeddruk nog wel zakt anders heb ik nog een lange 12 weken voor de boeg!

Ik plas al weken en weken minimaal 4x per nacht, heb me er ook maar bij neergelegd en mijn plas ruikt wel zoetig hoor! Hoort erbij toch?

Ik ben afgelopen week... een kilo... AFGEVALLEN!! Joehoe!! Mag ook wel na ál die kilo`s erbij. Vocht zit er nog en let echt op mijn eten nu dus ik ga ervoor dat het vet is geweest! :)

As zaterdag is het al zover dat we naar mijn placenta gaan kijken,hij gaat ook een mooie 3D foto maken, ben zo benieuwd naar onze kleine meid! Hoe was die van jou Patje?

Ook mooie buikfoto`s BK en Lissa!

Mijn man komt net thuis, tot later!

6. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Hey meiden,

Echo was helemaal super, kleine man lijkt op zijn broer :)
    Foto's volgen nog, willen het eerst aan de oma's en opa's laten zien. Kleine word geschat op 7 pond. Loopt op schema volgens Dr Papa :p.

7. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    mijn buik :p

Bijgevoegde bestanden:

8. Jel

Jel Niet meer actief

@ Patje, wat fijn dat het goed was en dat hij zo op z'n grote broer lijkt. :)
    Mooie buik.

9. Jel

Jel Niet meer actief

Nog 91 dagen te gaan :D , 27 weken vandaag, wave voor mij. :D

10. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Fijn dat alles goed is patje!

Jel nog maar 91 dagen, ik zit nog ni eens op de 100!:(

11. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Zo Petrea dagje boven doorgebracht, lijkt me best lastig! Hoop voor je dat je bloeddruk snel weer normaal is!En lekker echo! Wat is er aan de hand met je placenta? Of was t om te kijken hoe die ligt?

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Aaah petrea! Knuf voor jou! Wel vervelend hoor dat het niet zo lkkr gaat. Van dat stil zitten wordt je ook niet vrolijk. Hopelijk vermaak je je wel met films en goede boeken!

Patje wat fijn dat alles goed is! Me zus is er ook bij beide kids geweest. Klopte bij beiden niet helemaal, maar je kan zoiets ook niet voorspellen. Maar hij legt dingen prettig uit en neemt goed de tijd! Ben benieuwd als je mini er is naar een foto van je beide krummels!
    Mooie buik ook hoor!!!

13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wavie voor jel!!!!

14. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    He balen dat je geen puf hebt Petrea, maar wat lief dat je man het zo oppakt.

Wave voor Jel idd

Alweer en 3D echo ben benieuwd naar de foto's weer.

Weet dat het niet van eten kan zijn, zoveel kan ik ook niet eten hehe. Ik hoopte alleen zo niet naar die 100 te gaan maar die hoop schuif ik maar opzij en focussen op na de bevalling die kilo's er weer af. 15 is wel veel idd jeetje.

15. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dag dames,
    Heb een aantal pagina's bij moeten lezen.

Lady, hoe gaat het nu met je? Snap best dat je gaat eten door de stress... komt allemaal goed hoor met die kilo's.. Geen zorgen over maken meid!

BK en Patje, mooie buik foto's!! Ik maak er morgen weer 1..

Wave voor Jel!!

Be, fijne avond voor jou en je mannetje.

Bk, hopelijk heb je goed afscheid kunnen nemen vandaag?

Ik ben het voor de rest ff kwijt een beetje...
    Dan maar de algemene dingen.

Plassen, hier ook een aantal keer per nacht. Vervelend maar ja..

Afscheiding, hier ook veel last van. Lijkt steeds meer te worden. Vind het echt niet fijn maar goed...zal er wel bij horen.
    Hoor dat veel mensen last hebben van schimmel infectie.. Hoe merk je dat? Soms denk ik door die vele afscheiding...zou ik dat ook hebben? Maar weet het eigenijk niet :) Hoop het niet.. haha...

Buik, hier dacht ik vanmorgen ook dat ie een stuk dikker is dan normaal.. morgen kan ik het vergelijken met de foto van vorige week.

Kilo's, Over 2 weken doe ik mij weer wegen. Ben benieuwd.. de vorige keer in totaal 8 kilo erbij. Ben benieuwd hoe hard het in 4 weken tijd gegroeid is qua kilo's...

Lissa, weer terug in het land? Heb je het nog leuk gehad ondanks dat je mannetje niet altijd zin heeft om op te staan?

Nu weet ik het echt niet meer... haha

16. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Hier vandaag een dagje gewinkeld. Viel me zwaar tegen. Nu erg last van m´n benen en heb het idee dat ik wat van BI voel. Laatste keer dat ik zo lang ga winkelen dus:) Eerst volgende keer word in december met de kinderwagen:D En tot die tijd maar dicht bij huis.
    Nog 'n week en dan in het laatste trimester! Aftellen dus!

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

knuf voor petrea :( Hopelijk zakt je bloeddruk gauw en voel
    je je wat beter !!

@Patje super mooie fotos zag ze op facebook mooi duidelijke foto !
    7 pond ? ongeveer als hij geboren word ?
    kunnen ze dat al inschatten ?! gaaf joh ! zou ik ook wel willen weten

@afscheidig vraag me
    ook af hoe je een schimmelinfectie herkent want ik heb ook zoveel
    afscheiding pff ..

18. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Goedemorgen!

Vandaag 25 weken wave!

Be ik kan je t verschil ook niet vertellen, maar bij schimmelinfectie lijkt me wel dat je ook jeuk of brandend gevoel hebt.

Nathalie bijna in t derde trimester! Gaat snel he! En ik ga ook pas in december weer shoppen. Voor mij ook dicht bij huis!

Hier vannacht heel ve moeite met draaien vannacht! Volgens mij voel ik mijn banken dan heel erg trekken!

19. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @ be; ik geloof als het gepaard gaat met jeuk hier ook veel afscheiding hoor. Verschilt per mens ook. Balen he?

Hier vanmorgen in de stress omdat ik beeb niet meteen voelde. Nu beweegt ie volop gelukkig. Zo crematie, maar komt goed. De opbaring was vreselijk. Ik vond niet dat er ook maar iets herkenbaars in was. Op haar handen na.

20. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Bk sterkte vandaag.... gelukkig beweegt baby al weer volop ondertussen..... snap je ongerustheid dan wel.

Joyce ook met de mobiel? Banken????
    Hier slapen en draaien dat gaat nie soepel.... baal beetje v ons bed die is best laag met uitstappen...

Deel Deze Pagina